abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217702821
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 22:16 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ah is ook wel rot. Als je al die tijd zo de favoriet bent dan is het ook wel hard even.

En inderdaad zooo veel interviews. :X
Het is sneu voor KAJ maar voor Zweden heeft het imo wel een hoog “lekker voor jullie”-gehalte. Die dachten het wel even binnen te hengelen en dan zo het deksel op je neus krijgen.

Al was dit nog een originele inzending, in tegenstelling tot de zoveelste gelikte act die een kutscore haalde bij de televote.
pi_218038375
Bekijk deze YouTube-video
Engelse subs.

KAJ zong bij Allsĺng pĺ Skansen Melodifestivalen 1993 Nick Borgen - We are all the Winners. Met een nieuwe tekst. Gezien de Lundvik/JJ shade van de hand van die Edward (die zat bij alle rehearsals en deed een sketch met Petra Mede als commentatoren).

In het interview met KAJ na afloop was er nog iets over een nieuw album, maar dat lijkt me een nieuwe single (ik versta geen Zweeds).

pi_218071125
1 minuut snippet van nieuw lied is al te vinden in de muziek databank van de socials.
Live uitvoering: woensdag 4 juli tijdens een concert in Helsinki.
Release: middernacht donderdag op vrijdag 6 juli (Warner).

https://www.instagram.com/reel/DLc3bmcKRFc

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Rebel- op 29-06-2025 22:52:55 ]
pi_219087364
Mosquito
Karaoke

Zaterdag ga ik naar het concert 'KAJ on Ice' (in Helsinki).
  donderdag 23 oktober 2025 @ 19:27:18 #230
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_219087818
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 18:38 schreef Rebel- het volgende:

Zaterdag ga ik naar het concert 'KAJ on Ice' (in Helsinki).
Veel plezier *O*

Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_219148299
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 19:27 schreef usagi414 het volgende:

[..]
Veel plezier *O*

Het concert overtrof al mijn verwachtingen. Vooraf was ik teleurgesteld dat er geen live muziek zou zijn. En ik had een zitplaats met limited view.
Maar de hun vocals waren perfect. En ik zat heel dicht op (1 zijkant van) het podium. Alleen een spot aan het andere uiteinde scheen soms recht in mijn zichtveld als ik naar Axel wilde kijken. Voor de setlist hadden ze input van de fans gevraagd via de socials en daar was ook echt naar geluisterd. Naast de hele Sauna Collection speelden ze, en hun alter ego band Vörjeans *O*, veel klassiekers die heel lang niet live te zien waren geweest.
26 nummers in 2 uur en het vloog om.

https://www.setlist.fm/se(...)inland-4347db0f.html

Er is een pro-shot recording van het concert gemaakt.
  ESF Reporter donderdag 30 oktober 2025 @ 19:43:33 #232
87554 Cee
Welluk?
pi_219152097
Ik hoorde van wat KAJ-fans die ik volg dat de onverwachte komst van de Vörjeans een van de hoogtepunten was! Tof dat je het tof hebt gehad!
pi_219333476
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 19:43 schreef Cee het volgende:
Ik hoorde van wat KAJ-fans die ik volg dat de onverwachte komst van de Vörjeans een van de hoogtepunten was!
Er waren al wel wat signalen dat Vörjeans er zou zijn. En tijdens de soundcheck in de middag hoorde ik ze al. Maar als ze dan opkomen was het echt kicken. Zo vaak treden ze niet op.
En de liedjes uit de musicals van KAJ waren helemaal bijzonder. Met de choreo en zo. Maar verder wel met muziekband.

Afijn, KAJ had een schnabbel afgelopen donderdag. En dus waren ze niet op Het Grote Songfestivalfeest.
Wat op viel was de live muziek en de rock arrangementen.
Geen idee wie de bandleden waren. De drummer kan zo in een Finse metal band zitten. Hier een fragment van BBB.

https://www.instagram.com(...)9309089453_528032667

https://rapidshare.io/16pv/bbb.mp4

[ Bericht 10% gewijzigd door Rebel- op 24-11-2025 13:11:41 ]
pi_219445629
And now for something completely different: Sibelius. Op zijn geboortedag mocht KAJ in alle vroegte naar het Sibeliusmonument komen om een moppie Finlandia te zingen. Geef het een kans; het is maar 2 minuten.

pi_219466731
Ik vind het geen mooie uitvoering van Finlandia, maar toch tof dat ze mochten meedoen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')