Jazeker, hij is er nog. Even verder via PM?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:17 schreef Solodelphi het volgende:
[..]
Hoi ik ben wel geïnteresseerd in de blauwe jas als je m nog hebt
Gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wir müssen leben, bis wir sterben!
quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:53 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Niet echt kind gerelateerd, daarom onder een spoiler:Volgens mij heb ik je net heel veel gegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
2 volle kaarten, whoootquote:Op zondag 17 oktober 2021 19:12 schreef PKM het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je net heel veel gegeven.
Niet echt kind gerelateerd, daarom onder een spoiler:Done!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh wat tof.quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:24 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb nog een oude foto gevonden, morgen kan ik evt betere foto’s maken. Hij is btw op te halen in Zoetermeer. Marktplaatsprijs wordt ¤75, voor Fokkers is ¤50 ook prima.
https://imgur.com/a/MBWd57RWij zijn voorlopig nog niet toe aan het inrichten van een babykamer helaas, anders had ik zeker interesse gehad. Ben niet van plan alles nieuw te kopen namelijk.
![]()
Wow! Thxxxxxquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:58 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Done!
[..]
Oh wat tof.Wij zijn voorlopig nog niet toe aan het inrichten van een babykamer helaas, anders had ik zeker interesse gehad. Ben niet van plan alles nieuw te kopen namelijk.
Niet echt kind gerelateerd, daarom onder een spoiler:AlsjeblieftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh heel vet! Hoe groot is ie en kan ie uit elkaar of is er een aanhanger nodig?quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:24 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb nog een oude foto gevonden, morgen kan ik evt betere foto’s maken. Hij is btw op te halen in Zoetermeer. Marktplaatsprijs wordt ¤75, voor Fokkers is ¤50 ook prima.
https://imgur.com/a/MBWd57R
Niet echt kind gerelateerd, daarom onder een spoiler:Goed om te weten, ik doe niks met die zegels en heb je net alles wat ik heb gegeven. Ik zie dat die actie tot februari loopt. Zeg je even als je genoeg hebt? Anders blijf ik gewoon aan je storten tot het einde van de actie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geen idee wat mijn moeder allemaal wil van deze serie, dus stort maar doorquote:Op maandag 18 oktober 2021 10:35 schreef Limone het volgende:
[..]
Goed om te weten, ik doe niks met die zegels en heb je net alles wat ik heb gegeven. Ik zie dat die actie tot februari loopt. Zeg je even als je genoeg hebt? Anders blijf ik gewoon aan je storten tot het einde van de actie.
Hij kan uit elkaar, grootste plank is de glijbaan zelf. Afmetingen durf ik niet uit m’n hoofd te zeggen. De bak zelf is al minimaal 1x1, de glijbaan daarnaast nog een cm of 50 breed denk ik en de voorkant steekt ook nog een stuk uit zoals je ziet. Ik kan m vanavond wel even voor je opmeten.quote:Op maandag 18 oktober 2021 08:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oh heel vet! Hoe groot is ie en kan ie uit elkaar of is er een aanhanger nodig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik ook deze tent van Djeco:, bij interesse kan ik daar ook foto's van maken
![]()
De tent is 1.30m hoog en een meter in diameter? Waar op te halen en wat is je vraagprijs?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 14:38 schreef onomatopee het volgende:
Verder heb ik ook deze tent van Djeco: [ afbeelding ], bij interesse kan ik daar ook foto's van maken
Wij hebben evt wel de oude toettoet garage die weg mag (met de grote politieauto en het grote vliegtuig erbij, en evt nog wat losse auto’s). Deze:quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:29 schreef B.ertha het volgende:
Is iemand toevallig van plan om zoiets weg te doen?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik zie dit soort dingen vaak bij de kringloop staan! Daar kwam die van Sjaak ook vandaan en die heeft er jaren mee gespeeld bij oma.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:29 schreef B.ertha het volgende:
Is iemand toevallig van plan om zoiets weg te doen?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik denk dat ik beide heb jaquote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:42 schreef gestreeptestoel het volgende:
Iemand meisjeskleding mt 128?
En jongens 134/140?
Ik heb zelf nog vanalles in 110/116 tm 122
Zie vorige pagina’s.
Graagquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:31 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik denk dat ik beide heb ja
Zal het weekend even voor je kijken.
Die is leuk! Wat zou je ervoor willen hebben?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:42 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Wij hebben evt wel de oude toettoet garage die weg mag (met de grote politieauto en het grote vliegtuig erbij, en evt nog wat losse auto’s). Deze: [ afbeelding ]
Alleen de garage ¤5, met vliegtuig en grote politie auto en twee kleine auto’s ¤10 totaal? Er is wel goed mee gespeeld, maar kan zo nog een ronde mee. Kijk maar als je de ballenbak op komt halen of je het dat geld waard vindt.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die is leuk! Wat zou je ervoor willen hebben?
Wat wil je voor de fiets? Dus niet de loopfiets...quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 14:08 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ik heb hier nog een zo goed als nieuwe meisjes Puky fiets in de aanbieding. 16 inch in de kleur Berry.
En een Puky loopfiets met luchtbanden in de kleur roze/paars.
We wonen in Zevenaar
Hij staat voor 100 op marktplaats, maar bieden kan.quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:04 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wat wil je voor de fiets? Dus niet de loopfiets...
Txs, maar we wachten toch nog even. Prul zit nu nog prima op haar 12 inch fietsje, dus geen haast... en man vroeg gisteren toen ik 'm het fietsje liet zien 'nóg meer meuk in de garage die we het komende jaar zeker niet gaan gebruiken?' en daar heeftie wel een punt ;-)quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:48 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Hij staat voor 100 op marktplaats, maar bieden kan.
Welke regio?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:59 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb ook nog in de aanbieding:
• een rode maxi cosi Pebble met zonnekap en verkleiners, met gratis rode Wallaboo voetenzak en fuchsia hoes
• Een maxi cosi 2 way fix base waar de Pebble op past.
En binnenkort:
Een grijze maxi cosi axissfix groep 1 stoel
Een grijze maxi cosi Tobi groep 1 stoel.
Nooit een ongeluk oid mee gebeurd en in goede staat.
En drie mini stoffen stoeltjes
2x deze: https://www.intertoys.nl/(...)toeltje-nijntje-mint
En 1 keer dezelfde in een blauwe stof. De stof is wel erg pillig en heeft vlekken, dus mag gratis opgehaald worden (hoeft niet in 1 ‘koop’), foto’s kan ik op aanvraag maken.
Ja hoi die wil ik welquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:10 schreef amaranta het volgende:
Ik heb 1x een nauwelijks gelezen Mizielinkski atlas te koop.
15 euro excl verzenden
Ik heb geen foto, maar het is deze
https://www.bol.com/nl/nl/p/atlas/9200000011675279/
Ik heb denk ik al 10 jaar geen Senseo. Is bonenkoffie ook goed?quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:39 schreef SQ het volgende:
Nee dan kom ik m wel halen, kan ik meteen een lekker kopje koffie senseo drinken en het huis bewonderen
Haha, kun je nagaan hoe lang ik al niet meer bij jou geweest benquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb denk ik al 10 jaar geen Senseo. Is bonenkoffie ook goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |