Ik weet wel dat er jaren geleden in Amersfoort een poging geweest is het op de Eerste Hulp af te maken en dat ze de boel toen hebben moeten vergrendelen om hem buiten te houden.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:24 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt zaken bekent waar een liquidatie is uitgevoerd in een ziekenhuis?
Breaking Bad Mike.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Neenee, iemand vermoord een verpleger, jat zijn uniform en als hij vlakbij is trekt hij zijn blaffer met demper en schiet zijn magazijn leeg.
Of subtieler, met een spuit met gif.24
Poos terug was er nog een schietpartij in een ziekenhuis na een liquidatiepoging. We gaan wel echt die kant op ja.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jaja, ze bestormen het ziekenhuisbed van Peter. Dat gebeurt alleen in films.
Als er buiten geen politie is wil het niet zeggen dat er binnen niks is. Ik moet ineens aan dat belletje denken van Braking badquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:24 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt zaken bekent waar een liquidatie is uitgevoerd in een ziekenhuis?
Ja in Kill Bill en de serie Mercedes.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:24 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:29 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Poos terug was er nog een schietpartij in een ziekenhuis na een liquidatiepoging. We gaan wel echt die kant op ja.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)wilde-de-boel-sussenquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:24 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
[..]
En hadden we nog Zwarte Pietquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter.
Toen was zelfs roken gezond!
Hij heet Djano tegenwoordigquote:
Ik zit ook friet met mayo te eten als je denkt dat dat een betere manier is om tijd te vullen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:34 schreef Document1 het volgende:
Ah we zijn al beland op het punt dat we zwarte piet erbij betrekken. Jullie hebben echt niks beters te doen of wel?
Kistje pilsquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:35 schreef Sfancta het volgende:
Vroeger zat de pils nog in een houten kratje.
Ik snap niet dat je m.b.t. dit soort zaken nu nog kunt denken dat zoiets "alleen in films" kan gebeuren. De werkelijkheid is vele malen harder dan dat. Ik heb nog nooit een film gezien waarin een kartelmoordenaar lachend een zesjarig meisje voor de ogen van haar ouders levend met een bijl aan stukken hakt en in het vuur gooit.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jaja, ze bestormen het ziekenhuisbed van Peter. Dat gebeurt alleen in films.
https://www.rtlboulevard.(...)r-de-vries-statementquote:Familie Peter R. de Vries: 'Situatie ongewijzigd'
1 minuut geleden
De situatie van Peter R. de Vries (64) is nog altijd ongewijzigd, zo laat zijn familie weten aan RTL Boulevard.
Veel blijft onzeker, aldus de familie en partner. "Er zal tijd overheen gaan voordat er meer duidelijkheid komt." Voor nu zijn ze dankbaar met de goede zorg die hij krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |