Ftg is tot 86/92, toch? Das m'n ergobaby adapt ook, die past niet meer echt lekker. Rugpand wordt te kort vooral. Maar txs!quote:Op zondag 23 mei 2021 08:37 schreef Loj het volgende:
Ik heb nog wel een tula ftg (storytail) te koop, maar dat is vast niet wat je precies zoekt.
Ik heb wellicht nog wel iets, zal straks even foto's maken.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:33 schreef Tink89 het volgende:
Gezocht: een zomerse draagdoek die niet al te moeilijk knoopt. Draag nu veel met rekbaar, maar da's te warm voor de zomer. Zoek dus een geweven exemplaar. Baby is 4,2 kilo, ik draag maat 40 en heb een flinke boezem, dus denk aan een maat 6?
Edit: en ik zoek ook nog steeds een peuterdrager voor 92/98.
Volgens mij heb ik nog een Tula Toddler Twilight Tulip liggen. Weet niet of je dat wat vindt?quote:Op zondag 23 mei 2021 08:33 schreef Tink89 het volgende:
Gezocht: een zomerse draagdoek die niet al te moeilijk knoopt. Draag nu veel met rekbaar, maar da's te warm voor de zomer. Zoek dus een geweven exemplaar. Baby is 4,2 kilo, ik draag maat 40 en heb een flinke boezem, dus denk aan een maat 6?
Edit: en ik zoek ook nog steeds een peuterdrager voor 92/98.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze toffe Tula mag gaan voor ¤50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beide Tula's zijn in goede staat, de kleuren zijn wat minder fel geworden.
Die prachtige alliteratie ga ik even googelenquote:Op zondag 23 mei 2021 09:17 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog een Tula Toddler Twilight Tulip liggen. Weet niet of je dat wat vindt?
Txs! Mogen ook via WhatsApp of Facebook. Je weet me te vindenquote:Op zondag 23 mei 2021 08:42 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik heb wellicht nog wel iets, zal straks even foto's maken.
Ja 92 ongeveer dacht ik.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:41 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ftg is tot 86/92, toch? Das m'n ergobaby adapt ook, die past niet meer echt lekker. Rugpand wordt te kort vooral. Maar txs!
Wat zou je ervoor willen hebben?quote:Op zondag 23 mei 2021 09:17 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog een Tula Toddler Twilight Tulip liggen. Weet niet of je dat wat vindt?
¤85,-? Dat is de inkoopprijs en hij is nog helemaal nieuw in verpakking. Maar hij blijft maar liggen...quote:
Oh no! Ik heb gisteren precies dit besteld. Wat stom zeg. Zou je het niet terug mogen sturen als je het niet gebruikt hebt?quote:Op donderdag 27 mei 2021 08:20 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb een algemene bevalbadhoes en aanvoerslang in de verkoop. Nieuw, uiteraard. Gekocht bij de Oerbron voor ons geleende bevalbad. Uiteindelijk was er een bad vrij in het ziekenhuis dus ik heb het niet gebruikt. Nieuwprijs 53,90 inclusief verzenden, maar we komen er wel uit.
Ik weet het eigenlijk niet, maar ik geloof van niet. Maar het is inmiddels verkocht via Facebook!quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:45 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Oh no! Ik heb gisteren precies dit besteld. Wat stom zeg. Zou je het niet terug mogen sturen als je het niet gebruikt hebt?
Interesse!quote:Op maandag 24 mei 2021 20:03 schreef pinquit het volgende:
Ik heb een Tula standard, Skyscape te koop! Graag gebruikt, voor 2 kinderen, dus hij is lekker soepel. Voor 45 euro mag hij weg.
Tula vrijmarkt hier
Actiefotootje met kleine Alex
[ afbeelding ]
Waar heb jij dat mutsje vandaan?quote:Op maandag 24 mei 2021 20:03 schreef pinquit het volgende:
Ik heb een Tula standard, Skyscape te koop! Graag gebruikt, voor 2 kinderen, dus hij is lekker soepel. Voor 45 euro mag hij weg.
Tula vrijmarkt hier
Actiefotootje met kleine Alex
[ afbeelding ]
Dat zit vast aan een vestje dat ik zo'n 5j geleden bij H&m kochtquote:Op woensdag 2 juni 2021 18:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waar heb jij dat mutsje vandaan?
Mag ik deze twee?quote:Op woensdag 2 juni 2021 10:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
[ afbeelding ]
Little Bird, maat 116/122 ongeveer. Heerlijk zacht![]()
[ afbeelding ]
Little Bird maat 5-6 jaar.
¤5,- per stuk
Ze zijn onder voorbehoud verkocht, maar nog niet betaald. Als het niet doorgaat, neem ik contact met je op.quote:
Hier ook interesse in de pakjes als er nog iets over is.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:57 schreef SQ het volgende:
oke, zal ik vanavond even kijken.
Het is niet ontzettend veel hoor, en Aure heeft eerste dibs want die vroeg er in juli 2020 al om.
Kan mijn kind niet krimpenquote:Op zondag 6 juni 2021 09:16 schreef SQ het volgende:
Maat 50/56
https://imgur.com/a/AhtcJHo
Maat 62-68 (en 1 verkeerd geplaatste 50/56)
http://imgur.com/a/O71N3RL
Het is niet veel, maar misschien zit er nog wat voor iemand tussen
Ik kan 50/56 wel zien maar 62/68 nietquote:Op zondag 6 juni 2021 09:16 schreef SQ het volgende:
Maat 50/56
https://imgur.com/a/AhtcJHo
Maat 62-68 (en 1 verkeerd geplaatste 50/56)
http://imgur.com/a/O71N3RL
Het is niet veel, maar misschien zit er nog wat voor iemand tussen
Ja durf ik wel, DM je nummer maarquote:Op zondag 6 juni 2021 09:52 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik kan 50/56 wel zien maar 62/68 nietJe mag ze wel naar me appen als je dat aan durft
10/10 would recommendquote:Op woensdag 9 juni 2021 14:30 schreef pinquit het volgende:
Hier nog iemand behoefte aan de beste buggy ever? Hij is een jaar sporadisch gebruikt vanwege eigenwijs kind
Mutsy Nexo
¤ 145,00
https://link.marktplaats.(...)socialbuttons_seller
Voor jullie 130!
Ophalen in Gorinchem
Interesse in maat S!quote:Op donderdag 10 juni 2021 07:20 schreef onomatopee het volgende:
Iemand interesse in positiekleding voor de zomer in maat XS/S? 1 ronde gebruikt en deze keer te groot voor mij helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door onomatopee op 12-06-2021 18:37:13 ]
quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:06 schreef onomatopee het volgende:
@:Takkie88, @:Keroppi: even in een spoiler wegens veel. Bij interesse graag een PM, prijzen komen we wel uitGrappig, volgens mij zijn we tijdens eenzelfde seizoen zwanger geweest want ik zie een aantal dingen die ik herken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat Noppies jumpsuit vond ik zo leuk, maar bij mij zag de stof er na 2x dragen al niet meer uit. Misschien net een slechte batch gehad. Het is dat ik weet dat ik qua lengte een andere maat nodig heb
Chick on a mission
Ik vind het unisex, maar misschien neigt het meer naar jongens of een stoer meisje.quote:
Edit: laat maar, is voor ib'ers zie ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:00 schreef Hupje het volgende:
Heeft iemand interesse in het boek 'Aan de slag met slimme kleuters'? 1x gelezen, als nieuw. Past door de brievenbus.
[ afbeelding ]
Wat is een IB'er?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:15 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Edit: laat maar, is voor ib'ers zie ik.
Jep. Ik hoopte dat het voor ouders was. Mijn nu-nog-peuter lijkt nogal slim aangelegd.quote:
Ja, mijn zoonquote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:46 schreef Nanukerst het volgende:
Wordt hier iemand gelukkig van een zgan H&M Spidermanpak maat 110/116?
Verkochtquote:Op maandag 5 juli 2021 20:33 schreef gestreeptestoel het volgende:
https://ibb.co/MV3Vwhd
mt 110-110/116-116
Vanaf welke leeftijd is dit leuk? De site zegt 3 jaar, maar wat is jouw ervaring?quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:31 schreef nectarientje het volgende:
Te koop!
Loco Bambino met 2 boekjes: 'Op de boerderij' en 'pipapanda en haar wilde dierenvriendjes'![]()
Madam heeft er niet veel mee gespeeld en heeft nu Loco mini.
Ik wil er graag 20 incl verzenden voor. (PostNl brievenbuspakje)
Jonger ook al wel. Nu heeft madam altijd goede concentratie gehad, maar dit ging vanaf 2j3mn wel goed. Wel met ons samen om te helpen met omdraaienquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:42 schreef Keroppi het volgende:
Vanaf welke leeftijd is dit leuk? De site zegt 3 jaar, maar wat is jouw ervaring?
Ik heb denk ik nog ergens een lansinoh liggen, ik zal vanavond ff zoeken!quote:Op maandag 26 juli 2021 15:08 schreef Tink89 het volgende:
Ik post hem even hier ook maar:
Heeft er iemand een haakaa/lansinoh collector over die snel en voor weinig weg mag? Ik kolf nu steeds na na de ochtendvoeding (anders heb ik op opvangdagen niet genoeg) en volgens mij kan dat makkelijker...
Ik heb 'em niet kunnen vinden..quote:Op maandag 26 juli 2021 15:08 schreef Tink89 het volgende:
Heeft er iemand een haakaa/lansinoh collector over die snel en voor weinig weg mag? Ik kolf nu steeds na na de ochtendvoeding (anders heb ik op opvangdagen niet genoeg) en volgens mij kan dat makkelijker...
Jammer, maar txs voor het zoeken!quote:
Nog op zoek? Hier ligt een lansinoh die wel weg kan.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:08 schreef Tink89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht het hier niet lukken, kijk dan eens naar je lokale kringloop, daar staan er hier altijd best wel wat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:53 schreef Gogo83 het volgende:
Ik ben op zoek naar een 14-inch kinderfiets, bij voorkeur met zijwieltjes. En hoewel ik zelf helemaal oké ben met alle kleuren van de regenboog, heeft mijn kleuter een andere mening: roze is voor meisjes en dat wil ie dus niet.
Ik kom zelf uit Den Bosch, maar ben ook regelmatig in IJsselstein en volgende week vrijdag in Goes. Enigszins bij een van die plaatsten in de buurt is dus handig!
Ik heb een 16 inch decathlon fietsje staan, wit met eskimo print (https://www.decathlon.nl/(...)220?mc=8379180&c=Wit)quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:53 schreef Gogo83 het volgende:
Ik ben op zoek naar een 14-inch kinderfiets, bij voorkeur met zijwieltjes. En hoewel ik zelf helemaal oké ben met alle kleuren van de regenboog, heeft mijn kleuter een andere mening: roze is voor meisjes en dat wil ie dus niet.
Ik kom zelf uit Den Bosch, maar ben ook regelmatig in IJsselstein en volgende week vrijdag in Goes. Enigszins bij een van die plaatsten in de buurt is dus handig!
Als Gogo83 hem niet wilt, houden wij ons aanbevolen. Je kent mijn schoonzus geloof ik ;-)quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:49 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik heb een 16 inch decathlon fietsje staan, wit met eskimo print (https://www.decathlon.nl/(...)220?mc=8379180&c=Wit)
Frame valt laag, ervaring is hier dat ze er vanaf 100-104cm al prima op kunnen. Hij was hier iig al snel te klein. Mag je gratis ophalen bij 013. Met standaard en verlichting, zijwieltjes zou je dan zelf even moeten bijkopen.
Er gaat zo geen belletje rinkelen, maar als Gogo m niet wil is ie voor jullie hoor. Staat hier toch maar in de wegquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:46 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Als Gogo83 hem niet wilt, houden wij ons aanbevolen. Je kent mijn schoonzus geloof ik ;-)
Als dit te duur is mag er ook altijd een tegenbod worden gedaan natuurlijkquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:38 schreef SQ het volgende:
Ik heb nog 1 onaangebroken en 1 aangebroken maar zo goed als volle verpakking Medela moedermelkzakjes liggen (bijna 100 zakjes in totaal). Ook heb ik nog 2 volle dozen (eentje aangebroken maar zijn er maar een paar uit) zoogkompressen van medela. Deze kompressen zijn allemaal individueel verpakt
De nieuwwaarde ligt rond de 45 euro totaal, ik vraag voor het hele pakket inclusief verzenden 20 euro.
Tip: Ik ben ik teva-fan, maar de sandalen van een tientje van de decathlon passen onze dochter net zo goed, mochten teva's niet lukken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:06 schreef Lemijn het volgende:
Heeft iemand nog Teva’s liggen in maat 27 of 28 die weg mogen?
quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:17 schreef Malteser het volgende:
Heb hier een zak met kinderschoenen staan, allemaal door een jongen gedragen, de een meer dan de ander. Maar nog goed voor een rondje naar de speeltuin oid.
Shoesme maat 24 (blauw), 25 (blauw), 26 (bruin gevoerd) en 28 (blauw).
Converse donkerblauw hoog maat 24.
Regenlaarzen donkerblauw Dunlop maat 22 en 25.
Sandalen RedRag bruin maat 24.
Heb van alles foto’s maar hieronder enkele voorbeelden:Wat wil je er voor hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oeh, je komt als geroepenquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een Swimtrainer te koop.
Zo een: https://www.mamaloesbabys(...)UfCk_1xoCZp4QAvD_BwE
5 euro exclusief verzenden?quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oeh, je komt als geroepen![]()
Wat wil je ervoor hebben?
Ja, maar ze zijn wel (zichtbaar) vierdehands oid. Mogen tegen verzendkosten weg.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:06 schreef Lemijn het volgende:
Heeft iemand nog Teva’s liggen in maat 27 of 28 die weg mogen?
Vanaf welke leeftijd zijn die?quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:17 schreef MorganLeFay het volgende:
Iemand interesse in een roze zwemvestje? Is zo'n puddle jumper van Sevylor
Dat wilde ik ook vragenquote:
2 jaar en 15 kilo? Die van mij is bijna 3 en weegt er 12... ik sla nog maar even over.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:25 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Volgens bol.com zijn ze voor 2-6 jaar (15-30 kg).
Dit is maar wat er op bol.com staat, Aquafitshop zegt 12-30kg. Geen peil op te trekken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:10 schreef Tink89 het volgende:
[..]
2 jaar en 15 kilo? Die van mij is bijna 3 en weegt er 12... ik sla nog maar even over.
Dan heb ik wel interesse, maar ik was natuurlijk eigenlijk niet de eerste. Prul is namelijk wel bijna 3 en past qua lengte in 98 nu. Breedte nog in 86/92.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:37 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Dit is maar wat er op bol.com staat, Aquafitshop zegt 12-30kg. Geen peil op te trekken.
Anyway, als iemand interesse heeft: ik heb uiteraard foto's! Hij ziet er nog als nieuw uit! Mijn dochter heeft er veel plezier van gehad toen ze 1,5 tot 4 jaar was
Wij gaan over zes weken een week naar centerparcsquote:Op maandag 9 augustus 2021 15:25 schreef pinquit het volgende:
Je mag 'm hoor tink!ik heb geen idee wanneer we ooit gaan zwemmen, dus beter wordt hij nu goed gebruikt
Welke broekmaat is het? Ik heb nog een Wompat Medium die voor weinig weg mag.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:57 schreef CaVaBien het volgende:
Heeft iemand misschien nog een draagzak over voor peuters (2 jaar/ 12 kilo) die weg mag?
Ik ga het niet veel gebruiken, aangezien het alleen voor op vakantie is, dus het liefst wel een draagzak waarvan de vraagprijs niet al te hoog is.
Suggesties voor budget draagzakken zijn eventueel ook welkom
Ze draagt maat 92.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:02 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Welke broekmaat is het? Ik heb nog een Wompat Medium die voor weinig weg mag.
Deze gaat tot maat 92. Het is de Wompat Kide Malva. Mag gaan voor ¤60,- inclusief verzendkosten.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:39 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Ze draagt maat 92.
Ik heb zeker interesse!
PM!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:44 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Deze gaat tot maat 92. Het is de Wompat Kide Malva. Mag gaan voor ¤60,- inclusief verzendkosten.
Die is echt roze of niet..?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:50 schreef twist02 het volgende:
Las hierboven nog interesse in Puddle Jumpers. Wij hebben deze nog liggen die weg mag:
[ [url=https://images.internetstores.de/products//613570/02/bbfb23/Sevylor_Puddle_Jumper_Schwimmhilfe_Delphin_Kinder_pink[640x480].jpg]afbeelding[/url] ]
Dat is precies dezelfde als die ik nog heb liggen. Heb Tink niet meer gehoord...dus hij is hier ook nog beschikbaarquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:50 schreef twist02 het volgende:
Las hierboven nog interesse in Puddle Jumpers. Wij hebben deze nog liggen die weg mag:
[ [url=https://images.internetstores.de/products//613570/02/bbfb23/Sevylor_Puddle_Jumper_Schwimmhilfe_Delphin_Kinder_pink[640x480].jpg]afbeelding[/url] ]
Oh sorry! Iets met zieke baby. Wij gaan voor een nieuwe, zijn online best vaak in de salequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:37 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Dat is precies dezelfde als die ik nog heb liggen. Heb Tink niet meer gehoord...dus hij is hier ook nog beschikbaar
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:30 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Oh sorry! Iets met zieke baby. Wij gaan voor een nieuwe, zijn online best vaak in de sale
Ja! Voedingskleding is welkomquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:42 schreef SQ het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een pakketje voedingstops van bshirt / h&m in maat L? Oh en 2 jurkjes (grijze wol en zwart chiffon).
Het is allemaal duidelijk gedragen en er zitten in sommige shirts ook kleine broekriemgaatjes, maar het kan denk ik nog wel een rondje mee. Laat me maar even weten als iemand interesse heeft, dan maak ik foto's.
Tevens heb ik nog een paar mammae bh's in grofweg 85F en 90F liggen.
Je kunt ze binnen 10 of 14 dagen annulerenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:47 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Recent won ik een veiling op VakantieVeilingen, maar ik blijk na goed lezen helemaal te kunnen..![]()
Ik heb nu dus 2 kaartjes voor de Efteling in de aanbiedingallen voor op een doordeweekse dag geldig.
Let op: geldig van 6 september t/m 23 december 2021 maar niet van 18 oktober t/m 5 november 2021 (herfstvakantie). Ik informeer je verder via DM.
Vraagprijs: ¤53,50 voor beide kaartjes, dat heb ik er zelf ook voor betaald
Ja! Ik neem ze graag over!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:47 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Recent won ik een veiling op VakantieVeilingen, maar ik blijk na goed lezen helemaal te kunnen..![]()
Ik heb nu dus 2 kaartjes voor de Efteling in de aanbiedingallen voor op een doordeweekse dag geldig.
Let op: geldig van 6 september t/m 23 december 2021 maar niet van 18 oktober t/m 5 november 2021 (herfstvakantie). Ik informeer je verder via DM.
Vraagprijs: ¤53,50 voor beide kaartjes, dat heb ik er zelf ook voor betaald
In die koffertjes heb ik wel interesse. Zijn ze compleet?quote:Op woensdag 1 september 2021 13:40 schreef F_r het volgende:
Ik heb nog wat avi start boekjes gevonden. Is daar interesse in? en 2 koffertjes met ik leer lezen
https://www.bol.com/nl/nl/p/ik-leer-lezen/9200000073981454/
deze dus
en ook de variant ik leer rekenen dacht ik.
Ik kijk straks even voor jequote:Op donderdag 2 september 2021 14:54 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
In die koffertjes heb ik wel interesse. Zijn ze compleet?
Ik heb een Little Frog Dark Bazzite liggen. Is een redelijk basic geweven doek maar ook geschikt voor newborns.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:37 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Zijn er nog dames die een draagdoek te koop aanbieden waar een newborn ook in kan? Wij hebben een draagzak, maar daar is ze nu nog te klein voor. Ze is 2,5 week oud en afgelopen maandag gaf de weegschaal 3,3 kilo aan.
25 incl verzending, tenzij je in de buurt van 040 woont, dan kunnen we ook iets anders regelen.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:35 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Fijn! Heb je een foto van de rekbare doek, lunapuella?
Waar zat je aan te denken qua prijs, SQ?
quote:Op donderdag 2 september 2021 17:35 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Fijn! Heb je een foto van de rekbare doek, lunapuella?
Ja op je beide vragen! (en dan maat 110quote:Op zondag 5 september 2021 14:30 schreef Burdie het volgende:
Of überhaupt jongens kleding t/m maat 110?
Wellicht in jongens najaars/winterspul in 116quote:Op zondag 5 september 2021 18:57 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ik ga hier binnenkort de kast opruimen, ik heb dus binnenkort jongenskleding maat 116 en 122 in de aanbieding. Is daar interesse in?
Ja!quote:Op zondag 5 september 2021 18:57 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ik ga hier binnenkort de kast opruimen, ik heb dus binnenkort jongenskleding maat 116 en 122 in de aanbieding. Is daar interesse in?
Zeker!quote:Op zondag 5 september 2021 18:57 schreef Mevr_Mus het volgende:
Graag!quote:Op zondag 5 september 2021 14:30 schreef Burdie het volgende:
Of überhaupt jongens kleding t/m maat 110?
Ik heb deze van Noppies liggen, met een capuchon die eraan kan. Is echt al wel flink gedragen, maar staat zo onwijs schattig. Heb er eventueel een bijpassende sjaal bij, met roestkleur, okergeel en donkerblauw. Omdat ie zijn beste tijd echt wel gehad heeft, mag ie voor verzendkosten weg.quote:Op maandag 6 september 2021 10:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben op zoek naar een winterjasje voor jongens maat 86, of een winterjas voor meisjes maat 140/146.
quote:Op maandag 6 september 2021 14:59 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik heb deze van Noppies liggen, met een capuchon die eraan kan. Is echt al wel flink gedragen, maar staat zo onwijs schattig. Heb er eventueel een bijpassende sjaal bij, met roestkleur, okergeel en donkerblauw. Omdat ie zijn beste tijd echt wel gehad heeft, mag ie voor verzendkosten weg.
[ afbeelding ]Interesse! Ik DM je vanavond even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prachtige jas! Ben je vast zo kwijt.quote:Op woensdag 8 september 2021 09:14 schreef lunapuella het volgende:
Voor het aanstaande koude seizoen: ik verkoop mijn Liliputi draagjas (ook als positiejas te dragen) op Vinted. Voor fokkers is er ook direct (zonder Vinted-servicekosten) wel wat te regelen.
https://www.vinted.nl/dam(...)itiejas-van-liliputi
En de rest muv het jasje en dat wat 116 is vind ik wel watquote:Op zaterdag 11 september 2021 10:49 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Tuurlijk. Allemaal? Of bepaalde maten?
Allemaal!quote:Op zaterdag 11 september 2021 10:49 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Tuurlijk. Allemaal? Of bepaalde maten?
Ok, leuk! Stuur jij ook een pb?quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:56 schreef Quoi het volgende:
[..]
En de rest muv het jasje en dat wat 116 is vind ik wel wat
De box is verkocht.quote:Op maandag 13 september 2021 17:48 schreef arvensis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan ik iemand blij maken met een box incl. matras en/of Tiny Love?
Ophalen in Tiel.
De shirtjes van Little Bird zijn weer beschikbaar.quote:Op zaterdag 11 september 2021 10:30 schreef MevrouwCactus het volgende:
Kleding vanaf maat 116:
Little Bird maat 6-7 years, ¤5,- per stuk
[ afbeelding ]
Little Bird maat 7-8 years, ¤5,- per stuk
[ afbeelding ]
Little Bird 7-8 years, nieuw met prijskaartje, ¤7,50
[ afbeelding ]
Little Bird maat 6-7 years, ¤5,-
[ afbeelding ]
Ik wil graag Little Bird maat 7-8 years, ¤5,- per stuk, de 2 regenboogshirtsquote:Op donderdag 23 september 2021 07:06 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
De shirtjes van Little Bird zijn weer beschikbaar.
Okquote:Op donderdag 23 september 2021 17:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil graag Little Bird maat 7-8 years, ¤5,- per stuk, de 2 regenboogshirts
Imgur. Ik moest laatst wel de app opnieuw installeren trouwens.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:12 schreef gestreeptestoel het volgende:
Waar uploaden jullie foto's? Ik krijg het niet meer voor elkaar
Lukte ook niet. Heb het nu bij een andere site voor elkaar gekregenquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:21 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Imgur. Ik moest laatst wel de app opnieuw installeren trouwens.
De geel/rood/blauw/groene trui bedoel je? Stuur maar een pb. Prijs komen we vast uitquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:41 schreef Lemijn het volgende:
Ik heb interesse in de broeken en de gestreepte trui op de eerste foto van post #201 linksboven.
Wat vraag je daarvoor?
Ik heb er één. Ik heb hem echt amper aan gedaan bij A. Ga morgen even checken of hij nog past. Als dat nog onvoldoende is DM ik je even. Mits je nog geen ander op het oog hebtquote:Op zaterdag 25 september 2021 19:14 schreef arvensis het volgende:
Heeft iemand een iELM-pak in 74-80?
Mocht arvensis niet willen, dan heb ik wel interesse!quote:Op zaterdag 25 september 2021 19:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb er één. Ik heb hem echt amper aan gedaan bij A. Ga morgen even checken of hij nog past. Als dat nog onvoldoende is DM ik je even. Mits je nog geen ander op het oog hebt
Deze is het:
[ afbeelding ]
Ik zal morgen wat foto's plaatsen!quote:Op zaterdag 25 september 2021 14:06 schreef B.ertha het volgende:
Misschien wel (beide). Heb je foto's? En wat vraag je ervoor?
No worries, dan kijk ik morgen even voor Gogo.quote:Op zaterdag 25 september 2021 20:37 schreef arvensis het volgende:
Thanks, ik hou hem even in m’n achterhoofd. Is niet helemaal de kleur/het design die ik zoek voor Zielie.
Wat wil je er voor hebben? Kan hem vandaag eventueel ophalen. :-)quote:Op zondag 26 september 2021 04:29 schreef pinquit het volgende:
@:arvensis ik heb deze [ afbeelding ]
Ik geloof ik 80, check ik morgen even.
10tje ofzo?quote:Op zondag 26 september 2021 07:19 schreef arvensis het volgende:
[..]
Wat wil je er voor hebben? Kan hem vandaag eventueel ophalen. :-)
Ik heb een lichtblauwe 86 welke al past vanaf 74/80 in de aanbiedingquote:Op zaterdag 25 september 2021 19:14 schreef arvensis het volgende:
Heeft iemand een iELM-pak in 74-80?
Die van rilling zijn dat broekjes of leggings¿ En wat vraag je ervoor?quote:Op zondag 26 september 2021 09:31 schreef arvensis het volgende:
Ik heb wat winterjassen en wolletjes op Vinted gezet. FOK!prijs is bespreekbaar.
https://www.vinted.nl/member/38491113-dstnzhr
[ afbeelding ]
Z8, 92/98
[ afbeelding ]
Hema regenjas, 86/92
[ afbeelding ]
Zara, 62 (dikke winterjas)
[ afbeelding ]
Zara, 68 (dikke winterjas)
[ afbeelding ]
Cosilana, 62/68, wol/zijde (klein gaatje, geen motschade!)
[ afbeelding ]
Dilling, 92, wol
[ afbeelding ]
Dilling, 92, wol
Dat zijn leggings. Op koude dagen dragen m’n kinderen deze leggings als onderkleding. Wol houdt lekker warm.quote:Op zondag 26 september 2021 09:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
Die van rilling zijn dat broekjes of leggings¿ En wat vraag je ervoor?
Je mag 'm overnemen hoor. Hij is maat 80.quote:Op zaterdag 25 september 2021 20:59 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Mocht arvensis niet willen, dan heb ik wel interesse!
Hey gogo, heb je ze nog in de aanbieding?quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:01 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik zal morgen wat foto's plaatsen!
Sorry, door een idioot drukke week was ik er nog niet aan toegekomen! Ik heb de volgende dingen op marktplaats gezet:quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hey gogo, heb je ze nog in de aanbieding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Link naar marktplaats: https://www.marktplaats.nl/u/renate/9913798/
quote:Op zondag 3 oktober 2021 14:07 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Sorry, door een idioot drukke week was ik er nog niet aan toegekomen! Ik heb de volgende dingen op marktplaats gezet:
-Een Sleepyhead;
-Een puckababy newborn slaapzak;
-Het aanschuifbedje/wiegje (heb daar ook nog wat beddengoed voor liggen wat maar weinig gebruikt is);
-Een omslagdoek voor naar buiten, zie spoiler voor überlieve foto die ik niet op marktplaats wilde zetten.Die foto is echt te liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Link naar marktplaats: https://www.marktplaats.nl/u/renate/9913798/![]()
Mocht Bertha geen interesse hebben dan heb Ik interesse in de slaapzak en de omslagdoek. Wil je het via hier of via marktplaats regelen?
Die hoef ik niet dus prima! @Gogo83 had je ook nog een newbornset voor de tripptrapp?quote:Op zondag 3 oktober 2021 14:23 schreef Takkie88 het volgende:
[..]
Die foto is echt te lief![]()
Mocht Bertha geen interesse hebben dan heb Ik interesse in de slaapzak en de omslagdoek. Wil je het via hier of via marktplaats regelen?
Oh ja, die ben ik vergeten erop te zetten! Ik pb je even!quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:43 schreef B.ertha het volgende:
For
[..]
Die hoef ik niet dus prima! @:Gogo83 had je ook nog een newbornset voor de tripptrapp?
Ja, die paarse!quote:Op donderdag 7 oktober 2021 11:50 schreef gestreeptestoel het volgende:
[ link | afbeelding ]
maat 104
[ link | afbeelding ]
maat 110
@fysio-tjequote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:27 schreef B.ertha het volgende:
Tien is wel genoeg. 50/50 doen @:Keroppi?
Prima B.ertha. stuur je me even een berichtje dan regelen we het!quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:27 schreef B.ertha het volgende:
Tien is wel genoeg. 50/50 doen @:Keroppi?
Hoi ik ben wel geïnteresseerd in de blauwe jas als je m nog hebtquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:26 schreef Malteser het volgende:
Aangeboden, twee winterjassen!
Name it donkerblauw, nieuw gekocht vorig seizoen. Nog heel erg mooi! Labelmaat 92, valt ruim dus draagmaat 92/98. Vraagprijs ¤12,50?
Wibra donkergroen, nieuw gekocht, gebruikt als speeljas. Goed gebruikt maar nog netjes/nergens kapot. Labelmaat 92, valt ruim dus draagmaat 92/98. Vraagprijs ¤5,-?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jazeker, hij is er nog. Even verder via PM?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:17 schreef Solodelphi het volgende:
[..]
Hoi ik ben wel geïnteresseerd in de blauwe jas als je m nog hebt
Gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wir müssen leben, bis wir sterben!
quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:53 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Niet echt kind gerelateerd, daarom onder een spoiler:Volgens mij heb ik je net heel veel gegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
2 volle kaarten, whoootquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:12 schreef PKM het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je net heel veel gegeven.
Niet echt kind gerelateerd, daarom onder een spoiler:Done!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh wat tof.quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:24 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb nog een oude foto gevonden, morgen kan ik evt betere foto’s maken. Hij is btw op te halen in Zoetermeer. Marktplaatsprijs wordt ¤75, voor Fokkers is ¤50 ook prima.
https://imgur.com/a/MBWd57RWij zijn voorlopig nog niet toe aan het inrichten van een babykamer helaas, anders had ik zeker interesse gehad. Ben niet van plan alles nieuw te kopen namelijk.
![]()
Wow! Thxxxxxquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:58 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Done!
[..]
Oh wat tof.Wij zijn voorlopig nog niet toe aan het inrichten van een babykamer helaas, anders had ik zeker interesse gehad. Ben niet van plan alles nieuw te kopen namelijk.
Niet echt kind gerelateerd, daarom onder een spoiler:AlsjeblieftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh heel vet! Hoe groot is ie en kan ie uit elkaar of is er een aanhanger nodig?quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:24 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb nog een oude foto gevonden, morgen kan ik evt betere foto’s maken. Hij is btw op te halen in Zoetermeer. Marktplaatsprijs wordt ¤75, voor Fokkers is ¤50 ook prima.
https://imgur.com/a/MBWd57R
Niet echt kind gerelateerd, daarom onder een spoiler:Goed om te weten, ik doe niks met die zegels en heb je net alles wat ik heb gegeven. Ik zie dat die actie tot februari loopt. Zeg je even als je genoeg hebt? Anders blijf ik gewoon aan je storten tot het einde van de actie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geen idee wat mijn moeder allemaal wil van deze serie, dus stort maar doorquote:Op maandag 18 oktober 2021 10:35 schreef Limone het volgende:
[..]
Goed om te weten, ik doe niks met die zegels en heb je net alles wat ik heb gegeven. Ik zie dat die actie tot februari loopt. Zeg je even als je genoeg hebt? Anders blijf ik gewoon aan je storten tot het einde van de actie.
Hij kan uit elkaar, grootste plank is de glijbaan zelf. Afmetingen durf ik niet uit m’n hoofd te zeggen. De bak zelf is al minimaal 1x1, de glijbaan daarnaast nog een cm of 50 breed denk ik en de voorkant steekt ook nog een stuk uit zoals je ziet. Ik kan m vanavond wel even voor je opmeten.quote:Op maandag 18 oktober 2021 08:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oh heel vet! Hoe groot is ie en kan ie uit elkaar of is er een aanhanger nodig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik ook deze tent van Djeco:, bij interesse kan ik daar ook foto's van maken
![]()
De tent is 1.30m hoog en een meter in diameter? Waar op te halen en wat is je vraagprijs?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 14:38 schreef onomatopee het volgende:
Verder heb ik ook deze tent van Djeco: [ afbeelding ], bij interesse kan ik daar ook foto's van maken
Wij hebben evt wel de oude toettoet garage die weg mag (met de grote politieauto en het grote vliegtuig erbij, en evt nog wat losse auto’s). Deze:quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:29 schreef B.ertha het volgende:
Is iemand toevallig van plan om zoiets weg te doen?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik zie dit soort dingen vaak bij de kringloop staan! Daar kwam die van Sjaak ook vandaan en die heeft er jaren mee gespeeld bij oma.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:29 schreef B.ertha het volgende:
Is iemand toevallig van plan om zoiets weg te doen?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik denk dat ik beide heb jaquote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:42 schreef gestreeptestoel het volgende:
Iemand meisjeskleding mt 128?
En jongens 134/140?
Ik heb zelf nog vanalles in 110/116 tm 122
Zie vorige pagina’s.
Graagquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:31 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik denk dat ik beide heb ja
Zal het weekend even voor je kijken.
Die is leuk! Wat zou je ervoor willen hebben?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:42 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Wij hebben evt wel de oude toettoet garage die weg mag (met de grote politieauto en het grote vliegtuig erbij, en evt nog wat losse auto’s). Deze: [ afbeelding ]
Alleen de garage ¤5, met vliegtuig en grote politie auto en twee kleine auto’s ¤10 totaal? Er is wel goed mee gespeeld, maar kan zo nog een ronde mee. Kijk maar als je de ballenbak op komt halen of je het dat geld waard vindt.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die is leuk! Wat zou je ervoor willen hebben?
Wat wil je voor de fiets? Dus niet de loopfiets...quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 14:08 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ik heb hier nog een zo goed als nieuwe meisjes Puky fiets in de aanbieding. 16 inch in de kleur Berry.
En een Puky loopfiets met luchtbanden in de kleur roze/paars.
We wonen in Zevenaar
Hij staat voor 100 op marktplaats, maar bieden kan.quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:04 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wat wil je voor de fiets? Dus niet de loopfiets...
Txs, maar we wachten toch nog even. Prul zit nu nog prima op haar 12 inch fietsje, dus geen haast... en man vroeg gisteren toen ik 'm het fietsje liet zien 'nóg meer meuk in de garage die we het komende jaar zeker niet gaan gebruiken?' en daar heeftie wel een punt ;-)quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:48 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Hij staat voor 100 op marktplaats, maar bieden kan.
Welke regio?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:59 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb ook nog in de aanbieding:
• een rode maxi cosi Pebble met zonnekap en verkleiners, met gratis rode Wallaboo voetenzak en fuchsia hoes
• Een maxi cosi 2 way fix base waar de Pebble op past.
En binnenkort:
Een grijze maxi cosi axissfix groep 1 stoel
Een grijze maxi cosi Tobi groep 1 stoel.
Nooit een ongeluk oid mee gebeurd en in goede staat.
En drie mini stoffen stoeltjes
2x deze: https://www.intertoys.nl/(...)toeltje-nijntje-mint
En 1 keer dezelfde in een blauwe stof. De stof is wel erg pillig en heeft vlekken, dus mag gratis opgehaald worden (hoeft niet in 1 ‘koop’), foto’s kan ik op aanvraag maken.
Ja hoi die wil ik welquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:10 schreef amaranta het volgende:
Ik heb 1x een nauwelijks gelezen Mizielinkski atlas te koop.
15 euro excl verzenden
Ik heb geen foto, maar het is deze
https://www.bol.com/nl/nl/p/atlas/9200000011675279/
Ik heb denk ik al 10 jaar geen Senseo. Is bonenkoffie ook goed?quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:39 schreef SQ het volgende:
Nee dan kom ik m wel halen, kan ik meteen een lekker kopje koffie senseo drinken en het huis bewonderen
Haha, kun je nagaan hoe lang ik al niet meer bij jou geweest benquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb denk ik al 10 jaar geen Senseo. Is bonenkoffie ook goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |