Ftg is tot 86/92, toch? Das m'n ergobaby adapt ook, die past niet meer echt lekker. Rugpand wordt te kort vooral. Maar txs!quote:Op zondag 23 mei 2021 08:37 schreef Loj het volgende:
Ik heb nog wel een tula ftg (storytail) te koop, maar dat is vast niet wat je precies zoekt.
Ik heb wellicht nog wel iets, zal straks even foto's maken.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:33 schreef Tink89 het volgende:
Gezocht: een zomerse draagdoek die niet al te moeilijk knoopt. Draag nu veel met rekbaar, maar da's te warm voor de zomer. Zoek dus een geweven exemplaar. Baby is 4,2 kilo, ik draag maat 40 en heb een flinke boezem, dus denk aan een maat 6?
Edit: en ik zoek ook nog steeds een peuterdrager voor 92/98.
Volgens mij heb ik nog een Tula Toddler Twilight Tulip liggen. Weet niet of je dat wat vindt?quote:Op zondag 23 mei 2021 08:33 schreef Tink89 het volgende:
Gezocht: een zomerse draagdoek die niet al te moeilijk knoopt. Draag nu veel met rekbaar, maar da's te warm voor de zomer. Zoek dus een geweven exemplaar. Baby is 4,2 kilo, ik draag maat 40 en heb een flinke boezem, dus denk aan een maat 6?
Edit: en ik zoek ook nog steeds een peuterdrager voor 92/98.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze toffe Tula mag gaan voor ¤50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beide Tula's zijn in goede staat, de kleuren zijn wat minder fel geworden.
Die prachtige alliteratie ga ik even googelenquote:Op zondag 23 mei 2021 09:17 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog een Tula Toddler Twilight Tulip liggen. Weet niet of je dat wat vindt?
Txs! Mogen ook via WhatsApp of Facebook. Je weet me te vindenquote:Op zondag 23 mei 2021 08:42 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik heb wellicht nog wel iets, zal straks even foto's maken.
Ja 92 ongeveer dacht ik.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:41 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ftg is tot 86/92, toch? Das m'n ergobaby adapt ook, die past niet meer echt lekker. Rugpand wordt te kort vooral. Maar txs!
Wat zou je ervoor willen hebben?quote:Op zondag 23 mei 2021 09:17 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog een Tula Toddler Twilight Tulip liggen. Weet niet of je dat wat vindt?
¤85,-? Dat is de inkoopprijs en hij is nog helemaal nieuw in verpakking. Maar hij blijft maar liggen...quote:
Oh no! Ik heb gisteren precies dit besteld. Wat stom zeg. Zou je het niet terug mogen sturen als je het niet gebruikt hebt?quote:Op donderdag 27 mei 2021 08:20 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb een algemene bevalbadhoes en aanvoerslang in de verkoop. Nieuw, uiteraard. Gekocht bij de Oerbron voor ons geleende bevalbad. Uiteindelijk was er een bad vrij in het ziekenhuis dus ik heb het niet gebruikt. Nieuwprijs 53,90 inclusief verzenden, maar we komen er wel uit.
Ik weet het eigenlijk niet, maar ik geloof van niet. Maar het is inmiddels verkocht via Facebook!quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:45 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Oh no! Ik heb gisteren precies dit besteld. Wat stom zeg. Zou je het niet terug mogen sturen als je het niet gebruikt hebt?
Interesse!quote:Op maandag 24 mei 2021 20:03 schreef pinquit het volgende:
Ik heb een Tula standard, Skyscape te koop! Graag gebruikt, voor 2 kinderen, dus hij is lekker soepel. Voor 45 euro mag hij weg.
Tula vrijmarkt hier
Actiefotootje met kleine Alex
[ afbeelding ]
Waar heb jij dat mutsje vandaan?quote:Op maandag 24 mei 2021 20:03 schreef pinquit het volgende:
Ik heb een Tula standard, Skyscape te koop! Graag gebruikt, voor 2 kinderen, dus hij is lekker soepel. Voor 45 euro mag hij weg.
Tula vrijmarkt hier
Actiefotootje met kleine Alex
[ afbeelding ]
Dat zit vast aan een vestje dat ik zo'n 5j geleden bij H&m kochtquote:Op woensdag 2 juni 2021 18:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waar heb jij dat mutsje vandaan?
Mag ik deze twee?quote:Op woensdag 2 juni 2021 10:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
[ afbeelding ]
Little Bird, maat 116/122 ongeveer. Heerlijk zacht![]()
[ afbeelding ]
Little Bird maat 5-6 jaar.
¤5,- per stuk
Ze zijn onder voorbehoud verkocht, maar nog niet betaald. Als het niet doorgaat, neem ik contact met je op.quote:
Hier ook interesse in de pakjes als er nog iets over is.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:57 schreef SQ het volgende:
oke, zal ik vanavond even kijken.
Het is niet ontzettend veel hoor, en Aure heeft eerste dibs want die vroeg er in juli 2020 al om.
Kan mijn kind niet krimpenquote:Op zondag 6 juni 2021 09:16 schreef SQ het volgende:
Maat 50/56
https://imgur.com/a/AhtcJHo
Maat 62-68 (en 1 verkeerd geplaatste 50/56)
http://imgur.com/a/O71N3RL
Het is niet veel, maar misschien zit er nog wat voor iemand tussen
Ik kan 50/56 wel zien maar 62/68 nietquote:Op zondag 6 juni 2021 09:16 schreef SQ het volgende:
Maat 50/56
https://imgur.com/a/AhtcJHo
Maat 62-68 (en 1 verkeerd geplaatste 50/56)
http://imgur.com/a/O71N3RL
Het is niet veel, maar misschien zit er nog wat voor iemand tussen
Ja durf ik wel, DM je nummer maarquote:Op zondag 6 juni 2021 09:52 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik kan 50/56 wel zien maar 62/68 nietJe mag ze wel naar me appen als je dat aan durft
10/10 would recommendquote:Op woensdag 9 juni 2021 14:30 schreef pinquit het volgende:
Hier nog iemand behoefte aan de beste buggy ever? Hij is een jaar sporadisch gebruikt vanwege eigenwijs kind
Mutsy Nexo
¤ 145,00
https://link.marktplaats.(...)socialbuttons_seller
Voor jullie 130!
Ophalen in Gorinchem
Interesse in maat S!quote:Op donderdag 10 juni 2021 07:20 schreef onomatopee het volgende:
Iemand interesse in positiekleding voor de zomer in maat XS/S? 1 ronde gebruikt en deze keer te groot voor mij helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door onomatopee op 12-06-2021 18:37:13 ]
quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:06 schreef onomatopee het volgende:
@:Takkie88, @:Keroppi: even in een spoiler wegens veel. Bij interesse graag een PM, prijzen komen we wel uitGrappig, volgens mij zijn we tijdens eenzelfde seizoen zwanger geweest want ik zie een aantal dingen die ik herken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat Noppies jumpsuit vond ik zo leuk, maar bij mij zag de stof er na 2x dragen al niet meer uit. Misschien net een slechte batch gehad. Het is dat ik weet dat ik qua lengte een andere maat nodig heb
Chick on a mission
Ik vind het unisex, maar misschien neigt het meer naar jongens of een stoer meisje.quote:
Edit: laat maar, is voor ib'ers zie ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:00 schreef Hupje het volgende:
Heeft iemand interesse in het boek 'Aan de slag met slimme kleuters'? 1x gelezen, als nieuw. Past door de brievenbus.
[ afbeelding ]
Wat is een IB'er?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:15 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Edit: laat maar, is voor ib'ers zie ik.
Jep. Ik hoopte dat het voor ouders was. Mijn nu-nog-peuter lijkt nogal slim aangelegd.quote:
Ja, mijn zoonquote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:46 schreef Nanukerst het volgende:
Wordt hier iemand gelukkig van een zgan H&M Spidermanpak maat 110/116?
Verkochtquote:Op maandag 5 juli 2021 20:33 schreef gestreeptestoel het volgende:
https://ibb.co/MV3Vwhd
mt 110-110/116-116
Vanaf welke leeftijd is dit leuk? De site zegt 3 jaar, maar wat is jouw ervaring?quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:31 schreef nectarientje het volgende:
Te koop!
Loco Bambino met 2 boekjes: 'Op de boerderij' en 'pipapanda en haar wilde dierenvriendjes'![]()
Madam heeft er niet veel mee gespeeld en heeft nu Loco mini.
Ik wil er graag 20 incl verzenden voor. (PostNl brievenbuspakje)
Jonger ook al wel. Nu heeft madam altijd goede concentratie gehad, maar dit ging vanaf 2j3mn wel goed. Wel met ons samen om te helpen met omdraaienquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:42 schreef Keroppi het volgende:
Vanaf welke leeftijd is dit leuk? De site zegt 3 jaar, maar wat is jouw ervaring?
Ik heb denk ik nog ergens een lansinoh liggen, ik zal vanavond ff zoeken!quote:Op maandag 26 juli 2021 15:08 schreef Tink89 het volgende:
Ik post hem even hier ook maar:
Heeft er iemand een haakaa/lansinoh collector over die snel en voor weinig weg mag? Ik kolf nu steeds na na de ochtendvoeding (anders heb ik op opvangdagen niet genoeg) en volgens mij kan dat makkelijker...
Ik heb 'em niet kunnen vinden..quote:Op maandag 26 juli 2021 15:08 schreef Tink89 het volgende:
Heeft er iemand een haakaa/lansinoh collector over die snel en voor weinig weg mag? Ik kolf nu steeds na na de ochtendvoeding (anders heb ik op opvangdagen niet genoeg) en volgens mij kan dat makkelijker...
Jammer, maar txs voor het zoeken!quote:
Nog op zoek? Hier ligt een lansinoh die wel weg kan.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:08 schreef Tink89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht het hier niet lukken, kijk dan eens naar je lokale kringloop, daar staan er hier altijd best wel wat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:53 schreef Gogo83 het volgende:
Ik ben op zoek naar een 14-inch kinderfiets, bij voorkeur met zijwieltjes. En hoewel ik zelf helemaal oké ben met alle kleuren van de regenboog, heeft mijn kleuter een andere mening: roze is voor meisjes en dat wil ie dus niet.
Ik kom zelf uit Den Bosch, maar ben ook regelmatig in IJsselstein en volgende week vrijdag in Goes. Enigszins bij een van die plaatsten in de buurt is dus handig!
Ik heb een 16 inch decathlon fietsje staan, wit met eskimo print (https://www.decathlon.nl/(...)220?mc=8379180&c=Wit)quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:53 schreef Gogo83 het volgende:
Ik ben op zoek naar een 14-inch kinderfiets, bij voorkeur met zijwieltjes. En hoewel ik zelf helemaal oké ben met alle kleuren van de regenboog, heeft mijn kleuter een andere mening: roze is voor meisjes en dat wil ie dus niet.
Ik kom zelf uit Den Bosch, maar ben ook regelmatig in IJsselstein en volgende week vrijdag in Goes. Enigszins bij een van die plaatsten in de buurt is dus handig!
Als Gogo83 hem niet wilt, houden wij ons aanbevolen. Je kent mijn schoonzus geloof ik ;-)quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:49 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik heb een 16 inch decathlon fietsje staan, wit met eskimo print (https://www.decathlon.nl/(...)220?mc=8379180&c=Wit)
Frame valt laag, ervaring is hier dat ze er vanaf 100-104cm al prima op kunnen. Hij was hier iig al snel te klein. Mag je gratis ophalen bij 013. Met standaard en verlichting, zijwieltjes zou je dan zelf even moeten bijkopen.
Er gaat zo geen belletje rinkelen, maar als Gogo m niet wil is ie voor jullie hoor. Staat hier toch maar in de wegquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:46 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Als Gogo83 hem niet wilt, houden wij ons aanbevolen. Je kent mijn schoonzus geloof ik ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |