abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200269988

quote:
De politie kreeg dinsdag rond 19.30 uur een melding van een schietpartij in de Lange Leidsedwarsstraat in Amsterdam. Hoewel het enige tijd duurde voor de politie bevestigde dat het slachtoffer De Vries is, circuleerden kort na het incident al videobeelden waarop hij zwaargewond te zien is.

De bekende misdaadjournalist was die avond te gast in het televisieprogramma RTL Boulevard, dat in een gebouw op de hoek van de straat wordt opgenomen. Na de opnames werd hij onder vuur genomen.

Verschillende getuigen verklaarden meerdere schoten te hebben gehoord. De Vries was van dichtbij neergeschoten en zou daarbij in zijn hoofd zijn geraakt.

De politie startte direct een grootschalig onderzoek en bevestigde ongeveer anderhalf uur na de schietpartij dat het daadwerkelijk om De Vries gaat. "Hij is met spoed overgebracht naar het ziekenhuis en vecht daar momenteel voor zijn leven", werd meegedeeld via Twitter.

Direct na de schietpartij verspreidde de politie het signalement van de dader: een lichtgetinte man met een tenger postuur, groene jas en zwarte pet. De politie liet weten op zoek te zijn naar zeker één, maar mogelijk meerdere verdachten.

Tijdens een ingelaste persconferentie later op de avond maakte de politie bekend in totaal drie aanhoudingen te hebben verricht. Twee verdachten, onder wie de vermoedelijke schutter, werden in de mogelijke vluchtauto aangehouden op de A4 bij Leidschendam. De derde aanhouding verrichte de politie in het Amsterdamse stadsdeel Oost. Deze man zou voldoen aan het eerder verspreidde signalement. Wat zijn betrokkenheid bij de schietpartij is geweest, wordt nog onderzocht.

Of De Vries extra beveiliging kreeg ten tijde van het incident, wilde de politie niet zeggen. De Vries staat onder meer de kroongetuige in het zwaarbeveiligde Marengo-proces bij. Volgens collega Kees van der Spek werd De Vries echter niet beveiligd, omdat hij dit zelf niet wilde. "We hadden het er weleens over, maar Peter zei: 'Ik kan er niet zo heel veel tegen doen'", zei Van der Spek. "Als er rechts politie is en links ook, dan kun je alsnog van voren worden beschoten."

De 64-jarige misdaadverslaggever ligt nog altijd in zorgelijke toestand in het ziekenhuis. Vanuit meerdere hoeken werd verslagen gereageerd op de aanslag. Demissionair premier Mark Rutte noemde het "een aanslag op de vrije journalistiek". "Een zwarte dag", reageerde demissionair minister Ferd Grapperhaus (Justitie en Veiligheid).

We weten nog niet wat het motief voor de aanslag op De Vries is geweest. Het politieonderzoek is nog in volle gang.
Aanslag op misdaadverslaggever Peter R. de Vries

quote:
Op de A4 ter hoogte van de afrit Leidschendam hield een arrestatieteam twee mannen aan die worden verdacht van directe betrokkenheid bij het schietincident. Het gaat om een 35-jarige man met de Poolse nationaliteit woonachtig in Maurik en een 21-jarige man woonachtig in Rotterdam. De twee verdachten zitten in volledige beperkingen en worden vrijdag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Gedurende de avond en nacht zijn huiszoekingen verricht in Tiel, Maurik en Rotterdam. Daar zijn verschillende gegevensdragers en munitie in beslag genomen.

De politie hield in Amsterdam nog een derde verdachte aan, een 18-jarige Amsterdammer. Hij is vandaag heengezonden en is geen verdachte meer in dit onderzoek.
https://www.politie.nl/ni(...)ter-r.-de-vries.html

Liveblog:

https://www.nu.nl/binnenl(...)rrie-uitgekomen.html

twitter

quote:
Let op: GEEN! lugubere/bloedige foto's of filmpjes posten van dit of enig ander gerelateerd onderwerp.
Dank voor uw medewerking & begrip @Danny
Geen afbeeldingen en video's van het slachtoffer, potentiele daders, verdachten e.d. aub.

[ Bericht 2% gewijzigd door Frutsel op 08-07-2021 16:45:58 ]
pi_200270019
Naast de vriendelijke, altijd zwaaiende Kamil hebben we nu ook de vrolijke en lieve jongen Delano G.

https://www.telegraaf.nl/(...)rolijke-lieve-jongen
  Moderator donderdag 8 juli 2021 @ 16:44:15 #3
8781 crew  Frutsel
pi_200270023
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:41 schreef Tengano het volgende:
Ik zie alleen maar dit:

Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy

Ik snap niet wat jullie bedoelen :? Ik heb bij andere topics zoals UTO volgens mij wel eens zo'n tekst in de invoerbox gezien.
Onder de balk met de smileys, boven het invoerveld staat de tekst. Maar goed, het 'je opzettelijk van de domme houden' is ook een kunst en dat beheersen er meer.
  Spellchecker donderdag 8 juli 2021 @ 16:44:48 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200270033
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:44 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Onder de balk met de smileys, boven het invoerveld staat de tekst. Maar goed, het 'je opzettelijk van de domme houden' is ook een kunst en dat beheersen er meer.
Tijd voor een leesbril en een modbreak.
pi_200270048
Speculeren is iets anders dan jezelf tot arts uitroepen. Ben ik niet, heb ik de intelligentie niet voor.
Maar dit is nu eenmaal een discussie forum.
pi_200270051
Ik leg die algemene voorwaarden van fok überhaupt naast mij neer.
pi_200270055
Wat een ongelooflijk banale, onwenselijke en onrespectvolle discussie in de vorige reeks.

Ik verwachtte een update en stuitte op wangedrag van een stel sensatiezoekers

Gooi deze reeks dicht aub, uit respect.

[ Bericht 0% gewijzigd door Za op 08-07-2021 16:54:09 ]
  donderdag 8 juli 2021 @ 16:46:09 #8
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200270060
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:44 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Doe niet zo flauw joh! Ik doe zo''n verzoek toch niet voor niets. Ik zie nu iets met rode letters staan, dus het kan blijkbaar wel. Daar ben ik iig blij mee, want ik heb geen behoefte aan die gruwelijke plaatjes.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_200270061
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:45 schreef Za het volgende:
Wat een ongelooflijk banale, onwenselijke en onrespectvolle discussie in de vorige reeks.

Gooi deze reeks dit aub, uit respect.
:')
  donderdag 8 juli 2021 @ 16:46:55 #10
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_200270070
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:45 schreef kurk_droog het volgende:
Ik leg die algemene voorwaarden van fok überhaupt naast mij neer.
Jezus, heb je ze echt helemaal uitgeprint als handig naslagwerk? Dat gaat wel een beetje ver hoor.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 8 juli 2021 @ 16:47:46 #11
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200270089
Perfect! het is gelukt ^O^
pi_200270092
Saskia Belleman (uitstekend verslaggeefster) zegt ook nogal wat doms; Misdaadjournalisten leg je niet het zwijgen op. Wij buigen niet en meer van dat soort teksten.

Je buigt wel en doe je dat niet dan blijven dit soort dingen gebeuren vrouwke.
pi_200270094
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:44 schreef Halcon het volgende:
Naast de vriendelijke, altijd zwaaiende Kamil hebben we nu ook de vrolijke en lieve jongen Delano G.

21 jaar en het heeft een zoontje…
pi_200270103
quote:

Ok miss Bucket
pi_200270118
quote:
9s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:47 schreef Poepz0r het volgende:
vrouwke.
pi_200270125
-edit spuit 11-

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2021 16:50:24 ]
pi_200270142
quote:
9s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:47 schreef Poepz0r het volgende:
Saskia Belleman (uitstekend verslaggeefster) zegt ook nogal wat doms; Misdaadjournalisten leg je niet het zwijgen op. Wij buigen niet en meer van dat soort teksten.

Je buigt wel en doe je dat niet dan blijven dit soort dingen gebeuren vrouwke.
Daarnaast verwacht ik ook dat dit eerder met zijn rol in het Taghi proces te maken heeft dan met zijn misdaadverslaggeving.

Maar dat is speculatie.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_200270144
Beneden alle pijl om aan het komen met verkapte redenen en dan te polsen of iedereen het filmpje wel goed gezien heeft. Echt, walgelijk. Waarom beginnen over een vergelijking met een ander lijk? Is ook nergens voor nodig.

Ga lekker een weekje op een ander forum posten, als je zo nodig het filmpje moet bespreken.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 8 juli 2021 @ 16:51:08 #19
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200270149
quote:

Het zijn nooit hufters he. :')
  Spellchecker donderdag 8 juli 2021 @ 16:51:17 #20
197773 crew  maily
pi_200270153
quote:

quote:
zegt de buurtkapper, die verder anoniem wil blijven
_O-
pi_200270159
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:50 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Daarnaast verwacht ik ook dat dit eerder met zijn rol in het Taghi proces te maken heeft dan met zijn misdaadverslaggeving.

Maar dat is speculatie.
Dat zou kunnen inderdaad. Desalniettemin die teksten van al die BN'ers en collega's hol van binnen.

Dan buig je lekker niet en blijf je dwars doen, dan ben jij de volgende. Zo simpel is het.
pi_200270163
Als we hier niet mochten discussiëren en alleen feiten neerzetten dan waren nu nu in topic 1 bij post 2, want er is geen flikker bekend.
pi_200270164
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:46 schreef Halcon het volgende:

Post maar smileys, en ondertussen discussiëren waar het bloed uitliep of waar de inschot wond was. Compleet respectloos, walgelijke figuren die daar aan mee doen, stuk voor stuk.

Er is geen nieuws, sluit deze zooi tot er een update is.
  donderdag 8 juli 2021 @ 16:52:03 #24
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200270171
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:51 schreef maily het volgende:

[..]

[..]

_O-
In veel van dat soort buurten heb je op elke straathoek een niggerkapper zitten, al dan niet bestemd voor witwaspraktijken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200270173
quote:
9s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:51 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat zou kunnen inderdaad. Desalniettemin die teksten van al die BN'ers en collega's hol van binnen.

Dan buig je lekker niet en blijf je dwars doen, dan ben jij de volgende. Zo simpel is het.
pi_200270178
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:52 schreef Caland het volgende:

[..]

In veel van dat soort buurten heb je op elke straathoek een niggerkapper zitten, al dan niet bestemd voor witwaspraktijken.
Of bestemd voor Raya2Face
pi_200270188
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:48 schreef ootjekatootje het volgende:

Ok miss Bucket
Een moordaanslag is geen vertier.
pi_200270195
quote:

Een update als die hier al is komt dan ook van andere social media, dus dan kan je beter het nieuws volgen, men weet hier niets meer dan ergens anders..

Ik moest een hele discussie voorbij scrollen over welke baas nu boven welke baas staat, wat ik op mijn beurt er weer niet , van toepassing op vind

Waarom ik het filmpje beschrijf is omdat het nu pas voor mij in iedergeval duidelijk werd dat peter nog heel even bij kennis was, al was het kort
Daar hoop ik dan hoop uit te halen

Dat er gespeculeerd gaat worden, gebeurd bijna altijd als er een "nieuwsstop" is
En in andere topics is al eens omschreven dat dit voor sommige mensen, een hoop zoek reden is, of een verwerking van wat er net gezien of gehoord is..je hoort het wel maar je hersenen moeten het nog snappen.. vandaar het speculeren wat meestal niet meer is dan andere vragen of zei iets meer iets anders weten
  donderdag 8 juli 2021 @ 16:53:57 #29
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200270201
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:49 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Zit je achter een computer of telefoon? Ik op mijn telefoon en hier is het een blauwe tekst
Ik zit op een Raspberry Pi. Net zat ik in die andere reeks en toen zag ik niks. Nu heb ik deze reeks geopend en zie ik het wel daar ben ik wel blij mee. Dank voor de snelle reaktie ^O^
pi_200270211
:+
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:52 schreef Za het volgende:

[..]

Op de hoogte gehouden worden OVER een moord aanslag valt onder nieuws volgen en hoe cru ook het nieuws volgen valt onder vertier
pi_200270224
twitter

quote:
In een eerste reactie is de thumbnail offline gehaald, maar we hebben besloten die terug te zetten met de uitleg waarom de video niet meer zichtbaar is, namelijk: verwijdering door uploader. Wanneer de verwijdering plaatsvond, en door wie, weten wij niet. En daar hebben wij ook geen invloed op.
Optaffen.
pi_200270241
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:56 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[..]

Optaffen.
Raar
pi_200270275
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:51 schreef Sfancta het volgende:
Als we hier niet mochten discussiëren en alleen feiten neerzetten dan waren nu nu in topic 1 bij post 2, want er is geen flikker bekend.
Klopt

quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:51 schreef Za het volgende:

[..]

Post maar smileys, en ondertussen discussiëren waar het bloed uitliep of waar de inschot wond was. Compleet respectloos, walgelijke figuren die daar aan mee doen, stuk voor stuk.

Daar geef ik jou ook wel weer gelijk in.
Dit onderwerp blijft nu eenmaal leiden tot speculaties. Is denk ik onvermijdelijk.
  donderdag 8 juli 2021 @ 17:01:13 #34
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200270311
quote:

[..]

er wordt wel wat afgedwaald maar zo werkt dat nu eenmaal op fok, geldt niet alleen voor dit topic.
pi_200270313
Kan dat gezeik over 'het topic' niet gewoon opdonderen naar het FB topic? Dank.
pi_200270322

Oud nieuwsbericht, maar in het filmpje kun je een lijst zien van de liquidaties waarvoor Taghi wordt vervolgd.
https://www.nu.nl/binnenl(...)d-op-martin-kok.html

Ik wist niet dat Taghi achter de moord op Martin Kok zat. Ik dacht altijd dat Holleeder hem had afgemaakt, ook vanwege dit filmpje

Hier zie je Peter R. de Vries ook zitten. :{
  donderdag 8 juli 2021 @ 17:02:26 #37
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_200270331
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:51 schreef Za het volgende:

[..]

:') Je weet dat dit subforum "Nieuws & achtergronden" heet? Waar het dus vrij staat om te discussiëren n.a.v. actuele gebeurtenissen? Heb je alleen dit forum als nieuwsbron? Zoek je een update, ga dan gewoon naar de reguliere nieuwssites of de Frontpage van Fok.

Dat gezeur over 'respectloos', 'walgelijke figuren' en nog meer van die moreel verheven prietpraat is uiterst vermoeiend. Op een forum wordt gediscussieerd, punt.
pi_200270332
Ik verlaat dit topic voorlopig. De sfeer is mij te grimmig en er wordt ook op de man/vrouw gespeeld. Niet prettig.
pi_200270338
Even offtopic, maar Martin Kok was de goat
pi_200270348
quote:
15s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:02 schreef An_0_Niem het volgende:
Ik verlaat dit topic voorlopig. De sfeer is mij te grimmig en er wordt ook op de man/vrouw gespeeld. Niet prettig.
Oke, de groeten :W
  donderdag 8 juli 2021 @ 17:03:40 #41
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_200270349
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:02 schreef Rambolin het volgende:
[ afbeelding ]

Oud nieuwsbericht, maar in het filmpje kun je een lijst zien van de liquidaties waarvoor Taghi wordt vervolgd.

Ik wist niet dat Taghi achter de moord op Martin Kok zat. Ik dacht altijd dat Holleeder hem had afgemaakt, ook vanwege dit filmpje

Samir E , het is wel een verrijking hoor die multiculturele parels
Ik ben inmiddels overleden
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 8 juli 2021 @ 17:04:51 #43
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_200270365
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:36 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Precies dit.
Lijkt me menselijk
Ik bedoelde het niet als 'Logisch dat mensen wonden gaan tellen en daar conclusies aan gaan verbinden.' :{
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_200270379
quote:
15s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:02 schreef An_0_Niem het volgende:
Je kan beter met de vrouw spelen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 8 juli 2021 @ 17:05:59 #45
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_200270380
Wat was er nou waar over die dochter uit ghana?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  Forum Admin donderdag 8 juli 2021 @ 17:06:18 #46
35723 crew  GGMM
pi_200270386
quote:
14s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:05 schreef cherrycoke het volgende:
Wat was er nou waar over die dochter uit ghana?
Hij heeft een dochter die in Ghana is

Of was
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 juli 2021 @ 17:07:23 #47
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200270402
Iedere keer weer verrast het me hoe hard dergelijke topics richting BNW rollen. Kom op zeg, er is niks bekend, absoluut niks :')
Elke discussie hier die uit de hand loopt gaat over een één of ander vaag idee dat iemand heeft waarvan de kans 95% is dat het onzin is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_200270407
quote:

[..]

Dat is waar. Maar als je hier helemaal geen plezier aan beleeft dan snap ik niet wat je hier doet.

Dus cru genoeg is een topic over een moordaanslag kennelijk wel vertier.
  donderdag 8 juli 2021 @ 17:07:58 #49
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_200270410
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:07 schreef Nattekat het volgende:
Iedere keer weer verrast het me hoe hard dergelijke topics richting BNW rollen. Kom op zeg, er is niks bekend, absoluut niks :')
Elke discussie hier die uit de hand loopt gaat over een één of ander vaag idee dat iemand heeft waarvan de kans 95% is dat het onzin is.
Sensatie zoekers
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_200270424
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:07 schreef Nattekat het volgende:
Opvallend. Wellicht die 3/4 lichten die dat steeds doen eens persoonlijk aanspreken?
pi_200270425
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:56 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[..]

Optaffen.
Lekker criminele rappertjes subsidiëren die rappen over hun criminele praktijken.
Lekker bezig, verantwoordelijke ambtenaar die dat wel een puik plan leek. ^O^
pi_200270457
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:09 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Lekker criminele rappertjes subsidiëren die rappen over hun criminele praktijken.
Lekker bezig, verantwoordelijke ambtenaar die dat wel een puik plan leek. ^O^
90% van het jongerenwerk is gebaseerd op het subsidiëren van activiteiten voor criminelen (in de dop).

Soms met goed resultaat, vaker niet.
  donderdag 8 juli 2021 @ 17:13:42 #53
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200270485
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

90% van het jongerenwerk is gebaseerd op het subsidiëren van activiteiten voor criminelen (in de dop).

En dat die jongens in hun vroege jaren al een beetje kunnen netwerken
pi_200270489
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Dat klopt, maar dat is nog wel iets anders dan het faciliteren van het letter propageren van criminele activiteiten.
  donderdag 8 juli 2021 @ 17:20:08 #55
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_200270560
Zo konden verdachten van aanslag op De Vries binnen een uur worden gepakt
https://www.telegraaf.nl/(...)en-uur-worden-gepakt

De twee verdachten van de moordaanslag op misdaadjournalist Peter R. de Vries konden dinsdag binnen een uur worden opgepakt op de A4 bij Leidschendam. De razendsnelle dubbele aanhouding was vooral mogelijk door automatische nummerplaatherkenning en beveiligingscamera’s.

=======================
Na het invoeren van een kenteken in de systemen komt er een signaal van de ANPR-camera die de bewuste wagen in het zicht heeft. Dat is een van de redenen dat criminelen snel van auto wisselen na een aanslag. Dat lijkt dinsdagavond na de aanslag op De Vries niet te zijn gebeurd
pi_200270574
quote:
14s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:20 schreef slashdotter3 het volgende:

De twee verdachten van de moordaanslag op misdaadjournalist Peter R. de Vries konden dinsdag binnen een uur worden opgepakt op de A4 bij Leidschendam. De razendsnelle dubbele aanhouding was vooral mogelijk door automatische nummerplaatherkenning en beveiligingscamera’s.
Al besproken.
pi_200270585
quote:
14s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:20 schreef slashdotter3 het volgende:

=======================
Na het invoeren van een kenteken in de systemen komt er een signaal van de ANPR-camera die de bewuste wagen in het zicht heeft. Dat is een van de redenen dat criminelen snel van auto wisselen na een aanslag. Dat lijkt dinsdagavond na de aanslag op De Vries niet te zijn gebeurd
In dit geval natuurlijk top, maar eigenlijk vind ik de wetenschap dat ik continu gemonitord wordt op de snelweg toch wel een privacy-issue. :{
pi_200270598
quote:
9s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:13 schreef Tengano het volgende:

[..]

En dat die jongens in hun vroege jaren al een beetje kunnen netwerken
En leren kickboxen.
pi_200270615
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:02 schreef Rambolin het volgende:
[ afbeelding ]

Martin Kok was een idioot maar net als Peter r de Vries voor de duivel niet bang.

Luister nougewoon die podcast even, daar wordt alles in besproken.
pi_200270617
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:13 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat klopt, maar dat is nog wel iets anders dan het faciliteren van het letter propageren van criminele activiteiten.
Ja, valt misschien iets voor te zeggen als ze iets nuttigs gaan doen. Maar als ze die begeleiding gebruiken om te rappen over hoe gangster ze wel niet zijn en zo, dan laat maar...
  donderdag 8 juli 2021 @ 17:26:43 #61
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200270651
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

En leren kickboxen.
Ja, allemachtig. Waar moet dat naar toe. Waar staan we over 20 jaar als Delano weer als een vrij man en voor dit soort mensen als held weer buiten rondloopt ;(
  donderdag 8 juli 2021 @ 17:27:22 #62
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200270659
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Martin Kok was een idioot maar net als Peter r de Vries voor de duivel niet bang.

Luister nougewoon die podcast even, daar wordt alles in besproken.
Hoe lang duurt die podcast?
pi_200270663
Kijk, wanneer je hier opmerkingen hoort als: "Opdonderen met je fatsoen", dan is het niet zo vreemd dat een topic voornamelijk nog wordt bevolkt door sensatiezoekers en ramptoeristen die graag schotwonden tellen en bloedplassen analyseren.
Het geeft daarbij wel een leuke inkijk in de psychopathologie van 'gewone mensen'.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  donderdag 8 juli 2021 @ 17:28:41 #64
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200270684
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:21 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

In dit geval natuurlijk top, maar eigenlijk vind ik de wetenschap dat ik continu gemonitord wordt op de snelweg toch wel een privacy-issue. :{
Moet je voor de grap eens kijken hoeveel straathoeken zonder camera's je in een gemiddelde binnenstad kan vinden, en dan hebben we het nog niet eens over de beveiligingscamera's van ondernemers, bluetooth/wifi-tracking etc.
Huilen dan.
pi_200270694
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:28 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Moet je voor de grap eens kijken hoeveel straathoeken zonder camera's je in een gemiddelde binnenstad kan vinden, en dan hebben we het nog niet eens over de beveiligingscamera's van ondernemers.
En de hoeveelheid privacygevoelige informatie die mensen zelf op internet e.d. dumpen.
pi_200270703
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:26 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ja, allemachtig. Waar moet dat naar toe. Waar staan we over 20 jaar als Delano weer als een vrij man en voor dit soort mensen als held weer buiten rondloopt ;(
Ik heb een aantal jaar beleid gemaakt rondom jongerenwerk. Onvoorstelbaar wat een ellendige plannen er dan voorbij komen.

En vaak is de gedachte erachter niet zo slecht, maar de uitvoerende organisaties zijn 9 van de 10 keer om te janken zo onprofessioneel.

En die jongerenwerkers hebben hetzelfde probleem als misdaadjournalisten. Om een voet aan de grond te krijgen moet je wel heel dicht tegen je doelgroep aankruipen. En die grenzen vervagen snel.
pi_200270704
quote:

[..]

Moet je voor de grap eens kijken hoeveel straathoeken zonder camera's je in een gemiddelde binnenstad kan vinden, en dan hebben we het nog niet eens over de beveiligingscamera's van ondernemers.
Ik heb ze in de lift
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 8 juli 2021 @ 17:30:25 #68
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200270712
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

En de hoeveelheid privacygevoelige informatie die mensen zelf op internet e.d. dumpen.
En anders wordt het wel voor je verkocht nadat iemand weer een database heeft geript.
pi_200270713
quote:

[..]

Ja, vreselijk. Je zou er haast straatvrees van krijgen.
  donderdag 8 juli 2021 @ 17:31:38 #70
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200270726
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:30 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Of de ring-deurbel van de buren die de hele straat filmt.
Huilen dan.
  donderdag 8 juli 2021 @ 17:32:06 #71
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200270730
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:30 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Totaal geen last van. Hoe meer camera's hoe beter ^O^
pi_200270733
quote:

[..]

En fok is geen rouwcentrum.
pi_200270744
Wat is er mis met schotwonden tellen en bloed te " analyseren"? Dit is toch een forum? En het is ontopic.

Niks ongepast aan me dunkt.
pi_200270746
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:32 schreef Tengano het volgende:

[..]

Totaal geen last van. Hoe meer camera's hoe beter ^O^
Jullie spelen met mijn privé !! :(
pi_200270779
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:27 schreef Tengano het volgende:

[..]

Hoe lang duurt die podcast?
Dertien delen van ongeveer een kwartier, zonder geklets of reclame. Gewoon feiten en tijdslijnen.
En ze hebben er een aan toegevoegd vanwege Peter.
  donderdag 8 juli 2021 @ 17:36:16 #76
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200270782
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:33 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Jullie spelen met mijn privé !! :(
Ik weet zelfs dat je voor de Albert Heijn werkt >:)
  Spellchecker donderdag 8 juli 2021 @ 17:36:54 #77
197773 crew  maily
pi_200270791
quote:

[..]

Zijn kind over 10 jaar ....
  donderdag 8 juli 2021 @ 17:38:33 #78
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200270817
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dertien delen van ongeveer een kwartier, zonder geklets of reclame. Gewoon feiten en tijdslijnen.
En ze hebben er een aan toegevoegd vanwege Peter.
Ik hou er niet zo van, maar is misschien toch wel goed om wat meer achtergrond informatie te hebben. Wellicht een goed idee om de link in de OP op te nemen misschien? Er is al vaker naar gevraagd hier en meer hints gegeven om hem te beluisteren.
  donderdag 8 juli 2021 @ 17:38:57 #79
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_200270822
quote:
2s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:27 schreef OllieA het volgende:
Kijk, wanneer je hier opmerkingen hoort als: "Opdonderen met je fatsoen", dan is het niet zo vreemd dat een topic voornamelijk nog wordt bevolkt door sensatiezoekers en ramptoeristen die graag schotwonden tellen en bloedplassen analyseren.
Het geeft daarbij wel een leuke inkijk in de psychopathologie van 'gewone mensen'.
Hoe zou deze discussie volgens jou moeten verlopen om aan jouw standaard van 'fatsoen' te voldoen? Ik ben erg benieuwd.
pi_200270861
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:33 schreef Sfancta het volgende:
Wat is er mis met schotwonden tellen en bloed te " analyseren"? Dit is toch een forum? En het is ontopic.

Niks ongepast aan me dunkt.
Is volgens mij een normale niet zieke manier om duidelijkheid te krijgen en proberen te begrijpen wat er gebeurt is en wat er op dit moment misschien nog aan het gebeuren is. Het is een manier om zoiets groots te verwerken.

Je hebt aso sensatie zoekers, maar aan de andere kant heb je ook heilige boontjes zoals Za. Ik vind dat Fok! op de gulde middenweg zit. :)
pi_200270874
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:38 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik hou er niet zo van, maar is misschien toch wel goed om wat meer achtergrond informatie te hebben. Wellicht een goed idee om de link in de OP op te nemen misschien? Er is al vaker naar gevraagd hier en meer hints gegeven om hem te beluisteren.
https://omny.fm/shows/de-(...)roer-van-de-kroonget

Hierboven de nieuwste en hieronder de serie over Taghi.

https://podcastluisteren.nl/pod/De-Taghi-Podcast
  donderdag 8 juli 2021 @ 17:50:33 #82
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_200270947
Haha, en als ze het niet eens met je zijn, gaan ze lopen schelden plus op de man spelen. Sommige users zijn gewoonweg dieptriest. Evenals die gebruikers die over schotwonden lopen te speculeren, echt heel triest. Tenzij diegene een volwaardig arts is, hoef ik zulke onzin niet aan te horen.

Ontopic: ben enorm blij dat De Vries niet doodverklaard is, omdat het de overlevingskansen alsmaar toenemen. Ik hoop werkelijk op 100% herstel (wellicht ijdele hoop), zodat hij Terminator op de daders kan gaan. :7
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  donderdag 8 juli 2021 @ 17:52:20 #83
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_200270975
quote:
Op Youtube staat ook een hele goede documentaire over de MocroMaffia. Als je wil, kan ik een linkje hier plaatsen. Dan weet iedereen meteen hoe meedogenloos deze mensen zijn.
  donderdag 8 juli 2021 @ 17:53:30 #84
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200270987
quote:
Thanks ^O^

Spoiler inhoud niet geschikt voor sensatiezoekers:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Spellchecker donderdag 8 juli 2021 @ 17:54:10 #85
197773 crew  maily
pi_200270999
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:52 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]

Op Youtube staat ook een hele goede documentaire over de MocroMaffia. Als je wil, kan ik een linkje hier plaatsen. Dan weet iedereen meteen hoe meedogenloos deze mensen zijn.
De naam is voldoende om niet te kijken.
  donderdag 8 juli 2021 @ 17:56:32 #86
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200271033
quote:

[..]

Ik kwam in de vorige topics al wat te gedetailleerde verhalen/posts tegen hoe men in dit soort kringen met elkaar omgaat. Ik geloof dat ik deze dan even over sla.
  donderdag 8 juli 2021 @ 17:56:32 #87
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_200271034
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:42 schreef KwaliteitsWorst het volgende:

[..]

Is volgens mij een normale niet zieke manier om duidelijkheid te krijgen en proberen te begrijpen wat er gebeurt is en wat er op dit moment misschien nog aan het gebeuren is. Het is een manier om zoiets groots te verwerken.

Je hebt aso sensatie zoekers, maar aan de andere kant heb je ook heilige boontjes zoals Za. Ik vind dat Fok! op de gulde middenweg zit. :)
Volgens sommige mensen is het tegenwoordig al 'onfatsoenlijk' om ergens je gedachten over te delen, zonder dat je daarin negatief spreekt over het lijdend voorwerp of andere mensen uitscheldt/zwartmaakt of iets dergelijks.

Die mensen willen dan ook heel graag en met veel gevoel voor drama laten zien hoe 'fatsoenlijk' ze zelf zijn door anderen daarop te wijzen en vooral aangeven dat je de discussie alleen op hun manier zou moeten voeren, of 'gepaste stilte' in acht moet nemen. Ik word doodmoe van die figuren.
pi_200271139
quote:

[..]

Graag
  donderdag 8 juli 2021 @ 18:03:10 #89
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_200271147
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:56 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik kwam in de vorige topics al wat te gedetailleerde verhalen/posts tegen hoe men in dit soort kringen met elkaar omgaat. Ik geloof dat ik deze dan even over sla.
Ja, het zijn bij de keper genomen geen vriendelijke mensen die ik gauw zou uitnodigen voor een gelegenheidsborrel inderdaad. ;)
  donderdag 8 juli 2021 @ 18:05:01 #90
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_200271174
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:03 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]

Ja, het zijn bij de keper genomen geen vriendelijke mensen die ik gauw zou uitnodigen voor een gelegenheidsborrel inderdaad. ;)
Op de keper beschouwd :) ;)
  donderdag 8 juli 2021 @ 18:05:35 #91
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_200271183
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Graag

Ondertussen is er een heleboel gebeurd omtrent deze organisatie, dus er zou gemakkelijk nog een tweede deel kunnen worden gemaakt. Maar het laat goed zien hoe de opkomst van deze organisatie in stand werd gebracht.
  donderdag 8 juli 2021 @ 18:06:32 #92
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200271198
Toch nog wat gerelateerd nieuws gevonden. Dit keer van teletekst.
Het zal wel weinig mensen interesseren denk ik, maar het is iig nieuws.
quote:
In de Westerkerk wordt vrijdagmiddag
stilgestaan bij de aanslag.De kerk zal
van 15.00 tot 16.30 uur open zijn "voor
iedereen die een moment van stilte of
bezinning zoekt of even een kaars wil
komen aansteken",meldt de kerk.
Weet iemand trouwens of Peter eigenlijk gelovig is. Heb het niet gegoogeld nog, maar misschien weet jij dat @ootjekatootje?
  donderdag 8 juli 2021 @ 18:08:34 #93
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_200271231
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:05 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Op de keper beschouwd :) ;)
Dankjewel, je hebt helemaal gelijk. ^O^
pi_200271256
Heb gisteravond dat fragment nog bekeken dat hij in een woonkamer is met de zoon op de bank, moeder erbij, en dan allerlei vunzigheden voorleest wat die lieve zoon naar een minderjarige had gestuurd.

Heb genoten weer _O_

Het is een behoorlijke lul vaak, maar met deze programma's gewoon een volwaardige koning.
  Spellchecker donderdag 8 juli 2021 @ 18:11:21 #95
197773 crew  maily
pi_200271265
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:06 schreef Tengano het volgende:
[..]

Dat gaat volk trekken. En camera's.
pi_200271283
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:05 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]

Ondertussen is er een heleboel gebeurd omtrent deze organisatie, dus er zou gemakkelijk nog een tweede deel kunnen worden gemaakt. Maar het laat goed zien hoe de opkomst van deze organisatie in stand werd gebracht.
Zitten wel een paar gekken tussen ja :')
pi_200271289
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:06 schreef Tengano het volgende:
[..]

Weet iemand trouwens of Peter eigenlijk gelovig is. Heb het niet gegoogeld nog, maar misschien weet jij dat @:Ootjekatootje?
https://revu.nl/artikel/4(...)pe-zwarte-gat-kijken

Ouders gereformeerd, maar hij heeft er niets mee.
  donderdag 8 juli 2021 @ 18:13:09 #98
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200271291
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:11 schreef maily het volgende:

[..]

Dat gaat volk trekken. En camera's.
Staat nog nergens anders vermeld. Als je het zo zegt moet het misschien nog wel bewaakt worden...?
pi_200271321
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:28 schreef PS. het volgende:

[..]

:') ja man, echt representatief.
Uhm… Ja, dat is het. Dat is de functie van het spul… :')
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  donderdag 8 juli 2021 @ 18:15:10 #100
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200271328
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

https://revu.nl/artikel/4(...)pe-zwarte-gat-kijken

Ouders gereformeerd, maar hij heeft er niets mee.
Perfect ^O^ Is nota bene een artikel van gisteren zie ik.

quote:
Mijn ouders waren christelijk gereformeerd dus was ik verplicht om mee te gaan naar de kerk. Daar verzette ik me altijd enorm tegen. Ik was gewoon niet gelovig, van jongs af aan al niet. Ik was de enige in het gezin die niet wilde gaan. Soms hadden de andere kinderen ook geen zin, maar die schikten zich toch in dat lot.'
pi_200271330
quote:

[..]

Daar hebben we toch levenslang voor?
-
pi_200271331
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:05 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]

Volslagen gestoord en gewetenloos. Zelfs onder criminelen zijn er bepaalde erecodes rondom geweld, maar deze gasten hebben daar allemaal volledige schijt aan.
pi_200271337
Ik vind het gek dat de beveiliging in het ziekenhuis afgeschaald schijnt te zijn.
Is hij al overleden zou je dan denken .......
pi_200271354
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:15 schreef Tengano het volgende:

[..]

Perfect ^O^ Is nota bene een artikel van gisteren zie ik.
Ouder interview, volgens mij, maar opnieuw gepubliceerd.
pi_200271362
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:15 schreef hartloper het volgende:
Ik vind het gek dat de beveiliging in het ziekenhuis afgeschaald schijnt te zijn.
Bron?
pi_200271368
quote:
Iets met directe dreiging. De beveiliging buiten is weg, maar denk maar niet dat je zo zijn kamer in loopt hoor.
pi_200271387
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:10 schreef Sfancta het volgende:
Heb gisteravond dat fragment nog bekeken dat hij in een woonkamer is met de zoon op de bank, moeder erbij, en dan allerlei vunzigheden voorleest wat die lieve zoon naar een minderjarige had gestuurd.

Heb genoten weer _O_

Het is een behoorlijke lul vaak, maar met deze programma's gewoon een volwaardige koning.
Dat is het eigrnlijk. Peter is een held met zijn programma's achter misdadigers aan en strijden tegen onrecht maar een lul met zijn extreem linkse babbels en narcistisch betweterig gedoe om alles in de talkshows.
Maar het goede weegt zwaarder dan het vervelende. Hoop dat hij het haalt op de een of andere manier.
  donderdag 8 juli 2021 @ 18:18:33 #108
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200271389
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Ouder interview, volgens mij, maar opnieuw gepubliceerd.
Ja, dat kan eigenlijk niet anders :X
pi_200271394
quote:
De daders zijn al opgepakt. Plus ben je een debiel als je het ziekenhuis in gaat lopen nu om Peter om zeep te helpen
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_200271403
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:21 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Heb je wat te verbergen?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_200271404
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Volslagen gestoord en gewetenloos. Zelfs onder criminelen zijn er bepaalde erecodes rondom geweld, maar deze gasten hebben daar allemaal volledige schijt aan.
Willen allemaal scarface zijn icm iq's van 80 en slechte opvoeding.
pi_200271410
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:18 schreef Soury het volgende:

[..]

De daders zijn al opgepakt. Plus ben je een debiel als je het ziekenhuis in gaat lopen nu om Peter om zeep te helpen
Tja ook in hartje Amsterdam op straat maar gebeurde ook.
  donderdag 8 juli 2021 @ 18:20:24 #114
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_200271415
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:19 schreef superniger het volgende:

[..]

Heb je wat te verbergen?
HeB jE wAt Te VeRbErGeN🤪
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_200271417
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Tja ook in hartje Amsterdam op straat maar gebeurde ook.
Uhhh dat verwacht niemand.
pi_200271440
a
quote:
Dat was gister al?

Als hij zou zijn overleden wachten ze heus niet zo lang om dat te vertellen, lijkt mij.

Tenzij de politie een reden heeft ivm de hele zaak.
pi_200271448
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Uhhh dat verwacht niemand.
Idd maar gebeurde dus wel. Zelfde zou ook in een ziekenhhus kunnen in theorie.
Zou er niet raar meer van opkijken.
pi_200271461
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:23 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Jaja, ze bestormen het ziekenhuisbed van Peter. Dat gebeurt alleen in films.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_200271462
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:19 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Willen allemaal scarface zijn icm iq's van 80 en slechte opvoeding.
Wat kom je stoer doen sahbi ik wil Tony Montana worden.
pi_200271476
quote:

[..]

Heb je wat te verbergen?
Het gevaar zit hem niet in het nu. Het gevaar is dat die systemen nog zullen blijven bestaan wanneer de mensen (ministers, etc.) met de beste intenties al lang weg zijn van hun plek, en door anderen zijn vervangen. En die anderen hebben andere intenties. En kunnen heel goed die systemen gaan gebruiken voor andere dingen, die allemaal net even wat slechtere intenties zouden kunnen zijn.
pi_200271478
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:23 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Zijn er uberhaupt zaken bekent waar een liquidatie is uitgevoerd in een ziekenhuis?
pi_200271499
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:24 schreef KwaliteitsWorst het volgende:

[..]

Zijn er uberhaupt zaken bekent waar een liquidatie is uitgevoerd in een ziekenhuis?
Smeris seizoen 3 dacht ik. Aflevering twee.
pi_200271504
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Neenee, iemand vermoord een verpleger, jat zijn uniform en als hij vlakbij is trekt hij zijn blaffer met demper en schiet zijn magazijn leeg.

Of subtieler, met een spuit met gif.

_O_ 24 _O_
pi_200271506
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:18 schreef Soury het volgende:

[..]

Die loopjongens zijn overal voor warm te maken als je ze maar voldoende manipuleert heb ik het idee.
pi_200271516
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:26 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Die loopjongens zijn overal voor warm te maken als je ze maar voldoende manipuleert drugs geeft heb ik het idee.
  donderdag 8 juli 2021 @ 18:27:16 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200271519
quote:

[..]

Ik weet wel dat er jaren geleden in Amersfoort een poging geweest is het op de Eerste Hulp af te maken en dat ze de boel toen hebben moeten vergrendelen om hem buiten te houden.

Ze hebben haar overigens niet kunnen redden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200271523
Dat de zichtbare bewaking er niet meer is wil niet zeggen dat er niks meer is eh.
  donderdag 8 juli 2021 @ 18:27:48 #128
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_200271530
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Neenee, iemand vermoord een verpleger, jat zijn uniform en als hij vlakbij is trekt hij zijn blaffer met demper en schiet zijn magazijn leeg.

Of subtieler, met een spuit met gif.

_O_ 24 _O_
Breaking Bad Mike. _O_ _O_ _O_
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_200271557
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:27 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]

Breaking Bad Mike. _O_ _O_ _O_
_O_Insert random actie/misdaad/detective serie met meer dan 1 seizoen _O_
pi_200271558
quote:

[..]

Poos terug was er nog een schietpartij in een ziekenhuis na een liquidatiepoging. We gaan wel echt die kant op ja.
pi_200271560
quote:

[..]

Als er buiten geen politie is wil het niet zeggen dat er binnen niks is. Ik moet ineens aan dat belletje denken van Braking bad
  donderdag 8 juli 2021 @ 18:29:22 #132
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200271563
quote:

[..]

Ja in Kill Bill en de serie Mercedes.
pi_200271569
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:29 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Poos terug was er nog een schietpartij in een ziekenhuis na een liquidatiepoging. We gaan wel echt die kant op ja.
Vroeger was alles beter.

Toen was zelfs roken gezond!
pi_200271580
quote:

[..]

https://www.nhnieuws.nl/n(...)wilde-de-boel-sussen
  donderdag 8 juli 2021 @ 18:30:33 #135
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200271585
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Vroeger was alles beter.

Toen was zelfs roken gezond!
En hadden we nog Zwarte Piet *O* *O* *O*
pi_200271597
quote:

[..]

Heb je wat te verbergen?
Wie niet?
pi_200271616
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:30 schreef Tengano het volgende:

[..]

En hadden we nog Zwarte Piet *O* *O* *O*
Zwarte Piet is niet weg :{w
pi_200271638
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:31 schreef KwaliteitsWorst het volgende:

[..]

Hij heet Djano tegenwoordig
  donderdag 8 juli 2021 @ 18:33:14 #139
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200271644
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:31 schreef KwaliteitsWorst het volgende:

[..]

Jij moet wat vaker TV kijken }:|
pi_200271659
Ah we zijn al beland op het punt dat we zwarte piet erbij betrekken. Jullie hebben echt niks beters te doen of wel?
pi_200271685
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:34 schreef Document1 het volgende:
Ah we zijn al beland op het punt dat we zwarte piet erbij betrekken. Jullie hebben echt niks beters te doen of wel?
Ik zit ook friet met mayo te eten als je denkt dat dat een betere manier is om tijd te vullen.
pi_200271697
RTL Boulevard nu op RTL4
#superniger2020
pi_200271703
Vroeger zat de pils nog in een houten kratje.
pi_200271716
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:30 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wie niet?
Daar heb je een goed punt.
#superniger2020
pi_200271718
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:35 schreef Sfancta het volgende:
Vroeger zat de pils nog in een houten kratje.
Kistje pils
  donderdag 8 juli 2021 @ 18:37:05 #146
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200271721
Vanuit Boulevard ,contact gehad met de familie:

De situatie van Peter is ongewijzigd
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_200271730
  donderdag 8 juli 2021 @ 18:38:21 #148
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_200271741
quote:

[..]

Ik snap niet dat je m.b.t. dit soort zaken nu nog kunt denken dat zoiets "alleen in films" kan gebeuren. De werkelijkheid is vele malen harder dan dat. Ik heb nog nooit een film gezien waarin een kartelmoordenaar lachend een zesjarig meisje voor de ogen van haar ouders levend met een bijl aan stukken hakt en in het vuur gooit. :{

Ik acht het ook niet waarschijnlijk dat er nu iemand het ziekenhuis binnendringt om de klus 'af te maken', maar het lijkt me inmiddels wel duidelijk dat niets onmogelijk is.
  roze donderdag 8 juli 2021 @ 18:38:24 #149
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_200271743
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 8 juli 2021 @ 18:38:45 #150
482080 AgnesGru
pi_200271747
quote:
Familie Peter R. de Vries: 'Situatie ongewijzigd'
1 minuut geleden

De situatie van Peter R. de Vries (64) is nog altijd ongewijzigd, zo laat zijn familie weten aan RTL Boulevard.

Veel blijft onzeker, aldus de familie en partner. "Er zal tijd overheen gaan voordat er meer duidelijkheid komt." Voor nu zijn ze dankbaar met de goede zorg die hij krijgt.
https://www.rtlboulevard.(...)r-de-vries-statement
pi_200271761
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:38 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Al besproken. @Coco
pi_200271766
quote:
Hij is dus in een coma.
pi_200271778
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:35 schreef superniger het volgende:
RTL Boulevard nu op RTL4
Ja dat is wel vaker op dit tijdstip.
pi_200271779
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:38 schreef Repentless het volgende:

[..]

Ik snap niet dat je m.b.t. dit soort zaken nu nog kunt denken dat zoiets "alleen in films" kan gebeuren. De werkelijkheid is vele malen harder dan dat. Ik heb nog nooit een film gezien waarin een kartelmoordenaar lachend een zesjarig meisje voor de ogen van haar ouders levend met een bijl aan stukken hakt en in het vuur gooit. :{

Ik acht het ook niet waarschijnlijk dat er nu iemand het ziekenhuis binnendringt om de klus 'af te maken', maar het lijkt me inmiddels wel duidelijk dat niets onmogelijk is.
Ik heb ook een keer een film gezien :D
pi_200271784
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:39 schreef Soury het volgende:
Hij is dus in een coma.
Inderdaad.
In coma gehouden of in coma sinds het schot, dat is de vraag
pi_200271805
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:40 schreef Nober het volgende:

[..]

Ja dat is wel vaker op dit tijdstip.
Verschrikkelijk programma maar toch kijken
pi_200271830
Delano, het is ook echt een boeven naam.
  donderdag 8 juli 2021 @ 18:44:23 #158
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_200271832
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:40 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik heb ook een keer een film gezien :D
?
pi_200271834
Wel goed dat de politie hem gereanimeerd heeft dan.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:42 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Verschrikkelijk programma maar toch kijken
Wat wordt er allemaal gezegt? Ik heb geen tv abo.
pi_200271836
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:38 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Dat hij kunstmatig in leven wordt gehouden?
pi_200271866
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Wat denk je zelf
pi_200271873
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:46 schreef Soury het volgende:

[..]

Wat denk je zelf
Dat hij met een paar gaten in zijn hoofd aan een stekkertje ligt.
pi_200271882
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Dat hij met een paar gaten in zijn hoofd aan een stekkertje ligt.
Eén was wel genoeg he?
pi_200271889
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:39 schreef Soury het volgende:

[..]

Hij is dus in een coma.
Dit
pi_200271900
quote:

[..]

Situatie ongewijzigd maar de situatie is niet gecommuniceerd dus blijven gissen.
pi_200271906
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:44 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
Wel goed dat de politie hem gereanimeerd heeft dan.
[..]

Wat wordt er allemaal gezegt? Ik heb geen tv abo.
Ja niets, waarom zo'n jonge gast het doet etc.

Peter zelf moet nog maar blijken of die kan herstellen en hoe die dan wakker zou worden.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 juli 2021 @ 18:52:01 #167
862 Arcee
Look closer
pi_200271940
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:37 schreef AgnesGru het volgende:
Vanuit Boulevard ,contact gehad met de familie:

De situatie van Peter is ongewijzigd
Tsja, we weten in feite nog niet eens hoe de situatie was. Blijft gissen dus.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_200271946
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:52 schreef Arcee het volgende:

[..]

Tsja, we weten in feite nog niet eens hoe de situatie was.
Niet best.
pi_200271957
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Niet best.
Een kogel door je hoofd is nooit best
pi_200271958
quote:

[..]

Zo ver mijn kennis reikt schat ik in dat hij inderdaad kunstmatig in coma wordt gehouden, wordt beademd en dat de druk in z'n hersenen wordt verlaagd.

Na een paar dagen gaan ze langzaam maar zeker kijken welke functies het lichaam en de hersenen weer zelf kunnen oppakken, of niet. Dan zal de permanente schade pas echt duidelijk worden, en kun je ook bepalen hoe groot de kans is op een menswaardig leven.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_200271996
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Zo ver mijn kennis reikt schat ik in dat hij inderdaad kunstmatig in coma wordt gehouden, wordt beademd en dat de druk in z'n hersenen wordt verlaagd.

Na een paar dagen gaan ze langzaam maar zeker kijken welke functies het lichaam en de hersenen weer zelf kunnen oppakken, of niet. Dan zal de permanente schade pas echt duidelijk worden, en kun je ook bepalen hoe groot de kans is op een menswaardig leven.
Het is puur geluk als het niet te veel schade heeft aangebracht
pi_200271998
Kunnen ze zien of iemand hersendood is als die in een coma gehouden wordt?

zal wel een domme vraag zijnb :@
pi_200272001
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:53 schreef Soury het volgende:

[..]

Een kogel door je hoofd is nooit best
Die schutter zal trouwens wel een paar flinke borrels achterover hebben geslagen. Je hoorde op die bewakingsbeelden een schot of vijf.
pi_200272013
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Die schutter zal trouwens wel een paar flinke borrels achterover hebben geslagen. Je hoorde op die bewakingsbeelden een schot of vijf.
BLM he.
pi_200272024
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:55 schreef KwaliteitsWorst het volgende:

Ja dat kan je zien ;(
pi_200272026
ANNOUNCE iets.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_200272031
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Niet iedereen is zo tref zeker als the A-team.
pi_200272035
Marieke Elsinga is een leuke meid.
pi_200272041
quote:

Ja daar hebben ze meetapparatuur en tests voor.

Ik zeg erbij dat ik deze kennis uit tv-series heb vergaard.
pi_200272046
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Na een schot of vijf.
  donderdag 8 juli 2021 @ 18:58:13 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200272048
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:56 schreef De_Kraam het volgende:
ANNOUNCE iets.
Waarom? Wat wil je horen?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_200272050
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:58 schreef Nober het volgende:

[..]

Na een schot of vijf.
:D
pi_200272066
quote:

[..]

Na een schot of vijf.
RTL Boulevard altijd muten.
pi_200272070
Ik vind Marieke op de radio veel leuker dan zo voor de TV.
pi_200272071
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waarom? Wat wil je horen?
"Goenavund."
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_200272088
quote:

[..]

Na een schot of vijf.
NoberGod.
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:00:33 #187
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200272095
https://www.nu.nl/peter-r(...)ft-veel-onzeker.html

quote:
De toestand van Peter R. de Vries is donderdag nog steeds kritiek, zo laten zijn familie en partner weten aan RTL Boulevard. Ten opzichte van woensdag is de situatie "ongewijzigd".

"Er zal tijd overheen gaan voordat er meer duidelijkheid komt", aldus de familie. "Er blijft veel onzeker."

Ze laten aan het programma weten dankbaar te zijn voor de goede zorg die hij krijgt.

De misdaadverslaggever werd dinsdag rond 19.30 uur neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat in Amsterdam. Sindsdien vecht hij in het ziekenhuis voor zijn leven.

De Vries werd onder vuur genomen nadat hij te gast was geweest bij het televisieprogramma RTL Boulevard, dat in de buurt van de Lange Leidsedwarsstraat wordt opgenomen.

Er zitten twee verdachten vast voor mogelijke betrokkenheid bij het incident. Een derde man, een achttienjarige Amsterdammer, was verdachte in het onderzoek, maar is inmiddels op vrije voeten gesteld.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_200272097
quote:

https://www.transplantati(...)ststellen-hersendood

https://www.transplantati(...)iten-over-hersendood
pi_200272103
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:59 schreef De_Kraam het volgende:
ANNOUNCE iets.
[..]

"Goenavund."
pi_200272109
Dus het is weer een avond vol gissen en speculeren. Wat is zijn toestand?

Beetje meer info kan ook geen kwaad.
pi_200272118

@Nober jij zou raken.
pi_200272119
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:00 schreef Sfancta het volgende:
Dus het is weer een avond vol gissen en speculeren. Wat is zijn toestand?

Beetje meer info kan ook geen kwaad.
Of we posten even niks...
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:01:41 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200272121
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:59 schreef De_Kraam het volgende:
ANNOUNCE iets.
[..]

"Goenavund."
Het zou fijn zijn als we weer een goenavund te horen krijgen, maar dat zal nog wel even duren.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:01:57 #194
142400 RedFever007
pi_200272126
quote:
14s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:59 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik vind Marieke op de radio veel leuker dan zo voor de TV.
Ik vind het allebei niks :') :')
pi_200272137
Niks aan die Marieke, te aandachtsgeil. Geef mij die meid van VI maar 🍼🍼🍼🍼
pi_200272138
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het zou fijn zijn als we weer een goenavund te horen krijgen, maar dat zal nog wel even duren.
Ik ben bang van nooit meer
pi_200272144
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:02 schreef Sfancta het volgende:
@Zipportal check deze :')
pi_200272148
Hellen Hendrik 💯💯💯💯💯🤘🤘🤘🤘🤘🤘🍼🍼🍼🍼
pi_200272153
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:02 schreef Soury het volgende:

[..]

Misschien Stephan Hawking style.
pi_200272161
was deze al gepost?

Verdachte voor neerschieten Peter R. de Vries zat eerder bijna een jaar vast
De 21-jarige Delano G., die als verdachte vastzit voor het neerschieten van Peter R. de Vries, kwam eerder in aanraking met justitie. Hij heeft in 2017 bijna een jaar vastgezeten voor meerdere diefstallen, woninginbraken en openlijk geweld.

Bron: Volkskrant
pi_200272164
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ploekkop
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:03:55 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200272165
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:02 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ik vind de berichtgeving redelijk hoopgevend.
Als in: er is nog een mogelijkheid dat hij hier bovenop komt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_200272178
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:03 schreef potjecreme het volgende:

[..]

die had wel hersenen
pi_200272180
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ afbeelding ]

@:nober jij zou raken.
Bridget > Vivienne > Fatima > Nikkie > Aran > Luuk > Eddy > Leco > Marieke
pi_200272187
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:04 schreef Nober het volgende:

[..]

Bridget > Vivienne > Fatima > Nikkie > Aran > Luuk > Eddy > Leco > Marieke
Koekoek
pi_200272188
Nober houdt van vrieskisten.
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:05:47 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200272194
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:03 schreef Stupidisco het volgende:
was deze al gepost?

Verdachte voor neerschieten Peter R. de Vries zat eerder bijna een jaar vast
De 21-jarige Delano G., die als verdachte vastzit voor het neerschieten van Peter R. de Vries, kwam eerder in aanraking met justitie. Hij heeft in 2017 bijna een jaar vastgezeten voor meerdere diefstallen, woninginbraken en openlijk geweld.

Bron: Volkskrant
Toen was hij nog minderjarig dus... man, man, man. Hoe vergooi je je leven in een paar stappen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_200272199
quote:
Die van vi is toch helemaal 0 geil? Rare mannelijke kop joh, over 2 jaar is het helemaal niet meer om aan te zien.
pi_200272210
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Toen was hij nog minderjarig dus... man, man, man. Hoe vergooi je je leven in een paar stappen.
Stukje opvoeding.
pi_200272214
Ik vind het wel interessant dat de politie iemand met een kogel door het hoofd reanimeert.

Het is maar goed dat ik geen dokter of politie ben want ik had het niet gedaan omdat het volgens mij niet zou helpen.. De trauma/wond is in het hoofd, niet het hart.
pi_200272215
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Misschien. Ik weet niet, hij ligt in een coma. Comapatienten worden nooit meer de oude.
pi_200272223
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als je hersendood kan meten, nu al? Mocht hij dat zijn dan zou de stekker er al uitgetrokken worden. Er is dus hoop op herstel en gij is stabiel.
pi_200272226
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ afbeelding ]

@:nober jij zou raken.
Is dit dochter de vries??
speak only if it improves the silence.
pi_200272227
quote:

[..]

Waarschijnlijk ging het bij de geboorte al mis. Mogelijk al eerder.
pi_200272229
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:07 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
Ik vind het wel interessant dat de politie iemand met een kogel door het hoofd reanimeert.

Het is maar goed dat ik geen dokter of politie ben want ik had het niet gedaan omdat het volgens mij niet zou helpen.. De trauma/wond is in het hoofd, niet het hart.
Ik begrijp je keus omdat het nergens op slaat
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:08:02 #216
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_200272230
quote:
De vrouw van die zanger?
pi_200272233
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:06 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Die van vi is toch helemaal 0 geil? Rare mannelijke kop joh, over 2 jaar is het helemaal niet meer om aan te zien.
Heb je kont gezien joh. Ik steiger elke keer.
pi_200272234
quote:

Ohmyfucking God. Hoe dom ben jij.
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:08:48 #219
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200272241
quote:

Het is zeker goed dat jij dat niet bent.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_200272244
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:08 schreef Sfancta het volgende:

[..]

Een stijfje van pinkje. :')
pi_200272246
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Dit is fok
pi_200272247
quote:

Bloedsomloop??
pi_200272252
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:07 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Als je hersendood kan meten, nu al? Mocht hij dat zijn dan zou de stekker er al uitgetrokken worden. Er is dus hoop op herstel en gij is stabiel.
Ja stabiel. Maar nog steeds kritiek.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_200272254
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:08 schreef Sfancta het volgende:

[..]

Show
pi_200272257
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Wat een kwaliteit post :')
pi_200272263
quote:

Hij gaat vanzelf wel weer tikken.
pi_200272265
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:09 schreef KwaliteitsWorst het volgende:

[..]

Jouw post verdiende geen kwaliteitsantwoord.
pi_200272270
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:09 schreef KwaliteitsWorst het volgende:

[..]

Ja joh !!
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:10:16 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200272271
Mijn god, Jeroen Kijkindevegte... "misschien hadden we hem nog 5 minuten aan de praat kunnen houden"
"misschien gebeurt er straks nog iets"

Alsof het een kettingbotsing is waarin de Vries toevallig terecht kwam.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_200272279
Kom maar op met die kont @Sfancta
pi_200272280
quote:
3s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:09 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Bloedsomloop??
Je brengt de bloedsomloop aan de gang, terwijl het bloed er weer uit loopt.

Iemand met een kogel in het hoofd die nier ademt lijkt voor mij einde oefening.
pi_200272283
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:10 schreef KwaliteitsWorst het volgende:

[..]

Dweilen met de kraan open.
pi_200272284
quote:
Ook dit is die meid van VI.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200272290
quote:

[..]

Worst je ben geen kwaliteit
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:11:51 #235
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_200272293
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:06 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ze heeft wel wat vind ik.
Ben al jaren aan het hopen op nudes, maar denk niet dat ie er ooit komen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_200272294
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:10 schreef Leandra het volgende:
Mijn god, Jeroen Kijkindevegte... "misschien hadden we hem nog 5 minuten aan de praat kunnen houden"

Dat heet traumaverwerking. Hij was er bij Fortuyn ook bij, trouwens. Hoe kut is dat.
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:12:28 #237
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_200272303
quote:

[..]

En toch is hij nog onder ons. Ofniet?
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:12:29 #238
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_200272305
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:11 schreef Zipportal het volgende:

[..]

SPOILER
Als je iets moet missen, dan maar dat stukje toch?
pi_200272309
quote:

[..]

Uiteraard moet je proberen de wond zoveel mogelijk dicht houden. Zover ik lees is de wond dichthouden cruciaal omdat de kans op uitbloeding veel groter is dan andere complicaties.
pi_200272310
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:03 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ach nee :'(
pi_200272315
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:11 schreef Soury het volgende:

[..]

Worst je ben geen kwaliteit
Ik ben van zeer hoogstaande kwaliteit :{w
pi_200272316
quote:

[..]

Maar jij hebt er dan ook niet voor gestudeerd en snapt er geen drol van. Dat is nu wel duidelijk.
pi_200272333
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:11 schreef Zipportal het volgende:

[..]

SPOILER
Maakt niet uit, zou er nog aan likken ook nog.
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:14:39 #244
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_200272341
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Maar jij hebt er dan ook niet voor gestudeerd en snapt er geen drol van. Dat is nu wel duidelijk.
Misschien handig om het dan even uit te leggen. Dan leren we er allemaal van :)
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:15:46 #245
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200272359
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Dat heet traumaverwerking. Hij was er bij Fortuyn ook bij, trouwens. Hoe kut is dat.
Dat is wel bijzonder, dat je niet in het criminele circuit zit en 2 liquidaties van zo dichtbij meemaakt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:15:51 #246
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_200272360
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:12 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Ach nee :'(
g-o-e-n-a-v-u-n-d
pi_200272364
quote:
3s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:12 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Uiteraard moet je proberen de wond zoveel mogelijk dicht houden. Zover ik lees is de wond dichthouden cruciaal omdat de kans op uitbloeding veel groter is dan andere complicaties.
Maar hij is ook niet leeggelopen dus waarschijnlijk geen vitale aderen geraakt.
pi_200272365
quote:

Wat een kneus die Kijkindevegte.

Dan had rapper Delano 5 minuten langer gewacht en had de altijd vriendelijk groetende Kamil hem 5 minuten later opgepikt.
pi_200272369
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Wie heeft er vanmorgen in jouw brievenbus gepist, omdat je zo vreemd reageerd? :')

Ik heb toch al gezegt dat ik geen EHBO ken.
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:16:51 #250
142400 RedFever007
pi_200272374
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat een kneus die Kijkindevegte.

Dan had rapper Delano 5 minuten langer gewacht en had de altijd vriendelijk groetende Kamil hem 5 minuten later opgepikt.
En had deel 1 van dit topic 5 minuten later geopend worden
pi_200272383
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:14 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]

Misschien handig om het dan even uit te leggen. Dan leren we er allemaal van :)
Dat is hierboven al gebeurd. Hart stopt door trauma, cruciaal dat dat en de ademhaling weer op gang komen. Ja, dan gaat het bloed ook weer harder stromen dus moet je de wond dicht houden, voor zover mogelijk.

Als iedereen bij een hoofdtrauma dacht 'ach, reanimatie heeft geen zin, het is zijn hoofd' dan had ik al twee goede vrienden verloren.
pi_200272388
quote:

[..]

Hij wilde Doekoe...

Luister maar eens naar de tekst...

'Bouw op mezelf' rapt Delano G. dat hij voor de straat heeft gekozen. 'Doeko' en 'monney' zijn voor hem leidend, blijkt uit zijn teksten. Een crimineel bestaan moet hem rijk maken. 'School en werk werkten niet, dus ik koos voor de straat.

Een soort van huurmoordenaar dus was het denk ik, in ieder geval heeft ie het vast niet gratis gedaan...
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
pi_200272399
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is wel bijzonder, dat je niet in het criminele circuit zit en 2 liquidaties van zo dichtbij meemaakt.
Ja. Dat is het zeker. Kijkindevegte was destijds sidekick van Ruud de Wild. Was ooggetuige van de liquidatie van Fortuyn na de uitzending.

Botte pech.
pi_200272408
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:17 schreef FANNN het volgende:

[..]

Hij wilde Doekoe...

'Bouw op mezelf' rapt Delano G. dat hij voor de straat heeft gekozen. 'Doeko' en 'monney' zijn voor hem leidend, blijkt uit zijn teksten. Een crimineel bestaan moet hem rijk maken. 'School en werk werkten niet, dus ik koos voor de straat.

Een soort van huurmoordenaar dus was het denk ik, in ieder geval heeft ie het vast niet gratis gedaan...
En hij vindt het mooi als de Popo hem niet te pakken krijgt. Helaas.
pi_200272412
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:16 schreef KwaliteitsWorst het volgende:

[..]

Wie heeft er vanmorgen in jouw brievenbus gepist, omdat je zo vreemd reageerd? :')

Ik heb toch al gezegt dat ik geen EHBO ken.
Als Ehbo voldoende is om dat vak te doen had ik nu ook arts geweest :')
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:20:06 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200272429
quote:

[..]

Hij wilde Doekoe...

Ik denk ook niet dat hij er een serieus bedrag voor heeft gekregen of krijgt... want hij zal het vast niet van tevoren gehad hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_200272431
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:19 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Als Ehbo voldoende is om dat vak te doen had ik nu ook arts geweest :')
Ik heb het alleen over reanimatie
pi_200272434
quote:

[..]

Hij wilde Doekoe...

En hij krijgt wat hij wil ^O^
pi_200272444
quote:

[..]

Hij wilde Doekoe...

99% van de rap tegenwoordig: clothes bankrolls and hoe's... yo,then what man, what?
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:21:24 #260
482080 AgnesGru
pi_200272449
quote:

Dat ging toch over Fortuyn? En dat het normale gedachten zijn in een extreme situatie.
pi_200272450
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:20 schreef Soury het volgende:

[..]

En hij krijgt wat hij wil ^O^
Nou. Hij wilde ook zijn moeder trots maken.
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:21:28 #262
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_200272451
quote:

[..]

Hij wilde Doekoe...

Diepe intellectuele tekst wel.
Echt, wat een downie.
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:21:38 #263
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_200272453
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:55 schreef Zipportal het volgende:

[..]

BLM he.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_200272456
Hij krijgt nu voldoende tijd om zijn rap te verbeteren, al denk ik dat 40 jaar niet genoeg is om ook maar een beetje middelmatig te worden
pi_200272461
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Is ook gelukt
pi_200272464
Zullen ze met zo'n figuren ook rustig omgaan in het gevang? Of beuken ze die gewoon de gang door zonder ernstige verwondingen ? Of treiteren? Lamp laten flikkeren snachts ofzo. Kraan laten druppelen
pi_200272472
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:22 schreef Sfancta het volgende:
Zullen ze met zo'n figuren ook rustig omgaan in het gevang? Of beuken ze die gewoon de gang door zonder ernstige verwondingen ? Of treiteren? Lamp laten flikkeren snachts ofzo. Kraan laten druppelen
Waar blijft die kont van Helene?
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:22:53 #268
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_200272473
quote:
Het is geen rat, verkrachter, of pedofiel hoor.
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:22:55 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200272474
quote:
Wie? De medegevangenen?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_200272476
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:21 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Dat ging toch over Fortuyn? En dat het normale gedachten zijn in een extreme situatie.
Was kijkindevegte er niet bij dan bij Peter R.? Dat dacht ik namelijk.
pi_200272491
quote:
Dat kan. Het zal niet een leuke plek zijn
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:24:00 #272
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_200272493
Er schoot me net iets te binnen. Weet ook niet of het al besproken is.

In het filmpje hoor je de vrouw vragen of hij in zijn hoofd geschoten is. Ze heeft het dus direct tegen Peter. Blijkbaar was hij op dat moment dus nog aanspreekbaar? Of heb ik dat verkeerd?
Protège moi de mes désirs.
pi_200272494
quote:
Waarschijnlijk is hij daar eerder de man. Hij heeft Popo omgelegd, daar worden ze blij van 'binnen'.
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:24:25 #274
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_200272499
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Waar blijft die kont van Helene?
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:24:32 #275
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_200272503
quote:

:?

_O- _O- _O-
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_200272507
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:22 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Het is geen rat, verkrachter, of pedofiel hoor.
Er zitten vast wel vriendjes van ergens
pi_200272515
quote:
Hij zal daar tussen figuren komen te zitten die van hetzelfde laken een pak zijn. Huurmoorden schijnen ook statusverhogend te werken.

Zal wel loslopen dus.
pi_200272526
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Arme moeder, met zo'n kind ;(

quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:21 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Diepe intellectuele tekst wel.
Echt, wat een downie.
Niet echt slim nee
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:25:49 #279
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_200272530
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:24 schreef arvensis het volgende:

In het filmpje hoor je de vrouw vragen of hij in zijn hoofd geschoten is. Ze heeft het dus direct tegen Peter. Blijkbaar was hij op dat moment dus nog aanspreekbaar? Of heb ik dat verkeerd?
Kan ook zijn dat ie z'n ogen nog net even open had toen ze aankwam.
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:25:56 #280
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_200272533
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:21 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

99% van de rap tegenwoordig: clothes bankrolls and hoe's... yo,then what man, what?
Je bent niet echt bekend met rap blijkbaar _O-
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_200272535
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:24 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]

:?

_O- _O- _O-
:@
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:26:46 #282
482080 AgnesGru
pi_200272546
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Was kijkindevegte er niet bij dan bij Peter R.? Dat dacht ik namelijk.
Wat ik begreep niet, kwam hij vertellen over zijn ervaring (moord op Fortuyn) en wat voor hulp ze hebben gekregen bij trauma verwerking.
pi_200272551
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Je bent niet echt bekend met rap blijkbaar _O-
Wie wel en wat is dat voor crap
pi_200272557
Nee ik bedoel door de politie zelf. Niet medegedetineerde, daar zijn ze de goaten.
pi_200272573
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:26 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Wat ik begreep niet, kwam hij vertellen over zijn ervaring (moord op Fortuyn) en wat voor hulp ze hebben gekregen bij trauma verwerking.
Aaaah. Ok. Omdat hij ook regelmatig bij Boulevard zit. Ik vond het al zielig voor hem. Hele sympathieke vent die het destijds heel moeilijk had met die situatie.
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:29:00 #286
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_200272574
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:27 schreef Sfancta het volgende:
Nee ik bedoel door de politie zelf. Niet medegedetineerde, daar zijn ze de goaten.
Laten we toch hopen van niet, ongeacht wat zo'n misbaksel heeft gedaan.
We zitten in een beschaafd land.
pi_200272587
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:27 schreef Sfancta het volgende:
Nee, je kijkt teveel films. Cipiers moeten dag in, dag uit met die lui omgaan. Dan kun je het vaak maar beter 'n beetje normaal houden.

Berucht zijn ook de verhalen van vrouwelijke cipiers die zich laten batsen door van die Delano-types.
pi_200272591
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:29 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Laten we toch hopen van niet, ongeacht wat zo'n misbaksel heeft gedaan.
We zitten in een beschaafd land.
Dat blijkt wel ja 😭
pi_200272596
Een Pool en een "Rotterdammer" in een politieauto.

Altied schuldig.
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:34:14 #290
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200272641
Het viel mij op in RTL Boulevard hoeveel compassie ze (met name die blonde dame links aan de desk) voor Delano hadden. Hoe sneu het wel niet was, dat hij zo weinig kansen had gehad, dat zijn rapmuziek niet zo was aangeslagen, dat hij aan dat dansprogramma had meegedaan en dat er snel miljoenen in achterstandswijken moet worden geinvesteerd; want daar komt het probleem uit voort.

Ik wist niet wat ik hoorde.
pi_200272657
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:34 schreef Tengano het volgende:
Het viel mij op in RTL Boulevard hoeveel compassie ze (met name die blonde dame links aan de desk) voor Delano hadden. Hoe sneu het wel niet was, dat hij zo weinig kansen had gehad, dat zijn rapmuziek niet zo was aangeslagen en dat er snel miljoenen in achterstandswijken moet worden geinvesteerd; want daar komt het probleem uit voort.

Helaas blijft het formeel nog een verdachte.
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:35:45 #292
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_200272658
quote:
Het viel mij op in RTL Boulevard hoeveel compassie ze (met name die blonde dame links aan de desk) voor Delano hadden. Hoe sneu het wel niet was, dat hij zo weinig kansen had gehad, dat zijn rapmuziek niet zo was aangeslagen en dat er snel miljoenen in achterstandswijken moet worden geinvesteerd; want daar komt het probleem uit voort.

Dat laatste blijft natuurlijk wel belangrijk. Je wilt geen verdere Amerikaanse toestanden hier.
pi_200272659
quote:

Peter zou het zo hebben gewild :')
pi_200272664
quote:

Wel in lijn met Peter z’n opvattingen…
pi_200272667
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:24 schreef arvensis het volgende:

Die vrouw heeft verklaard dat hij leefde, ze tegen hem sprak, maar dat hij zelf niet aanspreekbaar was.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:36:12 #296
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_200272670
quote:
Het viel mij op in RTL Boulevard hoeveel compassie ze (met name die blonde dame links aan de desk) voor Delano hadden. Hoe sneu het wel niet was, dat hij zo weinig kansen had gehad, dat zijn rapmuziek niet zo was aangeslagen, dat hij aan dat dansprogramma had meegedaan en dat er snel miljoenen in achterstandswijken moet worden geinvesteerd; want daar komt het probleem uit voort.

Passewaaij is niet eens een achterstandswijk, in tegendeel.
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:36:38 #297
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_200272675
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:36 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Die vrouw heeft verklaard dat hij leefde, ze tegen hem sprak, maar dat hij zelf niet aanspreekbaar was.
Dank!
pi_200272681
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:35 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dat laatste blijft natuurlijk wel belangrijk. Je wilt geen verdere Amerikaanse toestanden hier.
Het probleem is dat het verwachtingenpatroon van veel jonge boys niet strookt met hun capaciteiten en wat ze er voor over hebben. Met kansen krijgen heeft dat allemaal niks te maken.

Alsof enkele randdebiel uit een achterbuurt een succesvolle rapper wordt als 'ie een beetje "rapt" over "de straat", kech's en bling-bling.
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:37:46 #299
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200272686
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:36 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

En ze riep daarna: "Hij leeft nog!" Daarna greep ze zijn hand nog een keer en zakte Peter weg.
pi_200272691
Bijna
pi_200272692
Vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')