Hij is dus in een coma.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
https://www.rtlboulevard.(...)r-de-vries-statement
Ik heb ook een keer een film gezienquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:38 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je m.b.t. dit soort zaken nu nog kunt denken dat zoiets "alleen in films" kan gebeuren. De werkelijkheid is vele malen harder dan dat. Ik heb nog nooit een film gezien waarin een kartelmoordenaar lachend een zesjarig meisje voor de ogen van haar ouders levend met een bijl aan stukken hakt en in het vuur gooit.
Ik acht het ook niet waarschijnlijk dat er nu iemand het ziekenhuis binnendringt om de klus 'af te maken', maar het lijkt me inmiddels wel duidelijk dat niets onmogelijk is.
Wat wordt er allemaal gezegt? Ik heb geen tv abo.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Verschrikkelijk programma maar toch kijken
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Dat hij kunstmatig in leven wordt gehouden?quote:
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Dat hij kunstmatig in leven wordt gehouden?
Dat hij met een paar gaten in zijn hoofd aan een stekkertje ligt.quote:
Eén was wel genoeg he?quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat hij met een paar gaten in zijn hoofd aan een stekkertje ligt.
Situatie ongewijzigd maar de situatie is niet gecommuniceerd dus blijven gissen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja niets, waarom zo'n jonge gast het doet etc.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:44 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
Wel goed dat de politie hem gereanimeerd heeft dan.
[..]
Wat wordt er allemaal gezegt? Ik heb geen tv abo.
Tsja, we weten in feite nog niet eens hoe de situatie was. Blijft gissen dus.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:37 schreef AgnesGru het volgende:
Vanuit Boulevard ,contact gehad met de familie:
De situatie van Peter is ongewijzigd
Niet best.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Tsja, we weten in feite nog niet eens hoe de situatie was.
Een kogel door je hoofd is nooit bestquote:
Zo ver mijn kennis reikt schat ik in dat hij inderdaad kunstmatig in coma wordt gehouden, wordt beademd en dat de druk in z'n hersenen wordt verlaagd.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het is puur geluk als het niet te veel schade heeft aangebrachtquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo ver mijn kennis reikt schat ik in dat hij inderdaad kunstmatig in coma wordt gehouden, wordt beademd en dat de druk in z'n hersenen wordt verlaagd.
Na een paar dagen gaan ze langzaam maar zeker kijken welke functies het lichaam en de hersenen weer zelf kunnen oppakken, of niet. Dan zal de permanente schade pas echt duidelijk worden, en kun je ook bepalen hoe groot de kans is op een menswaardig leven.
Die schutter zal trouwens wel een paar flinke borrels achterover hebben geslagen. Je hoorde op die bewakingsbeelden een schot of vijf.quote:
BLM he.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Die schutter zal trouwens wel een paar flinke borrels achterover hebben geslagen. Je hoorde op die bewakingsbeelden een schot of vijf.
Ja dat kan je zienquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:55 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
Kunnen ze zien of iemand hersendood is als die in een coma gehouden wordt?
zal wel een domme vraag zijnb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |