Wij gaan over zes weken een week naar centerparcsquote:Op maandag 9 augustus 2021 15:25 schreef pinquit het volgende:
Je mag 'm hoor tink!ik heb geen idee wanneer we ooit gaan zwemmen, dus beter wordt hij nu goed gebruikt
Welke broekmaat is het? Ik heb nog een Wompat Medium die voor weinig weg mag.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:57 schreef CaVaBien het volgende:
Heeft iemand misschien nog een draagzak over voor peuters (2 jaar/ 12 kilo) die weg mag?
Ik ga het niet veel gebruiken, aangezien het alleen voor op vakantie is, dus het liefst wel een draagzak waarvan de vraagprijs niet al te hoog is.
Suggesties voor budget draagzakken zijn eventueel ook welkom
Ze draagt maat 92.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:02 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Welke broekmaat is het? Ik heb nog een Wompat Medium die voor weinig weg mag.
Deze gaat tot maat 92. Het is de Wompat Kide Malva. Mag gaan voor ¤60,- inclusief verzendkosten.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:39 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Ze draagt maat 92.
Ik heb zeker interesse!
PM!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:44 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Deze gaat tot maat 92. Het is de Wompat Kide Malva. Mag gaan voor ¤60,- inclusief verzendkosten.
Die is echt roze of niet..?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:50 schreef twist02 het volgende:
Las hierboven nog interesse in Puddle Jumpers. Wij hebben deze nog liggen die weg mag:
[ [url=https://images.internetstores.de/products//613570/02/bbfb23/Sevylor_Puddle_Jumper_Schwimmhilfe_Delphin_Kinder_pink[640x480].jpg]afbeelding[/url] ]
Dat is precies dezelfde als die ik nog heb liggen. Heb Tink niet meer gehoord...dus hij is hier ook nog beschikbaarquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:50 schreef twist02 het volgende:
Las hierboven nog interesse in Puddle Jumpers. Wij hebben deze nog liggen die weg mag:
[ [url=https://images.internetstores.de/products//613570/02/bbfb23/Sevylor_Puddle_Jumper_Schwimmhilfe_Delphin_Kinder_pink[640x480].jpg]afbeelding[/url] ]
Oh sorry! Iets met zieke baby. Wij gaan voor een nieuwe, zijn online best vaak in de salequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:37 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Dat is precies dezelfde als die ik nog heb liggen. Heb Tink niet meer gehoord...dus hij is hier ook nog beschikbaar
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:30 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Oh sorry! Iets met zieke baby. Wij gaan voor een nieuwe, zijn online best vaak in de sale
Ja! Voedingskleding is welkomquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:42 schreef SQ het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een pakketje voedingstops van bshirt / h&m in maat L? Oh en 2 jurkjes (grijze wol en zwart chiffon).
Het is allemaal duidelijk gedragen en er zitten in sommige shirts ook kleine broekriemgaatjes, maar het kan denk ik nog wel een rondje mee. Laat me maar even weten als iemand interesse heeft, dan maak ik foto's.
Tevens heb ik nog een paar mammae bh's in grofweg 85F en 90F liggen.
Je kunt ze binnen 10 of 14 dagen annulerenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:47 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Recent won ik een veiling op VakantieVeilingen, maar ik blijk na goed lezen helemaal te kunnen..![]()
Ik heb nu dus 2 kaartjes voor de Efteling in de aanbiedingallen voor op een doordeweekse dag geldig.
Let op: geldig van 6 september t/m 23 december 2021 maar niet van 18 oktober t/m 5 november 2021 (herfstvakantie). Ik informeer je verder via DM.
Vraagprijs: ¤53,50 voor beide kaartjes, dat heb ik er zelf ook voor betaald
Ja! Ik neem ze graag over!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:47 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Recent won ik een veiling op VakantieVeilingen, maar ik blijk na goed lezen helemaal te kunnen..![]()
Ik heb nu dus 2 kaartjes voor de Efteling in de aanbiedingallen voor op een doordeweekse dag geldig.
Let op: geldig van 6 september t/m 23 december 2021 maar niet van 18 oktober t/m 5 november 2021 (herfstvakantie). Ik informeer je verder via DM.
Vraagprijs: ¤53,50 voor beide kaartjes, dat heb ik er zelf ook voor betaald
In die koffertjes heb ik wel interesse. Zijn ze compleet?quote:Op woensdag 1 september 2021 13:40 schreef F_r het volgende:
Ik heb nog wat avi start boekjes gevonden. Is daar interesse in? en 2 koffertjes met ik leer lezen
https://www.bol.com/nl/nl/p/ik-leer-lezen/9200000073981454/
deze dus
en ook de variant ik leer rekenen dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |