Sorry, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:47 schreef Viv het volgende:
[..]
Het Streisand-effect is dat pogingen om informatie offline te halen een averechts effect hebben op het bereik van die informatie.
Een flinke plas is vaak sowieso al minder dan dat het lijkt. Deze hoeveelheid aan bloedverlies is namelijk geen enkel probleem. En dan kan een volwassen man nog twee keer zoveel verliezen voordat het gevaarlijk begint te worden.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb alleen het filmpje gezien flank na het incident en dan zie je toch al een flinke plas naast zijn hoofd.
Wat een prachtig aforisme!quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Peter zelf is niet zo van het bidden:
[ afbeelding ]
Beter dan dit ga je vooralsnog niet kunnen constateren. Dat zal, mocht de situatie niet plots verslechteren, over een dag of twee langzaam duidelijk beginnen te worden.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:48 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dit klinkt toch wel naar omstandigheden redelijk vind ik
Dus niet in coma of kunstmatige coma, dat is beter dan ik verwachtte.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:48 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk valt de hersenschade mee. Al zal hij wel nog maanden moeten revaliderenquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:48 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Hij zit regelmatig in de sportschool dat is vast in zijn voordeel.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus niet in coma of kunstmatige coma, dat is beter dan ik verwachtte.
Dit had zo in Job gepast, maar eigenlijk staat dat er al met andere woorden in. Het eeuwige raadsel: waarom staat God lijden toe, waarom overkomen goede mensen kwalijke zaken. Het is geen vraag die wij kunnen beantwoorden en niemand kan dat. En het enige wat je kunt doen is een krachtige manier vinden voor jezelf hoe je daar mee om wilt gaan.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Peter zelf is niet zo van het bidden:
[ afbeelding ]
Dit is best wel goed nieuws. Twee dagen geleden dacht ik na dat filmpje echt dat hij dood was.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:48 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ik heb wel een goede manier daarvoor. Ik geloof niet in God. Probleem waarom God lijden toestaat opgelost want God bestaat niet.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit had zo in Job gepast, maar eigenlijk staat dat er al met andere woorden in. Het eeuwige raadsel: waarom staat God lijden toe, waarom overkomen goede mensen kwalijke zaken. Het is geen vraag die wij kunnen beantwoorden en niemand kan dat. En het enige wat je kunt doen is een krachtige manier vinden voor jezelf hoe je daar mee om wilt gaan.
[ afbeelding ]
Mwah, als men zich heeft verdiept in de West-Europese filosofen dan komt het antwoord op de vraag van het nut van het lijden, in verband met het bestaan, dichterbij. Hoeft geen heilig boek aan te pas te komen hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit had zo in Job gepast, maar eigenlijk staat dat er al met andere woorden in. Het eeuwige raadsel: waarom staat God lijden toe, waarom overkomen goede mensen kwalijke zaken. Het is geen vraag die wij kunnen beantwoorden en niemand kan dat. En het enige wat je kunt doen is een krachtige manier vinden voor jezelf hoe je daar mee om wilt gaan.
[ afbeelding ]
kijk, eindelijk concreet nieuws. Dit is positiever dan verwacht eigenlijk. Kritiek maar stabiel, nu gaat het er vooral om hoe het herstel gaat en wat de schade is. Taaie vent hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:48 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Wauw!quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:48 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:53 schreef Tengano het volgende:
Als je er na 48 uur nog steeds bent, vecht je volgens mij niet meer voor je leven denk ik trouwens. Dan is je situatie verschoven naar kritiek of kritisch stabiel oid.
Heb je gezien waar Peter geraakt is? Voor zover ik kon zien, minimaal 1, waarschijnlijk in beide ogen. Die kogel kan nooit op een gunstige plek terecht gekomen zijn dan toch?quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:08 schreef matthijst het volgende:
Gabby Giffords, kogel in d'r hoofd, tijdlijn:
8 januari neergeschoten, ziekenhuis en in coma gebracht
12 januari uit coma gehaald
21 januari naar revalidatiekliniek
1 augustus voor het eerst in 't openbaar
Hopelijk heeft Peter die mazzel ook.
Ja en niet de nr 3 van taghi.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Was klopt, maar hij was vrij en onder de rader vanaf 2017.
heeft natuurlijk meer te maken met hoe hij geraakt is dan wat voor vent het isquote:Op vrijdag 9 juli 2021 00:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
kijk, eindelijk concreet nieuws. Dit is positiever dan verwacht eigenlijk. Kritiek maar stabiel, nu gaat het er vooral om hoe het herstel gaat en wat de schade is. Taaie vent hoor.
Nou ja Friso was dat toen der tijd ook. Dus alle kaarten liggen nog op tafel wat dat betreft, maar het kon zeker slechter.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 00:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
kijk, eindelijk concreet nieuws. Dit is positiever dan verwacht eigenlijk. Kritiek maar stabiel, nu gaat het er vooral om hoe het herstel gaat en wat de schade is. Taaie vent hoor.
Een echte soldaat zoals hij zichzelf benoemd heeft.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 00:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wil jij nog steeds dat ie dood gaat dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 00:05 schreef Starhopper het volgende:
Opzwelling van de hersenen is evengoed nog mogelijk, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |