Zijn kind over 10 jaar ....quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:26 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, allemachtig. Waar moet dat naar toe. Waar staan we over 20 jaar als Delano weer als een vrij man en voor dit soort mensen als held weer buiten rondloopt
Ik hou er niet zo van, maar is misschien toch wel goed om wat meer achtergrond informatie te hebben. Wellicht een goed idee om de link in de OP op te nemen misschien? Er is al vaker naar gevraagd hier en meer hints gegeven om hem te beluisteren.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dertien delen van ongeveer een kwartier, zonder geklets of reclame. Gewoon feiten en tijdslijnen.
En ze hebben er een aan toegevoegd vanwege Peter.
Hoe zou deze discussie volgens jou moeten verlopen om aan jouw standaard van 'fatsoen' te voldoen? Ik ben erg benieuwd.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:27 schreef OllieA het volgende:
Kijk, wanneer je hier opmerkingen hoort als: "Opdonderen met je fatsoen", dan is het niet zo vreemd dat een topic voornamelijk nog wordt bevolkt door sensatiezoekers en ramptoeristen die graag schotwonden tellen en bloedplassen analyseren.
Het geeft daarbij wel een leuke inkijk in de psychopathologie van 'gewone mensen'.
Is volgens mij een normale niet zieke manier om duidelijkheid te krijgen en proberen te begrijpen wat er gebeurt is en wat er op dit moment misschien nog aan het gebeuren is. Het is een manier om zoiets groots te verwerken.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:33 schreef Sfancta het volgende:
Wat is er mis met schotwonden tellen en bloed te " analyseren"? Dit is toch een forum? En het is ontopic.
Niks ongepast aan me dunkt.
https://omny.fm/shows/de-(...)roer-van-de-kroongetquote:Op donderdag 8 juli 2021 17:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik hou er niet zo van, maar is misschien toch wel goed om wat meer achtergrond informatie te hebben. Wellicht een goed idee om de link in de OP op te nemen misschien? Er is al vaker naar gevraagd hier en meer hints gegeven om hem te beluisteren.
Op Youtube staat ook een hele goede documentaire over de MocroMaffia. Als je wil, kan ik een linkje hier plaatsen. Dan weet iedereen meteen hoe meedogenloos deze mensen zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
https://omny.fm/shows/de-(...)roer-van-de-kroonget
Hierboven de nieuwste en hieronder de serie over Taghi.
https://podcastluisteren.nl/pod/De-Taghi-Podcast
Thanksquote:Op donderdag 8 juli 2021 17:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
https://omny.fm/shows/de-(...)roer-van-de-kroonget
Hierboven de nieuwste en hieronder de serie over Taghi.
https://podcastluisteren.nl/pod/De-Taghi-Podcast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De naam is voldoende om niet te kijken.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:52 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Op Youtube staat ook een hele goede documentaire over de MocroMaffia. Als je wil, kan ik een linkje hier plaatsen. Dan weet iedereen meteen hoe meedogenloos deze mensen zijn.
Ik kwam in de vorige topics al wat te gedetailleerde verhalen/posts tegen hoe men in dit soort kringen met elkaar omgaat. Ik geloof dat ik deze dan even over sla.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:52 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Op Youtube staat ook een hele goede documentaire over de MocroMaffia. Als je wil, kan ik een linkje hier plaatsen. Dan weet iedereen meteen hoe meedogenloos deze mensen zijn.
Volgens sommige mensen is het tegenwoordig al 'onfatsoenlijk' om ergens je gedachten over te delen, zonder dat je daarin negatief spreekt over het lijdend voorwerp of andere mensen uitscheldt/zwartmaakt of iets dergelijks.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:42 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
[..]
Is volgens mij een normale niet zieke manier om duidelijkheid te krijgen en proberen te begrijpen wat er gebeurt is en wat er op dit moment misschien nog aan het gebeuren is. Het is een manier om zoiets groots te verwerken.
Je hebt aso sensatie zoekers, maar aan de andere kant heb je ook heilige boontjes zoals Za. Ik vind dat Fok! op de gulde middenweg zit.
Graagquote:Op donderdag 8 juli 2021 17:52 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Ja, het zijn bij de keper genomen geen vriendelijke mensen die ik gauw zou uitnodigen voor een gelegenheidsborrel inderdaad.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:56 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik kwam in de vorige topics al wat te gedetailleerde verhalen/posts tegen hoe men in dit soort kringen met elkaar omgaat. Ik geloof dat ik deze dan even over sla.
Op de keper beschouwdquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:03 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Ja, het zijn bij de keper genomen geen vriendelijke mensen die ik gauw zou uitnodigen voor een gelegenheidsborrel inderdaad.
quote:
Weet iemand trouwens of Peter eigenlijk gelovig is. Heb het niet gegoogeld nog, maar misschien weet jij dat @ootjekatootje?quote:In de Westerkerk wordt vrijdagmiddag
stilgestaan bij de aanslag.De kerk zal
van 15.00 tot 16.30 uur open zijn "voor
iedereen die een moment van stilte of
bezinning zoekt of even een kaars wil
komen aansteken",meldt de kerk.
Dankjewel, je hebt helemaal gelijk.quote:
Dat gaat volk trekken. En camera's.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:06 schreef Tengano het volgende:
Toch nog wat gerelateerd nieuws gevonden. Dit keer van teletekst.
Het zal wel weinig mensen interesseren denk ik, maar het is iig nieuws.
[..]
Zitten wel een paar gekken tussen jaquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:05 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Ondertussen is er een heleboel gebeurd omtrent deze organisatie, dus er zou gemakkelijk nog een tweede deel kunnen worden gemaakt. Maar het laat goed zien hoe de opkomst van deze organisatie in stand werd gebracht.
https://revu.nl/artikel/4(...)pe-zwarte-gat-kijkenquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:06 schreef Tengano het volgende:
Toch nog wat gerelateerd nieuws gevonden. Dit keer van teletekst.
Het zal wel weinig mensen interesseren denk ik, maar het is iig nieuws.
[..]
Weet iemand trouwens of Peter eigenlijk gelovig is. Heb het niet gegoogeld nog, maar misschien weet jij dat @:Ootjekatootje?
Staat nog nergens anders vermeld. Als je het zo zegt moet het misschien nog wel bewaakt worden...?quote:
Uhm… Ja, dat is het. Dat is de functie van het spul…quote:
Perfectquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
https://revu.nl/artikel/4(...)pe-zwarte-gat-kijken
Ouders gereformeerd, maar hij heeft er niets mee.
quote:Mijn ouders waren christelijk gereformeerd dus was ik verplicht om mee te gaan naar de kerk. Daar verzette ik me altijd enorm tegen. Ik was gewoon niet gelovig, van jongs af aan al niet. Ik was de enige in het gezin die niet wilde gaan. Soms hadden de andere kinderen ook geen zin, maar die schikten zich toch in dat lot.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |