Dat is hierboven al gebeurd. Hart stopt door trauma, cruciaal dat dat en de ademhaling weer op gang komen. Ja, dan gaat het bloed ook weer harder stromen dus moet je de wond dicht houden, voor zover mogelijk.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:14 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Misschien handig om het dan even uit te leggen. Dan leren we er allemaal van
Hij wilde Doekoe...quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen was hij nog minderjarig dus... man, man, man. Hoe vergooi je je leven in een paar stappen.
Ja. Dat is het zeker. Kijkindevegte was destijds sidekick van Ruud de Wild. Was ooggetuige van de liquidatie van Fortuyn na de uitzending.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wel bijzonder, dat je niet in het criminele circuit zit en 2 liquidaties van zo dichtbij meemaakt.
En hij vindt het mooi als de Popo hem niet te pakken krijgt. Helaas.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:17 schreef FANNN het volgende:
[..]
Hij wilde Doekoe...
Luister maar eens naar de tekst...
'Bouw op mezelf' rapt Delano G. dat hij voor de straat heeft gekozen. 'Doeko' en 'monney' zijn voor hem leidend, blijkt uit zijn teksten. Een crimineel bestaan moet hem rijk maken. 'School en werk werkten niet, dus ik koos voor de straat.
Een soort van huurmoordenaar dus was het denk ik, in ieder geval heeft ie het vast niet gratis gedaan...
Als Ehbo voldoende is om dat vak te doen had ik nu ook arts geweestquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:16 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
[..]
Wie heeft er vanmorgen in jouw brievenbus gepist, omdat je zo vreemd reageerd?![]()
Ik heb toch al gezegt dat ik geen EHBO ken.
Ik denk ook niet dat hij er een serieus bedrag voor heeft gekregen of krijgt... want hij zal het vast niet van tevoren gehad hebben.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:17 schreef FANNN het volgende:
[..]
Hij wilde Doekoe...
'Bouw op mezelf' rapt Delano G. dat hij voor de straat heeft gekozen. 'Doeko' en 'monney' zijn voor hem leidend, blijkt uit zijn teksten. Een crimineel bestaan moet hem rijk maken. 'School en werk werkten niet, dus ik koos voor de straat.
Een soort van huurmoordenaar dus was het denk ik, in ieder geval heeft ie het vast niet gratis gedaan...
Ik heb het alleen over reanimatiequote:Op donderdag 8 juli 2021 19:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als Ehbo voldoende is om dat vak te doen had ik nu ook arts geweest
En hij krijgt wat hij wilquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:17 schreef FANNN het volgende:
[..]
Hij wilde Doekoe...
99% van de rap tegenwoordig: clothes bankrolls and hoe's... yo,then what man, what?quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:17 schreef FANNN het volgende:
[..]
Hij wilde Doekoe...
Dat ging toch over Fortuyn? En dat het normale gedachten zijn in een extreme situatie.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:10 schreef Leandra het volgende:
Mijn god, Jeroen Kijkindevegte... "misschien hadden we hem nog 5 minuten aan de praat kunnen houden"
"misschien gebeurt er straks nog iets"
Alsof het een kettingbotsing is waarin de Vries toevallig terecht kwam.
Diepe intellectuele tekst wel.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:17 schreef FANNN het volgende:
[..]
Hij wilde Doekoe...
Is ook geluktquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou. Hij wilde ook zijn moeder trots maken.
Waar blijft die kont van Helene?quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:22 schreef Sfancta het volgende:
Zullen ze met zo'n figuren ook rustig omgaan in het gevang? Of beuken ze die gewoon de gang door zonder ernstige verwondingen ? Of treiteren? Lamp laten flikkeren snachts ofzo. Kraan laten druppelen
Het is geen rat, verkrachter, of pedofiel hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:22 schreef Sfancta het volgende:
Zullen ze met zo'n figuren ook rustig omgaan in het gevang? Of beuken ze die gewoon de gang door zonder ernstige verwondingen ? Of treiteren? Lamp laten flikkeren snachts ofzo. Kraan laten druppelen
Wie? De medegevangenen?quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:22 schreef Sfancta het volgende:
Was kijkindevegte er niet bij dan bij Peter R.? Dat dacht ik namelijk.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:21 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat ging toch over Fortuyn? En dat het normale gedachten zijn in een extreme situatie.
Dat kan. Het zal niet een leuke plek zijnquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:22 schreef Sfancta het volgende:
Waarschijnlijk is hij daar eerder de man. Hij heeft Popo omgelegd, daar worden ze blij van 'binnen'.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:22 schreef Sfancta het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Waar blijft die kont van Helene?
quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:07 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
Ik vind het wel interessant dat de politie iemand met een kogel door het hoofd reanimeert.
Het is maar goed dat ik geen dokter of politie ben want ik had het niet gedaan omdat het volgens mij niet zou helpen.. De trauma/wond is in het hoofd, niet het hart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |