abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200272383
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:14 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]

Misschien handig om het dan even uit te leggen. Dan leren we er allemaal van :)
Dat is hierboven al gebeurd. Hart stopt door trauma, cruciaal dat dat en de ademhaling weer op gang komen. Ja, dan gaat het bloed ook weer harder stromen dus moet je de wond dicht houden, voor zover mogelijk.

Als iedereen bij een hoofdtrauma dacht 'ach, reanimatie heeft geen zin, het is zijn hoofd' dan had ik al twee goede vrienden verloren.
pi_200272388
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Toen was hij nog minderjarig dus... man, man, man. Hoe vergooi je je leven in een paar stappen.
Hij wilde Doekoe...

Luister maar eens naar de tekst...

'Bouw op mezelf' rapt Delano G. dat hij voor de straat heeft gekozen. 'Doeko' en 'monney' zijn voor hem leidend, blijkt uit zijn teksten. Een crimineel bestaan moet hem rijk maken. 'School en werk werkten niet, dus ik koos voor de straat.

Een soort van huurmoordenaar dus was het denk ik, in ieder geval heeft ie het vast niet gratis gedaan...
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
pi_200272399
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is wel bijzonder, dat je niet in het criminele circuit zit en 2 liquidaties van zo dichtbij meemaakt.
Ja. Dat is het zeker. Kijkindevegte was destijds sidekick van Ruud de Wild. Was ooggetuige van de liquidatie van Fortuyn na de uitzending.

Botte pech.
pi_200272408
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:17 schreef FANNN het volgende:

[..]

Hij wilde Doekoe...

'Bouw op mezelf' rapt Delano G. dat hij voor de straat heeft gekozen. 'Doeko' en 'monney' zijn voor hem leidend, blijkt uit zijn teksten. Een crimineel bestaan moet hem rijk maken. 'School en werk werkten niet, dus ik koos voor de straat.

Een soort van huurmoordenaar dus was het denk ik, in ieder geval heeft ie het vast niet gratis gedaan...
En hij vindt het mooi als de Popo hem niet te pakken krijgt. Helaas.
pi_200272412
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:16 schreef KwaliteitsWorst het volgende:

[..]

Wie heeft er vanmorgen in jouw brievenbus gepist, omdat je zo vreemd reageerd? :')

Ik heb toch al gezegt dat ik geen EHBO ken.
Als Ehbo voldoende is om dat vak te doen had ik nu ook arts geweest :')
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:20:06 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200272429
quote:

[..]

Hij wilde Doekoe...

Ik denk ook niet dat hij er een serieus bedrag voor heeft gekregen of krijgt... want hij zal het vast niet van tevoren gehad hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200272431
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:19 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Als Ehbo voldoende is om dat vak te doen had ik nu ook arts geweest :')
Ik heb het alleen over reanimatie
pi_200272434
quote:

[..]

Hij wilde Doekoe...

En hij krijgt wat hij wil ^O^
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_200272444
quote:

[..]

Hij wilde Doekoe...

99% van de rap tegenwoordig: clothes bankrolls and hoe's... yo,then what man, what?
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:21:24 #260
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200272449
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:10 schreef Leandra het volgende:
Mijn god, Jeroen Kijkindevegte... "misschien hadden we hem nog 5 minuten aan de praat kunnen houden"
"misschien gebeurt er straks nog iets"

Alsof het een kettingbotsing is waarin de Vries toevallig terecht kwam.
Dat ging toch over Fortuyn? En dat het normale gedachten zijn in een extreme situatie.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_200272450
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:20 schreef Soury het volgende:

[..]

En hij krijgt wat hij wil ^O^
Nou. Hij wilde ook zijn moeder trots maken.
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:21:28 #262
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_200272451
quote:

[..]

Hij wilde Doekoe...

Diepe intellectuele tekst wel.
Echt, wat een downie.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_200272453
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:55 schreef Zipportal het volgende:

[..]

BLM he.
:')
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_200272456
Hij krijgt nu voldoende tijd om zijn rap te verbeteren, al denk ik dat 40 jaar niet genoeg is om ook maar een beetje middelmatig te worden
pi_200272461
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Nou. Hij wilde ook zijn moeder trots maken.
Is ook gelukt
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_200272464
Zullen ze met zo'n figuren ook rustig omgaan in het gevang? Of beuken ze die gewoon de gang door zonder ernstige verwondingen ? Of treiteren? Lamp laten flikkeren snachts ofzo. Kraan laten druppelen
pi_200272472
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:22 schreef Sfancta het volgende:
Zullen ze met zo'n figuren ook rustig omgaan in het gevang? Of beuken ze die gewoon de gang door zonder ernstige verwondingen ? Of treiteren? Lamp laten flikkeren snachts ofzo. Kraan laten druppelen
Waar blijft die kont van Helene?
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:22:53 #268
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_200272473
quote:
Het is geen rat, verkrachter, of pedofiel hoor.
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:22:55 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200272474
quote:
Wie? De medegevangenen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200272476
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:21 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Dat ging toch over Fortuyn? En dat het normale gedachten zijn in een extreme situatie.
Was kijkindevegte er niet bij dan bij Peter R.? Dat dacht ik namelijk.
pi_200272491
quote:
Dat kan. Het zal niet een leuke plek zijn
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:24:00 #272
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_200272493
Er schoot me net iets te binnen. Weet ook niet of het al besproken is.

In het filmpje hoor je de vrouw vragen of hij in zijn hoofd geschoten is. Ze heeft het dus direct tegen Peter. Blijkbaar was hij op dat moment dus nog aanspreekbaar? Of heb ik dat verkeerd?
Protège moi de mes désirs.
pi_200272494
quote:
Waarschijnlijk is hij daar eerder de man. Hij heeft Popo omgelegd, daar worden ze blij van 'binnen'.
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:24:25 #274
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_200272499
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Waar blijft die kont van Helene?
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:24:32 #275
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_200272503
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:07 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
Ik vind het wel interessant dat de politie iemand met een kogel door het hoofd reanimeert.

Het is maar goed dat ik geen dokter of politie ben want ik had het niet gedaan omdat het volgens mij niet zou helpen.. De trauma/wond is in het hoofd, niet het hart.
:?

_O- _O- _O-
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')