abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213564186
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 22:02 schreef Repentless het volgende:

[..]
Lol. Je wilt het nogal graag persoonlijk maken, is het niet? Doe jij dan hetzelfde, mocht de diskwalificatie terecht zijn?
Nee, want ik weet niets over wat er gebeurd is dus kan ook geen mening vormen. Een positie die aan te raden is :)

Mocht hij, bijvoorbeeld, iemand de telefoon uit de hand geslagen hebben, zoals wordt gespeculeerd, dan is diskwalificatie een logische keuze. Maar dan was er ook geen reden om daar niets over te zeggen, dat is het probleem hier.
  dinsdag 14 mei 2024 @ 22:17:02 #202
117098 Hathor
Effe niet
pi_213564342
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 19:47 schreef Repentless het volgende:
Ik had nog nooit van deze gozer gehoord voorafgaand aan zijn inzending voor het ESF. Dat is niet om 'edgy' te zijn, ik kende hem oprecht niet.

N.a.v. dit hele gebeuren ben ik eens wat interviews op gaan zoeken. Ik kwam deze tegen tien hij 17 was:

Hier zit wat mij betreft een hele vriendelijke, verstandige jonge kerel voor je die uitstekend kan spreken en gewoon heel down-to-earth is, ondanks het zelf gecreëerde succes dat hij dan op jonge leeftijd al heeft.

Als ik dat dan hiermee vergelijk:

Dan is er mijns inziens wel een behoorlijk duidelijk verschil merkbaar in overdreven uitbundigheid, continu lollig proberen te doen en de artiest uithangen. De 17-jarige Joost Klein lijkt mentaal een heel stuk volwassener dan de 26-jarige.
Hij is een beetje naast zijn schoenen gaan lopen zeg maar.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 14 mei 2024 @ 22:17:58 #203
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_213564348
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 22:04 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Nee, want ik weet niets over wat er gebeurd is dus kan ook geen mening vormen. Een positie die aan te raden is :)

Mocht hij, bijvoorbeeld, iemand de telefoon uit de hand geslagen hebben, zoals wordt gespeculeerd, dan is diskwalificatie een logische keuze. Maar dan was er ook geen reden om daar niets over te zeggen, dat is het probleem hier.
Lol. Die reden is het politieonderzoek en de eventuele juridische gevolgen daarvan. Maar stel dat er op jouw werk een mededeling wordt gedaan dat een bepaalde collega is ontslagen vanwege ontoelaatbaar gedrag. Daarin wordt medegedeeld dat "in het kader van het lopende onderzoek geen verdere mededelingen kunnen worden gedaan anders dan dat volgens ons ontslag terecht is", dan ga jij naar je werkgever toe om opheldering te vragen? En als je die niet krijgt, dan vind je dat ze slecht communiceren en bekritiseer je je werkgever, omdat je vindt dat ze jou de volledige reden met alle ins en outs moeten geven?
  dinsdag 14 mei 2024 @ 22:29:58 #204
35189 Troel
scherp en bot
pi_213564539
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 19:47 schreef Repentless het volgende:
De 17-jarige Joost Klein lijkt mentaal een heel stuk volwassener dan de 26-jarige.
Of het is gewoon een act ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 14 mei 2024 @ 22:38:49 #205
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_213564665
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 22:29 schreef Troel het volgende:

[..]
Of het is gewoon een act ;)
Oh, ongetwijfeld. Maar dan kan het zomaar zijn dat je die act te ver doortrekt en daardoor mensen tegen je in het harnas jaagt en bepaald laakbaar gedrag gaat vertonen.

Zo kan ik me nog een gesprek herinneren van jaren geleden tussen de heren van Evers staat op: Rick, Niels en Edwin. Het ging toen over Anouk. Ze zeiden toen dat als ze binnenkwam in de studio (buiten de uitzending om), dat ze een hartstikke leuk, aardig en gezellig mens was. Maar zodra de uitzending en het interview begonnen, dat ze dan qua houding en interactie in een klap volledig omturnde in Anouk de nonchalante, ongeïnteresseerde 'rockbitch'. Kortom, de act dus. Ze gaven toen aan hoe irritant ze dat vonden.
  dinsdag 14 mei 2024 @ 22:41:14 #206
35189 Troel
scherp en bot
pi_213564696
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 22:38 schreef Repentless het volgende:

[..]
Oh, ongetwijfeld. Maar dan kan het zomaar zijn dat je die act te ver doortrekt en daardoor mensen tegen je in het harnas jaagt en bepaald laakbaar gedrag gaat vertonen.

Zo kan ik me nog een gesprek herinneren van jaren geleden tussen de heren van Evers staat op: Rick, Niels en Edwin. Het ging toen over Anouk. Ze zeiden toen dat als ze binnenkwam in de studio (buiten de uitzending om), dat ze een hartstikke leuk, aardig en gezellig mens was. Maar zodra de uitzending en het interview begonnen, dat ze dan qua houding en interactie in een klap volledig omturnde in Anouk de nonchalante, ongeïnteresseerde 'rockbitch'. Kortom, de act dus. Ze gaven toen aan hoe irritant ze dat vonden.
Ik snap dat dat irritant is. Maar je kunt het ook omdraaien: wat een eer dat je de kans hebt om te zien hoe ze daadwerkelijk is als ze niet in de spotlight staat ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 14 mei 2024 @ 22:53:07 #207
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_213564871
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 22:41 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik snap dat dat irritant is. Maar je kunt het ook omdraaien: wat een eer dat je de kans hebt om te zien hoe ze daadwerkelijk is als ze niet in de spotlight staat ;)
Tja, een "eer". Uiteindelijk zijn het gewoon allemaal mensen en zijn mensen als Edwin, Niels en Rick minstens even beroemd/bekend als iemand als Anouk.

Maar goed, dat was het punt verder ook niet. :) Het ging erom dat je door het te ver doorvoeren van die act in interacties met mensen en daarmee een persoon die je van nature niet bent te worden, dus gedrag gaat vertonen dat je in de problemen kan brengen in bepaalde situaties. Het kan ook in je voordeel werken voor je imago/marketing, maar dat hoeft dus niet altijd.

Voor bands als Mötley Crüe of The Who werkte het in hun voordeel om als een stel losgeslagen idioten alles op hun pad te slopen op tour. Dat 'badass'-imago was een onderdeel van hun populariteit. Dat betekende echter niet dat de hotels het op prijs stelden als dat de hotelkamers een ravage waren en er weer een tv uit het raam werd gepleurd.
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 00:00:53 #208
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213565336
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ze hadden de straf over het songfestival zelf moeten tillen. Stel een rechter zegt nu van "Nee joh, valt allemaal wel mee." Dan is de schade toch al geschied.

:{²
Nee dat is onzin, bij voelt bal geef je de rode kaart ook niet na de wedstrijd nadat de tuchtcommissie zich erover heeft gebogen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_213565354
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 19:24 schreef probeer het volgende:

[..]
Het zijn ook maar minderwaardige wezens he ..

/s

Kom, laten we in een ander topic nog eens gaan zeiken over hoe de islamitische cultuur niet bij de onze past, oa door hun denkbeelden over mannen en vrouwen
Als het uit de hand slaan van een telefoon al een strafrechtelijke vervolging voor bedreiging op moet leveren wordt het nog heel druk in de rechtbanken.

Het is erg onfatsoenlijk en met heel veel creativiteit kun je misschien nog de diskwalificatie goedpraten. Maar een strafrechtelijke vervolging en mogelijk een strafblad is echt volstrekt belachelijk.
  woensdag 15 mei 2024 @ 00:05:29 #210
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_213565369
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 00:00 schreef sp3c het volgende:

[..]
Nee dat is onzin, bij voelt bal geef je de rode kaart ook niet na de wedstrijd nadat de tuchtcommissie zich erover heeft gebogen
Beter voorbeeld is een 2de gele kaart en schorsing de wedstrijden er op.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_213565383
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 22:17 schreef Hathor het volgende:

[..]
Hij speelde hier zijn Europapa karakter.

David Bowie speelde ook karakters.
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 00:09:53 #212
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213565393
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 21:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Maar er is geen enkele verplichting voor de EBU om jou mede te delen wat in hun optiek de overtreding was.

Ik snap dat het wringt maar dat is wel de realiteit.
Wat is deze rare dooddoener de hele tijd dan :')

Niemand heeft ooit ergens gesteld dat het Eurovisie Songfestival enige verplichting heeft tov sp3c van fok! over wat dan ook ter wereld, dat leeft echt alleen in je hoofd ik snap dat het wringt maar wat daar gebeurt lijkt weinig met realiteit te maken te hebben

De organisatie moet bij dit soort zaken beter communiceren, bv niet die vlag van de deur trekken en vervolgens anderhalve dag de boel zijn eigen leventje laten leiden om vervolgens met een kort ultravaag persbericht nog wat olie op het vuur te gooien

Ik zeg niets over de diskwalificatie, ik leg ze geen verplichtingen op, etc.

Ik zeg dat ze beter kunnen communiceren zonder het onderzoek in de weg te zitten, lijkt me fair otv betalende klanten, de artiest en de medewerkster zelf die nu over het halve internet voor hoer uitgemaakt wordt

Beter communiceren ... zoals, jij en nog wat van die figuren beter zouden moeten lezen
  woensdag 15 mei 2024 @ 00:10:24 #213
13462 BansheeBoy
pi_213565398
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 22:17 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ja, dat denk ik ook. Zijn ego werd opgeblazen als een ballon.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 00:10:37 #214
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213565400
quote:
15s.gif Op woensdag 15 mei 2024 00:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Beter voorbeeld is een 2de gele kaart en schorsing de wedstrijden er op.

Voorbeeld was prima, zit niet te zeuren
  woensdag 15 mei 2024 @ 00:12:34 #215
13462 BansheeBoy
pi_213565412
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 00:10 schreef sp3c het volgende:

[..]
Voorbeeld was prima, zit niet te zeuren
Ga je bozig doen omdat mijn voorbeeld beter is. :D

pi_213565420
quote:
15s.gif Op woensdag 15 mei 2024 00:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

sp3c is nooit bozig.
  woensdag 15 mei 2024 @ 00:15:55 #217
13462 BansheeBoy
pi_213565430
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 00:13 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
sp3c is nooit bozig.
Voor mij maakt ie graag een uitzondering. Vraag maar. :')

pi_213565435
quote:
15s.gif Op woensdag 15 mei 2024 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Voor mij maakt ie graag een uitzondering. Vraag maar. :')

Stel je aan.
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 00:17:03 #219
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213565440
quote:
15s.gif Op woensdag 15 mei 2024 00:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee was matig, niemand snapte hem uberhaupt
  woensdag 15 mei 2024 @ 00:22:33 #220
13462 BansheeBoy
pi_213565462
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 00:17 schreef sp3c het volgende:

[..]
Nee was matig, niemand snapte hem uberhaupt
Ach, ik ben allang blij dat je blij bent dat ik weer terug ben.

Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 00:23:14 #221
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213565467
Ik ben er inmiddels alweer overheen
  woensdag 15 mei 2024 @ 00:23:34 #222
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_213565471
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 00:09 schreef sp3c het volgende:

[..]
Wat is deze rare dooddoener de hele tijd dan :')

Niemand heeft ooit ergens gesteld dat het Eurovisie Songfestival enige verplichting heeft tov sp3c van fok! over wat dan ook ter wereld, dat leeft echt alleen in je hoofd ik snap dat het wringt maar wat daar gebeurt lijkt weinig met realiteit te maken te hebben

De organisatie moet bij dit soort zaken beter communiceren, bv niet die vlag van de deur trekken en vervolgens anderhalve dag de boel zijn eigen leventje laten leiden om vervolgens met een kort ultravaag persbericht nog wat olie op het vuur te gooien

Ik zeg niets over de diskwalificatie, ik leg ze geen verplichtingen op, etc.

Ik zeg dat ze beter kunnen communiceren zonder het onderzoek in de weg te zitten, lijkt me fair otv betalende klanten, de artiest en de medewerkster zelf die nu over het halve internet voor hoer uitgemaakt wordt

Beter communiceren ... zoals, jij en nog wat van die figuren beter zouden moeten lezen
Er was sprake van een situatie die nog nooit was voorgekomen bij het ESF. Dan ga je intern eerst ook in gesprek om tot een afweging te komen. De directeur van de NPO is op zaterdag ook nog eens ingevlogen voor spoedberaad. Dan is het toch vrij normaal dat daar even wat tijd overheen gaat?
pi_213565479
.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2024 00:27:16 ]
  woensdag 15 mei 2024 @ 00:35:09 #224
13462 BansheeBoy
pi_213565533
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 00:23 schreef sp3c het volgende:
Ik ben er inmiddels alweer overheen
Ik ook hoor, maar ik denk echt dat hij op zijn minst 2de kon worden. Ik heb de indruk dat deze vent in een verlengde puberteit zit. Lekker recalcitrant doen zonder de gevolgen te overzien. Lekker opvallen bij Michelle uit VWO 6. Maar wel 2 weken nablijven. :N

pi_213565583
quote:
15s.gif Op woensdag 15 mei 2024 00:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik ook hoor, maar ik denk echt dat hij op zijn minst 2de kon worden. Ik heb de indruk dat deze vent in een verlengde puberteit zit. Lekker recalcitrant doen zonder de gevolgen te overzien. Lekker opvallen bij Michelle uit VWO 6. Maar wel 2 weken nablijven. :N

Heb je het nr geluisterd? Ik net wel voor het eerst. Wat een schande voor Nederland :{

Het zal er wel bijhoren hedentendage.
  woensdag 15 mei 2024 @ 00:47:11 #226
13462 BansheeBoy
pi_213565584
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 00:46 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Heb je het nr geluisterd? Ik net wel voor het eerst. Wat een schande voor Nederland :{
Ik heb het gehoord ja. Het had wel wat.

pi_213565588
quote:
15s.gif Op woensdag 15 mei 2024 00:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik heb het gehoord ja. Het had wel wat.

Serieus?

Ahwell, jij bent misschien nog van de jonge generatie ;)
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 01:53:37 #228
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213565785
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 00:23 schreef Repentless het volgende:

[..]
Er was sprake van een situatie die nog nooit was voorgekomen bij het ESF. Dan ga je intern eerst ook in gesprek om tot een afweging te komen. De directeur van de NPO is op zaterdag ook nog eens ingevlogen voor spoedberaad. Dan is het toch vrij normaal dat daar even wat tijd overheen gaat?
Het zou een verklaring zijn voor de slechte communicatie

Blijft slechte communicatie

Ook geen goede verklaring want ik kan me niet voorstellen dat een muziekfestival na 180 edities geen draaiboek heeft voor zichzelf misdragende muzikanten maar het kan er idd een verkalring voor zijn
pi_213565802
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 00:23 schreef Repentless het volgende:

[..]
de npo directeur zou sowieso langs gaan, dit stond los van het incident

“Het onderzoek naar Joost is niet de aanleiding voor haar aanwezigheid. Maar natuurlijk heeft Frederieke Leeflang vanuit haar rol contact hierover met AvroTros en EBU”, aldus een woordvoerder van NPO.
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:37:19 #230
35189 Troel
scherp en bot
pi_213566999
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 00:46 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Het zal er wel bijhoren hedentendage.
Nee joh, het brengt me terug naar mijn jeugd. Heerlijk jonguh!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:38:31 #231
35189 Troel
scherp en bot
pi_213567008
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 00:09 schreef sp3c het volgende:

niet die vlag van de deur trekken
Is het trouwens bekend of de vlag verwijderd is door de organisatie, of door onze eigen delegatie of, om olie op het vuur te gooien, door een blije debiel van een andere delegatie zodat hij vervolgens een leuk filmpje kon maken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213568462
quote:
Niet alleen Songfestival-baas beslist: zeker 15 partijen betrokken bij diskwalificatie van Joost Klein

De beslissing om Joost Klein (26) te diskwalificeren op het Eurovisiesongfestival was unaniem en werd genomen door 15 vertegenwoordigers van verschillende deelnemende omroepen. In tegenstelling tot wat het publiek denkt, lag het besluit dus niet alleen in handen van directeur Martin Österdahl, schrijft het Zweedse ‘Aftonbladet’.

In een verklaring van de European Broadcasting Union, de organisatie achter het Songfestival, staat dat de diskwalificatie van Joost Klein samen met 15 vertegenwoordigers van verschillende andere omroepen is genomen.

De Zweedse krant ‘Aftonbladet’ meldt dat de beslissing om de Nederlandse inzending uit te sluiten niet alleen door Eurovisiedirecteur Martin Österdahl werd genomen. “De beslissing werd gesteund door het adviesorgaan van het festival en de Raad van Bestuur van de EBU,” klinkt het. Die groep bestaat uit diverse vertegenwoordigers van de verschillende omroepen die aangesloten zijn bij de EBU.

Zeker 15 van hen waren betrokken bij de beslissing om Klein te diskwalificeren, waaronder voorzitters, delegatieleiders, producenten en experts. Concreet gaat het om betrokkenen uit onder meer Frankrijk, Italië, Zweden, Oekraïne, het Verenigd Koninkrijk, Litouwen, Zwitserland, Bulgarije, Portugal en Duitsland. Boven deze referentiegroep staat het topmanagement van de EBU, en daarboven bevindt zich het bestuur van de gehele organisatie.

Steeds meer details
Ondertussen blijven er steeds meer details opduiken over het incident tussen Joost Klein en een cameravrouw backstage bij het Songfestival. Volgens informatie van ‘Aftonbladet’ heeft Klein zich na het voorval uitgebreid verontschuldigd. Eerder werd al bekend dat de zanger heeft toegegeven een vuistbeweging richting de cameravrouw te hebben gemaakt. Volgens het hoofd van de Zweedse politieafdeling die het onderzoek voerde, zal de zaak waarschijnlijk begin juni naar het Openbaar Ministerie gaan.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213569287
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:07 schreef Tekaschi het volgende:

[..]

"Volgens het hoofd van de Zweedse politieafdeling die het onderzoek voerde, zal de zaak waarschijnlijk begin juni naar het Openbaar Ministerie gaan."
Dus het ligt nog niet bij het Openbaar Ministerie? Ik las eerder dat het na afgelopen weekend daar zou belanden en de verwachting zou zijn dat het begin juni afgerond zou kunnen zijn.
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 14:07:48 #234
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213569665
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:38 schreef Troel het volgende:

[..]
Is het trouwens bekend of de vlag verwijderd is door de organisatie, of door onze eigen delegatie of, om olie op het vuur te gooien, door een blije debiel van een andere delegatie zodat hij vervolgens een leuk filmpje kon maken.
oeh das een goeie, dat weet ik ook niet

maar zodra je ziet dat het weg is moet er echt een persbericht uit, je weet dat de bal gaat rollen op dat moment

dat Israelische meisje heeft er ook last van gehad, in het begin dacht iedereen dat het iets met hun te maken gehad had, hier op fok! ook, dus kreeg je hele tirades voor en tegen Israel, dan moet je als organisatie gewoon duidelijk zijn 'dit heeft niets met Israel te maken jongons, gaat tussen dhr Klein en een Zweedse dame die niet zoveel kan hebben dus laat dat kind met rust'

kost je anderhalve minuut en zit het onderzoek sowieso niet in de weg

hebben ze nog steeds niet gedaan, je ziet dat gezeik dan ook nog steeds her en der opborrelen
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 14:09:54 #235
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213569695
Klein zelf is ook antisemitisch genoemt daardoor, is hier ook regelmatig langsgekomen

daar doe je als organisatie toch iets mee denk ik dan?
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 14:32:31 #236
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213569907
snap niet heel goed dat het hier en daar wringt bij sommige mensen maar de realiteit is dat de EBY communicatief is ewoon klote is hier

maakt niet uit of je voor bent of tegen bent of het je eigenlijk niets kan schelen, dit is niet hoe een dergelijke organisatie hoort te werken

weetnietmeer wie zegt dat de huisregels zijn overtreden en dat hij daarom is verbannen, klopt 100% met de feiten volgens @Tijger_m, dat klinkt supercool maar het klopt niet, we kennen de feiten niet en we weten niet of er huisregels zijn overtreden, ik snap dat dat wringt maar dat is wel de realiteit, we weten helemaal niets want de PR afdeling bij de EBU is helemaal klote

er is een klacht geweest van een medewerker en zolang het onderzoek loopt zeggen we er niets over en mag hij niet meedoen, meer weten we niet
pi_213569929
quote:
88s.gif Op woensdag 15 mei 2024 14:32 schreef sp3c het volgende:
snap niet heel goed dat het hier en daar wringt bij sommige mensen maar de realiteit is dat de EBY communicatief is ewoon klote is hier

maakt niet uit of je voor bent of tegen bent of het je eigenlijk niets kan schelen, dit is niet hoe een dergelijke organisatie hoort te werken

weetnietmeer wie zegt dat de huisregels zijn overtreden en dat hij daarom is verbannen, klopt 100% met de feiten volgens @:Tijger_M, dat klinkt supercool maar het klopt niet, we kennen de feiten niet en we weten niet welke regels zouden zijn overtreden, ik snap dat dat wringt maar dat is wel de realiteit, we weten helemaal niets want de PR afdeling bij de EBU is helemaal klote

er is een klacht geweest van een medewerker en zolang het onderzoek loopt zeggen we er niets over en mag hij niet meedoen, meer weten we niet
Ik kan hier geen touw aan vast knopen
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 14:34:50 #238
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213569936
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 14:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik kan hier geen touw aan vast knopen
en dat wringt of niet
pi_213569944
quote:
88s.gif Op woensdag 15 mei 2024 14:34 schreef sp3c het volgende:

[..]
en dat wringt of niet
Nee, niet echt. Sorry.
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 14:37:15 #240
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213569961
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 14:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nee, niet echt. Sorry.
ja het wringt wel en je snapt het prima

je hebt een standpunt ingenomen dat niet klopt en nu doe je alsof je dom bent

dat is op zich grappig maar niet echt superinteressant, EBU communiceerde hier gewoon heel slecht dat is de realiteit, daar is iedereen die het een beetje gevolgd heeft het mee eens
pi_213569976
quote:
88s.gif Op woensdag 15 mei 2024 14:09 schreef sp3c het volgende:
Klein zelf is ook antisemitisch genoemt daardoor, is hier ook regelmatig langsgekomen

daar doe je als organisatie toch iets mee denk ik dan?
Grappig, in je vorige bericht wil je ontkrachten dat er meer broeide dan er broeide. Maar dan haal je hier toch even de heel erg omstreden discussie aan en provocatiegedrag van beide kanten eenzijdig aan.

Het ESF op organisatorisch gebied dit jaar was een shitshow en gedoemd te mislukken. Hing allemaal van ellende aan elkaar.
pi_213569981
quote:
88s.gif Op woensdag 15 mei 2024 14:37 schreef sp3c het volgende:

[..]
ja het wringt wel en je snapt het prima

je hebt een standpunt ingenomen dat niet klopt en nu doe je alsof je dom bent

dat is op zich grappig maar niet echt superinteressant, EBU communiceerde hier gewoon heel slecht dat is de realiteit, daar is iedereen die het een beetje gevolgd heeft het mee eens
:?
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 14:40:11 #243
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213569988
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 14:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
:?
ja snapt het prima
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 14:41:01 #244
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213569996
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 14:38 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Grappig, in je vorige bericht wil je ontkrachten dat er meer broeide dan er broeide. Maar dan haal je hier toch even de heel erg omstreden discussie aan en provocatiegedrag van beide kanten eenzijdig aan.
ik heb niks ontkracht, ook niet geprobeerd, ik weet het simpelweg niet wat er is gebeurt, dat is mijn punt nu al de hele tijd

ik zeg enkel dat de communicatie vanuit de EBU heel erg te wensen over laat
pi_213570001
quote:
88s.gif Op woensdag 15 mei 2024 14:40 schreef sp3c het volgende:

[..]
ja snapt het prima
Nee, ik snap totaal niet waar jij je zo druk over maakt en waarom je dat op mij richt. Ik zie geen enkele reden om mijn eerdere posts aan te passen, iets toe te geven of wat dan ook. Succes verder.

PS: Ik heb volgens mij nooit iets positiefs gezegd over de communicatie, mischien moet je voor je losgaat alle relevante posts even lezen?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2024 14:42:25 ]
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 14:42:43 #246
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213570013
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 14:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nee, ik snap totaal niet waar jij je zo druk over maakt en waarom je dat op mij richt. Ik zie geen enkele reden om mijn eerdere posts aan te passen, iets toe te geven of wat dan ook. Succes verder.
ik maak me niet zo druk

jij reageerde op mij en daar reageer ik op, ik snap dat dat wringt maar dat is natuurlijk wel de realiteit
pi_213570019
quote:
88s.gif Op woensdag 15 mei 2024 14:41 schreef sp3c het volgende:

[..]
ik heb niks ontkracht

ik zeg enkel dat de communicatie vanuit de EBU heel erg te wensen over laat
Het bericht van de EBU zelf zegt eigenlijk al dat het als gatenkaas stond en in alle ellende “the show must go on” moest worden gespeeld.
pi_213570020
quote:
88s.gif Op woensdag 15 mei 2024 14:42 schreef sp3c het volgende:

[..]
ik maak me niet zo druk

jij reageerde op mij en daar reageer ik op, ik snap dat dat wringt maar dat is natuurlijk wel de realiteit
Jij mentioned mij en dan kom je hiermee aan? Schei uit, zeg.
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 14:44:49 #249
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213570035
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 14:43 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Jij mentioned mij en dan kom je hiermee aan? Schei uit, zeg.
ok maakt mij niet uit

communicatie blijft kut vanuit EBU
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 14:45:33 #250
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213570043
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 14:43 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Het bericht van de EBU zelf zegt eigenlijk al dat het als gatenkaas stond en in alle ellende “the show must go on” moest worden gespeeld.
bericht was gewoon matig, kwam veel te laat en het zegt helemaal niets
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 14:46:38 #251
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213570055
mag je niets van zeggen van @Tijger_m maar het is wel zo
pi_213570197
quote:
88s.gif Op woensdag 15 mei 2024 14:45 schreef sp3c het volgende:

[..]
bericht was gewoon matig, kwam veel te laat en het zegt helemaal niets
Het bericht was erg duidelijk tussen de regels door.

Moroccanoil is an Israeli cosmetics company based in Tel Aviv. The company's hair care products utilise Argan oil to maintain hair health. Founded in 2008 by Carmen Tal, Moroccanoil has mostly sold its products to beauty salons, business-to-business (B2B)

Was dit een organisatie geweest die werkelijk de touwtjes in handen had gehad, dan hadden ze het feest nog wel op tijd kunnen stopzetten. Men maakte zich mogelijk alleen druk om schadeclaims en de kracht in de "Israelvisie" van de hoofdsponsor. Zoals FIFA ook volledig in de broekzak zit van de Arabische landen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Beathoven op 15-05-2024 15:10:23 ]
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 17:45:14 #253
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213572020
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 15:01 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Het bericht was erg duidelijk tussen de regels door.

Moroccanoil is an Israeli cosmetics company based in Tel Aviv. The company's hair care products utilise Argan oil to maintain hair health. Founded in 2008 by Carmen Tal, Moroccanoil has mostly sold its products to beauty salons, business-to-business (B2B)

Was dit een organisatie geweest die werkelijk de touwtjes in handen had gehad, dan hadden ze het feest nog wel op tijd kunnen stopzetten. Men maakte zich mogelijk alleen druk om schadeclaims en de kracht in de "Israelvisie" van de hoofdsponsor. Zoals FIFA ook volledig in de broekzak zit van de Arabische landen.
wat is dit nou weer dan _O-
pi_213572084
quote:
88s.gif Op woensdag 15 mei 2024 17:45 schreef sp3c het volgende:

[..]
wat is dit nou weer dan _O-
EEN COMPLOT.
pi_213572103
twitter

global Spotify chart
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 17:53:38 #256
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213572106
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 17:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]
EEN COMPLOT.
ja duidelijk, mijn ogen zijn open nu!
dit is heldere communicatie

wringt wel een beetje maar ook ik leer elke dag wat bij, excuses aan iedereen die het eerder zag
  woensdag 15 mei 2024 @ 17:56:10 #257
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213572122
Maar als je zei dat het wel opvallend is hoeveel joden er op topposities in de media werken moest je naar bnw of stormfront

:D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 17:59:18 #258
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213572150
ja toen wisten we nog niet dat het 1 groot joods complot was

nu wel
  woensdag 15 mei 2024 @ 18:02:27 #259
459912 FlippingCoin
pi_213572185
quote:
88s.gif Op woensdag 15 mei 2024 17:59 schreef sp3c het volgende:
ja toen wisten we nog niet dat het 1 groot joods complot was

nu wel
Klaarblijkelijk :7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_213572247
Leuk dat Joost zelf ook even iets laat weten. Heel fijn.

Loser.
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 18:09:36 #261
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213572289
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:06 schreef havanagila het volgende:

Loser.
kan me voorstellen dat die ff niet zoveel te melden heeft atm maar teamNL schiet hier idd ook zwaar tekort ja
pi_213572317
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:06 schreef havanagila het volgende:

Loser.
Mag misschien niet ivm politieonderzoek, de 2 partijen waarom het gaat hebben we beiden nog niet gehoord.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213572326
quote:
16s.gif Op woensdag 15 mei 2024 17:56 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar als je zei dat het wel opvallend is hoeveel joden er op topposities in de media werken moest je naar bnw of stormfront

:D
Ik ben ‘nooit’ van mening geweest dat er teveel Joden in topposities zitten en ik ben ook tegen bedreigingen van Joodse burgers.

Het gaat hier over een sponsor uit een land dat onder Netanyahu genocide pleegt. Een land en sponsors uit zo’n land mogen hier op worden aangesproken.

Als ik aankaart dat Gazprom iets zou sponsoren en Russen mee zouden doen, waar veel controverse rond is, dan begrijp je het wellicht wat beter.
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 18:14:25 #264
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213572346
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:12 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ik ben ‘nooit’ van mening geweest dat er teveel Joden in topposities zitten en ik ben ook tegen bedreigingen van Joodse burgers.

Het gaat hier over een sponsor uit een land dat onder Netanyahu genocide pleegt. Een land en sponsors uit zo’n land mogen hier op worden aangesproken.

Als ik aankaart dat Gazprom iets zou sponsoren en Russen mee zouden doen, waar veel controverse rond is, dan begrijp je het wellicht wat beter.
maar wat heeft het met die diskwalificatie te maken?
  woensdag 15 mei 2024 @ 18:15:01 #265
459912 FlippingCoin
pi_213572354
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:12 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Oke laten we dan spreken over mensen met banden met Israël ipv joden.
  woensdag 15 mei 2024 @ 18:15:17 #266
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213572357
quote:
88s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:14 schreef sp3c het volgende:

[..]
maar wat heeft het met die diskwalificatie te maken?
Nou, dat de Joden gewoon de schuld hebben, links, rechts, of middendoor.
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  woensdag 15 mei 2024 @ 18:16:15 #267
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213572370
oh wacht hier heb ik net een ban voor van 2 dagen achter de rug :o

tot over een jaar ;(
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_213572586
quote:
16s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:15 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Oke laten we dan spreken over mensen met banden met Israël ipv joden.
Ik sprak niet over “Joden”.
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 18:36:28 #269
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213572614
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:33 schreef Beathoven het volgende:

[..]
je sprak ook niet over de diskwalificatie van Nederland op het ESF 2024

wat gek is gezien de titel
  woensdag 15 mei 2024 @ 18:37:48 #270
459912 FlippingCoin
pi_213572629
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:33 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ik zeg toch ook mensen met banden met israel niet joden

Wel even lezen kameraad
  woensdag 15 mei 2024 @ 18:47:04 #271
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_213572750
De delegatie van Israël schijnt herhaaldelijk vervelend bezig te zijn geweest met filmpjes en mensen lastigvallen, en daar is niets mee gedaan. Joost Klein is daarentegen wel hard aangepakt. Het ene land levert de hoofdsponsor en is geldschieter van het festival, het andere land is een kleine speler die niet echt te vrezen valt. Denk dat dat eerder het punt is dan dat het om het Israël gaat.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_213572837
quote:
16s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:37 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ik zeg toch ook mensen met banden met israel niet joden

Wel even lezen kameraad
Je verbeterde jezelf hier
pi_213572879
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:47 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
De delegatie van Israël schijnt herhaaldelijk vervelend bezig te zijn geweest met filmpjes en mensen lastigvallen, en daar is niets mee gedaan. Joost Klein is daarentegen wel hard aangepakt. Het ene land levert de hoofdsponsor en is geldschieter van het festival, het andere land is een kleine speler die niet echt te vrezen valt. Denk dat dat eerder het punt is dan dat het om het Israël gaat.
Alleen te “vrezen” in groeiende populariteit van het lied.

EU vlaggen waren overigens ook niet toegestaan, wat best apart is voor het Eurovisie songfestival.
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 18:59:38 #274
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213572887
Israël levert alleen de zangeres

Die hoofdsponsor heeft er toevallig het hoofdkwartier in Tel Aviv
pi_213572924
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:59 schreef sp3c het volgende:

Gazprom heeft toevallig het hoofdkwartier in Sint Petersburg. Maar die laten we niets meer sponsoren.
  woensdag 15 mei 2024 @ 19:03:24 #276
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_213572937
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:59 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Alleen te “vrezen” in groeiende populariteit van het lied.

EU vlaggen waren overigens ook niet toegestaan, wat best apart is voor het Eurovisie songfestival.
Waarom? Het heeft minder dan niets te maken met de EU.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_213572944
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:59 schreef Beathoven het volgende:
Dat vind ik toch uiterst opmerkelijk voor een evenement dat met uitstek bedoeld is om Europa dichter bij elkaar te brengen.
  woensdag 15 mei 2024 @ 19:07:25 #278
pi_213572994
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:03 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
Dat vind ik toch uiterst opmerkelijk voor een evenement dat met uitstek bedoeld is om Europa dichter bij elkaar te brengen.
Maar straks voelen de landen buiten Europa zich buitengesloten.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  woensdag 15 mei 2024 @ 19:08:18 #279
pi_213572996
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:59 schreef sp3c het volgende:

Misschien omdat het toevallig een Israëlisch bedrijf is.
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 19:11:14 #280
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213573038
quote:
3s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:08 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Misschien omdat het toevallig een Israëlisch bedrijf is.
Ja Tel Aviv is een kustplaats in Israël

Moroccan oil is echter niet in bezit van de staat maw Israël levert helemaal niets

Daarnaast is het met 60 miljoen euro omzet niet een heel groot bedrijf, zo heel veel kunnen ze niet inleggen hier
  woensdag 15 mei 2024 @ 19:15:28 #281
pi_213573094
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:11 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ja Tel Aviv is een kustplaats in Israël

Moroccan oil is echter niet in bezit van de staat maw Israël levert helemaal niets

Daarnaast is het met 60 miljoen euro omzet niet een heel groot bedrijf, zo heel veel kunnen ze niet inleggen hier
Dus is het niet een bedrijf dat toevallig een kantoor heeft in Israël, het is een Israëlisch bedrijf waar Israëlische mensen werken die mogelijk ook een voorkeur hebben voor welk land er wint. En ze zijn hoofdsponsor, dus het Songfestival krijgt van hun het meeste geld, wat ze verder op de bank hebben staan is minder relevant.

En dat zou ik normaal gesproken ook totaal niet interessant vinden want elke sponsor is gevestigd in een land, maar in combinatie met alle oogjes die dichtgeknepen werden voor Israël en vervolgens het optreden jegens Joost geeft het mij toch een vreemde bijsmaak.
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 19:17:27 #282
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213573121
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:15 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Dus is het niet een bedrijf dat toevallig een kantoor heeft in Israël, het is een Israëlisch bedrijf waar Israëlische mensen werken die mogelijk ook een voorkeur hebben voor welk land er wint. En ze zijn hoofdsponsor, dus het Songfestival krijgt van hun het meeste geld, wat ze verder op de bank hebben staan is minder relevant.

En dat zou ik normaal gesproken ook totaal niet interessant vinden want elke sponsor is gevestigd in een land, maar in combinatie met alle oogjes die dichtgeknepen werden voor Israël en vervolgens het optreden jegens Joost geeft het mij toch een vreemde bijsmaak.
Maar Israël heeft niet gewonnen
  woensdag 15 mei 2024 @ 19:21:26 #283
pi_213573167
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:17 schreef sp3c het volgende:

[..]
Maar Israël heeft niet gewonnen
Dat klopt.
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 19:23:10 #284
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213573192
nagenoeg alles wat ik zeg klopt

ik snap dat dat wringt maar het is wel de realiteit
  woensdag 15 mei 2024 @ 19:23:51 #285
pi_213573196
quote:
88s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:23 schreef sp3c het volgende:
nagenoeg alles wat ik zeg klopt

ik snap dat dat wringt maar het is wel de realiteit
Je kunt niet lezen, geen tekst en geen geen PI's. Ik snap dat dat wringt etc.
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 19:25:21 #286
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213573213
ja wat dat betreft ben ik wel wat matig, dat geef ik gewoon toe

wat mis ik?
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 19:27:21 #287
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213573246
moet ik ook bijzeggen dat ik gewoon kinderachtig zit te doen over dat rare gedoe van tijger

dat is ok al van eergister ofzo dus daar kan ik best mee ophouden maar ik moet giechelen steeds dus dat moeten jullie me maar gunnen
  woensdag 15 mei 2024 @ 19:30:52 #288
pi_213573290
quote:
88s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:27 schreef sp3c het volgende:
moet ik ook bijzeggen dat ik gewoon kinderachtig zit te doen over dat rare gedoe van tijger

dat is ok al van eergister ofzo dus daar kan ik best mee ophouden maar ik moet giechelen steeds dus dat moeten jullie me maar gunnen
Oké maar ik ben een fluitbekzeenaald, geen tijger :)

quote:
maar in combinatie met alle oogjes die dichtgeknepen werden voor Israël en vervolgens het optreden jegens Joost geeft het mij toch een vreemde bijsmaak.
Ging hierom. Dat ze niet gewonnen hebben snap ik maar er is wel een mogelijke kanshebber uitgeschakeld. En de Israëlische delegatie schijnt ook wat grenzen te hebben overschreden waar niets mee gedaan is. Nog los van sponsoring enzo voelt het niet als consequent.
pi_213573925
Het is tijd om het te accepteren en het los te laten.
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 20:39:44 #290
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213574269
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Oké maar ik ben een fluitbekzeenaald, geen tijger :)
Fair enough, mea culpa

Ik zal het in mijn ondertitel zetten, dan heeft niemand last van mijn gegiebel om dit vreemde gedrag

quote:
[..]
Ging hierom. Dat ze niet gewonnen hebben snap ik maar er is wel een mogelijke kanshebber uitgeschakeld. En de Israëlische delegatie schijnt ook wat grenzen te hebben overschreden waar niets mee gedaan is. Nog los van sponsoring enzo voelt het niet als consequent.
Ik geloof niet dat moroccanoil genoeg geld in kan brengen om een dusdanige stempel op de organisatie te drukken tbh, feestje alleen al kost 30 miljoen per jaar

Weet niet precies hoe maar dat doe delegatie zich heeft misdragen hoor je wel meer, kan dat ze omwille van de sponsor een hand boven hun hoofd hebben gekregen maar meer ook niet hoor

Dan nog is er sprake van beroerde communicatie want juist Israël kreeg in eerste instantie de schuld van iedereen, als dat belang echt zo groot was zou ik binnen drie kwartier de pr dame aan het werk zetten om dit te corrigeren, is nog steeds niet gebeurd ...
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 20:42:44 #291
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213574305
Damn ik weet mijn wachtwoord niet meer

Schien morgen
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 20:46:24 #292
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213574353
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 20:09 schreef Toefjes het volgende:
Het is tijd om het te accepteren en het los te laten.
Nee minimaal tot het volgende liedje bekend is
pi_213574407
Zit joost klein al in een safe house zodat de mossad hem niet kan vinden?
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 20:53:33 #294
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213574428
Weet niemand
pi_213575973
Volgende editie een herkansing met deze??

pi_213576618
Numbers don't lie.
Europapa blijft maar stijgen
twitter

Dat Zwitserland op nr 2 staat, komt doordat mensen benieuwd zijn naar de winnaar.

Wie zijn toch die mensen die tegen Joost zijn in NL?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  Moderator donderdag 16 mei 2024 @ 00:30:50 #297
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213576639
Geen idee, volgens mij is niemand echt tegen die druif
  donderdag 16 mei 2024 @ 00:32:18 #298
174940 W00fer
Maar echt
pi_213576642
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 13:52 schreef sp3c het volgende:
Te groot voor de doofpot lijkt me, zeker omdat die gast aan zijn carrière moet denken en er nu de wildste verhalen rondgaan
Heb jij iemand van Joost zijn team gisteren, vandaag of morgen bij een talkshow zien zitten? Terwijl dat hele circus is betaald met publiek geld?

Ze laten dit 100% overwaaien.
Friettent dikke Willie, met Willie
  Moderator donderdag 16 mei 2024 @ 00:33:22 #299
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213576649
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 00:32 schreef W00fer het volgende:

[..]
Heb jij iemand van Joost zijn team gisteren, vandaag of morgen bij een talkshow zien zitten? Terwijl dat hele circus is betaald met publiek geld?

Ze laten dit 100% overwaaien.
Nee maar ik kijk geen talkshows

Komt echt nog wel hoor
  donderdag 16 mei 2024 @ 00:34:28 #300
174940 W00fer
Maar echt
pi_213576653
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 00:33 schreef sp3c het volgende:

[..]
Nee maar ik kijk geen talkshows

Komt echt nog wel hoor
Het is veel te makkelijk om te roepen Joost werd te groot en moest daarom weg.
Juist een streamer met een heel groot bereik weet een nieuwe doelgroep voor de EBU aan te boren.
Friettent dikke Willie, met Willie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')