abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 mei 2024 @ 15:37:46 #151
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213570563
Ik vind het vooral een waardevol topic omdat er ESF'ers in meeposten die veel meer weten van het wereldje dan reguliere FOK'ers en de meeste media.
Spoilers!
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 15:40:57 #152
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213570591
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 15:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het vooral een waardevol topic omdat er ESF'ers in meeposten die veel meer weten van het wereldje dan reguliere FOK'ers en de meeste media.
Laat ik het zo zeggen, het zit niet op slot vanwege de ESF'ers.
  woensdag 15 mei 2024 @ 15:45:09 #153
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_213570640
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 15:40 schreef Momo het volgende:

[..]
Laat ik het zo zeggen, het zit niet op slot vanwege de ESF'ers.
Ik denk niet dat er een ESF'er zich verantwoordelijk zal voelen voor dit slotje :D

Desalniettemin hoop ik dat het topic weer open gaat. Ik voel me niet bepaald thuis in NWS.

Wel respect voor jullie tropenweken in ESF hoor _O_ Het is toch vooral jullie feestje dat verziekt is en jullie mogen de troep nog opruimen ook in al je verdriet.

:*
Spoilers!
  roze woensdag 15 mei 2024 @ 16:40:35 #154
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213571129
Maar ik wil dat topic in NWS niet volgen.
Your beauty never ever scared me.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 mei 2024 @ 16:42:52 #155
163650 Greys
pi_213571169
quote:
15s.gif Op woensdag 15 mei 2024 14:44 schreef Claudia_x het volgende:
Is het topic over Joost Klein nu voor onbepaalde tijd op slot gezet? Wat jammer, zeg. Ik snap dat berichten waarin de cameravrouw wordt aangepakt onwenselijk zijn, maar daar kun je toch ook een regel van maken? Ik heb tot nog toe elke dag nieuwe content in het topic gelezen, zoals een nieuw statement van de AvroTros en reacties van directe betrokkenen. Jammer om dat nu te moeten missen, vooral omdat ik zelf niet op Instagram en TikTok zit.
Als ex-mod van ESF wil ik even een lans breken voor @Momo . En onderstaande is totaal niet naar jou want ik heb jou alleen maar tof zien meeposten.

Het gaat echt niet alleen om de berichten over de cameravrouw. Het gaat om volwassen mensen die Momo de hele tijd maar moet verzoeken eens op te houden met kleuterachtig gekibbel naar elkaar. En niet een keertje, nee tig keer op een dag op sommige dagen. En als je dan al weken (maanden zelfs) hier het echt retedruk hebt gehad als mod sinds de bekendmaking van Joost (omdat er dan zoals je weet velen naar ESF komen die er normaal niet zijn maar dat vonden we juist leuk) heb je soms oneens het punt - na tigtigtig keer moeten kleuterjuffen voor volwassenen en opruimen van topics - dat je er even doorheen zit en klaar mee bent en denkt 'weet je wat bekijk het ook maar even, we zien wel weer als er écht nieuws is' ipv tig fake tweets behandelen etc.
Op momenten dat er even geen echt nieuws is lijkt men wel op zoek te gaan naar nieuws. En dat is dan 9 van de 10 keer uiteraard fake. Dat wordt op een gegeven moment ook nogal vermoeiend en flauw. En onnodig.

Momo is ook degene die heel veel uitgebreide openingposts heeft gemaakt de afgelopen maanden. En ze heeft echt heel veel tijd erin gestoken in alles. Daar was en ben ik haar zo dankbaar voor, ESF is nog steeds m'n kind maar ik trok het modden na jaren ook niet meer en doe de ESF twitter inmiddels namens hier.
Mods kunnen na al die tijd met drukke dagen hier naast hun werk niet ook nog kleuterjuf voor volwassenen zijn. Als mod wil je na de drukke maanden hier ook weleens gewoon een serie kunnen kijken zonder TR's te moeten behandelen etc.

Dus ik zou het van alle meelezers echt ENORM waarderen als iedereen die zich aangesproken voelt zich gewoon eens naar zijn/haar/hun leeftijd kan gedragen, af en toe eens iets langer nadenken voordat je iets in het topic gooit etc. Ook voor de andere mods die hier ook gewoon banen naast hebben en ook even best een wat rustiger tijd willen zo na het Songfestival om gewoon even met een gerust hart een paar uur of een dag iets anders te kunnen doen in het leven dan alleen TR's behandelen en scheidsrechteren. Vecht onderlinge irritaties lekker zelf via dm uit enzo. Niet in topics. En gun Momo en de andere mods even hun rust ajb. We zijn geen twaalf jaar met z'n allen tenslotte.

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 15-05-2024 18:11:34 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213571793
Ik vind je oproep helemaal terecht @Greys . Misschien is dit ook wel een neveneffect van het succes van Joost, die veel los heeft gemaakt. Dat is grotendeels positief, maar hier en daar negatief. En dat laatste komt nu natuurlijk ook op dit subforum en jullie als mods af.

Ik ben zelf nota bene nooit een ESF'er geweest en ben door Joost mee gaan lezen. Alleen de Joosttopics, dat wel. :Y) Met dank nog aan @tong80 voor het delen van het Lowlandsoptreden waardoor ik Joostfan ben geworden. En het topic met de buitenlandse reacties op Joost - uren heb ik besteed aan reactievideo's. De postings over prognoses van bookmakers interesseerden me niet zo, maar ik heb wel meegeleefd met de voorpret en de zorgen over het proces. En nu is het fijn om met anderen verbolgen te zijn over de manier waarop Joost wordt behandeld - en om samen in spanning de ontknoping af te wachten.

Hoe dan ook, kudos voor de mods. ^O^
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_213572615
ESF / [2024] Nederland: Joost Klein - Europapa #105 bier

Mag dit weer open? Er is meer nieuws bij Boulevard.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_213573310
quote:
14s.gif Op woensdag 15 mei 2024 16:42 schreef Greys het volgende:

[..]
Als ex-mod van ESF wil ik even een lans breken voor @:Momo . En onderstaande is totaal niet naar jou want ik heb jou alleen maar tof zien meeposten.

Het gaat echt niet alleen om de berichten over de cameravrouw. Het gaat om volwassen mensen die Momo de hele tijd maar moet verzoeken eens op te houden met kleuterachtig gekibbel naar elkaar. En niet een keertje, nee tig keer op een dag op sommige dagen. En als je dan al weken (maanden zelfs) hier het echt retedruk hebt gehad als mod sinds de bekendmaking van Joost (omdat er dan zoals je weet velen naar ESF komen die er normaal niet zijn maar dat vonden we juist leuk) heb je soms oneens het punt - na tigtigtig keer moeten kleuterjuffen voor volwassenen en opruimen van topics - dat je er even doorheen zit en klaar mee bent en denkt 'weet je wat bekijk het ook maar even, we zien wel weer als er écht nieuws is' ipv tig fake tweets behandelen etc.
Op momenten dat er even geen echt nieuws is lijkt men wel op zoek te gaan naar nieuws. En dat is dan 9 van de 10 keer uiteraard fake. Dat wordt op een gegeven moment ook nogal vermoeiend en flauw. En onnodig.

Momo is ook degene die heel veel uitgebreide openingposts heeft gemaakt de afgelopen maanden. En ze heeft echt heel veel tijd erin gestoken in alles. Daar was en ben ik haar zo dankbaar voor, ESF is nog steeds m'n kind maar ik trok het modden na jaren ook niet meer en doe de ESF twitter inmiddels namens hier.
Mods kunnen na al die tijd met drukke dagen hier naast hun werk niet ook nog kleuterjuf voor volwassenen zijn. Als mod wil je na de drukke maanden hier ook weleens gewoon een serie kunnen kijken zonder TR's te moeten behandelen etc.

Dus ik zou het van alle meelezers echt ENORM waarderen als iedereen die zich aangesproken voelt zich gewoon eens naar zijn/haar/hun leeftijd kan gedragen, af en toe eens iets langer nadenken voordat je iets in het topic gooit etc. Ook voor de andere mods die hier ook gewoon banen naast hebben en ook even best een wat rustiger tijd willen zo na het Songfestival om gewoon even met een gerust hart een paar uur of een dag iets anders te kunnen doen in het leven dan alleen TR's behandelen en scheidsrechteren. Vecht onderlinge irritaties lekker zelf via dm uit enzo. Niet in topics. En gun Momo en de andere mods even hun rust ajb. We zijn geen twaalf jaar met z'n allen tenslotte.
Dan deel je gewoon bans uit zodat het topic open kan blijven.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 mei 2024 @ 19:42:16 #159
163650 Greys
pi_213573473
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:32 schreef superniger het volgende:

[..]
Dan deel je gewoon bans uit zodat het topic open kan blijven.
Ik deel sowieso niks uit want ik ben al een tijd geen mod meer maar kinderachtig gekibbel is op zich niet echt baanwaardig - en moet dan ook weer via de FA's enzo maar wel echt schijtirritant.(Pardon my French. :@ ) Het is überhaupt al belachelijk dat mensen van onze leeftijd zich niet een beetje volwassen kunnen gedragen.

Het kost zó veel tijd en ergernis.

Er wordt vast een oplossing gevonden maar geef haar heel even de tijd. En ja het is echt kut dat de goeden hier ook onder lijden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Admin woensdag 15 mei 2024 @ 19:44:38 #160
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213573498
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:32 schreef superniger het volgende:

[..]
Dan deel je gewoon bans uit zodat het topic open kan blijven.
Nee.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_213576729
Hai,
Waarom staat de mooie Joost Klein foto in spoiler?

Hij is echt zo'n legend op die foto.
  Moderator donderdag 16 mei 2024 @ 09:39:02 #162
375570 crew  Cyan9
pi_213578654
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 00:57 schreef Za het volgende:
Hai,
Waarom staat de mooie Joost Klein foto in spoiler?

Hij is echt zo'n legend op die foto.
Omdat de OP inmiddels behoorlijk lang aan het worden is, en momenteel andere dingen belangrijker zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cyan9 op 16-05-2024 09:46:53 ]
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_213584299
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 09:39 schreef Cyan9 het volgende:

Omdat de OP inmiddels behoorlijk lang aan het worden is, en momenteel andere dingen belangrijker zijn.
Begrijpelijk, alhoewel ik me afvraag of hij die Eurovision associatie nog steeds wil.
Ik had hem willen vervangen (foto 1) met die mooie, vanwege de gebeurtenissen.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 16 mei 2024 @ 18:55:06 #164
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_213584579
We zijn in ESF, niet in MUZ

dus het blijft gewoon het ESF [2024] Nederland: Joost Klein - Europapa # topic :)

met dus ook gewoon de verwijzingen naar het ESF in de OP.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator donderdag 16 mei 2024 @ 18:56:57 #165
375570 crew  Cyan9
pi_213584610
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 18:34 schreef Za het volgende:

[..]
Begrijpelijk, alhoewel ik me afvraag of hij die Eurovision associatie nog steeds wil.
Ik had hem willen vervangen (foto 1) met die mooie, vanwege de gebeurtenissen.
Hij heeft meegedaan, dat verandert niet. :)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_213585548
quote:
99s.gif Op donderdag 16 mei 2024 18:55 schreef Nizno het volgende:
We zijn in ESF, niet in MUZ

dus het blijft gewoon het ESF [2024] Nederland: Joost Klein - Europapa # topic :)

met dus ook gewoon de verwijzingen naar het ESF in de OP.
Prima :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')