Blijkbaar wel. Maar behalve GJ Kooijman geloofde niemand dat dat oprecht was overigens.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:45 schreef d_elise het volgende:
Nu weet ik wel dat m'n woede van 10 en 11 mei nog steeds aanwezig is. Wtf. En dat ook nog zo'n grote nationale omroep meedoet aan misinformatie door de suggestie te wekken dat Joost fysiek is geweest terwijl dat door alle partijen behalve de rioolpers duidelijk ontkracht werd. Echt super om dat sentiment weer de wereld in te helpen.
En is dit niet diezelfde man en tekstschrijver die een paar weken geleden in een podcast nog doodleuk vertelde sympathie voor de Nederlandse fans te voelen?
Yep.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:44 schreef Fred_B het volgende:
Is dit humor van die walgelijke Edward af Sillen (oid) ?
Kaarija treedt daar toch op? Die moet gewoon aangeven: deze ‘grap’ eruit of ik eruit.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Yep.
Die is scenarioschrijver voor Melfest dit jaar. Je weet wel, die zelfde Edward die pas geleden nog in een podcast deed alsof hij wel medelijden had met de Nederlandse fans en spijt had dat hij niks over de DQ uitlegde in de finale.
Een vieze natrapper is het.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Maar behalve GJ Kooijman geloofde niemand dat dat oprecht was overigens.
Mensen met rode petjes zijn überhaupt niet te vertrouwen. Maar deze reactie is wel weer next level zeg.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:15 schreef blackswangreen het volgende:
Die paardelul Tobbe Ek juicht het toe. Want natuurlijk.
[ x ]
Ook dit inderdaad. De geloofwaardigheid is echt nul.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Een vieze natrapper is het.
Toen hij dat zei wist hij dit al, die Edward. Denk ik.
Ja, hij heeft een (overigens intens matig mag ik dat zeggen ja dat mag ik zeggen) nummer met Zweeds duo Hooja, in eigen land populair want tsja, daar houden ze nu eenmaal van troep, en dat gaan ze morgen doen en contractueel zal het lastig zijn om hier onderuit te komen. En ik betwijfel of Käärijä het doorheeft wat er in het begin van de show gebeurt, die is niet altijd helemaal van alles op de hoogte.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Kaarija treedt daar toch op? Die moet gewoon aangeven: deze ‘grap’ eruit of ik eruit.
Het rode petje is ook smeriger dan smerig. Die komt ook nooit meer goed in m'n boekje. Never. Ever.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen met rode petjes zijn überhaupt niet te vertrouwen. Maar deze reactie is wel weer next level zeg.
Ja he? Ik gun ze de komende vijf jaar echt pure rampspoed op het Songfestival. En dat petje en Edward eeuwige jeuk onder hun voet.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:46 schreef Em31 het volgende:
verbaast me niks. Weten jullie nog dat ze elk jaar bij Melfest het winnende land aandacht geven, maar ze Nederland helemaal skipten toen Duncan won? Vervolgens ook zowat de enigen die negatief waren over Rotterdam.
Ze hebben gewoon sowieso altijd al een hekel aan Nederland gehad. Joost () mag weten waarom.
Als Songfestival-lieverdje Måns wint zie ik ons volgend jaar wel weer naar Zweden gaanquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Ik gun ze de komende vijf jaar echt pure rampspoed op het Songfestival. En dat petje en Edward eeuwige jeuk onder hun voet.
Komt op mij over als een mix van jaloezie en een superioriteitscomplexquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:46 schreef Em31 het volgende:
verbaast me niks. Weten jullie nog dat ze elk jaar bij Melfest het winnende land aandacht geven, maar ze Nederland helemaal skipten toen Duncan won? Vervolgens ook zowat de enigen die negatief waren over Rotterdam.
Ze hebben gewoon sowieso altijd al een hekel aan Nederland gehad. Joost () mag weten waarom.
Om dezelfde reden waarschijnlijk dat bijvoorbeeld Italianen of Fransen en Nederlanders ook niet altijd even lekker samengaan. Wij nemen mensen die zichzelf heel wat vinden meestal niet al te serieus. Dus dan heb je snel te maken met gekrenkte ego’s.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:46 schreef Em31 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |