Ik weet het niet, ik vind de berichtgeving redelijk hoopgevend.quote:
die had wel hersenenquote:
Bridget > Vivienne > Fatima > Nikkie > Aran > Luuk > Eddy > Leco > Mariekequote:Op donderdag 8 juli 2021 19:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ afbeelding ]
@:nober jij zou raken.
Koekoekquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Bridget > Vivienne > Fatima > Nikkie > Aran > Luuk > Eddy > Leco > Marieke
Toen was hij nog minderjarig dus... man, man, man. Hoe vergooi je je leven in een paar stappen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:03 schreef Stupidisco het volgende:
was deze al gepost?
Verdachte voor neerschieten Peter R. de Vries zat eerder bijna een jaar vast
De 21-jarige Delano G., die als verdachte vastzit voor het neerschieten van Peter R. de Vries, kwam eerder in aanraking met justitie. Hij heeft in 2017 bijna een jaar vastgezeten voor meerdere diefstallen, woninginbraken en openlijk geweld.
Bron: Volkskrant
Die van vi is toch helemaal 0 geil? Rare mannelijke kop joh, over 2 jaar is het helemaal niet meer om aan te zien.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:02 schreef Sfancta het volgende:
Niks aan die Marieke, te aandachtsgeil. Geef mij die meid van VI maar 🍼🍼🍼🍼
Stukje opvoeding.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen was hij nog minderjarig dus... man, man, man. Hoe vergooi je je leven in een paar stappen.
Misschien. Ik weet niet, hij ligt in een coma. Comapatienten worden nooit meer de oude.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vind de berichtgeving redelijk hoopgevend.
Als in: er is nog een mogelijkheid dat hij hier bovenop komt.
Als je hersendood kan meten, nu al? Mocht hij dat zijn dan zou de stekker er al uitgetrokken worden. Er is dus hoop op herstel en gij is stabiel.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vind de berichtgeving redelijk hoopgevend.
Als in: er is nog een mogelijkheid dat hij hier bovenop komt.
Is dit dochter de vries??quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ afbeelding ]
@:nober jij zou raken.
Waarschijnlijk ging het bij de geboorte al mis. Mogelijk al eerder.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen was hij nog minderjarig dus... man, man, man. Hoe vergooi je je leven in een paar stappen.
Ik begrijp je keus omdat het nergens op slaatquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:07 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
Ik vind het wel interessant dat de politie iemand met een kogel door het hoofd reanimeert.
Het is maar goed dat ik geen dokter of politie ben want ik had het niet gedaan omdat het volgens mij niet zou helpen.. De trauma/wond is in het hoofd, niet het hart.
De vrouw van die zanger?quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:02 schreef Sfancta het volgende:
Heb je kont gezien joh. Ik steiger elke keer.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die van vi is toch helemaal 0 geil? Rare mannelijke kop joh, over 2 jaar is het helemaal niet meer om aan te zien.
Ohmyfucking God. Hoe dom ben jij.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:07 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
Ik vind het wel interessant dat de politie iemand met een kogel door het hoofd reanimeert.
Het is maar goed dat ik geen dokter of politie ben want ik had het niet gedaan omdat het volgens mij niet zou helpen.. De trauma/wond is in het hoofd, niet het hart.
Het is zeker goed dat jij dat niet bent.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:07 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
Een stijfje van pinkje.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:08 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb je kont gezien joh. Ik steiger elke keer.
Dit is fokquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ohmyfucking God. Hoe dom ben jij.
Bloedsomloop??quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:07 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
Ja stabiel. Maar nog steeds kritiek.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als je hersendood kan meten, nu al? Mocht hij dat zijn dan zou de stekker er al uitgetrokken worden. Er is dus hoop op herstel en gij is stabiel.
Showquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:08 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb je kont gezien joh. Ik steiger elke keer.
Wat een kwaliteit postquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ohmyfucking God. Hoe dom ben jij.
Hij gaat vanzelf wel weer tikken.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:07 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
Ja joh !!quote:
Je brengt de bloedsomloop aan de gang, terwijl het bloed er weer uit loopt.quote:
Dweilen met de kraan open.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:10 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
[..]
Je brengt de bloedsomloop aan de gang, terwijl het bloed er weer uit loopt.
Iemand met een kogel in het hoofd die nier ademt lijkt voor mij einde oefening.
Ook dit is die meid van VI.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:02 schreef Sfancta het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worst je ben geen kwaliteitquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:10 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
[..]
Ze heeft wel wat vind ik.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die van vi is toch helemaal 0 geil? Rare mannelijke kop joh, over 2 jaar is het helemaal niet meer om aan te zien.
Dat heet traumaverwerking. Hij was er bij Fortuyn ook bij, trouwens. Hoe kut is dat.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:10 schreef Leandra het volgende:
Mijn god, Jeroen Kijkindevegte... "misschien hadden we hem nog 5 minuten aan de praat kunnen houden"
"misschien gebeurt er straks nog iets"
Alsof het een kettingbotsing is waarin de Vries toevallig terecht kwam.
En toch is hij nog onder ons. Ofniet?quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:10 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook dit is die meid van VI.Als je iets moet missen, dan maar dat stukje toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard moet je proberen de wond zoveel mogelijk dicht houden. Zover ik lees is de wond dichthouden cruciaal omdat de kans op uitbloeding veel groter is dan andere complicaties.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:10 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
[..]
Maar jij hebt er dan ook niet voor gestudeerd en snapt er geen drol van. Dat is nu wel duidelijk.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:10 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook dit is die meid van VI.Maakt niet uit, zou er nog aan likken ook nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien handig om het dan even uit te leggen. Dan leren we er allemaal vanquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar jij hebt er dan ook niet voor gestudeerd en snapt er geen drol van. Dat is nu wel duidelijk.
Dat is wel bijzonder, dat je niet in het criminele circuit zit en 2 liquidaties van zo dichtbij meemaakt.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat heet traumaverwerking. Hij was er bij Fortuyn ook bij, trouwens. Hoe kut is dat.
g-o-e-n-a-v-u-n-dquote:
Maar hij is ook niet leeggelopen dus waarschijnlijk geen vitale aderen geraakt.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Uiteraard moet je proberen de wond zoveel mogelijk dicht houden. Zover ik lees is de wond dichthouden cruciaal omdat de kans op uitbloeding veel groter is dan andere complicaties.
Wat een kneus die Kijkindevegte.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:10 schreef Leandra het volgende:
Mijn god, Jeroen Kijkindevegte... "misschien hadden we hem nog 5 minuten aan de praat kunnen houden"
Wie heeft er vanmorgen in jouw brievenbus gepist, omdat je zo vreemd reageerd?quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar jij hebt er dan ook niet voor gestudeerd en snapt er geen drol van. Dat is nu wel duidelijk.
En had deel 1 van dit topic 5 minuten later geopend wordenquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat een kneus die Kijkindevegte.
Dan had rapper Delano 5 minuten langer gewacht en had de altijd vriendelijk groetende Kamil hem 5 minuten later opgepikt.
Dat is hierboven al gebeurd. Hart stopt door trauma, cruciaal dat dat en de ademhaling weer op gang komen. Ja, dan gaat het bloed ook weer harder stromen dus moet je de wond dicht houden, voor zover mogelijk.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:14 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Misschien handig om het dan even uit te leggen. Dan leren we er allemaal van
Hij wilde Doekoe...quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja. Dat is het zeker. Kijkindevegte was destijds sidekick van Ruud de Wild. Was ooggetuige van de liquidatie van Fortuyn na de uitzending.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wel bijzonder, dat je niet in het criminele circuit zit en 2 liquidaties van zo dichtbij meemaakt.
En hij vindt het mooi als de Popo hem niet te pakken krijgt. Helaas.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:17 schreef FANNN het volgende:
[..]
Hij wilde Doekoe...
Luister maar eens naar de tekst...
'Bouw op mezelf' rapt Delano G. dat hij voor de straat heeft gekozen. 'Doeko' en 'monney' zijn voor hem leidend, blijkt uit zijn teksten. Een crimineel bestaan moet hem rijk maken. 'School en werk werkten niet, dus ik koos voor de straat.
Een soort van huurmoordenaar dus was het denk ik, in ieder geval heeft ie het vast niet gratis gedaan...
Als Ehbo voldoende is om dat vak te doen had ik nu ook arts geweestquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:16 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
[..]
Wie heeft er vanmorgen in jouw brievenbus gepist, omdat je zo vreemd reageerd?![]()
Ik heb toch al gezegt dat ik geen EHBO ken.
Ik denk ook niet dat hij er een serieus bedrag voor heeft gekregen of krijgt... want hij zal het vast niet van tevoren gehad hebben.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:17 schreef FANNN het volgende:
[..]
Hij wilde Doekoe...
'Bouw op mezelf' rapt Delano G. dat hij voor de straat heeft gekozen. 'Doeko' en 'monney' zijn voor hem leidend, blijkt uit zijn teksten. Een crimineel bestaan moet hem rijk maken. 'School en werk werkten niet, dus ik koos voor de straat.
Een soort van huurmoordenaar dus was het denk ik, in ieder geval heeft ie het vast niet gratis gedaan...
Ik heb het alleen over reanimatiequote:Op donderdag 8 juli 2021 19:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als Ehbo voldoende is om dat vak te doen had ik nu ook arts geweest
En hij krijgt wat hij wilquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:17 schreef FANNN het volgende:
[..]
Hij wilde Doekoe...
99% van de rap tegenwoordig: clothes bankrolls and hoe's... yo,then what man, what?quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:17 schreef FANNN het volgende:
[..]
Hij wilde Doekoe...
Dat ging toch over Fortuyn? En dat het normale gedachten zijn in een extreme situatie.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:10 schreef Leandra het volgende:
Diepe intellectuele tekst wel.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:17 schreef FANNN het volgende:
[..]
Hij wilde Doekoe...
Is ook geluktquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou. Hij wilde ook zijn moeder trots maken.
Waar blijft die kont van Helene?quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:22 schreef Sfancta het volgende:
Zullen ze met zo'n figuren ook rustig omgaan in het gevang? Of beuken ze die gewoon de gang door zonder ernstige verwondingen ? Of treiteren? Lamp laten flikkeren snachts ofzo. Kraan laten druppelen
Het is geen rat, verkrachter, of pedofiel hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:22 schreef Sfancta het volgende:
Zullen ze met zo'n figuren ook rustig omgaan in het gevang? Of beuken ze die gewoon de gang door zonder ernstige verwondingen ? Of treiteren? Lamp laten flikkeren snachts ofzo. Kraan laten druppelen
Wie? De medegevangenen?quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:22 schreef Sfancta het volgende:
Was kijkindevegte er niet bij dan bij Peter R.? Dat dacht ik namelijk.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:21 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat ging toch over Fortuyn? En dat het normale gedachten zijn in een extreme situatie.
Dat kan. Het zal niet een leuke plek zijnquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:22 schreef Sfancta het volgende:
Waarschijnlijk is hij daar eerder de man. Hij heeft Popo omgelegd, daar worden ze blij van 'binnen'.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:22 schreef Sfancta het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Waar blijft die kont van Helene?
quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:07 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
Er zitten vast wel vriendjes van ergensquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is geen rat, verkrachter, of pedofiel hoor.
Hij zal daar tussen figuren komen te zitten die van hetzelfde laken een pak zijn. Huurmoorden schijnen ook statusverhogend te werken.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:22 schreef Sfancta het volgende:
Arme moeder, met zo'n kindquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou. Hij wilde ook zijn moeder trots maken.
Niet echt slim neequote:Op donderdag 8 juli 2021 19:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Diepe intellectuele tekst wel.
Echt, wat een downie.
Kan ook zijn dat ie z'n ogen nog net even open had toen ze aankwam.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:24 schreef arvensis het volgende:
Er schoot me net iets te binnen. Weet ook niet of het al besproken is.
In het filmpje hoor je de vrouw vragen of hij in zijn hoofd geschoten is. Ze heeft het dus direct tegen Peter. Blijkbaar was hij op dat moment dus nog aanspreekbaar? Of heb ik dat verkeerd?
Je bent niet echt bekend met rap blijkbaarquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:21 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
99% van de rap tegenwoordig: clothes bankrolls and hoe's... yo,then what man, what?
Wat ik begreep niet, kwam hij vertellen over zijn ervaring (moord op Fortuyn) en wat voor hulp ze hebben gekregen bij trauma verwerking.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Was kijkindevegte er niet bij dan bij Peter R.? Dat dacht ik namelijk.
Wie wel en wat is dat voor crapquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Je bent niet echt bekend met rap blijkbaar
Aaaah. Ok. Omdat hij ook regelmatig bij Boulevard zit. Ik vond het al zielig voor hem. Hele sympathieke vent die het destijds heel moeilijk had met die situatie.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:26 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wat ik begreep niet, kwam hij vertellen over zijn ervaring (moord op Fortuyn) en wat voor hulp ze hebben gekregen bij trauma verwerking.
Laten we toch hopen van niet, ongeacht wat zo'n misbaksel heeft gedaan.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:27 schreef Sfancta het volgende:
Nee ik bedoel door de politie zelf. Niet medegedetineerde, daar zijn ze de goaten.
Nee, je kijkt teveel films. Cipiers moeten dag in, dag uit met die lui omgaan. Dan kun je het vaak maar beter 'n beetje normaal houden.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:27 schreef Sfancta het volgende:
Nee ik bedoel door de politie zelf. Niet medegedetineerde, daar zijn ze de goaten.
Dat blijkt wel ja 😭quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Laten we toch hopen van niet, ongeacht wat zo'n misbaksel heeft gedaan.
We zitten in een beschaafd land.
Helaas blijft het formeel nog een verdachte.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:34 schreef Tengano het volgende:
Het viel mij op in RTL Boulevard hoeveel compassie ze (met name die blonde dame links aan de desk) voor Delano hadden. Hoe sneu het wel niet was, dat hij zo weinig kansen had gehad, dat zijn rapmuziek niet zo was aangeslagen en dat er snel miljoenen in achterstandswijken moet worden geinvesteerd; want daar komt het probleem uit voort.
Ik wist niet wat ik hoorde.
Dat laatste blijft natuurlijk wel belangrijk. Je wilt geen verdere Amerikaanse toestanden hier.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:34 schreef Tengano het volgende:
Het viel mij op in RTL Boulevard hoeveel compassie ze (met name die blonde dame links aan de desk) voor Delano hadden. Hoe sneu het wel niet was, dat hij zo weinig kansen had gehad, dat zijn rapmuziek niet zo was aangeslagen en dat er snel miljoenen in achterstandswijken moet worden geinvesteerd; want daar komt het probleem uit voort.
Peter zou het zo hebben gewildquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:34 schreef Tengano het volgende:
Wel in lijn met Peter z’n opvattingen…quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:34 schreef Tengano het volgende:
Die vrouw heeft verklaard dat hij leefde, ze tegen hem sprak, maar dat hij zelf niet aanspreekbaar was.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:24 schreef arvensis het volgende:
Er schoot me net iets te binnen. Weet ook niet of het al besproken is.
In het filmpje hoor je de vrouw vragen of hij in zijn hoofd geschoten is. Ze heeft het dus direct tegen Peter. Blijkbaar was hij op dat moment dus nog aanspreekbaar? Of heb ik dat verkeerd?
Passewaaij is niet eens een achterstandswijk, in tegendeel.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:34 schreef Tengano het volgende:
Het viel mij op in RTL Boulevard hoeveel compassie ze (met name die blonde dame links aan de desk) voor Delano hadden. Hoe sneu het wel niet was, dat hij zo weinig kansen had gehad, dat zijn rapmuziek niet zo was aangeslagen, dat hij aan dat dansprogramma had meegedaan en dat er snel miljoenen in achterstandswijken moet worden geinvesteerd; want daar komt het probleem uit voort.
Dank!quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die vrouw heeft verklaard dat hij leefde, ze tegen hem sprak, maar dat hij zelf niet aanspreekbaar was.
Het probleem is dat het verwachtingenpatroon van veel jonge boys niet strookt met hun capaciteiten en wat ze er voor over hebben. Met kansen krijgen heeft dat allemaal niks te maken.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat laatste blijft natuurlijk wel belangrijk. Je wilt geen verdere Amerikaanse toestanden hier.
En ze riep daarna: "Hij leeft nog!" Daarna greep ze zijn hand nog een keer en zakte Peter weg.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die vrouw heeft verklaard dat hij leefde, ze tegen hem sprak, maar dat hij zelf niet aanspreekbaar was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |