abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 13 mei 2024 @ 13:02:13 #51
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213545869
als jij mij uit kunt leggen wat dit met de diskwalificatie van Joost Klein te maken heeft wil ik wel een poging wagen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_213545886
Weet ik veel, ik zie hier allerlei geleuter over Israel. Dan ga ik ook maar een echte genocide noemen.
  Moderator maandag 13 mei 2024 @ 13:05:11 #53
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213545892
en dat vind je niet vreselijk kinderachtig van jezelf?
pi_213545930
Nee, genocide is geen kinderachtig iets.
  Moderator maandag 13 mei 2024 @ 13:09:59 #55
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213545936
dus jij bent genocidaal of wat zit je nu snugger te doen?
pi_213546023
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 12:59 schreef Ulx het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom niemand zeikt dat Azerbeidjan mee mocht doen na het verdrijven van die 100.000 Armeniėrs?
Dat inderdaad.
Maar dat is voor een ander topic.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  maandag 13 mei 2024 @ 13:47:37 #57
174940 W00fer
Maar echt
pi_213546237
Ik denk dat zoals ik al zei er meer aan de hand is en het gevalletje doofpot wordt. Er is niks meer te vinden. Geen talkshows, geen verantwoording. Over een paar weken achterop de krant een keer een verhaaltje.
Friettent dikke Willie, met Willie
  Moderator maandag 13 mei 2024 @ 13:52:59 #58
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213546275
Te groot voor de doofpot lijkt me, zeker omdat die gast aan zijn carričre moet denken en er nu de wildste verhalen rondgaan
pi_213546279
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 12:04 schreef probeer het volgende:

[..]
Jij bent lang niet de enige die zich aangesproken mag voelen in deze reeks. Er zijn er veel meer die dat 'haat alles wat Israėlisch is' gedrag etaleren.
Als jij negen woorden pakt, en dan een betoog van over de 600 schrijft, en vervolgens zegt dat ik me aangesproken moet voelen, ben jij verkeerd bezig. Jij legt mensen woorden in de mond. Lekker populistisch.
pi_213546495
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 12:52 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik ben van mening dat ze nu eerst eens duidelijkheid moeten geven wat er nu precies is gebeurd volgens het slachtoffer. Als hij inderdaad heeft lopen meppen lijkt het me meer dan terecht dat hij is gediskwalificeerd, maar communiceer dat dan.

Hoe kan het dat een zo het lijkt eenvoudig incident dagenlang in nevelen gehuld blijft. Dit moet toch binnen een paar uitgezocht kunnen zijn.
Ziet er naar uit dat ze af gaan wachten wat het Zweedse OM eventueel wel of niet doet in de komende weken. En ja, dat lijkt het EBU flink aan reputatie te kosten. Maar ze weten daar inmiddels echt wel wat er gebeurd is. Diverse getuigen, eventueel camerabeelden.

En dan kiezen ze er toch voor om geen verdere uitspraken te maken over wat er gebeurd is. Dat kan dan, in mijn ogen, om twee redenen zijn. 1) het EBU sloeg de plank compleet mis en Joost is veel te zwaar gestraft. Het EBU heeft tijdens de ophef volgend op de diskwalificatie tijdens hun 'damage control' crisis meetings besloten dat ze er uiteindelijk beter uit komen door die huidige reputatieschade door 'niets zeggen' te eten totdat het uiteindelijk een stille dood sterft, dan wanneer ze daags na het evenement door het stof gaan en hun fout toegeven. Of 2) Ze weten daar prima dat ze correct gehandeld hebben. Maar ze willen als organisatie op geen enkele mogelijke manier enige verdere invloed op het strafrechtelijke proces uitoefenen door verdere uitspraken te maken. Beleid wat niet ongekend is voor grote organisaties / bedrijven. Waarschijnlijk om zowel beschuldigingen van Joost ("EBU heeft mij in de media al veroordeeld voordat deze zaak begon") en van die vrouw ("EBU heeft mijn belager in de media al vrijgesproken voordat deze zaak begon") te voorkomen. En tsja, dan gaat over enkele weken wel uitkomen dat het/de? EBU gelijk had, is die reputatieschade zo goed als weg en zullen ze geroemd worden om het bewaken van het proces en beschermen van het slachtoffer, juist door hun huidige stilte.

[ Bericht 6% gewijzigd door probeer op 13-05-2024 14:36:36 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_213546622
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 13:52 schreef sp3c het volgende:
Te groot voor de doofpot lijkt me, zeker omdat die gast aan zijn carričre moet denken en er nu de wildste verhalen rondgaan
Kan best zijn dat het heel lang gewoon vaag blijft, al was het maar om het antwoord op wat Joost ervan vindt, omdat Joost mogelijk weinig zin heeft om in een hokje te komen in een politiek debat. Beetje funest voor een carriere. Al was dat voorkomen zelfs ver van te voren al een onmogelijke opgaaf.
  Moderator maandag 13 mei 2024 @ 14:37:46 #63
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213546659
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 14:35 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Kan best zijn dat het heel lang gewoon vaag blijft, al was het maar om wat Joost ervan vindt, omdat Joost mogelijk weinig zin heeft om in een hokje te komen in een politiek debat. Beetje funest voor een carriere. Al was dat zelfs ver van te voren al een onmogelijke opgaaf.
Welk politiek debat?

Hij is terecht gestraft of hij is het niet kamp Joost zegt van niet, kamp EBU zegt van wel, beiden hebben er alle belang bij dat ze gelijk krijgen
pi_213546662
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 13:47 schreef W00fer het volgende:
Ik denk dat zoals ik al zei er meer aan de hand is en het gevalletje doofpot wordt. Er is niks meer te vinden. Geen talkshows, geen verantwoording. Over een paar weken achterop de krant een keer een verhaaltje.
AVROTROS heeft een verklaring gegeven. Het is nu aan het OM Zweden en/of de EBU.
  maandag 13 mei 2024 @ 14:39:13 #65
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213546678
quote:
Kan iemand me uitleggen waarom niemand zeikt dat Azerbeidjan mee mocht doen na het verdrijven van die 100.000 Armeniėrs?
Er is in de media geen aandacht voor, veel mensen weten het niet eens.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator / Miss SHO maandag 13 mei 2024 @ 14:40:16 #66
22592 crew  Ole
pi_213546690
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 14:37 schreef sp3c het volgende:

[..]
Welk politiek debat?

Hij is terecht gestraft of hij is het niet kamp Joost zegt van niet, kamp EBU zegt van wel, beiden hebben er alle belang bij dat ze gelijk krijgen
Voorlopig heeft hij wel meer aandacht dan de winnaars van afgelopen 20 jaar. Als aanklacht onterecht dan wel overdreven is kan hij door heel Europa optreden..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator maandag 13 mei 2024 @ 14:46:03 #67
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213546766
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 14:40 schreef Ole het volgende:

[..]
Voorlopig heeft hij wel meer aandacht dan de winnaars van afgelopen 20 jaar. Als aanklacht onterecht dan wel overdreven is kan hij door heel Europa optreden..
Wilders ook *)
pi_213546777
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 14:21 schreef probeer het volgende:

[..]
Ziet er naar uit dat ze af gaan wachten wat het Zweedse OM eventueel wel of niet doet in de komende weken. En ja, dat lijkt het EBU flink aan reputatie te kosten. Maar ze weten daar inmiddels echt wel wat er gebeurd is. Diverse getuigen, eventueel camerabeelden.

En dan kiezen ze er toch voor om geen verdere uitspraken te maken over wat er gebeurd is. Dat kan dan, in mijn ogen, om twee redenen zijn. 1) het EBU sloeg de plank compleet mis en Joost is veel te zwaar gestraft. Het EBU heeft tijdens de ophef volgend op de diskwalificatie tijdens hun 'damage control' crisis meetings besloten dat ze er uiteindelijk beter uit komen door die huidige reputatieschade door 'niets zeggen' te eten totdat het uiteindelijk een stille dood sterft, dan wanneer ze daags na het evenement door het stof gaan en hun fout toegeven. Of 2) Ze weten daar prima dat ze correct gehandeld hebben. Maar ze willen als organisatie op geen enkele mogelijke manier enige verdere invloed op het strafrechtelijke proces uitoefenen door verdere uitspraken te maken. Beleid wat niet ongekend is voor grote organisaties / bedrijven. Waarschijnlijk om zowel beschuldigingen van Joost ("EBU heeft mij in de media al veroordeeld voordat deze zaak begon") en van die vrouw ("EBU heeft mijn belager in de media al vrijgesproken voordat deze zaak begon") te voorkomen. En tsja, dan gaat over enkele weken wel uitkomen dat het/de? EBU gelijk had, is die reputatieschade zo goed als weg en zullen ze geroemd worden om het bewaken van het proces en beschermen van het slachtoffer, juist door hun huidige stilte.

Ze kunnen gewoon bij de feiten blijven. Mevrouw A beschuldigt Joost Kleine van dit en dit. Het OM doet onderzoek.

En hoe lang heb je in hemelsnaam nodig om te onderzoeken of iemand een camera uit iemands handen heeft geslagen als er getuigen zijn? Het is geen meervoudige moord of een ingewikkelde ponzi scheme wat onderzocht wordt, iemand zou schade aan de camera van een ander hebben veroorzaakt. Er zijn getuigen en vermoedelijk videobeelden.

Hoe kan het in hemelsnaam langer dan 3 uur duren voor je als OM een beeld hebt dat hier iemand voor iets vervolgd moet worden?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Moderator / Miss SHO maandag 13 mei 2024 @ 14:47:08 #69
22592 crew  Ole
pi_213546779
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 14:46 schreef sp3c het volgende:

[..]
Wilders ook *)
:D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_213546931
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 14:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ze kunnen gewoon bij de feiten blijven. Mevrouw A beschuldigt Joost Kleine van dit en dit. Het OM doet onderzoek.

En hoe lang heb je in hemelsnaam nodig om te onderzoeken of iemand een camera uit iemands handen heeft geslagen als er getuigen zijn? Het is geen meervoudige moord of een ingewikkelde ponzi scheme wat onderzocht wordt, iemand zou schade aan de camera van een ander hebben veroorzaakt. Er zijn getuigen en vermoedelijk videobeelden.

Hoe kan het in hemelsnaam langer dan 3 uur duren voor je als OM een beeld hebt dat hier iemand voor iets vervolgd moet worden?
omdat er indirect een gevoelig debat aan vasthangt dat extreem politiek beladen is in Europa.
pi_213547016
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 14:59 schreef Beathoven het volgende:

[..]
omdat er indirect een gevoelig debat aan vasthangt dat extreem politiek beladen is in Europa.
Alsof het OM of de politie daar iets mee moet, of kan.

In Zweden is er ook nog andere criminaliteit hoor. Een (simpele) mishandeling is niet iets waar ze alles voor opzij schuiven omdat er toevallig een Nederlander bij betrokken is, of omdat het tijdens een festival is gebeurt.
pi_213547059
quote:

[..]

Bureaucratie wellicht.
Deze zaak ligt onderaan de stapel, het OM heeft pas over enkele weken tijd.
Het gaat immers om een mogelijk klein vergrijp, dus het heeft geen prioriteit.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Moderator maandag 13 mei 2024 @ 15:11:42 #73
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213547062
quote:

[..]
welk debat?

je mag wel of niet aan elkaars spullen zitten?
pi_213547137
quote:

[..]
Dat doen ze toch ook?

quote:
Swedish police have investigated a complaint made by a female member of the production crew after an incident following his performance in Thursday night’s Semi Final. We are not prejudging the legal process but, while it takes its course, it would not be appropriate for him to continue in the Contest.
Ze willen alleen 'a complaint' niet toelichten.

quote:

Ik gok dat het OM in Malmö niet om werk verlegen zit.

[ Bericht 0% gewijzigd door probeer op 13-05-2024 16:53:47 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_213547214
quote:

[..]
Nee er hangt geen extreem politiek beladen debat aan vast. Iemand zegt schade te hebben opgelopen door het handelen van de ander. Als we tenminste de berichten in de media mogen geloven.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_213547242
Zweedse politie: duidelijk bewijs incident Joost Klein

quote:
Op dit moment weten we dat een man verdacht wordt van bedreigingen aan een Eurovisie Songfestival-medewerker in de Malmö Arena op donderdagavond. De verdachte is verhoord, maar is niet aangehouden", zegt Emil Andersson tegen Aftonbladet.

Het hoofd van de afdeling spoedonderzoek denkt dat er voldoende bewijsmateriaal is. ,,Zonder voldoende bewijsmateriaal wordt er niet overgegaan tot snelle vervolging. Dit is gebaseerd op het feit dat er duidelijk bewijs is", zegt Andersson die aandraagt dat er getuigen zijn gehoord. ,,We verwachten dat er waarschijnlijk sprake zal zijn van vervolging", zegt Andersson.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  Vis een optie? maandag 13 mei 2024 @ 15:33:10 #77
70532 loveli
N
pi_213547335
Gelukkig hebben we ze de beelden nog.
crap in = crap out
pi_213547561
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 15:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Nee er hangt geen extreem politiek beladen debat aan vast. Iemand zegt schade te hebben opgelopen door het handelen van de ander. Als we tenminste de berichten in de media mogen geloven.
Je weet hoe dit geframed wordt en als het uiteindelijk niets voorstelde, dat de EBU een vrij grote klacht aan z'n broek heeft hangen.
  Moderator maandag 13 mei 2024 @ 15:56:44 #79
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213547612
ik zie het nergens geframed worden
pi_213547742
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 15:17 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik gok dat het OM in Malmö niet om werk verlegen zit.
Ik mag toch hopen dat ze dit enige prio geven. Het is een evenement met 500 miljoen kijkers waarin extreem veel media aandacht is gegenereerd voor een aanklacht die nu loopt. Dat belandt niet onderin een lade.

Dat het lang duurt zal eerder met je eerdere uiteenzetting te maken hebben.
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 13 mei 2024 @ 16:32:13 #81
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_213548034
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 11:55 schreef fokexpert het volgende:
Ik ben van mening dat ze hem hadden moeten laten meedoen en achteraf hadden moeten beslissen. Ze hebben hem nu zonder dat er een definitieve uitspraak is gediskwalificeerd wat erg op de zaken vooruitlopen was.

Hadden ze hem beter achteraf zijn punten kunnen afpakken als er echt iets is gebeurd wat niet kon.

Nu hebben ze hem op voorhand buiten spel gezet. Dit terwijl hij nog niet officieel schuldig bevonden is.
Ook hier weer: het is helemaal niet nodig dat hij juridisch gezien ergens 'schuldig' aan is om gediskwalificeerd te worden. Als de EBU van mening is dat hij hun deelnameregels heeft geschonden, kunnen ze hem gewoon uitsluiten.
pi_213548762
https://www.rtl.nl/boulev(...)klein-vervolgd-wordt

Zweedse politie verwacht dat Joost Klein vervolgd wordt

De Zweedse politie verwacht dat het Openbaar Ministerie van Zweden overgaat tot vervolging van Joost Klein (26). Dat zegt het hoofd van de onderzoeksafdeling van de politie in Malmö tegen de Zweedse omroep SVT. De Zweedse politie deed afgelopen dagen onderzoek naar een incident achter de schermen van het Eurovisiesongfestival, waarbij Klein een cameravrouw zou hebben bedreigd.

"De prognose is goed en we verwachten dat er waarschijnlijk sprake zal zijn van een vervolging", zei Emil Andersson, hoofd van het onderzoeksteam van de politie in Malmö tegen de omroep. Tegenover het ANP kon een woordvoerder van de Zweedse politie dat niet bevestigen.

Het dossier van Joost is nog niet overgedragen aan het Openbaar Ministerie in Zweden, aldus de politie. Zij verwachten dat begin juni te doen. Volgens onderzoeksleider Andersson hebben zaken als die van Klein normaal gesproken een verwerkingstijd van zes tot acht weken, maar in dit geval is gebruikgemaakt van een juridische procedure die versnelde vervolging wordt genoemd. Dit was mogelijk omdat het bewijsmateriaal 'goed' is in combinatie met het feit dat het 'geen ernstig' misdrijf is. Door deze procedure zou Joost ook al een voorlopige datum hebben gekregen waarop zijn zaak wordt behandeld.

Het management van Joost was maandag niet bereikbaar voor commentaar.

Een medewerkster van het Eurovisiesongfestival diende vorige week naar aanleiding van een incident achter de schermen een klacht in tegen Klein. Volgens omroep AVROTROS zou de artiest "een dreigende beweging" hebben gemaakt naar de vrouw, omdat zij hem tegen gemaakte afspraken in zou hebben gefilmd. De Zweedse politie onderzocht het voorval, waarna songfestivalorganisator EBU Klein diskwalificeerde voor de finale van zaterdagavond. Klein heeft vooralsnog niet inhoudelijk gereageerd op de gebeurtenissen.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  maandag 13 mei 2024 @ 17:34:44 #84
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_213548892
Lekker proportioneel als dit het hele verhaal is :')
  maandag 13 mei 2024 @ 17:39:51 #85
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213548956
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:34 schreef xzaz het volgende:
Lekker proportioneel als dit het hele verhaal is :')
Nouja de politie in Zweden denk dus ook wel een vervolging uitrolt als ik het zo lees...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 13 mei 2024 @ 17:48:02 #86
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_213549052
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 11:55 schreef fokexpert het volgende:
Ik ben van mening dat ze hem hadden moeten laten meedoen en achteraf hadden moeten beslissen. Ze hebben hem nu zonder dat er een definitieve uitspraak is gediskwalificeerd wat erg op de zaken vooruitlopen was.

Hadden ze hem beter achteraf zijn punten kunnen afpakken als er echt iets is gebeurd wat niet kon.

Nu hebben ze hem op voorhand buiten spel gezet. Dit terwijl hij nog niet officieel schuldig bevonden is.
Het politieonderzoek heeft formeel niets te maken met de uitsluiting.
Het een gaat over de regels van het ESF dat de EBU heeft opgesteld
Het andere gaat over de regels in het strafrecht volgens de Zweedse wet.
Wie dit leest is gek
  maandag 13 mei 2024 @ 17:55:07 #87
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_213549182
Vreemd eigenlijk dat ze die Joostje op persoonlijke titel aanspreken. Hij was daar als vertegenwoordiger van een land en was daar als zanger.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_213549266
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:24 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtl.nl/boulev(...)klein-vervolgd-wordt

Zweedse politie verwacht dat Joost Klein vervolgd wordt

De Zweedse politie verwacht dat het Openbaar Ministerie van Zweden overgaat tot vervolging van Joost Klein (26). Dat zegt het hoofd van de onderzoeksafdeling van de politie in Malmö tegen de Zweedse omroep SVT. De Zweedse politie deed afgelopen dagen onderzoek naar een incident achter de schermen van het Eurovisiesongfestival, waarbij Klein een cameravrouw zou hebben bedreigd.

"De prognose is goed en we verwachten dat er waarschijnlijk sprake zal zijn van een vervolging", zei Emil Andersson, hoofd van het onderzoeksteam van de politie in Malmö tegen de omroep. Tegenover het ANP kon een woordvoerder van de Zweedse politie dat niet bevestigen.

Het dossier van Joost is nog niet overgedragen aan het Openbaar Ministerie in Zweden, aldus de politie. Zij verwachten dat begin juni te doen. Volgens onderzoeksleider Andersson hebben zaken als die van Klein normaal gesproken een verwerkingstijd van zes tot acht weken, maar in dit geval is gebruikgemaakt van een juridische procedure die versnelde vervolging wordt genoemd. Dit was mogelijk omdat het bewijsmateriaal 'goed' is in combinatie met het feit dat het 'geen ernstig' misdrijf is. Door deze procedure zou Joost ook al een voorlopige datum hebben gekregen waarop zijn zaak wordt behandeld.

Het management van Joost was maandag niet bereikbaar voor commentaar.

Een medewerkster van het Eurovisiesongfestival diende vorige week naar aanleiding van een incident achter de schermen een klacht in tegen Klein. Volgens omroep AVROTROS zou de artiest "een dreigende beweging" hebben gemaakt naar de vrouw, omdat zij hem tegen gemaakte afspraken in zou hebben gefilmd. De Zweedse politie onderzocht het voorval, waarna songfestivalorganisator EBU Klein diskwalificeerde voor de finale van zaterdagavond. Klein heeft vooralsnog niet inhoudelijk gereageerd op de gebeurtenissen.
Weekje schoffelen in Malmö. :')
pi_213549726
twitter
  maandag 13 mei 2024 @ 18:42:15 #90
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_213549761
Ik zeg: De Zweedse ambassadeur ontbieden en uitleg eisen!
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_213550852
quote:
Iets met twee maten enzo...
pi_213550952
quote:
15s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Vreemd eigenlijk dat ze die Joostje op persoonlijke titel aanspreken. Hij was daar als vertegenwoordiger van een land en was daar als zanger.

wat moeten ze dan doen? De staat der Nederlanden aansprakelijk stellen voor iets wat Joost gedaan heeft?
  maandag 13 mei 2024 @ 20:06:29 #93
13462 BansheeBoy
pi_213551004
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
wat moeten ze dan doen? De staat der Nederlanden aansprakelijk stellen voor iets wat Joost gedaan heeft?
Het had Zweden gesierd als ze dit op diplomatieke level hadden uitgevochten. Soort onderonsje op de ambassade.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_213551058
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 16:32 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ook hier weer: het is helemaal niet nodig dat hij juridisch gezien ergens 'schuldig' aan is om gediskwalificeerd te worden. Als de EBU van mening is dat hij hun deelnameregels heeft geschonden, kunnen ze hem gewoon uitsluiten.
Dit dus, ja.
pi_213551077
quote:
15s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Het had Zweden gesierd als ze dit op diplomatieke level hadden aangevochten. Soort onderonsje op de ambassade.

Waar heb jij het nu in godsnaam weer over?
pi_213551091
quote:
15s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Het had Zweden gesierd als ze dit op diplomatieke level hadden aangevochten. Soort onderonsje op de ambassade.

Hou toch op :')
Hij wordt gewoon verdacht van een strafbaar feit in het buitenland en zal daar net als ieder ander die dit zou overkomen de gevolgen van moeten dragen. Hij is niet op een diplomatieke missie voor het koninkrijk. De ambassade heeft wel belangrijker zaken te doen.
  maandag 13 mei 2024 @ 20:38:50 #97
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_213551648
Zou mooi zijn als hij veroordeelt wordt, kunnen al die blerende kornuiten als Cornald Maas en entourage weer terug in hun hok.
pi_213551866
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:38 schreef RamboDirk het volgende:
Zou mooi zijn als hij veroordeelt wordt, kunnen al die blerende kornuiten als Cornald Maas en entourage weer terug in hun hok.
En indien niet, dan wapper je weer mee?

:J
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 13 mei 2024 @ 20:55:00 #99
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_213551899
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
En indien niet, dan wapper je weer mee?

:J
Altijd in voor een goed queer feesje met valse nichten in de hoofdrol.
  maandag 13 mei 2024 @ 21:00:18 #100
13462 BansheeBoy
pi_213551980
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Hou toch op :')
Hij wordt gewoon verdacht van een strafbaar feit in het buitenland en zal daar net als ieder ander die dit zou overkomen de gevolgen van moeten dragen. Hij is niet op een diplomatieke missie voor het koninkrijk. De ambassade heeft wel belangrijker zaken te doen.
Hij vertegenwoordigd Nederland. Hij werd lastiggevallen in zijn rol/hoedanigheid als zanger. Hij heeft zich als zanger van Nederland verdedigd. Dit moet op diplomatiek niveau worden uitgevochten vind ik.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')