Het is sneu voor KAJ maar voor Zweden heeft het imo wel een hoog “lekker voor jullie”-gehalte. Die dachten het wel even binnen te hengelen en dan zo het deksel op je neus krijgen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah is ook wel rot. Als je al die tijd zo de favoriet bent dan is het ook wel hard even.
En inderdaad zooo veel interviews.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Rebel- op 29-06-2025 22:52:55 ]
Veel plezierquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:38 schreef Rebel- het volgende:
Zaterdag ga ik naar het concert 'KAJ on Ice' (in Helsinki).
Het concert overtrof al mijn verwachtingen. Vooraf was ik teleurgesteld dat er geen live muziek zou zijn. En ik had een zitplaats met limited view.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Bekijk deze YouTube-video
Er waren al wel wat signalen dat Vörjeans er zou zijn. En tijdens de soundcheck in de middag hoorde ik ze al. Maar als ze dan opkomen was het echt kicken. Zo vaak treden ze niet op.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:43 schreef Cee het volgende:
Ik hoorde van wat KAJ-fans die ik volg dat de onverwachte komst van de Vörjeans een van de hoogtepunten was!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |