Hey gogo, heb je ze nog in de aanbieding?quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:01 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik zal morgen wat foto's plaatsen!
Sorry, door een idioot drukke week was ik er nog niet aan toegekomen! Ik heb de volgende dingen op marktplaats gezet:quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hey gogo, heb je ze nog in de aanbieding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Link naar marktplaats: https://www.marktplaats.nl/u/renate/9913798/
quote:Op zondag 3 oktober 2021 14:07 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Sorry, door een idioot drukke week was ik er nog niet aan toegekomen! Ik heb de volgende dingen op marktplaats gezet:
-Een Sleepyhead;
-Een puckababy newborn slaapzak;
-Het aanschuifbedje/wiegje (heb daar ook nog wat beddengoed voor liggen wat maar weinig gebruikt is);
-Een omslagdoek voor naar buiten, zie spoiler voor überlieve foto die ik niet op marktplaats wilde zetten.Die foto is echt te liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Link naar marktplaats: https://www.marktplaats.nl/u/renate/9913798/![]()
Mocht Bertha geen interesse hebben dan heb Ik interesse in de slaapzak en de omslagdoek. Wil je het via hier of via marktplaats regelen?
Die hoef ik niet dus prima! @Gogo83 had je ook nog een newbornset voor de tripptrapp?quote:Op zondag 3 oktober 2021 14:23 schreef Takkie88 het volgende:
[..]
Die foto is echt te lief![]()
Mocht Bertha geen interesse hebben dan heb Ik interesse in de slaapzak en de omslagdoek. Wil je het via hier of via marktplaats regelen?
Oh ja, die ben ik vergeten erop te zetten! Ik pb je even!quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:43 schreef B.ertha het volgende:
For
[..]
Die hoef ik niet dus prima! @:Gogo83 had je ook nog een newbornset voor de tripptrapp?
Ja, die paarse!quote:Op donderdag 7 oktober 2021 11:50 schreef gestreeptestoel het volgende:
[ link | afbeelding ]
maat 104
[ link | afbeelding ]
maat 110
@fysio-tjequote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:27 schreef B.ertha het volgende:
Tien is wel genoeg. 50/50 doen @:Keroppi?
Prima B.ertha. stuur je me even een berichtje dan regelen we het!quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:27 schreef B.ertha het volgende:
Tien is wel genoeg. 50/50 doen @:Keroppi?
Hoi ik ben wel geïnteresseerd in de blauwe jas als je m nog hebtquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:26 schreef Malteser het volgende:
Aangeboden, twee winterjassen!
Name it donkerblauw, nieuw gekocht vorig seizoen. Nog heel erg mooi! Labelmaat 92, valt ruim dus draagmaat 92/98. Vraagprijs ¤12,50?
Wibra donkergroen, nieuw gekocht, gebruikt als speeljas. Goed gebruikt maar nog netjes/nergens kapot. Labelmaat 92, valt ruim dus draagmaat 92/98. Vraagprijs ¤5,-?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |