Hij gaat vanzelf wel weer tikken.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:07 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
Ik vind het wel interessant dat de politie iemand met een kogel door het hoofd reanimeert.
Het is maar goed dat ik geen dokter of politie ben want ik had het niet gedaan omdat het volgens mij niet zou helpen.. De trauma/wond is in het hoofd, niet het hart.
Ja joh !!quote:
Je brengt de bloedsomloop aan de gang, terwijl het bloed er weer uit loopt.quote:
Dweilen met de kraan open.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:10 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
[..]
Je brengt de bloedsomloop aan de gang, terwijl het bloed er weer uit loopt.
Iemand met een kogel in het hoofd die nier ademt lijkt voor mij einde oefening.
Ook dit is die meid van VI.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:02 schreef Sfancta het volgende:
Niks aan die Marieke, te aandachtsgeil. Geef mij die meid van VI maar 🍼🍼🍼🍼
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worst je ben geen kwaliteitquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:10 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
[..]
Ze heeft wel wat vind ik.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die van vi is toch helemaal 0 geil? Rare mannelijke kop joh, over 2 jaar is het helemaal niet meer om aan te zien.
Dat heet traumaverwerking. Hij was er bij Fortuyn ook bij, trouwens. Hoe kut is dat.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:10 schreef Leandra het volgende:
Mijn god, Jeroen Kijkindevegte... "misschien hadden we hem nog 5 minuten aan de praat kunnen houden"
"misschien gebeurt er straks nog iets"
Alsof het een kettingbotsing is waarin de Vries toevallig terecht kwam.
En toch is hij nog onder ons. Ofniet?quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:10 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook dit is die meid van VI.Als je iets moet missen, dan maar dat stukje toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard moet je proberen de wond zoveel mogelijk dicht houden. Zover ik lees is de wond dichthouden cruciaal omdat de kans op uitbloeding veel groter is dan andere complicaties.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:10 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
[..]
Maar jij hebt er dan ook niet voor gestudeerd en snapt er geen drol van. Dat is nu wel duidelijk.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:10 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook dit is die meid van VI.Maakt niet uit, zou er nog aan likken ook nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien handig om het dan even uit te leggen. Dan leren we er allemaal vanquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar jij hebt er dan ook niet voor gestudeerd en snapt er geen drol van. Dat is nu wel duidelijk.
Dat is wel bijzonder, dat je niet in het criminele circuit zit en 2 liquidaties van zo dichtbij meemaakt.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat heet traumaverwerking. Hij was er bij Fortuyn ook bij, trouwens. Hoe kut is dat.
g-o-e-n-a-v-u-n-dquote:
Maar hij is ook niet leeggelopen dus waarschijnlijk geen vitale aderen geraakt.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Uiteraard moet je proberen de wond zoveel mogelijk dicht houden. Zover ik lees is de wond dichthouden cruciaal omdat de kans op uitbloeding veel groter is dan andere complicaties.
Wat een kneus die Kijkindevegte.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:10 schreef Leandra het volgende:
Mijn god, Jeroen Kijkindevegte... "misschien hadden we hem nog 5 minuten aan de praat kunnen houden"
"misschien gebeurt er straks nog iets"
Alsof het een kettingbotsing is waarin de Vries toevallig terecht kwam.
Wie heeft er vanmorgen in jouw brievenbus gepist, omdat je zo vreemd reageerd?quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar jij hebt er dan ook niet voor gestudeerd en snapt er geen drol van. Dat is nu wel duidelijk.
En had deel 1 van dit topic 5 minuten later geopend wordenquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat een kneus die Kijkindevegte.
Dan had rapper Delano 5 minuten langer gewacht en had de altijd vriendelijk groetende Kamil hem 5 minuten later opgepikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |