Edit: laat maar, is voor ib'ers zie ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:00 schreef Hupje het volgende:
Heeft iemand interesse in het boek 'Aan de slag met slimme kleuters'? 1x gelezen, als nieuw. Past door de brievenbus.
[ afbeelding ]
Wat is een IB'er?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:15 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Edit: laat maar, is voor ib'ers zie ik.
Jep. Ik hoopte dat het voor ouders was. Mijn nu-nog-peuter lijkt nogal slim aangelegd.quote:
Ja, mijn zoonquote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:46 schreef Nanukerst het volgende:
Wordt hier iemand gelukkig van een zgan H&M Spidermanpak maat 110/116?
Verkochtquote:Op maandag 5 juli 2021 20:33 schreef gestreeptestoel het volgende:
https://ibb.co/MV3Vwhd
mt 110-110/116-116
Vanaf welke leeftijd is dit leuk? De site zegt 3 jaar, maar wat is jouw ervaring?quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:31 schreef nectarientje het volgende:
Te koop!
Loco Bambino met 2 boekjes: 'Op de boerderij' en 'pipapanda en haar wilde dierenvriendjes'![]()
Madam heeft er niet veel mee gespeeld en heeft nu Loco mini.
Ik wil er graag 20 incl verzenden voor. (PostNl brievenbuspakje)
Jonger ook al wel. Nu heeft madam altijd goede concentratie gehad, maar dit ging vanaf 2j3mn wel goed. Wel met ons samen om te helpen met omdraaienquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:42 schreef Keroppi het volgende:
Vanaf welke leeftijd is dit leuk? De site zegt 3 jaar, maar wat is jouw ervaring?
Ik heb denk ik nog ergens een lansinoh liggen, ik zal vanavond ff zoeken!quote:Op maandag 26 juli 2021 15:08 schreef Tink89 het volgende:
Ik post hem even hier ook maar:
Heeft er iemand een haakaa/lansinoh collector over die snel en voor weinig weg mag? Ik kolf nu steeds na na de ochtendvoeding (anders heb ik op opvangdagen niet genoeg) en volgens mij kan dat makkelijker...
Ik heb 'em niet kunnen vinden..quote:Op maandag 26 juli 2021 15:08 schreef Tink89 het volgende:
Heeft er iemand een haakaa/lansinoh collector over die snel en voor weinig weg mag? Ik kolf nu steeds na na de ochtendvoeding (anders heb ik op opvangdagen niet genoeg) en volgens mij kan dat makkelijker...
Jammer, maar txs voor het zoeken!quote:
Nog op zoek? Hier ligt een lansinoh die wel weg kan.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:08 schreef Tink89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht het hier niet lukken, kijk dan eens naar je lokale kringloop, daar staan er hier altijd best wel wat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:53 schreef Gogo83 het volgende:
Ik ben op zoek naar een 14-inch kinderfiets, bij voorkeur met zijwieltjes. En hoewel ik zelf helemaal oké ben met alle kleuren van de regenboog, heeft mijn kleuter een andere mening: roze is voor meisjes en dat wil ie dus niet.
Ik kom zelf uit Den Bosch, maar ben ook regelmatig in IJsselstein en volgende week vrijdag in Goes. Enigszins bij een van die plaatsten in de buurt is dus handig!
Ik heb een 16 inch decathlon fietsje staan, wit met eskimo print (https://www.decathlon.nl/(...)220?mc=8379180&c=Wit)quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:53 schreef Gogo83 het volgende:
Ik ben op zoek naar een 14-inch kinderfiets, bij voorkeur met zijwieltjes. En hoewel ik zelf helemaal oké ben met alle kleuren van de regenboog, heeft mijn kleuter een andere mening: roze is voor meisjes en dat wil ie dus niet.
Ik kom zelf uit Den Bosch, maar ben ook regelmatig in IJsselstein en volgende week vrijdag in Goes. Enigszins bij een van die plaatsten in de buurt is dus handig!
Als Gogo83 hem niet wilt, houden wij ons aanbevolen. Je kent mijn schoonzus geloof ik ;-)quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:49 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik heb een 16 inch decathlon fietsje staan, wit met eskimo print (https://www.decathlon.nl/(...)220?mc=8379180&c=Wit)
Frame valt laag, ervaring is hier dat ze er vanaf 100-104cm al prima op kunnen. Hij was hier iig al snel te klein. Mag je gratis ophalen bij 013. Met standaard en verlichting, zijwieltjes zou je dan zelf even moeten bijkopen.
Er gaat zo geen belletje rinkelen, maar als Gogo m niet wil is ie voor jullie hoor. Staat hier toch maar in de wegquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:46 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Als Gogo83 hem niet wilt, houden wij ons aanbevolen. Je kent mijn schoonzus geloof ik ;-)
Als dit te duur is mag er ook altijd een tegenbod worden gedaan natuurlijkquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:38 schreef SQ het volgende:
Ik heb nog 1 onaangebroken en 1 aangebroken maar zo goed als volle verpakking Medela moedermelkzakjes liggen (bijna 100 zakjes in totaal). Ook heb ik nog 2 volle dozen (eentje aangebroken maar zijn er maar een paar uit) zoogkompressen van medela. Deze kompressen zijn allemaal individueel verpakt
De nieuwwaarde ligt rond de 45 euro totaal, ik vraag voor het hele pakket inclusief verzenden 20 euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tip: Ik ben ik teva-fan, maar de sandalen van een tientje van de decathlon passen onze dochter net zo goed, mochten teva's niet lukken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:06 schreef Lemijn het volgende:
Heeft iemand nog Teva’s liggen in maat 27 of 28 die weg mogen?
quote:Op zondag 8 augustus 2021 09:17 schreef Malteser het volgende:
Heb hier een zak met kinderschoenen staan, allemaal door een jongen gedragen, de een meer dan de ander. Maar nog goed voor een rondje naar de speeltuin oid.
Shoesme maat 24 (blauw), 25 (blauw), 26 (bruin gevoerd) en 28 (blauw).
Converse donkerblauw hoog maat 24.
Regenlaarzen donkerblauw Dunlop maat 22 en 25.
Sandalen RedRag bruin maat 24.
Heb van alles foto’s maar hieronder enkele voorbeelden:Wat wil je er voor hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oeh, je komt als geroepenquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een Swimtrainer te koop.
Zo een: https://www.mamaloesbabys(...)UfCk_1xoCZp4QAvD_BwE
5 euro exclusief verzenden?quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oeh, je komt als geroepen![]()
Wat wil je ervoor hebben?
Ja, maar ze zijn wel (zichtbaar) vierdehands oid. Mogen tegen verzendkosten weg.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:06 schreef Lemijn het volgende:
Heeft iemand nog Teva’s liggen in maat 27 of 28 die weg mogen?
Vanaf welke leeftijd zijn die?quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:17 schreef MorganLeFay het volgende:
Iemand interesse in een roze zwemvestje? Is zo'n puddle jumper van Sevylor
Dat wilde ik ook vragenquote:
2 jaar en 15 kilo? Die van mij is bijna 3 en weegt er 12... ik sla nog maar even over.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:25 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Volgens bol.com zijn ze voor 2-6 jaar (15-30 kg).
Dit is maar wat er op bol.com staat, Aquafitshop zegt 12-30kg. Geen peil op te trekken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:10 schreef Tink89 het volgende:
[..]
2 jaar en 15 kilo? Die van mij is bijna 3 en weegt er 12... ik sla nog maar even over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |