Had nog nooit van deze kerel gehoord, maar dat zegt verder helemaal niks.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:19 schreef Straatcommando. het volgende:
Da's niet echt een nitwit. Ik heb niks met zijn muziek, maar muzikaal is hij wel en hij is ook nog eens gewoon een gast zonder een of andere gemaakte persoonlijkheid.
Prima dus.
Hij bedoelt Niet Wit ...quote:Op donderdag 19 december 2024 17:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Een nitwit die recent 6 weken op nummer 1 stond in de top 40?
Als je wilt trollen moet je het wel goed doen en 'Hij bedoeld' schrijven.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:29 schreef egayalS het volgende:
[..]
Hij bedoelt Niet Wit ...
Zeg maar een vergelijkbare post als deze tweets
[ x ]
Je verliest in argumenten en komt vervolgens hier mee aanzetten. Persoonlijk heb ik weinig met Nederlandse muziek maar voor een Nederlandse artiest is zijn carrire op zijn leeftijd indrukwekkend.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Veel? Hoeveel nummer 1 hits heeft die gozert dan?
quote:Mijn moeder wilde graag dat ik een nummer over haar schreef. Het moest dan wel in het Lingala, zodat ze het naar haar vrienden kan sturen." Claude (Claude Kiambe) gaat namens Nederland naar het Songfestival met een dansbaar nummer, 'Mama', dat over zijn moeder gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Ik vind zelf vooral de uitvoering erg matig.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:09 schreef havanagila het volgende:
[..]
Beetje humor kan geen kwaad toch.
quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:37 schreef Greys het volgende:
Walgelijk.
Echt.
Ik gun Zweden een enorm slecht ESF.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:45 schreef d_elise het volgende:
Nu weet ik wel dat m'n woede van 10 en 11 mei nog steeds aanwezig is. Wtf. En dat ook nog zo'n grote nationale omroep meedoet aan misinformatie door de suggestie te wekken dat Joost fysiek is geweest terwijl dat door alle partijen behalve de rioolpers duidelijk ontkracht werd. Echt super om dat sentiment weer de wereld in te helpen.
En is dit niet diezelfde man en tekstschrijver die een paar weken geleden in een podcast nog doodleuk vertelde sympathie voor de Nederlandse fans te voelen?
Je stuurt een clowntje samen met een mega-irritante 'manager', ze lopen de hele week bijdehand en 'grappig' te doen daar, clowntje misdraagt zich en wordt gediskwalificeerd en dan wordt er bijna een jaar later een grapje over gemaakt en dat is dan tegen het zere been.quote:
Avrotros kan niet bepaald incasseren, nee.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:21 schreef Repentless het volgende:
[..]
Je stuurt een clowntje samen met een mega-irritante 'manager', ze lopen de hele week bijdehand en 'grappig' te doen daar, clowntje misdraagt zich en wordt gediskwalificeerd en dan wordt er bijna een jaar later een grapje over gemaakt en dat is dan tegen het zere been.
Lachwekkend gewoon. Alsof hier een groot onrecht wordt aangedaan aan een zielig slachtoffer.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:39 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Avrotros kan niet bepaald incasseren, nee.
Naja, toendertijd was ie ook een soort messias, de grootste kunstenaar die NL ooit had voortgebracht, etc etcquote:Op zondag 2 februari 2025 13:44 schreef Repentless het volgende:
[..]
Lachwekkend gewoon. Alsof hier een groot onrecht wordt aangedaan aan een zielig slachtoffer.
quote:
Tja, dat begreep ik destijds al niet.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:51 schreef havanagila het volgende:
[..]
Naja, toendertijd was ie ook een soort messias, de grootste kunstenaar die NL ooit had voortgebracht, etc etc
Heeeel veel mensen zaten in die bubbel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |