Wat waren ze goedquote:
quote:
quote:
Zeker! Gister een extra lang (50 minuten) interview opgenomen met Lars (de Nederlandse Head of Delegation) en vandaag nemen Marco en ik de rest van de podcast op. Met ook nog tof nieuws... 💕quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:05 schreef H_T het volgende:
[..]Heb je vandaag weer een opname voor Ding-a-dong?
Tofquote:Op dinsdag 26 april 2022 10:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeker! Gister een extra lang (50 minuten) interview opgenomen met Lars (de Nederlandse Head of Delegation) en vandaag nemen Marco en ik de rest van de podcast op. Met ook nog tof nieuws... 💕
Awww thanks! Ja, we brachten vorige week natuurlijk 3 afleveringen uit haha. Maar de twee specials kun je als je hier zit wel overslaan denk ik haha.quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:22 schreef H_T het volgende:
[..]
TofIk luister graag naar jullie (maar loop wel achter
)
Heb je Holland Zingt Hazes al geboekt?quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:23 schreef molloot200 het volgende:
M'n kaartjes voor Vrienden van Amstel 2023 zijn ook binnen.
Mijn god ik voel me zo'n basic Nederlander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee joh, dan mis je toch een goed overzicht van jullie voorspellingenquote:Op dinsdag 26 april 2022 10:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Awww thanks! Ja, we brachten vorige week natuurlijk 3 afleveringen uit haha. Maar de twee specials kun je als je hier zit wel overslaan denk ik haha.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
23?quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:23 schreef molloot200 het volgende:
M'n kaartjes voor Vrienden van Amstel 2023 zijn ook binnen.
Mijn god ik voel me zo'n basic Nederlander
quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:29 schreef Yesse het volgende:
Werkperikelen. Gelukkig zijn we morgen vrij
Dat iets op een pc staat, wil niet zeggen dat het gebruikt wordt, natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee joh, dan mis je toch een goed overzicht van jullie voorspellingenAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
Luc, je laat hier wel goed je leeftijd zien. Dat wij nou nog in de rij stonden voor kaartjes bij het postkantoor..quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
23?
En waar ga je die al die tijd bewaren dat je ze niet kwijt raakt?
Nee, dát gaat me te ver. Vrienden van Amstel heeft nog zodanig interessante artiesten ertussen zitten dat ik nog wel geneigd ben om mee te gaan met mijn vrienden. Dingen als Di-Rect en Chef'Special wegen voor mij wel op tegen Suzan & Freek en Rolf Sanchezquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |