Het bericht was erg duidelijk tussen de regels door.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
bericht was gewoon matig, kwam veel te laat en het zegt helemaal niets
wat is dit nou weer danquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:01 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het bericht was erg duidelijk tussen de regels door.
Moroccanoil is an Israeli cosmetics company based in Tel Aviv. The company's hair care products utilise Argan oil to maintain hair health. Founded in 2008 by Carmen Tal, Moroccanoil has mostly sold its products to beauty salons, business-to-business (B2B)
Was dit een organisatie geweest die werkelijk de touwtjes in handen had gehad, dan hadden ze het feest nog wel op tijd kunnen stopzetten. Men maakte zich mogelijk alleen druk om schadeclaims en de kracht in de "Israelvisie" van de hoofdsponsor. Zoals FIFA ook volledig in de broekzak zit van de Arabische landen.
ja duidelijk, mijn ogen zijn open nu!quote:
Klaarblijkelijkquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:59 schreef sp3c het volgende:
ja toen wisten we nog niet dat het 1 groot joods complot was
nu wel
kan me voorstellen dat die ff niet zoveel te melden heeft atm maar teamNL schiet hier idd ook zwaar tekort jaquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:06 schreef havanagila het volgende:
Leuk dat Joost zelf ook even iets laat weten. Heel fijn.
Loser.
Mag misschien niet ivm politieonderzoek, de 2 partijen waarom het gaat hebben we beiden nog niet gehoord.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:06 schreef havanagila het volgende:
Leuk dat Joost zelf ook even iets laat weten. Heel fijn.
Loser.
Ik ben ‘nooit’ van mening geweest dat er teveel Joden in topposities zitten en ik ben ook tegen bedreigingen van Joodse burgers.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:56 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar als je zei dat het wel opvallend is hoeveel joden er op topposities in de media werken moest je naar bnw of stormfront
maar wat heeft het met die diskwalificatie te maken?quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:12 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik ben ‘nooit’ van mening geweest dat er teveel Joden in topposities zitten en ik ben ook tegen bedreigingen van Joodse burgers.
Het gaat hier over een sponsor uit een land dat onder Netanyahu genocide pleegt. Een land en sponsors uit zo’n land mogen hier op worden aangesproken.
Als ik aankaart dat Gazprom iets zou sponsoren en Russen mee zouden doen, waar veel controverse rond is, dan begrijp je het wellicht wat beter.
Oke laten we dan spreken over mensen met banden met Israël ipv joden.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:12 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik ben ‘nooit’ van mening geweest dat er teveel Joden in topposities zitten en ik ben ook tegen bedreigingen van Joodse burgers.
Het gaat hier over een sponsor uit een land dat onder Netanyahu genocide pleegt. Een land en sponsors uit zo’n land mogen hier op worden aangesproken.
Als ik aankaart dat Gazprom iets zou sponsoren en Russen mee zouden doen, waar veel controverse rond is, dan begrijp je het wellicht wat beter.
Nou, dat de Joden gewoon de schuld hebben, links, rechts, of middendoor.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar wat heeft het met die diskwalificatie te maken?
Ik sprak niet over “Joden”.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oke laten we dan spreken over mensen met banden met Israël ipv joden.
je sprak ook niet over de diskwalificatie van Nederland op het ESF 2024quote:
Ik zeg toch ook mensen met banden met israel niet jodenquote:
Je verbeterde jezelf hierquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook mensen met banden met israel niet joden
Wel even lezen kameraad
Alleen te “vrezen” in groeiende populariteit van het lied.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:47 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
De delegatie van Israël schijnt herhaaldelijk vervelend bezig te zijn geweest met filmpjes en mensen lastigvallen, en daar is niets mee gedaan. Joost Klein is daarentegen wel hard aangepakt. Het ene land levert de hoofdsponsor en is geldschieter van het festival, het andere land is een kleine speler die niet echt te vrezen valt. Denk dat dat eerder het punt is dan dat het om het Israël gaat.
Gazprom heeft toevallig het hoofdkwartier in Sint Petersburg. Maar die laten we niets meer sponsoren.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:59 schreef sp3c het volgende:
Israël levert alleen de zangeres
Die hoofdsponsor heeft er toevallig het hoofdkwartier in Tel Aviv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |