quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:41 schreef Ama het volgende:
Ik heb echt geen idee wie Claude is tbh.
Ik heb ook wel een beetje mijn twijfels over zijn live vocale kwaliteitenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
![]()
Onder normale omstandigheden zou ik zeggen, hem zeker laten gaan. Maar na afgelopen jaar, weet niet of het verstandig is om een (relatief) jonge en onervaren artiest te laten gaan.
Zie hem dan liever in 2026 deelnemen.
Misschien wat ons betreft ook agree-to-disagree, maar die veranderingen stellen weinig voor, en waren er ook zonder inmenging van Avrotros ongetwijfeld wel op enige wijze gekomen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat de aanpassingen die doorgevoerd gaan worden in ieder geval een betere situatie achter de schermen gaat opleveren dan dit jaar. Dus ik vind dat AVROTROS er wel degelijk wat uit heeft gehaald.
Blijft natuurlijk wel interessant of de EBU de echte olifant in de kamer benoemd en Israel durft uit te sluiten als de oorlog in Gaza/Libanon nog steeds gaande is.
Laten we daar nou niet op inspelen. We moeten de EBU gewoon geen ruimte geven om ons voor een tweede jaar op een rij weg te rangeren. Dus we moeten daar staan met iets dat zo focking geweldig is dat ze dat wel uit hun hoofd laten. Ik denk dat we van veel kijkers en Joostfans enorm veel sympathie stemmen kunnen genereren als we daar met een enorm opgeheven hoofd, stoer en trots laten zien dat we niet klein te krijgen zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:41 schreef Mandy040986 het volgende:
Ervan uitgaande dat we meedoen natuurlijk
edit: dank @:Fred_B voor zijn gebruikelijke rake woorden:
Het goede antwoord op de TT is uiteraard niemand.
Maar als er wel iemand gaat, dan verwacht ik dat er drie mogelijke criteria zijn waar de artiest in kwestie punten op kan scoren (en waar Dries R. niet ver zou komen):
1. Ervaring met media: volgend jaar wordt er natuurlijk wat meer op Nederland gelet, en zal er ook gevraagd worden wat de artiest vindt van het gedoe met Joost, van de EBU, van Israël, waarom die niet solidair is met Joost, enz. Daarvoor moet iemand dus makkelijk kunnen praten, ervaring hebben met lastige media, en stoïcijns of ad rem zijn richting provocaties. Bijvoorbeeld Anouk, Ilse Delange, Douwe Bob.
2. Ligt goed bij het publiek: voor demensethuis is de diskwalificatie van Joost nog lang niet verteerd. Een artiest die zomaar naar Basel gaat alsof er niets is gebeurd, moet wel een flinke gunfactor hebben, anders kan zo iemand niets goed doen. Bijvoorbeeld: Joost zelf (duhu), Di-Rect, Froukje, Goldband.
3. Ligt goed bij de media: voor de algemene sfeer is het bevorderlijk om iemand te sturen waar de media niet te makkelijk op gaat schieten. Maan was dat jarenlang, maar die is er nu iets te veel in gaan geloven. Maar je kan de media wel wat wind uit de zeilen nemen met factoren die het wat onwaarschijnlijker maken dat de aanloop naar het ESF één afzeikfeest wordt met de artiest in het middelpunt. Jong, vrouw, migratieachtergrond, fysieke beperking, politiek niet polariserend, en bij voorkeur met een betekenisvolle, troostrijke inzending. Bijvoorbeeld Numidia, Meau, Claude.
Nog één algemene factor is een representatief liedje. Voor de winst doen we sowieso niet mee, maar het moet wel door de semi komen.
Tangarine zou in deze lijst niet zo hoog scoren, tenzij ze Arcade 2.0 hebben liggen. Hun internationale ervaring op hoog niveau is volgens mij beperkt, voor het publiek zijn het twee kleurloze figuren en ook voor de media lijken me dit geen types die extra bladen gaan doen verkopen.
We moeten ook niet zo sulken, Fred.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien wat ons betreft ook agree-to-disagree, maar die veranderingen stellen weinig voor, en waren er ook zonder inmenging van Avrotros ongetwijfeld wel op enige wijze gekomen.
Dat er verder heel veel geld is verspild aan allerlei flauwekul in dit hele verhaal, dat het hele land genaaid is, dat de EBU nu weet dat ze eigenlijk alles kunnen doen, en dat de artiest slachtoffer werd van politieke spelletjes, dat wordt vrolijk weggelachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij had zij al aangeven geen tijd te hebbenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:33 schreef Em31 het volgende:
Zou me niet verbazen als het Ilse DeLange wordt. Die wilde steeds al en heeft al credits opgebouwd doordat ze tweede werd, dat zou behoorlijk makkelijk zijn voor iedereen. Ook omdat ze voor de camera zeer correct is.
Ik ben normaal ook best strijdvaardig, maar Joost pakte in deze semi gemiddeld 9,6 punten per stemronde (ter vergelijking, Duncan kwam bij de televoting in de semi maar tot 7 punten). Dat is dus een gigantische score.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:47 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Laten we daar nou niet op inspelen. We moeten de EBU gewoon geen ruimte geven om ons voor een tweede jaar op een rij weg te rangeren. Dus we moeten daar staan met iets dat zo focking geweldig is dat ze dt wel uit hun hoofd laten. Ik denk dat we van veel kijkers en Joostfans enorm veel sympathie stemmen kunnen genereren als we daar met een enorm opgeheven hoofd, stoer en trots laten zien dat we niet klein te krijgen zijn.
Ja nee sorry ken ik niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
![]()
Onder normale omstandigheden zou ik zeggen, hem zeker laten gaan. Maar na afgelopen jaar, weet niet of het verstandig is om een (relatief) jonge en onervaren artiest te laten gaan.
Zie hem dan liever in 2026 deelnemen.
Alweer?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:33 schreef Em31 het volgende:
Zou me niet verbazen als het Ilse DeLange wordt. Die wilde steeds al en heeft al credits opgebouwd doordat ze tweede werd, dat zou behoorlijk makkelijk zijn voor iedereen. Ook omdat ze voor de camera zeer correct is.
Ik zie het leven spontaan niet meer zitten nu ik deze naam er tussen zie staan.quote:
Waar staat die enquete? Ik kan hem niet vinden.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:10 schreef Fred_B het volgende:
Boulevard heeft trouwens een enquête over 21 deelnemers, dat scheelt weer wat losse posts:
Ilse Delange
Nick Schilder
Anouk
Claude
Froukje
Yves Berendse
Snollebollekes
Suzan en Freek
Frenna
Davina
Marco Schuitmaker
Emma Heesters
Goldband
Andre Rieu/Emma Kok
Maan
Bankzitters
Numidia
Glennis Grace
Hannah Mae
Roxy Dekker
Antoon
Davina is nu favoriet, maar die wil niet, voor Claude en Anouk. Emma Heesters heeft als 4e ook nog meer dan 50% approval rate.
De minst favoriete potentiële inzending is Glennis (goh) en Bankzitters en Frenna.
https://www.rtl.nl/boulev(...)d-welke-artiest-pollquote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:16 schreef Eightyone het volgende:
Sieneke deel 2. In Oost- en Zuid-Europa snappen ze daar niks van.
[..]
Waar staat die enquete? Ik kan hem niet vinden.
Ik snap er hier in NL ook niks van.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:16 schreef Eightyone het volgende:
Sieneke deel 2. In Oost- en Zuid-Europa snappen ze daar niks van.
Emma Heesters zou ik eigenlijk een prima naam vinden.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:10 schreef Fred_B het volgende:
Boulevard heeft trouwens een enquête over 21 deelnemers, dat scheelt weer wat losse posts:
Ilse Delange
Nick Schilder
Anouk
Claude
Froukje
Yves Berendse
Snollebollekes
Suzan en Freek
Frenna
Davina
Marco Schuitmaker
Emma Heesters
Goldband
Andre Rieu/Emma Kok
Maan
Bankzitters
Numidia
Glennis Grace
Hannah Mae
Roxy Dekker
Antoon
Davina is nu favoriet, maar die wil niet, voor Claude en Anouk. Emma Heesters heeft als 4e ook nog meer dan 50% approval rate.
De minst favoriete potentiële inzending is Glennis (goh) en Bankzitters en Frenna.
Maar echt. Meteen weer woest. Het enige wat ik voor de AvroTros vind spreken is dat ze zo ferm achter Joost zijn blijven staan al die maanden en ook graag opnieuw met hem wilden gaan, maar voor de rest is dit natuurlijk gewoon slappe hap. Een paar loze beloftes en geen greintje excuses van de organisatie die je op de grootst mogelijke manier genaaid heeft. Bah.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |