De geel/rood/blauw/groene trui bedoel je? Stuur maar een pb. Prijs komen we vast uitquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:41 schreef Lemijn het volgende:
Ik heb interesse in de broeken en de gestreepte trui op de eerste foto van post #201 linksboven.
Wat vraag je daarvoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één. Ik heb hem echt amper aan gedaan bij A. Ga morgen even checken of hij nog past. Als dat nog onvoldoende is DM ik je even. Mits je nog geen ander op het oog hebtquote:Op zaterdag 25 september 2021 19:14 schreef arvensis het volgende:
Heeft iemand een iELM-pak in 74-80?
Mocht arvensis niet willen, dan heb ik wel interesse!quote:Op zaterdag 25 september 2021 19:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb er één. Ik heb hem echt amper aan gedaan bij A. Ga morgen even checken of hij nog past. Als dat nog onvoldoende is DM ik je even. Mits je nog geen ander op het oog hebt
Deze is het:
[ afbeelding ]
Ik zal morgen wat foto's plaatsen!quote:Op zaterdag 25 september 2021 14:06 schreef B.ertha het volgende:
Misschien wel (beide). Heb je foto's? En wat vraag je ervoor?
No worries, dan kijk ik morgen even voor Gogo.quote:Op zaterdag 25 september 2021 20:37 schreef arvensis het volgende:
Thanks, ik hou hem even in m’n achterhoofd. Is niet helemaal de kleur/het design die ik zoek voor Zielie.
Wat wil je er voor hebben? Kan hem vandaag eventueel ophalen. :-)quote:Op zondag 26 september 2021 04:29 schreef pinquit het volgende:
@:arvensis ik heb deze [ afbeelding ]
Ik geloof ik 80, check ik morgen even.
10tje ofzo?quote:Op zondag 26 september 2021 07:19 schreef arvensis het volgende:
[..]
Wat wil je er voor hebben? Kan hem vandaag eventueel ophalen. :-)
Ik heb een lichtblauwe 86 welke al past vanaf 74/80 in de aanbiedingquote:Op zaterdag 25 september 2021 19:14 schreef arvensis het volgende:
Heeft iemand een iELM-pak in 74-80?
Die van rilling zijn dat broekjes of leggings¿ En wat vraag je ervoor?quote:Op zondag 26 september 2021 09:31 schreef arvensis het volgende:
Ik heb wat winterjassen en wolletjes op Vinted gezet. FOK!prijs is bespreekbaar.
https://www.vinted.nl/member/38491113-dstnzhr
[ afbeelding ]
Z8, 92/98
[ afbeelding ]
Hema regenjas, 86/92
[ afbeelding ]
Zara, 62 (dikke winterjas)
[ afbeelding ]
Zara, 68 (dikke winterjas)
[ afbeelding ]
Cosilana, 62/68, wol/zijde (klein gaatje, geen motschade!)
[ afbeelding ]
Dilling, 92, wol
[ afbeelding ]
Dilling, 92, wol
Dat zijn leggings. Op koude dagen dragen m’n kinderen deze leggings als onderkleding. Wol houdt lekker warm.quote:Op zondag 26 september 2021 09:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
Die van rilling zijn dat broekjes of leggings¿ En wat vraag je ervoor?
Je mag 'm overnemen hoor. Hij is maat 80.quote:Op zaterdag 25 september 2021 20:59 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Mocht arvensis niet willen, dan heb ik wel interesse!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |