quote:De toestand van Peter R. de Vries is donderdag nog steeds kritiek, zo laten zijn familie en partner weten aan RTL Boulevard. Ten opzichte van woensdag is de situatie "ongewijzigd".
"Er zal tijd overheen gaan voordat er meer duidelijkheid komt", aldus de familie. "Er blijft veel onzeker."
Ze laten aan het programma weten dankbaar te zijn voor de goede zorg die hij krijgt.
De misdaadverslaggever werd dinsdag rond 19.30 uur neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat in Amsterdam. Sindsdien vecht hij in het ziekenhuis voor zijn leven.
De Vries werd onder vuur genomen nadat hij te gast was geweest bij het televisieprogramma RTL Boulevard, dat in de buurt van de Lange Leidsedwarsstraat wordt opgenomen.
Er zitten twee verdachten vast voor mogelijke betrokkenheid bij het incident. Een derde man, een achttienjarige Amsterdammer, was verdachte in het onderzoek, maar is inmiddels op vrije voeten gesteld.
https://www.transplantati(...)ststellen-hersendoodquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:55 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
Kunnen ze zien of iemand hersendood is als die in een coma gehouden wordt?
zal wel een domme vraag zijnb
Of we posten even niks...quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:00 schreef Sfancta het volgende:
Dus het is weer een avond vol gissen en speculeren. Wat is zijn toestand?
Beetje meer info kan ook geen kwaad.
Ik vind het allebei niksquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:59 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik vind Marieke op de radio veel leuker dan zo voor de TV.
Ik ben bang van nooit meerquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als we weer een goenavund te horen krijgen, maar dat zal nog wel even duren.
@Zipportal check dezequote:Op donderdag 8 juli 2021 19:02 schreef Sfancta het volgende:
Niks aan die Marieke, te aandachtsgeil. Geef mij die meid van VI maar 🍼🍼🍼🍼
Ik weet het niet, ik vind de berichtgeving redelijk hoopgevend.quote:
die had wel hersenenquote:
Bridget > Vivienne > Fatima > Nikkie > Aran > Luuk > Eddy > Leco > Mariekequote:Op donderdag 8 juli 2021 19:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ afbeelding ]
@:nober jij zou raken.
Koekoekquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Bridget > Vivienne > Fatima > Nikkie > Aran > Luuk > Eddy > Leco > Marieke
Toen was hij nog minderjarig dus... man, man, man. Hoe vergooi je je leven in een paar stappen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:03 schreef Stupidisco het volgende:
was deze al gepost?
Verdachte voor neerschieten Peter R. de Vries zat eerder bijna een jaar vast
De 21-jarige Delano G., die als verdachte vastzit voor het neerschieten van Peter R. de Vries, kwam eerder in aanraking met justitie. Hij heeft in 2017 bijna een jaar vastgezeten voor meerdere diefstallen, woninginbraken en openlijk geweld.
Bron: Volkskrant
Die van vi is toch helemaal 0 geil? Rare mannelijke kop joh, over 2 jaar is het helemaal niet meer om aan te zien.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:02 schreef Sfancta het volgende:
Stukje opvoeding.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen was hij nog minderjarig dus... man, man, man. Hoe vergooi je je leven in een paar stappen.
Misschien. Ik weet niet, hij ligt in een coma. Comapatienten worden nooit meer de oude.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vind de berichtgeving redelijk hoopgevend.
Als in: er is nog een mogelijkheid dat hij hier bovenop komt.
Als je hersendood kan meten, nu al? Mocht hij dat zijn dan zou de stekker er al uitgetrokken worden. Er is dus hoop op herstel en gij is stabiel.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vind de berichtgeving redelijk hoopgevend.
Als in: er is nog een mogelijkheid dat hij hier bovenop komt.
Is dit dochter de vries??quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ afbeelding ]
@:nober jij zou raken.
Waarschijnlijk ging het bij de geboorte al mis. Mogelijk al eerder.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen was hij nog minderjarig dus... man, man, man. Hoe vergooi je je leven in een paar stappen.
Ik begrijp je keus omdat het nergens op slaatquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:07 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
Ik vind het wel interessant dat de politie iemand met een kogel door het hoofd reanimeert.
Het is maar goed dat ik geen dokter of politie ben want ik had het niet gedaan omdat het volgens mij niet zou helpen.. De trauma/wond is in het hoofd, niet het hart.
De vrouw van die zanger?quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:02 schreef Sfancta het volgende:
Heb je kont gezien joh. Ik steiger elke keer.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die van vi is toch helemaal 0 geil? Rare mannelijke kop joh, over 2 jaar is het helemaal niet meer om aan te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |