Was met ambulancebroeders en politie ter plaatse, dus niet 10 seconden na het schieten.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zegt toch niks, wellicht is de foto 10 seconden na het schieten gemaakt dan is er niet zoveel bloed of denk je dat het er met de liters uitspuit?
In de schietspellen die ik wel eens gespeeld heb spat altijd het hoofd van iemand uit elkaar.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld maar mensen hebben op tv gezien dat iedereen na 5 tellen in een gigantische plas met bloed ligt.
Wasted!quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
In de schietspellen die ik wel eens gespeeld heb spat altijd het hoofd van iemand uit elkaar.
Dus dit kan geen headshot zijn geweest
Feit is dat er 5 schoten gelost zijn. De beelden laten zien dat er bloed uit zijn neus is gaan stromen want een duidelijke penetratie is niet zichtbaar. Omstanders, ambulance en politiepersoneel zullen vast ook de overige wonden hebben vastgesteld. Een kop plaatsen als ''door het hoofd geschoten'' vind ik dan veelte ver gaan als we jullie zorgen in acht moeten nemen. Geef gewoon alle informatie of geef niks.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Feit is dat PRdV door minstens één kogel door het hoofd geschoten is. De inmiddels openbare beelden laten daar geen twijfel over. Dat daar over bericht wordt is daardoor niet meer privacygevoelig.
Anders wordt het wanneer het gaat over het verloop ven de behandeling in het ziekenhuis, afgeschermd van de buitenwereld. Dan rest ons niets anders dan af te wachten wat de naasten van PRdV naar buiten wensen te brengen.
En gelukkig maar.
Ik heb alleen het filmpje gezien flank na het incident en dan zie je toch al een flinke plas naast zijn hoofd.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Was met ambulancebroeders en politie ter plaatse, dus niet 10 seconden na het schieten.
Of wel een hele snelle responstijd.
Was klopt, maar hij was vrij en onder de rader vanaf 2017.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:56 schreef marsan het volgende:
[..]
Dat was een hitman en geen leidinggevende.
Ik ben daar eerlijk gezegd niet zo zeker van. Miljuschka heeft bijvoorbeeld heeft drie dagen geleden voor het laatst iets op Instagram gezet, ook geen stories afgelopen 24 uur. Terwijl ze normaal gesproken daar vrij actief is. Ook niks over Peter R. terwijl hij toch haar moeder geholpen heeft met Holleeder afluisteren enz.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik verwacht van niet trouwens want ik zag net Miljuschka langskomen die een nieuw programma aankondigde.
Dat was voor mij eigenlijk een soort van bevestiging dat ze niet denken dat Holleeder erachter zit.
Moordaanslag en zwaargewond zou dan voor mij voldoende zijn geweest. Media mag bij zulke situaties dan ook geen gebruik maken van ''hype'' informatie die seconden na de aanslag gelijk door de social media platform heen is gevlogen. Ze zouden in ieder geval moeten wachten op informatie die ze van politie en ambulancepersoneel krijgen. En anders gewoon alles vertellen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want als ze niets geschreven hadden over een kogel in het hoofd terwijl dat al wel op social media rondging dan had je dat en geen probleem gevonden en dan had je nu niet hoeven weten waar precies?
Volgens mij is dit exact hoe het gegaan is. Waar jij vandaan haalt dat het anders is gegaan ontgaat mij.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:32 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Moordaanslag en zwaargewond zou dan voor mij voldoende zijn geweest. Media mag bij zulke situaties dan ook geen gebruik maken van ''hype'' informatie die seconden na de aanslag gelijk door de social media platform heen is gevlogen. Ze zouden in ieder geval moeten wachten op informatie die ze van politie en ambulancepersoneel krijgen. En anders gewoon alles vertellen.
Wel bijzonder dat je allerlei aangepaste programmeringen voorgeschoteld krijgt (zowel op televisie als radio), reacties van het kabinet tot aan het fucking Koningshuis toe en er bijna een soort nationale rouw lijkt te zijn afgekondigd zonder dat het slachtoffer is overleden, als het je "geen reet aangaat."quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:07 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nee, want het gaat je geen reet aan.
Dat recht verlies je als publiek persoon natuurlijk.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jazeker, maar het recht op medische en andere privacygevoelige informatie is voorbehouden aan de naasten van de persoon die het betreft. En gelukkig maar.
Nee. Dat zou jij als voetbalfan inmiddels ook wel mogen weten.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat recht verlies je als publiek persoon natuurlijk.
Peter zelf is niet zo van het bidden:quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:33 schreef Werkperd het volgende:
Ik ga slapen. Laten we in ieder geval bidden voor Peter. Ik heb nog hoop.
Die familie is geen publiek persoon he. Die hebben hun eigen normen en manier waarop ze dingen willen doen. En tot dusver hebben we daar al twee mooie berichten en dankbetuigingen van vernomen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee hoor ligt aan je status. Familielid heeft week "voor leven gevochten" na ongeluk (coma,hersenletsel en zwellingen). Na een aantal dagen moesten de zwellingen binnen 24 uur afnemen anders was het afgelopen. Wat overigens goed is gekomen. Maar punt is dus dat het nog steeds heel goed lebensbedreigend kan zijn na meer dan 48 uur.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:53 schreef Tengano het volgende:
Als je er na 48 nog steeds bent, vecht je volgens mij niet meer voor je leven denk ik trouwens. Dan is je situatie verschoven naar kritiek of kritisch stabiel oid.
Goeie troll wel.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:22 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nogmaals ik geef alleen aan dat ik niet erin geloof dat Taghi bende of een ander georganiseerde misdaadgroep hierachter zit. Een moordaanslag plegen op een journalist gebeurt niet zomaar. Gaat zelfs deze koudbloedige moordenaars te ver.
Zijn acute medische situatie gaat je geen reet aan, dat betekent niet dat er geen eerbetonen en portretten mogen worden getoond toch?quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:34 schreef Repentless het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat je allerlei aangepaste programmeringen voorgeschoteld krijgt (zowel op televisie als radio), reacties van het kabinet tot aan het fucking Koningshuis toe en er bijna een soort nationale rouw lijkt te zijn afgekondigd zonder dat het slachtoffer is overleden, als het je "geen reet aangaat."
Nee, dat is niet zo in Nederland, het Streisand effect is hier niet geldig. Je hebt geen recht op medische informatie omdat iemand bekend is.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Alleen bijzonder wanneer je er blijkbaar enorm weinig van snapt. Medische privacy is nu eenmaal wettelijk geregeld.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:34 schreef Repentless het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat je allerlei aangepaste programmeringen voorgeschoteld krijgt (zowel op televisie als radio), reacties van het kabinet tot aan het fucking Koningshuis toe en er bijna een soort nationale rouw lijkt te zijn afgekondigd zonder dat het slachtoffer is overleden, als het je "geen reet aangaat."
Niet alleen medische, natuurlijk.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:42 schreef Poopkite het volgende:
[..]
Alleen bijzonder wanneer je er blijkbaar enorm weinig van snapt. Medische privacy is nu eenmaal wettelijk geregeld.
Het Streisand-effect is dat pogingen om informatie offline te halen een averechts effect hebben op het bereik van die informatie.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo in Nederland, het Streisand effect is hier niet geldig. Je hebt geen recht op medische informatie omdat iemand bekend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |