Ik kijk straks even voor jequote:Op donderdag 2 september 2021 14:54 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
In die koffertjes heb ik wel interesse. Zijn ze compleet?
Ik heb een Little Frog Dark Bazzite liggen. Is een redelijk basic geweven doek maar ook geschikt voor newborns.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:37 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Zijn er nog dames die een draagdoek te koop aanbieden waar een newborn ook in kan? Wij hebben een draagzak, maar daar is ze nu nog te klein voor. Ze is 2,5 week oud en afgelopen maandag gaf de weegschaal 3,3 kilo aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
25 incl verzending, tenzij je in de buurt van 040 woont, dan kunnen we ook iets anders regelen.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:35 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Fijn! Heb je een foto van de rekbare doek, lunapuella?
Waar zat je aan te denken qua prijs, SQ?
quote:Op donderdag 2 september 2021 17:35 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Fijn! Heb je een foto van de rekbare doek, lunapuella?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja op je beide vragen! (en dan maat 110quote:Op zondag 5 september 2021 14:30 schreef Burdie het volgende:
Of überhaupt jongens kleding t/m maat 110?
Wellicht in jongens najaars/winterspul in 116quote:Op zondag 5 september 2021 18:57 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ik ga hier binnenkort de kast opruimen, ik heb dus binnenkort jongenskleding maat 116 en 122 in de aanbieding. Is daar interesse in?
Ja!quote:Op zondag 5 september 2021 18:57 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ik ga hier binnenkort de kast opruimen, ik heb dus binnenkort jongenskleding maat 116 en 122 in de aanbieding. Is daar interesse in?
Zeker!quote:Op zondag 5 september 2021 18:57 schreef Mevr_Mus het volgende:
Graag!quote:Op zondag 5 september 2021 14:30 schreef Burdie het volgende:
Of überhaupt jongens kleding t/m maat 110?
Ik heb deze van Noppies liggen, met een capuchon die eraan kan. Is echt al wel flink gedragen, maar staat zo onwijs schattig. Heb er eventueel een bijpassende sjaal bij, met roestkleur, okergeel en donkerblauw. Omdat ie zijn beste tijd echt wel gehad heeft, mag ie voor verzendkosten weg.quote:Op maandag 6 september 2021 10:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben op zoek naar een winterjasje voor jongens maat 86, of een winterjas voor meisjes maat 140/146.
quote:Op maandag 6 september 2021 14:59 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik heb deze van Noppies liggen, met een capuchon die eraan kan. Is echt al wel flink gedragen, maar staat zo onwijs schattig. Heb er eventueel een bijpassende sjaal bij, met roestkleur, okergeel en donkerblauw. Omdat ie zijn beste tijd echt wel gehad heeft, mag ie voor verzendkosten weg.
[ afbeelding ]Interesse! Ik DM je vanavond even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |