abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215360378
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 11:01 schreef NailQueen het volgende:
Dries Roelvink gooit de handdoek in de ring. Toch nog goed nieuws deze week!
_O_ *O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_215360412
Ik hoop op Anouk, puur omdat zij de enige is die daar een bom op de hele teringzooi kan gooien.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_215360421
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 11:10 schreef GeorgeM het volgende:
Ik hoop op Anouk, puur omdat zij de enige is die daar een bom op de hele teringzooi kan gooien.
Echt waar? Dan krijg je weer een jaar vol gezeik, omdat Anouk toch best wat discriminerende uitspraken gedaan heeft.
pi_215360430
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 11:12 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Echt waar? Dan krijg je weer een jaar vol gezeik, omdat Anouk toch best wat discriminerende uitspraken gedaan heeft.
Sorry Bill, maar ik ben er gewoon he-le-maal klaar mee :( :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_215360442
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 11:02 schreef NailQueen het volgende:
Hey er is geen head of delegation meer toch?
Ja dat is toch maar mooi het enige wat uit dit hele gezeik gekomen is, wij zijn een geweldige HoD kwijt!

[ Bericht 0% gewijzigd door Em31 op 24-10-2024 11:25:05 ]
pi_215360608
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 11:15 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja dat is toch maar mooi het enige wat uit dit hele gezeik gekomen is, wij zijn een geweldige HoD kwijt!
Ja, hier leg je dus weer duidelijk de nadruk op het negatieve, terwijl je ook zou kunnen focussen op het feit dat een ster als Billy Dans heeft aangegeven interesse te hebben om voor Nederland deel te nemen (en Humberto of de rest van de tafel vond daar niets gek aan)

twitter
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_215360626
quote:
9s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 11:41 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ja, hier leg je dus weer duidelijk de nadruk op het negatieve, terwijl je ook zou kunnen focussen op het feit dat een ster als Billy Dans heeft aangegeven interesse te hebben om voor Nederland deel te nemen (en Humberto of de rest van de tafel vond daar niets gek aan)

[ x ]
Billy Dans?!
  donderdag 24 oktober 2024 @ 11:48:17 #283
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215360650
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 10:43 schreef BillDauterive het volgende:
Kaboutertje Putlucht komt met een nieuwe EP. Zou dat geen leuke zijn voor het ESF?
Die is wel humor :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215360690
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 11:10 schreef GeorgeM het volgende:
Die heeft ruzie met alle transgenders.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 24 oktober 2024 @ 12:00:10 #285
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_215360718
quote:
9s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 11:41 schreef Fred_B het volgende:

[..]

[ x ]
Ken heel die gozer niet, maar zijn artiestennaam is wel tof.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  donderdag 24 oktober 2024 @ 12:07:26 #286
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_215360767
quote:
10s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 12:00 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Ken heel die gozer niet, maar zijn artiestennaam is wel tof.
Het is alleen geen artiestennaam. :)
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  donderdag 24 oktober 2024 @ 12:14:18 #287
35189 Troel
scherp en bot
pi_215360819
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 11:54 schreef superniger het volgende:

[..]
Die heeft ruzie met alle transgenders.
Ik denk eerder andersom. En wie weet levert dat wel veel stemmen op :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 24 oktober 2024 @ 12:14:37 #288
482080 AgnesGru
pi_215360821
quote:
11s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 12:07 schreef usagi414 het volgende:

[..]
Het is alleen geen artiestennaam. :)
Oh _O-
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 24 oktober 2024 @ 12:16:33 #289
163650 Greys
pi_215360837
Dries niet gelukkig haha.
Davina dus ook niet:

https://www.rtl.nl/boulev(...)-songfestivalplannen

Ik hoop stiekem dat er helemaal niks geschikts wil gaan volgend jaar. Maar dat zal wel niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215360922
Ja ik ga het toch vragen; hoe zit het met Kris Kross Amsterdam? Alsjeblieft niet maar die hadden vorig jaar ook interesse getoond.
  donderdag 24 oktober 2024 @ 12:35:09 #291
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215360956
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 12:30 schreef NailQueen het volgende:
Ja ik ga het toch vragen; hoe zit het met Kris Kross Amsterdam? Alsjeblieft niet maar die hadden vorig jaar ook interesse getoond.
Wmb vreselijke muziek, maar het zou nog behoorlijk kunnen scoren.
pi_215361221
ANP: AVROTROS kreeg geen excuses van songfestivalorganisatie

Songfestivalorganisatie European Broadcasting Union (EBU) heeft AVROTROS geen excuses aangeboden na de diskwalificatie van Joost Klein. Omroepdirecteur Taco Zimmerman verlangt die ook niet meer, zei hij donderdag tegen het ANP.

"Ik snap het wel dat ze dat niet hebben gedaan, want dan geef je enigszins toe dat diskwalificatie buiten proportie was", stelde Zimmerman. Hij noemt het "agree to disagree" en wil graag vooruitkijken.

"We kwamen natuurlijk met een enorme kater terug uit Malmö. We waren echt verslagen. Volgens mij niet alleen wij als AVROTROS, Joost Klein en team Joost, maar heel Nederland. Maar je moet weer overeind krabbelen en toen zijn we eigenlijk twee trajecten ingegaan."

Hoofdstuk

Er werden gesprekken met de EBU opgestart om de veiligheid op het songfestival te verbeteren en daarnaast sprak AVROTROS met Klein over een eventueel nieuw avontuur. "Die twee parallelle trajecten hebben best wel veel tijd gekost. Daar zijn we de afgelopen maanden mee bezig geweest." Beide trajecten kwamen afgelopen week "tot een climax".

Het hoofdstuk "2024" is daarmee afgesloten, aldus Zimmerman. "Dat voel ik wel zo. Want als je met Joost was doorgegaan, dan ging je dat karwei nog afmaken. En nu is dat traject afgesloten. En nu door."

De selectiecommissie komt vrijdag voor het eerst bij elkaar om een nieuwe inzending voor 2025 te zoeken. Dat de tijd enigszins dringt, beaamt Zimmerman. "Maar anderzijds Arcade van Duncan Laurence ontdekten we ook pas in november of december. Uiteindelijk moeten we 10 maart een nummer hebben. Het is nu eind oktober, dat moet lukken. Ja, ik heb er alle vertrouwen in."

Slapzakken organisatie. Ruggegraat van een KNVB.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215361269
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 11:44 schreef Em31 het volgende:

[..]
Billy Dans?!
[ afbeelding ]
DIe werkt ook samen met Andre Hazes Jr. Oh jeetje... :(
Waarom weet ik dit eigenlijk? :)
pi_215361275
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 12:30 schreef NailQueen het volgende:
Die moeten hun eerste originele muzieknoot nog produceren. Het enige wat dan wel zeker weten is dat Aran gaat fanboyen omdat die Yuki tegenwoordig muziekexpert is bij Boulevard. :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_215361295
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 13:20 schreef RipCity het volgende:
ANP: AVROTROS kreeg geen excuses van songfestivalorganisatie

Songfestivalorganisatie European Broadcasting Union (EBU) heeft AVROTROS geen excuses aangeboden na de diskwalificatie van Joost Klein. Omroepdirecteur Taco Zimmerman verlangt die ook niet meer, zei hij donderdag tegen het ANP.

"Ik snap het wel dat ze dat niet hebben gedaan, want dan geef je enigszins toe dat diskwalificatie buiten proportie was", stelde Zimmerman. Hij noemt het "agree to disagree" en wil graag vooruitkijken.

"We kwamen natuurlijk met een enorme kater terug uit Malmö. We waren echt verslagen. Volgens mij niet alleen wij als AVROTROS, Joost Klein en team Joost, maar heel Nederland. Maar je moet weer overeind krabbelen en toen zijn we eigenlijk twee trajecten ingegaan."

Hoofdstuk

Er werden gesprekken met de EBU opgestart om de veiligheid op het songfestival te verbeteren en daarnaast sprak AVROTROS met Klein over een eventueel nieuw avontuur. "Die twee parallelle trajecten hebben best wel veel tijd gekost. Daar zijn we de afgelopen maanden mee bezig geweest." Beide trajecten kwamen afgelopen week "tot een climax".

Het hoofdstuk "2024" is daarmee afgesloten, aldus Zimmerman. "Dat voel ik wel zo. Want als je met Joost was doorgegaan, dan ging je dat karwei nog afmaken. En nu is dat traject afgesloten. En nu door."

De selectiecommissie komt vrijdag voor het eerst bij elkaar om een nieuwe inzending voor 2025 te zoeken. Dat de tijd enigszins dringt, beaamt Zimmerman. "Maar anderzijds Arcade van Duncan Laurence ontdekten we ook pas in november of december. Uiteindelijk moeten we 10 maart een nummer hebben. Het is nu eind oktober, dat moet lukken. Ja, ik heb er alle vertrouwen in."

Slapzakken organisatie. Ruggegraat van een KNVB.
Ik denk dat de aanpassingen die doorgevoerd gaan worden in ieder geval een betere situatie achter de schermen gaat opleveren dan dit jaar. Dus ik vind dat AVROTROS er wel degelijk wat uit heeft gehaald.

Blijft natuurlijk wel interessant of de EBU de echte olifant in de kamer benoemd en Israel durft uit te sluiten als de oorlog in Gaza/Libanon nog steeds gaande is.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 24 oktober 2024 @ 13:32:55 #296
482080 AgnesGru
pi_215361310
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 13:30 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik denk dat de aanpassingen die doorgevoerd gaan worden in ieder geval een betere situatie achter de schermen gaat opleveren dan dit jaar. Dus ik vind dat AVROTROS er wel degelijk wat uit heeft gehaald.

Blijft natuurlijk wel interessant of de EBU de echte olifant in de kamer benoemd en Israel durft uit te sluiten als de oorlog in Gaza/Libanon nog steeds gaande is.
Zolang er een bepaalde hoofdsponsor is, zal dat wel niet :{
pi_215361312
Zou me niet verbazen als het Ilse DeLange wordt. Die wilde steeds al en heeft al credits opgebouwd doordat ze tweede werd, dat zou behoorlijk makkelijk zijn voor iedereen. Ook omdat ze voor de camera zeer correct is. :O
  donderdag 24 oktober 2024 @ 13:34:51 #298
482080 AgnesGru
pi_215361320
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 13:33 schreef Em31 het volgende:
Zou me niet verbazen als het Ilse DeLange wordt. Die wilde steeds al en heeft al credits opgebouwd doordat ze tweede werd, dat zou behoorlijk makkelijk zijn voor iedereen. Ook omdat ze voor de camera zeer correct is. :O
Het enige positieve daaraan kan zijn dat Anouk losgaat bij Humberto.
pi_215361332
Ik had ook liever gezien dat AvroTros er voor had gekozen om een protestjaartje afwezig te blijven. Maar nu dat niet het geval is, wil ik dan ook wel een vol-gas-vooruit-jaar in 2025. Zoals na het rampjaar 2023-Mia&Dion met 2024-Joost Klein in vliegende vaart naar het verleden is gestuurd (totdat de EBU daar een stokje voor stak), kan ook 2025-met een retengoeie artiest en een retengoed nummer ook deze ramp weer naar naar de vergetelheid blazen.

Dus niks B artiest, niks slap radiovriendelijk kabeldeuntje, niks het-zal-toch-wel-weer-niks-worden-mentaliteit. We gaan daar in Basel weer gewoon staan met een potentiële top 5 winnaar. Dat zal de EBU gaan bezuren als ze er weer een kutplek in de show op los laten. Want we laten ons niet twee jaar achter elkaar naaien. Dan is het ECHT afgelopen. (Lezen jullie mee AvroTros?!!!!)

We vragen gewoon Sietse Bakker of hij HoD wil zijn, om ons hier met geheven hoofd doorheen te trekken.
  roze donderdag 24 oktober 2024 @ 13:37:22 #300
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215361337
Duikt toevallig net op bij mij:

Claude (21) ziet het best zitten om namens Nederland naar het Eurovisiesongfestival te gaan. "Wie weet", reageerde de 21-jarige zanger donderdagochtend op radiozender 3FM.
https://www.rtl.nl/boulev(...)ongfestival-wie-weet
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')