Daar hebben we toch levenslang voor?quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:26 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, allemachtig. Waar moet dat naar toe. Waar staan we over 20 jaar als Delano weer als een vrij man en voor dit soort mensen als held weer buiten rondloopt
Volslagen gestoord en gewetenloos. Zelfs onder criminelen zijn er bepaalde erecodes rondom geweld, maar deze gasten hebben daar allemaal volledige schijt aan.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:05 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Ondertussen is er een heleboel gebeurd omtrent deze organisatie, dus er zou gemakkelijk nog een tweede deel kunnen worden gemaakt. Maar het laat goed zien hoe de opkomst van deze organisatie in stand werd gebracht.
Ouder interview, volgens mij, maar opnieuw gepubliceerd.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
PerfectIs nota bene een artikel van gisteren zie ik.
Bron?quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:15 schreef hartloper het volgende:
Ik vind het gek dat de beveiliging in het ziekenhuis afgeschaald schijnt te zijn.
Is hij al overleden zou je dan denken .......
Iets met directe dreiging. De beveiliging buiten is weg, maar denk maar niet dat je zo zijn kamer in loopt hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:15 schreef hartloper het volgende:
Ik vind het gek dat de beveiliging in het ziekenhuis afgeschaald schijnt te zijn.
Dat is het eigrnlijk. Peter is een held met zijn programma's achter misdadigers aan en strijden tegen onrecht maar een lul met zijn extreem linkse babbels en narcistisch betweterig gedoe om alles in de talkshows.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:10 schreef Sfancta het volgende:
Heb gisteravond dat fragment nog bekeken dat hij in een woonkamer is met de zoon op de bank, moeder erbij, en dan allerlei vunzigheden voorleest wat die lieve zoon naar een minderjarige had gestuurd.
Heb genoten weer
Het is een behoorlijke lul vaak, maar met deze programma's gewoon een volwaardige koning.
Ja, dat kan eigenlijk niet andersquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ouder interview, volgens mij, maar opnieuw gepubliceerd.
De daders zijn al opgepakt. Plus ben je een debiel als je het ziekenhuis in gaat lopen nu om Peter om zeep te helpenquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:15 schreef hartloper het volgende:
Heb je wat te verbergen?quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:21 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
In dit geval natuurlijk top, maar eigenlijk vind ik de wetenschap dat ik continu gemonitord wordt op de snelweg toch wel een privacy-issue.
Willen allemaal scarface zijn icm iq's van 80 en slechte opvoeding.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Volslagen gestoord en gewetenloos. Zelfs onder criminelen zijn er bepaalde erecodes rondom geweld, maar deze gasten hebben daar allemaal volledige schijt aan.
Tja ook in hartje Amsterdam op straat maar gebeurde ook.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
De daders zijn al opgepakt. Plus ben je een debiel als je het ziekenhuis in gaat lopen nu om Peter om zeep te helpen
Uhhh dat verwacht niemand.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Tja ook in hartje Amsterdam op straat maar gebeurde ook.
Dat was gister al?quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:18 schreef hartloper het volgende:
[..]
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20210707_93231461
Idd maar gebeurde dus wel. Zelfde zou ook in een ziekenhhus kunnen in theorie.quote:
Jaja, ze bestormen het ziekenhuisbed van Peter. Dat gebeurt alleen in films.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:23 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Idd maar gebeurde dus wel. Zelfde zou ook in een ziekenhhus kunnen in theorie.
Zou er niet raar meer van opkijken.
Wat kom je stoer doen sahbi ik wil Tony Montana worden.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:19 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Willen allemaal scarface zijn icm iq's van 80 en slechte opvoeding.
Het gevaar zit hem niet in het nu. Het gevaar is dat die systemen nog zullen blijven bestaan wanneer de mensen (ministers, etc.) met de beste intenties al lang weg zijn van hun plek, en door anderen zijn vervangen. En die anderen hebben andere intenties. En kunnen heel goed die systemen gaan gebruiken voor andere dingen, die allemaal net even wat slechtere intenties zouden kunnen zijn.quote:
Zijn er uberhaupt zaken bekent waar een liquidatie is uitgevoerd in een ziekenhuis?quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:23 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Idd maar gebeurde dus wel. Zelfde zou ook in een ziekenhhus kunnen in theorie.
Zou er niet raar meer van opkijken.
Smeris seizoen 3 dacht ik. Aflevering twee.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:24 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt zaken bekent waar een liquidatie is uitgevoerd in een ziekenhuis?
Neenee, iemand vermoord een verpleger, jat zijn uniform en als hij vlakbij is trekt hij zijn blaffer met demper en schiet zijn magazijn leeg.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jaja, ze bestormen het ziekenhuisbed van Peter. Dat gebeurt alleen in films.
Die loopjongens zijn overal voor warm te maken als je ze maar voldoende manipuleert heb ik het idee.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
De daders zijn al opgepakt. Plus ben je een debiel als je het ziekenhuis in gaat lopen nu om Peter om zeep te helpen
quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:26 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Die loopjongens zijn overal voor warm te maken als je ze maar voldoende manipuleert drugs geeft heb ik het idee.
Ik weet wel dat er jaren geleden in Amersfoort een poging geweest is het op de Eerste Hulp af te maken en dat ze de boel toen hebben moeten vergrendelen om hem buiten te houden.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:24 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt zaken bekent waar een liquidatie is uitgevoerd in een ziekenhuis?
Breaking Bad Mike.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Neenee, iemand vermoord een verpleger, jat zijn uniform en als hij vlakbij is trekt hij zijn blaffer met demper en schiet zijn magazijn leeg.
Of subtieler, met een spuit met gif.24
Poos terug was er nog een schietpartij in een ziekenhuis na een liquidatiepoging. We gaan wel echt die kant op ja.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als er buiten geen politie is wil het niet zeggen dat er binnen niks is. Ik moet ineens aan dat belletje denken van Braking badquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:24 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
[..]
Ja in Kill Bill en de serie Mercedes.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:24 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:29 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Poos terug was er nog een schietpartij in een ziekenhuis na een liquidatiepoging. We gaan wel echt die kant op ja.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)wilde-de-boel-sussenquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:24 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
[..]
En hadden we nog Zwarte Pietquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter.
Toen was zelfs roken gezond!
Hij heet Djano tegenwoordigquote:
Ik zit ook friet met mayo te eten als je denkt dat dat een betere manier is om tijd te vullen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:34 schreef Document1 het volgende:
Ah we zijn al beland op het punt dat we zwarte piet erbij betrekken. Jullie hebben echt niks beters te doen of wel?
Kistje pilsquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:35 schreef Sfancta het volgende:
Vroeger zat de pils nog in een houten kratje.
Ik snap niet dat je m.b.t. dit soort zaken nu nog kunt denken dat zoiets "alleen in films" kan gebeuren. De werkelijkheid is vele malen harder dan dat. Ik heb nog nooit een film gezien waarin een kartelmoordenaar lachend een zesjarig meisje voor de ogen van haar ouders levend met een bijl aan stukken hakt en in het vuur gooit.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
https://www.rtlboulevard.(...)r-de-vries-statementquote:Familie Peter R. de Vries: 'Situatie ongewijzigd'
1 minuut geleden
De situatie van Peter R. de Vries (64) is nog altijd ongewijzigd, zo laat zijn familie weten aan RTL Boulevard.
Veel blijft onzeker, aldus de familie en partner. "Er zal tijd overheen gaan voordat er meer duidelijkheid komt." Voor nu zijn ze dankbaar met de goede zorg die hij krijgt.
Hij is dus in een coma.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
https://www.rtlboulevard.(...)r-de-vries-statement
Ik heb ook een keer een film gezienquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:38 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je m.b.t. dit soort zaken nu nog kunt denken dat zoiets "alleen in films" kan gebeuren. De werkelijkheid is vele malen harder dan dat. Ik heb nog nooit een film gezien waarin een kartelmoordenaar lachend een zesjarig meisje voor de ogen van haar ouders levend met een bijl aan stukken hakt en in het vuur gooit.
Ik acht het ook niet waarschijnlijk dat er nu iemand het ziekenhuis binnendringt om de klus 'af te maken', maar het lijkt me inmiddels wel duidelijk dat niets onmogelijk is.
Wat wordt er allemaal gezegt? Ik heb geen tv abo.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Verschrikkelijk programma maar toch kijken
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Dat hij kunstmatig in leven wordt gehouden?quote:
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Dat hij kunstmatig in leven wordt gehouden?
Dat hij met een paar gaten in zijn hoofd aan een stekkertje ligt.quote:
Eén was wel genoeg he?quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat hij met een paar gaten in zijn hoofd aan een stekkertje ligt.
Situatie ongewijzigd maar de situatie is niet gecommuniceerd dus blijven gissen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja niets, waarom zo'n jonge gast het doet etc.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:44 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
Wel goed dat de politie hem gereanimeerd heeft dan.
[..]
Wat wordt er allemaal gezegt? Ik heb geen tv abo.
Tsja, we weten in feite nog niet eens hoe de situatie was. Blijft gissen dus.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:37 schreef AgnesGru het volgende:
Vanuit Boulevard ,contact gehad met de familie:
De situatie van Peter is ongewijzigd
Niet best.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Tsja, we weten in feite nog niet eens hoe de situatie was.
Een kogel door je hoofd is nooit bestquote:
Zo ver mijn kennis reikt schat ik in dat hij inderdaad kunstmatig in coma wordt gehouden, wordt beademd en dat de druk in z'n hersenen wordt verlaagd.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het is puur geluk als het niet te veel schade heeft aangebrachtquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo ver mijn kennis reikt schat ik in dat hij inderdaad kunstmatig in coma wordt gehouden, wordt beademd en dat de druk in z'n hersenen wordt verlaagd.
Na een paar dagen gaan ze langzaam maar zeker kijken welke functies het lichaam en de hersenen weer zelf kunnen oppakken, of niet. Dan zal de permanente schade pas echt duidelijk worden, en kun je ook bepalen hoe groot de kans is op een menswaardig leven.
Die schutter zal trouwens wel een paar flinke borrels achterover hebben geslagen. Je hoorde op die bewakingsbeelden een schot of vijf.quote:
BLM he.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Die schutter zal trouwens wel een paar flinke borrels achterover hebben geslagen. Je hoorde op die bewakingsbeelden een schot of vijf.
Ja dat kan je zienquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:55 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
Kunnen ze zien of iemand hersendood is als die in een coma gehouden wordt?
zal wel een domme vraag zijnb
Niet iedereen is zo tref zeker als the A-team.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Die schutter zal trouwens wel een paar flinke borrels achterover hebben geslagen. Je hoorde op die bewakingsbeelden een schot of vijf.
Ja daar hebben ze meetapparatuur en tests voor.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:55 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
quote:
quote:De toestand van Peter R. de Vries is donderdag nog steeds kritiek, zo laten zijn familie en partner weten aan RTL Boulevard. Ten opzichte van woensdag is de situatie "ongewijzigd".
"Er zal tijd overheen gaan voordat er meer duidelijkheid komt", aldus de familie. "Er blijft veel onzeker."
Ze laten aan het programma weten dankbaar te zijn voor de goede zorg die hij krijgt.
De misdaadverslaggever werd dinsdag rond 19.30 uur neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat in Amsterdam. Sindsdien vecht hij in het ziekenhuis voor zijn leven.
De Vries werd onder vuur genomen nadat hij te gast was geweest bij het televisieprogramma RTL Boulevard, dat in de buurt van de Lange Leidsedwarsstraat wordt opgenomen.
Er zitten twee verdachten vast voor mogelijke betrokkenheid bij het incident. Een derde man, een achttienjarige Amsterdammer, was verdachte in het onderzoek, maar is inmiddels op vrije voeten gesteld.
https://www.transplantati(...)ststellen-hersendoodquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:55 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
Of we posten even niks...quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:00 schreef Sfancta het volgende:
Dus het is weer een avond vol gissen en speculeren. Wat is zijn toestand?
Beetje meer info kan ook geen kwaad.
Ik vind het allebei niksquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:59 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik vind Marieke op de radio veel leuker dan zo voor de TV.
Ik ben bang van nooit meerquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als we weer een goenavund te horen krijgen, maar dat zal nog wel even duren.
@Zipportal check dezequote:Op donderdag 8 juli 2021 19:02 schreef Sfancta het volgende:
Niks aan die Marieke, te aandachtsgeil. Geef mij die meid van VI maar 🍼🍼🍼🍼
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |