Als dit te duur is mag er ook altijd een tegenbod worden gedaan natuurlijkquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:38 schreef SQ het volgende:
Ik heb nog 1 onaangebroken en 1 aangebroken maar zo goed als volle verpakking Medela moedermelkzakjes liggen (bijna 100 zakjes in totaal). Ook heb ik nog 2 volle dozen (eentje aangebroken maar zijn er maar een paar uit) zoogkompressen van medela. Deze kompressen zijn allemaal individueel verpakt
De nieuwwaarde ligt rond de 45 euro totaal, ik vraag voor het hele pakket inclusief verzenden 20 euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tip: Ik ben ik teva-fan, maar de sandalen van een tientje van de decathlon passen onze dochter net zo goed, mochten teva's niet lukken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:06 schreef Lemijn het volgende:
Heeft iemand nog Teva’s liggen in maat 27 of 28 die weg mogen?
quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:17 schreef Malteser het volgende:
Heb hier een zak met kinderschoenen staan, allemaal door een jongen gedragen, de een meer dan de ander. Maar nog goed voor een rondje naar de speeltuin oid.
Shoesme maat 24 (blauw), 25 (blauw), 26 (bruin gevoerd) en 28 (blauw).
Converse donkerblauw hoog maat 24.
Regenlaarzen donkerblauw Dunlop maat 22 en 25.
Sandalen RedRag bruin maat 24.
Heb van alles foto’s maar hieronder enkele voorbeelden:Wat wil je er voor hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oeh, je komt als geroepenquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een Swimtrainer te koop.
Zo een: https://www.mamaloesbabys(...)UfCk_1xoCZp4QAvD_BwE
5 euro exclusief verzenden?quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oeh, je komt als geroepen![]()
Wat wil je ervoor hebben?
Ja, maar ze zijn wel (zichtbaar) vierdehands oid. Mogen tegen verzendkosten weg.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:06 schreef Lemijn het volgende:
Heeft iemand nog Teva’s liggen in maat 27 of 28 die weg mogen?
Vanaf welke leeftijd zijn die?quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:17 schreef MorganLeFay het volgende:
Iemand interesse in een roze zwemvestje? Is zo'n puddle jumper van Sevylor
Dat wilde ik ook vragenquote:
2 jaar en 15 kilo? Die van mij is bijna 3 en weegt er 12... ik sla nog maar even over.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:25 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Volgens bol.com zijn ze voor 2-6 jaar (15-30 kg).
Dit is maar wat er op bol.com staat, Aquafitshop zegt 12-30kg. Geen peil op te trekken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:10 schreef Tink89 het volgende:
[..]
2 jaar en 15 kilo? Die van mij is bijna 3 en weegt er 12... ik sla nog maar even over.
Dan heb ik wel interesse, maar ik was natuurlijk eigenlijk niet de eerste. Prul is namelijk wel bijna 3 en past qua lengte in 98 nu. Breedte nog in 86/92.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:37 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Dit is maar wat er op bol.com staat, Aquafitshop zegt 12-30kg. Geen peil op te trekken.
Anyway, als iemand interesse heeft: ik heb uiteraard foto's! Hij ziet er nog als nieuw uit! Mijn dochter heeft er veel plezier van gehad toen ze 1,5 tot 4 jaar was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |