Ja is zelfde danquote:Op donderdag 8 juli 2021 16:32 schreef b_engeltje het volgende:
En ik corrigeer mezelf
Je hoort een vroouw eerst 2x zeggen hij leeft nog hij leeft nog, dan komt de vraag waar ben je geraakt
Als ze dat vraagt zit ze naast hem
Dan staat ze op , maar gaat toch weer zitten
Het lijkt alsof ze 2 handen vast heeft maar houd alleen de rechter vast, en dan valt de linker naast het lichaam
Er loopt ook nog iemand voorlangs in beeld met een lange groene jas
En er word gevraagd os er gebeld 2x
Menselijk gedrag.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is zieke sensatiedrang. Stop maar met zogenaamde redenen om het filmpje te moeten delen of bekijken.....
Wonden tellen, daar conclusies aan proberen te verbinden.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vind het ramptoerisme ook wel extreem nare vormen aannemen in dit topic. Filmpjes vergelijken in kwaliteit, analyses.
Wat is next, gaan we reviews geven? Hoeveel sterren krijgt filmpje A?
Zijn de foto's artistieker verantwoord dan die van Fortuyn en van Gogh?
Ik snap ook niet waarom er geen waarschuwing in die invoerbox staat. Heb er geen verstand van maar het lijkt mij een kleine moeite om daar iets te roepen als:quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:26 schreef maily het volgende:
[..]
TR's helpen hopelijk ook. Het is ook weer gequote uiteraard![]()
Staat gewoon in de OP ....quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom er geen waarschuwing in die invoerbox staat. Heb er geen verstand van maar het lijkt mij een kleine moeite om daar iets te roepen als:
Let op: GEEN! lugubere/bloedige foto's of filmpjes posten van dit of enig ander gerelateerd onderwerp.
Dank voor uw medewerking & begrip @:Danny
Zet ook maar TRquote:Op donderdag 8 juli 2021 16:35 schreef kurk_droog het volgende:
Flikker eens op met die filmpjes. Als je het nu nog niet gezien/ontvangen hebt moet je iets aan je bronnen doen.
Precies dit.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wonden tellen, daar conclusies aan proberen te verbinden.
Kleur van het bloed is ook al voorbijgekomenquote:Op donderdag 8 juli 2021 16:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wonden tellen, daar conclusies aan proberen te verbinden.
Blijkbaar helpt dat niet omdat mensen geen OP gaan lezen voordat ze dingen er uit willen gooien.quote:
kijk eens wat er nu in de topicpointer boven het reageerveld staatquote:Op donderdag 8 juli 2021 16:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom er geen waarschuwing in die invoerbox staat. Heb er geen verstand van maar het lijkt mij een kleine moeite om daar iets te roepen als:
Let op: GEEN! lugubere/bloedige foto's of filmpjes posten van dit of enig ander gerelateerd onderwerp.
Dank voor uw medewerking & begrip @:Danny
Wat is een topicpointer?quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:37 schreef Danny het volgende:
[..]
kijk eens wat er nu in de topicpointer boven het reageerveld staat
Dan maar strengere maatregelen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Blijkbaar helpt dat niet omdat mensen geen OP gaan lezen voordat ze dingen er uit willen gooien.
Dat heb ik allemaal niet gehoord. Zijn er meerdere filmpjequote:Op donderdag 8 juli 2021 16:32 schreef b_engeltje het volgende:
En ik corrigeer mezelf
Je hoort een vroouw eerst 2x zeggen hij leeft nog hij leeft nog, dan komt de vraag waar ben je geraakt, in je hoofd?
Als ze dat vraagt zit ze naast hem
Dan staat ze op , maar gaat toch weer zitten
Het lijkt alsof ze 2 handen vast heeft maar houd alleen de rechter vast, en dan valt de linker naast het lichaam
Er loopt ook nog iemand voorlangs in beeld met een lange groene jas
En er word gevraagd os er gebeld 2x
Mogen niet gedeeld wordenquote:Op donderdag 8 juli 2021 16:40 schreef Ufupiloot het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal niet gehoord. Zijn er meerdere filmpje
Die jongens stonden beiden te filmen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Kan hem niet delen hier
Maar ja ik heb een andere dan bij geen stijl, langer en dichterbij gefilmd lijkt wel, maar wel vanuit dezelfde hoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |