Dat kan. Het zal niet een leuke plek zijnquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:22 schreef Sfancta het volgende:
Zullen ze met zo'n figuren ook rustig omgaan in het gevang? Of beuken ze die gewoon de gang door zonder ernstige verwondingen ? Of treiteren? Lamp laten flikkeren snachts ofzo. Kraan laten druppelen
Waarschijnlijk is hij daar eerder de man. Hij heeft Popo omgelegd, daar worden ze blij van 'binnen'.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:22 schreef Sfancta het volgende:
Zullen ze met zo'n figuren ook rustig omgaan in het gevang? Of beuken ze die gewoon de gang door zonder ernstige verwondingen ? Of treiteren? Lamp laten flikkeren snachts ofzo. Kraan laten druppelen
quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Waar blijft die kont van Helene?
quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:07 schreef KwaliteitsWorst het volgende:
Ik vind het wel interessant dat de politie iemand met een kogel door het hoofd reanimeert.
Het is maar goed dat ik geen dokter of politie ben want ik had het niet gedaan omdat het volgens mij niet zou helpen.. De trauma/wond is in het hoofd, niet het hart.
Er zitten vast wel vriendjes van ergensquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is geen rat, verkrachter, of pedofiel hoor.
Hij zal daar tussen figuren komen te zitten die van hetzelfde laken een pak zijn. Huurmoorden schijnen ook statusverhogend te werken.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:22 schreef Sfancta het volgende:
Arme moeder, met zo'n kindquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou. Hij wilde ook zijn moeder trots maken.
Niet echt slim neequote:Op donderdag 8 juli 2021 19:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Diepe intellectuele tekst wel.
Echt, wat een downie.
Kan ook zijn dat ie z'n ogen nog net even open had toen ze aankwam.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:24 schreef arvensis het volgende:
Er schoot me net iets te binnen. Weet ook niet of het al besproken is.
In het filmpje hoor je de vrouw vragen of hij in zijn hoofd geschoten is. Ze heeft het dus direct tegen Peter. Blijkbaar was hij op dat moment dus nog aanspreekbaar? Of heb ik dat verkeerd?
Je bent niet echt bekend met rap blijkbaarquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:21 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
99% van de rap tegenwoordig: clothes bankrolls and hoe's... yo,then what man, what?
Wat ik begreep niet, kwam hij vertellen over zijn ervaring (moord op Fortuyn) en wat voor hulp ze hebben gekregen bij trauma verwerking.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Was kijkindevegte er niet bij dan bij Peter R.? Dat dacht ik namelijk.
Wie wel en wat is dat voor crapquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Je bent niet echt bekend met rap blijkbaar
Aaaah. Ok. Omdat hij ook regelmatig bij Boulevard zit. Ik vond het al zielig voor hem. Hele sympathieke vent die het destijds heel moeilijk had met die situatie.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:26 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wat ik begreep niet, kwam hij vertellen over zijn ervaring (moord op Fortuyn) en wat voor hulp ze hebben gekregen bij trauma verwerking.
Laten we toch hopen van niet, ongeacht wat zo'n misbaksel heeft gedaan.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:27 schreef Sfancta het volgende:
Nee ik bedoel door de politie zelf. Niet medegedetineerde, daar zijn ze de goaten.
Nee, je kijkt teveel films. Cipiers moeten dag in, dag uit met die lui omgaan. Dan kun je het vaak maar beter 'n beetje normaal houden.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:27 schreef Sfancta het volgende:
Nee ik bedoel door de politie zelf. Niet medegedetineerde, daar zijn ze de goaten.
Dat blijkt wel ja 😭quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Laten we toch hopen van niet, ongeacht wat zo'n misbaksel heeft gedaan.
We zitten in een beschaafd land.
Helaas blijft het formeel nog een verdachte.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:34 schreef Tengano het volgende:
Het viel mij op in RTL Boulevard hoeveel compassie ze (met name die blonde dame links aan de desk) voor Delano hadden. Hoe sneu het wel niet was, dat hij zo weinig kansen had gehad, dat zijn rapmuziek niet zo was aangeslagen en dat er snel miljoenen in achterstandswijken moet worden geinvesteerd; want daar komt het probleem uit voort.
Ik wist niet wat ik hoorde.
Dat laatste blijft natuurlijk wel belangrijk. Je wilt geen verdere Amerikaanse toestanden hier.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:34 schreef Tengano het volgende:
Het viel mij op in RTL Boulevard hoeveel compassie ze (met name die blonde dame links aan de desk) voor Delano hadden. Hoe sneu het wel niet was, dat hij zo weinig kansen had gehad, dat zijn rapmuziek niet zo was aangeslagen en dat er snel miljoenen in achterstandswijken moet worden geinvesteerd; want daar komt het probleem uit voort.
Peter zou het zo hebben gewildquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:34 schreef Tengano het volgende:
Wel in lijn met Peter z’n opvattingen…quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:34 schreef Tengano het volgende:
Die vrouw heeft verklaard dat hij leefde, ze tegen hem sprak, maar dat hij zelf niet aanspreekbaar was.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:24 schreef arvensis het volgende:
Er schoot me net iets te binnen. Weet ook niet of het al besproken is.
In het filmpje hoor je de vrouw vragen of hij in zijn hoofd geschoten is. Ze heeft het dus direct tegen Peter. Blijkbaar was hij op dat moment dus nog aanspreekbaar? Of heb ik dat verkeerd?
Passewaaij is niet eens een achterstandswijk, in tegendeel.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:34 schreef Tengano het volgende:
Het viel mij op in RTL Boulevard hoeveel compassie ze (met name die blonde dame links aan de desk) voor Delano hadden. Hoe sneu het wel niet was, dat hij zo weinig kansen had gehad, dat zijn rapmuziek niet zo was aangeslagen, dat hij aan dat dansprogramma had meegedaan en dat er snel miljoenen in achterstandswijken moet worden geinvesteerd; want daar komt het probleem uit voort.
Dank!quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die vrouw heeft verklaard dat hij leefde, ze tegen hem sprak, maar dat hij zelf niet aanspreekbaar was.
Het probleem is dat het verwachtingenpatroon van veel jonge boys niet strookt met hun capaciteiten en wat ze er voor over hebben. Met kansen krijgen heeft dat allemaal niks te maken.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat laatste blijft natuurlijk wel belangrijk. Je wilt geen verdere Amerikaanse toestanden hier.
En ze riep daarna: "Hij leeft nog!" Daarna greep ze zijn hand nog een keer en zakte Peter weg.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die vrouw heeft verklaard dat hij leefde, ze tegen hem sprak, maar dat hij zelf niet aanspreekbaar was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |