Ja, omdat Ilse en Waylon daarbhadden moeten winnen en die Wurst daar als zichzelf nooit gewonnen had.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Het topic gaat over Ilse De Lange en dan ga je meteen zeuren over transgenders?
Maar dan zijn er twee slowchattopics, toch? En je kunt in tig topics over elke inzending napraten. Maar vooruit, ik zal hem nog een dagje open gooien! Vond het alleen zonde dat alles dan verspreid staat en daar reacties komen die ik persoonlijk liever in de landentopics had gezien. Is later handiger teruglezen wat men van wat vond.quote:Op zondag 23 mei 2021 12:03 schreef Jordy-B het volgende:
Hoi Greys, het slowchattopic heet toch niet voor niets "napraat"?
Uiting van de teleurstelling over het slotje toch.quote:Op zondag 23 mei 2021 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
(Jewas niet nodig hoor, we zijn hier nogal voor rede vatbaar.
)
Hij is weer open! Na vandaag gaat ie wel dicht, deal? Dan kan de rest gewoon in de andere topics, maar nog even een dag nablaten in één topic is wmb prima.quote:Op zondag 23 mei 2021 12:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Uiting van de teleurstelling over het slotje toch.
Nu is 't m dicht.quote:Op zondag 23 mei 2021 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is weer open! Na vandaag gaat ie wel dicht, deal? Dan kan de rest gewoon in de andere topics, maar nog even een dag nablaten in één topic is wmb prima.
Nogmaals hetzelfde verzoek, maar dan voor vanavond:quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:25 schreef Sableheart het volgende:
Zou een van de mods de youtube link van de Eurovision Song Celebration
in de OP van het topic ESF / Eurovision Song Celebration - Live On Tapes #1 willen zetten?
Komt goed!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:37 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Nogmaals hetzelfde verzoek, maar dan voor vanavond:
Jahoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:49 schreef Sableheart het volgende:
zou een mod
ESF / [ESF-MEETS] Wanneer gaan we je zien!?
en
ESF / [ESF-MEETS] Wanneer gaan we je zien!?
willen koppelen, alsjeblieft?
Die is er voor dit jaar nog niet. Er was nog niet echt genoeg informatie bekend om er een mooi topic van te maken. Ik vermoed dat het sporadische Duitsland nieuws voorbij is gekomen bij de algemene nieuwtjes:quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:11 schreef Ama het volgende:
Is er een Duitsland topic, zie hem nergens.
Aangepastquote:Op dinsdag 26 april 2022 08:52 schreef aloa het volgende:
Kan iemand de TT herstellen. De hartjes zijn kapot
ESF / [SLOWCHAT] #1957 Toppers 💙 💛
Alvast bedankt.
Jullie zaten net alweer in het S10 topic te baggeren terwijl we midden in een zoomgesprek met S10 zaten die zei mee te lezen. Echt, het is niet tof.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:38 schreef Zipportal het volgende:
Mijn goede vriend @:Caland wil weer graag in ESF posten. Hij heeft een abo. Dus die ban heeft hij al afbetaald. @:lenny_leonard @:Yvonne @:GGMM
Ik heb mij netjes gedragen. Die andere users zijn inderdaad zwjinen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie zaten net alweer in het S10 topic te baggeren terwijl we midden in een zoomgesprek met S10 zaten die zei mee te lezen. Echt, het is niet tof.Weet je hoe gênant dat is? Dat wij onze persaccreditatie daardoor kunnen verliezen?
Dit is waar wij een jaar mee bezig zijn he? We komen jullie voetbalwedstrijden toch ook niet verkutten. Nok toch ajb eens en ben een beetje menselijk door dit soort plezier niet te verpesten. Alsjeblieft.
Wie is Jullie?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie zaten net alweer in het S10 topic te baggeren terwijl we midden in een zoomgesprek met S10 zaten die zei mee te lezen. Echt, het is niet tof.Weet je hoe gênant dat is? Dat wij onze persaccreditatie daardoor kunnen verliezen?
Dit is waar wij een jaar mee bezig zijn he? We komen jullie voetbalwedstrijden toch ook niet verkutten. Nok toch ajb eens en ben een beetje menselijk door dit soort plezier niet te verpesten. Alsjeblieft.
Als jij het niet bent prima. Dan haal ik de ban voor zipp tevoorschijn. Maar doe me een lol. Don't, oké?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie is Jullie?
Ik ben het niet geweest, Zipportal komt nooit in de VBL sc en Caland heeft een ban in ESF. Dus waar heb je het over?
Ik heb NIKS gedaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als jij het niet bent prima. Dan haal ik de ban voor zipp tevoorschijn. Maar doe me een lol. Don't, oké?
nee, gewoon neequote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb NIKS gedaan.
Ik heb alleen gezegd dat het songfestival volgende week alweer begint.
Met VBL tags. In een serieus topic waar we bezig waren met een live zoom met de deelnemer.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb NIKS gedaan.
Ik heb alleen gezegd dat het songfestival volgende week alweer begint.
Ik weet niet wat het is, of het ligt aan de performance of er vallen zomaar ineens berichten weg of het is niet de bedoeling om acts van een kwartier geleden kritisch te benaderen. Maar goed, het punt is wel duidelijk denk ik.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk je niet dat het makkelijker is om te zeggen wat die is dan?
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:49 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, of het ligt aan de performance of er vallen zomaar ineens berichten weg of het is niet de bedoeling om acts van een kwartier geleden kritisch te benaderen. Maar goed, het punt is wel duidelijk denk ik.
Zou kunnen! Laat maar verder.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:06 schreef Greys het volgende:
@:andromache ik zit mobiel maar hoor net dat er via pc af en toe een glitch is waardoor af en toe posts lijken te verdwijnen maar daarna zijn ze er weer. Bedoelde je dat?
Yes, ik had Em haar topic niet gezien. Heb de mijne dicht gegooid.quote:
Ik kan het niet fixen dan krijg ik ook een foutmelding.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:17 schreef Sableheart het volgende:
De nummering van het Moldavie topic lijkt niet goed te gaan.
Thanks, ik ga er naar kijkenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:17 schreef Sableheart het volgende:
De nummering van het Moldavie topic lijkt niet goed te gaan.
Oh dat was per ongeluk, dacht dat ik al het nieuwe topic kon aanmaken en dus een andere naam gevenquote:Op donderdag 4 mei 2023 21:39 schreef Meke het volgende:
Tijd om het drukste topic in ESF weer eens omhoog te kickenIk was in m'n MyAT aan het kijken, en dacht dat ik een heel rehearsaltopic gemist had, maar zie dat de naam van het topic was aangepast. Geen verwijt of iets, maar ik ben wel benieuwd (@:momo) ik denk dat jij het gedaan had, waarom? Het is niet iets breakings als toen de EBU de Crystall Ball bleek.
Oprechte nieuwsgierigheid hè, misschien dat er gemerkt is dat als een TT langer dan 24u hetzelfde blijft dat er dan minder nieuwe mensen komen oid (maar waarom dan 8 posts voor het einde wijzigen)
Tsjongejongejonge, ik denken dat jullie helemaal allemaal strategieën hebbenquote:Op donderdag 4 mei 2023 21:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Oh dat was per ongeluk, dacht dat ik al het nieuwe topic kon aanmaken en dus een andere naam geven
I'm sorry I'm just humanquote:Op donderdag 4 mei 2023 21:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Tsjongejongejonge, ik denken dat jullie helemaal allemaal strategieën hebben![]()
Was vooral eigenlijk heel benieuwd wat ik gemist had dat er in een paar uur een heel rehearsaltopic vol was gepost
![]()
Haha nee ik zag vrij snel dat ik zelf het topic had geopend, en zó vergeetachtig ben ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 4 mei 2023 21:52 schreef Momo het volgende:
[..]
I'm sorry I'm just human![]()
Stiekem wel grappig als je in paniek hele topic hebt doorgebladerd
Ik dacht dat dit soort grappen niet waren toegestaan? Door een moderator notabene. Raar.quote:
Zal er zelf even op reageren.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit soort grappen niet waren toegestaan? Door een moderator notabene. Raar.
Wat mag er niet aan deze grap?quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:07 schreef Tjacka het volgende:
Waarom voorspellen ze alles. Maakt het toch mega saai?
Seksueel overschrijdend gedrag. Voor dit soort uitspraken heb ik dinsdag een ban gehadquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal er zelf even op reageren.
Ik maak als mede-user een woordspeling grap op deze post van jou:
[..]
Wat mag er niet aan deze grap?
Wat mij betreft is de grap van MadMaster niet grensoverschrijdend en kan ie primaquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Seksueel overschrijdend gedrag. Voor dit soort uitspraken heb ik dinsdag een ban gehad
Dat zijn zware woorden richting mij.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Seksueel overschrijdend gedrag. Voor dit soort uitspraken heb ik dinsdag een ban gehad
Kwestie van smaak danquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat mij betreft is de grap van MadMaster niet grensoverschrijdend en kan ie prima
Ja, ik trek het ook wel een beetje uit zijn verband.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zijn zware woorden richting mij.
We weten allebei waarom je dinsdag een ban hebt gehad.
Zoek de verschillen…
Gohquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, ik trek het ook wel een beetje uit zijn verband.
Ja sorry maat. Gewoon beetje boos dat @timmmmm zegt dat ik mij niet netjes heb gedragen. Dan ga ik een beetje om mij heen slaan.quote:
Ik laat mijn hand gewoon langs je knietje steeds verder naar boven glijden en dan is alles weer goed neem ik aan?quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja sorry maat. Gewoon beetje boos dat @:timmmmm zegt dat ik mij niet netjes heb gedragen. Dan ga ik een beetje om mij heen slaan.
Ga maar slapen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja sorry maat. Gewoon beetje boos dat @:timmmmm zegt dat ik mij niet netjes heb gedragen. Dan ga ik een beetje om mij heen slaan.
Als je een tik voor je kanus wilt wel ja.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik laat mijn hand gewoon langs je knietje steeds verder naar boven glijden en dan is alles weer goed neem ik aan?
Dit soort homofobe gedrag vind ik wel een beetje jammer, ik begin die ban wel te begrijpen op deze manier...quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als je een tik voor je kanus wilt wel ja.
Nee hoor. Ik hoef de hand van @yvonne ook niet in mijn broek bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit soort homofobe gedrag vind ik wel een beetje jammer, ik begin die ban wel te begrijpen op deze manier...
Je weet niet wat je mistquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik hoef de hand van @:yvonne ook niet in mijn broek bijvoorbeeld.
Dude, nokken. Je was zo lekker bezigquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik hoef de hand van @:yvonne ook niet in mijn broek bijvoorbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |