Prachtige jas! Ben je vast zo kwijt.quote:Op woensdag 8 september 2021 09:14 schreef lunapuella het volgende:
Voor het aanstaande koude seizoen: ik verkoop mijn Liliputi draagjas (ook als positiejas te dragen) op Vinted. Voor fokkers is er ook direct (zonder Vinted-servicekosten) wel wat te regelen.
https://www.vinted.nl/dam(...)itiejas-van-liliputi
En de rest muv het jasje en dat wat 116 is vind ik wel watquote:Op zaterdag 11 september 2021 10:49 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Tuurlijk. Allemaal? Of bepaalde maten?
Allemaal!quote:Op zaterdag 11 september 2021 10:49 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Tuurlijk. Allemaal? Of bepaalde maten?
Ok, leuk! Stuur jij ook een pb?quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:56 schreef Quoi het volgende:
[..]
En de rest muv het jasje en dat wat 116 is vind ik wel wat
De box is verkocht.quote:Op maandag 13 september 2021 17:48 schreef arvensis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan ik iemand blij maken met een box incl. matras en/of Tiny Love?
Ophalen in Tiel.
De shirtjes van Little Bird zijn weer beschikbaar.quote:Op zaterdag 11 september 2021 10:30 schreef MevrouwCactus het volgende:
Kleding vanaf maat 116:
Little Bird maat 6-7 years, ¤5,- per stuk
[ afbeelding ]
Little Bird maat 7-8 years, ¤5,- per stuk
[ afbeelding ]
Little Bird 7-8 years, nieuw met prijskaartje, ¤7,50
[ afbeelding ]
Little Bird maat 6-7 years, ¤5,-
[ afbeelding ]
Ik wil graag Little Bird maat 7-8 years, ¤5,- per stuk, de 2 regenboogshirtsquote:Op donderdag 23 september 2021 07:06 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
De shirtjes van Little Bird zijn weer beschikbaar.
Okquote:Op donderdag 23 september 2021 17:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil graag Little Bird maat 7-8 years, ¤5,- per stuk, de 2 regenboogshirts
Imgur. Ik moest laatst wel de app opnieuw installeren trouwens.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:12 schreef gestreeptestoel het volgende:
Waar uploaden jullie foto's? Ik krijg het niet meer voor elkaar
Lukte ook niet. Heb het nu bij een andere site voor elkaar gekregenquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:21 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Imgur. Ik moest laatst wel de app opnieuw installeren trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |