Heb wel zin in een pretparkjequote:
Ik heb wel vaker gehoord over drukte en dat dat niet heel leuk was (JOH)quote:Op donderdag 13 mei 2021 23:01 schreef H_T het volgende: [..] OzIris is de moeite waard
Ik ben er ook nog maar 1 keer geweest, en door matige timing was dat op een Franse nationale feestdag en dus stervensdruk, maar dat was de laatste dag dat m'n kaartje geldig was
Tonnere vond ik leuker dan OzIrisquote:Op donderdag 13 mei 2021 23:24 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker gehoord over drukte en dat dat niet heel leuk was (JOH)
OzIris en Tonnerre de Zeus zijn wel achtbanen die je die kant op trekken, ja, Goudurix wat minder volgens de verhalen
En ik ben nieuwsgierig naar Le Défi de César
quote:Op donderdag 13 mei 2021 23:55 schreef Andromache het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond.
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 07:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ik vind het best frisjes buiten. En ik kwam moeilijk in slaap vannacht![]()
He gatsquote:Op vrijdag 14 mei 2021 08:27 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb ook niet best geslapen. Ik droomde dat mijn voortanden loszaten en uitvielen
Neequote:Op vrijdag 14 mei 2021 08:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goedemorgen!Wel een beetje uitgerust?
Ik heb gedroomd dat ik hamburgers bestelde bij een restaurant waar ik zelf was, waarna die werden thuisbezorgd door Richard Hammond. Met piepende banden kwam hij aan en propte mijn bestelling al lachend in de brievenbus van de burenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 08:27 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb ook niet best geslapen. Ik droomde dat mijn voortanden loszaten en uitvielen
Dank je. Maar sterkte is niet nodig voor mijn werk hoorquote:
Wat grappig, ik lees ook net dat Marco Basten materiaalman wordt bij PEC Zwolle!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:40 schreef Fred_B het volgende:
‘Frank Boer naar Feyenoord’
https://www.feyenoord.nl/(...)feyenoord-1---140521
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb gedroomd dat ik hamburgers bestelde bij een restaurant waar ik zelf was, waarna die werden thuisbezorgd door Richard Hammond. Met piepende banden kwam hij aan en propte mijn bestelling al lachend in de brievenbus van de buren
Even later zat ik in een vliegtuig richting Canada, maar we stortten neer vlakbij New York waar ook opeens de poolcirkel begon. Gelukkig had ik een extra t-shirt mee, dus was ik niet direct in paniek toen we in het koude water landden. Maar eenmaal buiten het vliegtuig zonk mijn tas met bagage, dus was het t-shirt ook weg. In verrassend helder water zag ik dat de tas op de bodem lag naast een Formule 1-auto. Ik wilde nog proberen het op te duiken, maar dat is het laatste dat ik nog weet van die droom dus ik weet niet of het gelukt is
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:04 schreef AgnesGru het volgende:
Ola![]()
Beetje een dilemma hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Het is nog een aantal dagen, dus tegen die tijd is dat vast weer weg.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:08 schreef H_T het volgende:
Mijn neus zit een beetje dicht. Ik ben nauwelijks bij mensen in de buurt geweest afgelopen week dus waarschijnlijk is er niets aan de hand, maar het maakt de test volgende week mogelijk wel wat spannender
Ja stom is dat he, dat bij elk klein kwaaltje je al gaat denken "zou toch niet..." Maar goed, genoeg leuke afleiding nuquote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:08 schreef H_T het volgende:
Mijn neus zit een beetje dicht. Ik ben nauwelijks bij mensen in de buurt geweest afgelopen week dus waarschijnlijk is er niets aan de hand, maar het maakt de test volgende week mogelijk wel wat spannender
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Jongens, meisjes en anderen... GEEN BABEL
[ twitter ]
Waarom sturen ze nou weer een provisional squad in plaats van professional?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Hoe je dat uit die tweet haalt weet ik niet, maar het lijkt me toch sterk.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Juichenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Ja. En ook Gakpo, Karsdorp en El Ghazi.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:59 schreef Meridiaan het volgende:
F de Boer scoort hier punten mee.
En Weghorst weer
Ik vind dit eigenlijk best wel een logische selectie... De Boer wat doe je? Ik opperde hier zelf laatst Noa Lang, maar ik heb gisteren naar Club Brugge zitten kijken, en tering wat was hij slecht. Dus die mis ik hier nietquote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
WEEKENDquote:
Net of er een dag minder wasquote:
Het is toch gewoon vrijdag, dus dat kan haast niet.quote:
Ja waar zou die dag gebleven zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is toch gewoon vrijdag, dus dat kan haast niet.
Vast ook voorbijgevlogenquote:
En dan hopelijk ook weer Hans Goedkoop en het oude format terugquote:
Ik denk dat die dag is gaan hemelenquote:
Je bent niet de enige. Zo lekker is dat.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:04 schreef TDHS het volgende:
Begint er nu opeens een hele dikke week vrij van werk!
Mooiquote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:04 schreef TDHS het volgende:
Begint er nu opeens een hele dikke week vrij van werk!
Dat sowieso. Hopelijk is dat niet te duur (quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:49 schreef Meke het volgende:
[..]
En dan hopelijk ook weer Hans Goedkoop en het oude format terug
Ja. Hans Goedkoop gaat er een programma over makenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:10 schreef Fred_B het volgende:
Mooi weer in de lente is trouwens ook wel iets van andere tijden hè
Ik heb net ook weer een aflevering aangezet.quote:
Waar ben jij nu?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb net ook weer een aflevering aangezet.
Hier is het anders heerlijk hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:10 schreef Fred_B het volgende:
Mooi weer in de lente is trouwens ook wel iets van andere tijden hè
Dank uquote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier is het anders heerlijk hoor![]()
Ik probeer wel wat naar het zuiden te sturen voor je
Ik start vanavond met seizoen 2! Eerst nog wandelen zo.quote:
Seizoen 3 aflevering 4. Jij?quote:
Over weer gesproken, waar is die Turqoise Carpet eigenlijk? Ik zie voor zondag alleen maar regen staan, dus hoop dat ze snel binnen kunnen zijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier is het anders heerlijk hoor![]()
Ik probeer wel wat naar het zuiden te sturen voor je
Heb wel zin in dat te kijkenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:09 schreef Dave het volgende:
Ik zie dat Dionne Stax een troostprijs heeft gekregen nadat de organisatie na het Televiziergala van 2019 heeft besloten om toch maar voor Chantal Janzen te gaan.
Morgen presenteert ze "Songfestival top 50 muziekcafé".
Die is wel buiten en de artiesten arriveren per boot. Maar goed, hopelijk hebben ze leuke paraplu'squote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:10 schreef Dave het volgende:
[..]
Over weer gesproken, waar is die Turqoise Carpet eigenlijk? Ik zie voor zondag alleen maar regen staan, dus hoop dat ze snel binnen kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:41 schreef Strani het volgende:
Ik ben deze dagen niet vrij maar m'n manager is voor vier maanden met zwanger/ouderschapsverlof, en dat is bijna hetzelfde.
Deze was voor @Strani. Bij mij is het eerder andersom.quote:
Als alle buren er ook last van hebben is het wel lastig met verjagen ja, die voelen zich er kennelijk heel erg thuis. Dan maar hopen dat het sonorapparaatje helptquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:47 schreef Redefine het volgende:
Ik heb hier op mijn balkon last van duivenEn hoorde net van mijn buurvrouw dat ze er allemaal last van hebben. Heb alle kleine takjes op mijn balkon even opgeruimd en dacht dat de duiven al gestaag bezig waren aan een nest, maar dat viel nog mee. Slecht een takje lag er een plek waar ze normaliter wel een nest willen bouwen.
Heb de duiven even weggejaagd, maar ze waren alweer terug, even op het raam gebonkt en ze vlogen weer. Maar zie ze op de schuurtjes die achter de tuinen liggen, bij de buren op de balkons en vliegen naar hoekjes bij de buren.
Wordt lastig om er vanaf te komen zoDenk ik dat maar op zoek ga naar een sonarapparaatje dan kan ik ze verjagen met geluid.
Ik delegeer, @Redefine, dat is óók een skill.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze was voor @:Strani. Bij mij is het eerder andersom.
Nadeel is dan weer dat de mensen die jij delegeert er helemaal niks van kunnen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik delegeer, @:Redefine, dat is óók een skill.
Eerst even het bordje,' duiven welkom' weghalenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:01 schreef H_T het volgende:
Redefine heb je al een bordje 'Verboden voor duiven' opgehangen?
Nee dat zijn hele capabele mensen! Sommigen van hen zijn door mijzelf uitgezocht dus dat zegt wel watquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nadeel is dan weer dat de mensen die jij delegeert er helemaal niks van kunnen.
Ah in dat geval moet het wel topkwaliteit zijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat zijn hele capabele mensen! Sommigen van hen zijn door mijzelf uitgezocht dus dat zegt wel wat
Zeker weten! Ik loop alleen wel risico om de beste te verliezen aan een andere departement dus ik ben vandaag begonnen met het voorbereiden op die mogelijkheid door iemand anders nieuwe verantwoordelijkheden te geven en weer twee anderen op hogere capaciteit te zetten om dat op te vangen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah in dat geval moet het wel topkwaliteit zijn.
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"What's your connection with ABBA?"
"I'm Swedish"
Nope, maar ik kijk het misschien wel terugquote:
De twee series van 'The Dream' daarvoor waren ook leukquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nope, maar ik kijk het misschien wel terugIk vond hun Simon & Garfunkel reeks echt opvallend leuk
Ja, die was inderdaad erg leuk ook. Deze is ook leuk hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nope, maar ik kijk het misschien wel terugIk vond hun Simon & Garfunkel reeks echt opvallend leuk
Die eerdere series heb ik nooit gekeken. Had toch altijd zoiets van "oh Nick en Simon ik heb niks met die muziek, dus waarom dan dat programma kijken", maar toen met hun S&G reeks middenin gevallen en het was gewoon zo gezellig en leuk met die jongens onderling en ook muzikaal kwam er genoeg aan bodquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
De twee series van 'The Dream' daarvoor waren ook leukHet blijft vooral zonde dat ze muzikaal niet echt eruit halen wat er in zit door betere liedjes te schrijven.
Straks de rest even terugkijkenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die was inderdaad erg leuk ook. Deze is ook leuk hoor.
Ga hem dan een keer bingen denk ikquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die was inderdaad erg leuk ook. Deze is ook leuk hoor.
Ja, het was opvallend stil. Ik checkte regelmatig even of ie niet stiekem al vol was.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ga hem dan een keer bingen denk ikNu is er al genoeg te volgen
Morgen wel weer lekker rustig op ESF gebied
![]()
Opvallend ook de SC zo weinig posts
Hahahaquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het was opvallend stil. Ik checkte regelmatig even of ie niet stiekem al vol was.
Ja, ik kijk erg uit naar de dinsdag en donderdag.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HahahaJa in deze tijd van het jaar gaan andere topics weer als een tiet
![]()
Maar na volgende week zaterdag gaan we hier de gezelligheid wel weer opzoeken hoor, beloofd!
Ben wel benieuwd wat jij uiteindelijk gaat vinden na nog amper iets geluisterd te hebben!
Aan @Luctor.et.Emergo hebben we wel mooi onze controle groep.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HahahaJa in deze tijd van het jaar gaan andere topics weer als een tiet
![]()
Maar na volgende week zaterdag gaan we hier de gezelligheid wel weer opzoeken hoor, beloofd!
Ben wel benieuwd wat jij uiteindelijk gaat vinden na nog amper iets geluisterd te hebben!
Schrik niet als je op dinsdag een maf mens op een tribune ziet met een zilveren glitterjurkje en een regenboogsjerpquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik kijk erg uit naar de dinsdag en donderdag.
Luc heeft nu een heel waardevolle positiequote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Aan @:Luctor.et.Emergo hebben we wel mooi onze controle groep.
Ik heb het zoveel mogelijk proberen te volgen en heb nu wel een idee wat wel en niet werkt.
Maar Luc weet nog van niets.
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Schrik niet als je op dinsdag een maf mens op een tribune ziet met een zilveren glitterjurkje en een regenboogsjerp
Oh jee, ik weet niet of ik wel met die druk om kan gaan.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Luc heeft nu een heel waardevolle positie![]()
Onze neuzen wijzen allemaal jouw kant op!
Ik hoorde bij Tijd voor Max wel al een paar voorstukjes van kanshebbers. Maar ik was niet geconcentreerd op de tv, dus ik heb er nog niets van onthouden.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Aan @:Luctor.et.Emergo hebben we wel mooi onze controle groep.
Ik heb het zoveel mogelijk proberen te volgen en heb nu wel een idee wat wel en niet werkt.
Maar Luc weet nog van niets.
Ik vroeg me even af of Natalia Gordienko al naar de tribune was verbannen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Schrik niet als je op dinsdag een maf mens op een tribune ziet met een zilveren glitterjurkje en een regenboogsjerp
Er zit dan ook een moeder naast die dat mens opgevoed heeft, dus die kun je dan ook gewoon de schuld gevenquote:
Gewoon onvervalst meningenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh jee, ik weet niet of ik wel met die druk om kan gaan.
If there something wrong with the pup, there is something wrong with the bitch.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zit dan ook een moeder naast die dat mens opgevoed heeft, dus die kun je dan ook gewoon de schuld geven
En na donderdag gaat die ook weer richting huis denk ikquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik vroeg me even af of Natalia Gordienko al naar de tribune was verbannen.
Maar zij is er donderdag pas.
Ho even, Maoibhin is géén bitchquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
If there something wrong with the pup, there is something wrong with the bitch.
Verdient dat nog een beetje, jouw minion zijn?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker weten! Ik loop alleen wel risico om de beste te verliezen aan een andere departement dus ik ben vandaag begonnen met het voorbereiden op die mogelijkheid door iemand anders nieuwe verantwoordelijkheden te geven en weer twee anderen op hogere capaciteit te zetten om dat op te vangen.
Zou fijn zijn als die eerste blijft, maar zo niet, dan zijn we er in elk geval op voorbereid.
Maoibhin is de liefste moeder die je je kan wensen., Of haar dochter is goed in overdrijven.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho even, Maoibhin is géén bitch![]()
Maar die gaat waarschijnlijk wel wat minder tacky gekleed
Alles heeft een ritme, vind ik eigenlijk wel een leuk liedje.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:59 schreef Aoibhin het volgende:
*Mama gaat SRAY radio weer opzetten voor ESF muziek*
*Frizzle Sizzle staat op*
Mam: "NEEEEE"
*zapt verder*
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:02 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maoibhin is de liefste moeder die je je kan wensen., Of haar dochter is goed in overdrijven.
Je weet toch wel uit welke film dat komt?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho even, Maoibhin is géén bitch![]()
Maar die gaat waarschijnlijk wel wat minder tacky gekleed
Die, ongeacht welk nummer er speelt, heel koppig 'Why Me' begint te zingen elke keer als er een camera in de buurt komt.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niks geen schaamsmiley! Fijn dat je het leuk vindtquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alles heeft een ritme, vind ik eigenlijk wel een leuk liedje.
Uiteraard!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je weet toch wel uit welke film dat komt?
Spreaking of pups. Of kittens in mijn geval.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
If there something wrong with the pup, there is something wrong with the bitch.
Ja, ik ben de ongekroonde ESF "waarom-overkomt-mij-dit" Queenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die, ongeacht welk nummer er speelt, heel koppig 'Why Me' begint te zingen elke keer als er een camera in de buurt komt.
Dat laatste zou ook goed kunnen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Uiteraard!![]()
Of die film moet het weer van een eerdere hebben
Ja, dat wordt sowieso nog 17 jaar en 50 weken wachten....quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Spreaking of pups. Of kittens in mijn geval.
Iemand weet dat ik graag weer een kat/poes zou willen hebben en heeft mij er nu 2 aangeboden.
Ze zijn nu 2 weken oud dus het duurt nog even voordat ik ze zou kunnen krijgen.
Maar ik twijfel nog omdat ze zo jong zijn.
Na 10 weken is het bestequote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Iemand weet dat ik graag weer een kat/poes zou willen hebben en heeft mij er nu 2 aangeboden.
Ik weet in ieder geval welke je bedoeldequote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat laatste zou ook goed kunnen.
Blijkbaar niet genoeg om te voorkomen dat een ander departement m'n minions kan stelenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Verdient dat nog een beetje, jouw minion zijn?
Het zou ook nog minstens 6 weken duren voordat ik ze zou kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Na 10 weken is het besteZéker niet te vroeg kittens bij de mama weghalen! De 3 weken daarvoor zijn een soort schemergebied waarin het niet meteen schadelijk hoeft te zijn; ligt aan de kitten. Maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen. Wettelijk mogen kittens al na 7 weken weg, maar in de praktijk is het vaak toch beter om de kitten langer bij de mama en siblings te laten.
En daarna kun je ze gewoon in huis nemen hoorEn gelijk twee uit hetzelfde nestje is wel zo gezellig!
Ik vind het helemaal niks, maar we hoeven niets van elkaars mening aan te trekkenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alles heeft een ritme, vind ik eigenlijk wel een leuk liedje.
Als ze lang genoeg bij mama kunnen blijven en je bent niet al te gehecht aan je meubels dan kan het primaquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Voor de juiste som wil ik die plek wel weer opvullenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Blijkbaar niet genoeg om te voorkomen dat een ander departement m'n minions kan stelen
Kan ik je verleiden met een voor Griekenland of Letland acceptabel salaris?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor de juiste som wil ik die plek wel weer opvullen
Ik zou het gewoon doen joh, die katjes zijn er toch en moeten ook gewoon een huis kunnen krijgenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het zou ook nog minstens 6 weken duren voordat ik ze zou kunnen krijgen.
Maar ik was eigenlijk op zoek naar een wat oudere uit een asiel of adoptie.
Maar tot nu toe was ik er geen tegengekomen zonder een gebrek (plast in huis maar de huidige eigenaar vindt dat niet zo erg , en dat soort dingen. of ze komen uit Roemenië)
Ik denk dat ik het gewoon ga doen
Dit dus, ieder zo hun smaak en voorkeurenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niks, maar we hoeven niets van elkaars mening aan te trekkenIk ben mogelijk ook de enige op het forum die Scooch leuk vond
* H_T googlet evenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan ik je verleiden met een voor Griekenland of Letland acceptabel salaris?
Dan zitten we qua onderhandelings-uitgangspunt wel een béétje ver van elkaar afquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:27 schreef H_T het volgende:
[..]
* H_T googlet even
Voor het loon van 3 a 4 Grieken wil ik het overwegen
Maar ik ken het normale alfabetquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zitten we qua onderhandelings-uitgangspunt wel een béétje ver van elkaar af
Ik heb niet gegoogeld. Maar voor 5 letten kom ik graag in je team.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan ik je verleiden met een voor Griekenland of Letland acceptabel salaris?
Oké ik bied 18 Griekse salarissen!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar ik ken het normale alfabetDaar kenne die leipo's met een driehoekje als letter nog wat van leren
Heb je ook nog voorkeuren als het gaat om wat voor Letten je zou willen hebben?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb niet gegoogeld. Maar voor 5 letten kom ik graag in je team.
Ik gok op vrouwen, niet te oud, maar ook niet te jong.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je ook nog voorkeuren als het gaat om wat voor Letten je zou willen hebben?
Klinkt goed! Wat moet ik doen? En welke Rolls-Royce krijg ik van de zaak?quote:
Misschien wil die wel opletten.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb veel positiefs gehoord over oplettenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Kunnen we trouwens ook nog kiezen voor Esten of Litouwers?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel beter opletten voordat je die opmerking maakt.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb veel positiefs gehoord over opletten
Oké, leeftijdsgroep 50-59 in orde?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik gok op vrouwen, niet te oud, maar ook niet te jong.
Ik was nog druk aan het overwegen wat de beste formulering was toen jij al posttequote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel beter opletten voordat die opmerking maakt.
Mensen overtuigen van waarom ze wel dégelijk zelf verantwoordelijk zijn voor de datafouten die wij vinden. Vooral Armenen die allemaal een studie rechten lijken te hebben gevolgd, gezien de vasthoudendheid van hun verdediging!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Klinkt goed! Wat moet ik doen? En welke Rolls-Royce krijg ik van de zaak?
Nou ik heb toevallig óók een Litouwer in m'n team, maar geen Est!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kunnen we trouwens ook nog kiezen voor Esten of Litouwers?
Maar die Litouwer is zeker een man? Dan is het niet interessant.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik heb toevallig óók een Litouwer in m'n team, maar geen Est!
Est non est.
Het zijn allemaal mannen in m'n team, alle negen! Vrouwen willen maar niet solliciteren!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar die Litouwer is zeker een man? Dan is het niet interessant.
Puur als het om vrouwen gaat zijn de Letse dames dan nog het minst van de Baltische staten (maar nog steeds weinig mis mee)
Beweren dat iets heus wel ergens in de algemene voorwaarden heeft gestaan kan ik wel, maar een step zie ik niet echt zittenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Mensen overtuigen van waarom ze wel dégelijk zelf verantwoordelijk zijn voor de datafouten die wij vinden. Vooral Armenen die allemaal een studie rechten lijken te hebben gevolgd, gezien de vasthoudendheid van hun verdediging!
Je krijgt een stepje!
Nou een uitgelezen kans dus voor de vrouwen in de SC om bij jou te komen solliciteren.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zijn allemaal mannen in m'n team, alle negen! Vrouwen willen maar niet solliciteren!
Behalve je baas dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zijn allemaal mannen in m'n team, alle negen! Vrouwen willen maar niet solliciteren!
Ga maar lekker verder onderhanden met @H_Tquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Helaasquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Beweren dat iets heus wel ergens in de algemene voorwaarden heeft gestaan kan ik wel, maar een step zie ik niet echt zittenIk denk dat hier de onderhandelingen stranden
U roept?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:41 schreef usagi414 het volgende:
En als er nog een vrouw met lang donker haar en donkere ogen bijkomt is dat alleen een bonus.
Ik zie en hoor nu een mevrouw over een eiland pratenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:43 schreef Fred_B het volgende:
Cornald zit bij Op1 voor de liefhebber.
Nu klaagt er nog een mevrouw van Groen Links over windmolens bij haar in de buurt.
Een onbewoond eiland?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie en hoor nu een mevrouw over een eiland praten
Ja, daar komt een kabel overheen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie en hoor nu een mevrouw over een eiland praten
Ik hoor net dat het over Schiermonnikoog gaatquote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, daar komt een kabel overheen.
Over haar eiland, niet over die mevrouw.
Nou ja bij een kabel over haar heen kan ze tenminste niet klagen over 5G.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, daar komt een kabel overheen.
Over haar eiland, niet over die mevrouw.
of bewust....quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, en haar manager ook weer! Stom toeval hoor, eigenlijk.
He fuck, waarom nou weer Beauquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:48 schreef koffieleuk het volgende:
Hier wordt dus OP1 gekeken? Ik heb ook nog Beau aanstaan.
Luxeprobleem
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:48 schreef Fred_B het volgende:
Hij zit in hotel New York, voor de fanboys.
Ja ik zag het net bij Op1quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:52 schreef Fred_B het volgende:
@:molloot200 Schiermonnikoog komt in een postcard van Moldavië.
"Ze is creatief betrokken bij de finale en bij de eerste uitzending".quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:04 schreef molloot200 het volgende:
Nou bij Shownieuws gaan ze zometeen "Ilses rol bij het Songfestival onthullen". Ik maak me klaar voor een deceptie (waarom zouden zij de scoop hebben?) maar schakel toch in
Die shows liggen al potdicht vastquote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
"Ze is creatief betrokken bij de finale en bij de eerste uitzending".
Nouja dat zal wel gewoon met Duncan te maken hebben.
Knew it.
Huh ja wtf? Zij klinkt als een klokquote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:27 schreef molloot200 het volgende:
Die Ronald Molendijk zit nu live Slovenië af te kraken en hij zegt dat het liedje ertoe doet, maar dat ze daar echt een goede zangeres neer hadden moeten zetten zoals Adele of zo
Ik vind Ana juist één van de beste zangeressen van dit jaar eigenlijk, zeker voor een powerballad.
Ik zag van de week hem ook zeggen dat Portugal 1 van de slechtste nummers had en dat de zanger net Kermit was.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:27 schreef molloot200 het volgende:
Die Ronald Molendijk zit nu live Slovenië af te kraken en hij zegt dat het liedje ertoe doet, maar dat ze daar echt een goede zangeres neer hadden moeten zetten zoals Adele of zo
Ik vind Ana juist één van de beste zangeressen van dit jaar eigenlijk, zeker voor een powerballad.
Ronald Molendijk is “muziekexpert” in Shownieuws blijkbaar (volgens mij zat hij vroeger bij RTL Boulevard). Maar hij is volgens mij heel goed in alles vreselijk vinden en afkraken (maar hij gaf Servië wel een 8quote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ken die Ronald Molendijk niet echt, maar als ik het zo lees wordt hij een beetje de Raatgever van 2021?
* Aoibhin legt de popcorn klaarquote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zag van de week hem ook zeggen dat Portugal 1 van de slechtste nummers had en dat de zanger net Kermit was.
@:Greys gooi een schoen naar hem als je hem in de perszaal ziet.
Brakenquote:
Ah, klinkt als een type met een heel duidelijke persoonlijke voorkeur die er goed in is die voorkeur zo objectief mogelijk te komen opdringen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ronald Molendijk is “muziekexpert” in Shownieuws blijkbaar (volgens mij zat hij vroeger bij RTL Boulevard). Maar hij is volgens mij heel goed in alles vreselijk vinden en afkraken (maar hij gaf Servië wel een 8yeah right).
Nee, Ronald Molendijk is nog heel veel ergerquote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ken die Ronald Molendijk niet echt, maar als ik het zo lees wordt hij een beetje de Raatgever van 2021?
Integendeel, kan je ze nog een keer opeten.quote:
Pistachenootjesquote:
ik had weer wat lege exemplarenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Pistachenootjes![]()
Nee laat die maar lekker achter de huig inderdaad
mja dan zijn ze toch ietwat 'anders'quote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Integendeel, kan je ze nog een keer opeten.
Dubbel genot voor dezelfde prijs.
Dit geef je Koen stiekem als goede raat om zelf met de écht lekkere pistachenootjes aan de haal te kunnen in de winkel, terwijl hij dagenlang groene kots zit te vretenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Integendeel, kan je ze nog een keer opeten.
Dubbel genot voor dezelfde prijs.
Leeg nog welquote:
Hij zit ook alleen maar bij SBS omdat ie toevallig beste vriendjes is met de baas van die zender.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nee, Ronald Molendijk is nog heel veel erger
Vooral omdat Ronald Molendijk zelf niets kan, maar wel heel goed weet te vertellen wat een ander fout doet, niet alleen hierbij. Man, wat een kwal is die gast
Bij F1 ook ja, wat een vervelende man.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nee, Ronald Molendijk is nog heel veel erger
Vooral omdat Ronald Molendijk zelf niets kan, maar wel heel goed weet te vertellen wat een ander fout doet, niet alleen hierbij. Man, wat een kwal is die gast
SSST!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit geef je Koen stiekem als goede raat om zelf met de écht lekkere pistachenootjes aan de haal te kunnen in de winkel, terwijl hij dagenlang groene kots zit te vreten
Nee joh, went vanzelf. Na een tijdje wil je geen lekkere verse andere meer.quote:
als er een heel klein gleufje in zit pak ik een mesquote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leeg nog wel![]()
Die van mij zitten vaak nog wel eens potdichtEn hebben wat stampwerk nodig
raat ?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit geef je Koen stiekem als goede raat om zelf met de écht lekkere pistachenootjes aan de haal te kunnen in de winkel, terwijl hij dagenlang groene kots zit te vreten
* Aoibhin zegt dat er 5G zit in verse pichachenootjes en je die beter niet kunt eten, want dan wordt je gecontroleerd door de overheidquote:
Ik krijg hier heel verkeerde beelden bijquote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als er een heel klein gleufje in zit pak ik een mes
ESF leekje gespotquote:
nu ben ik nieuwsgierig hoe jouw brein werktquote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik krijg hier heel verkeerde beelden bij
ah is raat de locale hont ?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ESF leekje gespot![]()
Maar die kerel daar hangt een heel verhaal aan vast, want hij heeft inmiddels sorry gezegd
Viesquote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu ben ik nieuwsgierig hoe jouw brein werkt
mijn brein is door Fok sowieso hopeloos verpestquote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vies
En ik kan en mag de schuld geven aan @:Dave, daarvoor was ik heel braaf
Zoietsquote:
wit bolletje met honing zou er wel in gaanquote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet zomaar raat, goede raat.![]()
[ afbeelding ]
Pff, dat doet mij weinig.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin zegt dat er 5G zit in verse pichachenootjes en je die beter niet kunt eten, want dan wordt je gecontroleerd door de overheid
Eet je eigen braaksel!
Virtuele broodjes voor bij de virtuele honing, ik zou zeggen: Tast toe.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wit bolletje met honing zou er wel in gaan
Vandaar al die "morgen" "middag" en "avond" mentions. Dat zijn jouw momenten op de dag dat je ons even kan laten denken dat je helder bent, omdat je de dagdelen nog weetquote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn brein is door Fok sowieso hopeloos verpest
Bohhquote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zijn juist extra gevaarlijk, omdat ze de schijn opwerpen dat het niet zoveel voorsteltquote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pff, dat doet mij weinig.
Als het ze met hun chemtrails niet lukt zullen 5g nootjes ook wel niet aanslaan.
ditquote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vandaar al die "morgen" "middag" en "avond" mentions. Dat zijn jouw momenten op de dag dat je ons even kan laten denken dat je helder bent, omdat je de dagdelen nog weet
Maar verder ben je alles gewoon vergeten
Nee joh, allemaal bluf, daar kijk ik zo doorheen. 5g in pistachenootjes, kom op.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die zijn juist extra gevaarlijk, omdat ze de schijn opwerpen dat het niet zoveel voorstelt
Moeders zijn vaak ook leuk om tijd mee door te brengenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit
maar na een bezoekje aan mijn moeder vanavond voel ik me weer ontzettend helder in m'n hoofd
Vreet ze lekker, maar ik hoop dat ik je achteraf nog kan herkennen. Je hebt 1 dubbelganger en die ken ik al; knap lastig als er een derde bij komt.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee joh, allemaal bluf, daar kijk ik zo doorheen. 5g in pistachenootjes, kom op.![]()
Pistachenootjes. Hier zie, hooguit 1g, als je de ch als g telt ten minste.
klopt, maar een exemplaar dat in 1 uur 5x hetzelfde zegt en steeds warriger wordt is wat minderquote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moeders zijn vaak ook leuk om tijd mee door te brengen![]()
Omdat Youtube een heel slechte matchmaker isquote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:06 schreef Koen66 het volgende:
waarom denkt Youtube dat ik geinteresseerd ben in Ronnie Flex en Emma Heesters
Ik ook van jouquote:
Koeneloen, serieus, het is kwart over 1 in de nachtquote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:08 schreef Koen66 het volgende:
de zware keuzes des leven
neem ik een glaasje rum
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vreet ze lekker, maar ik hoop dat ik je achteraf nog kan herkennen. Je hebt 1 dubbelganger en die ken ik al; knap lastig als er een derde bij komt.
het is weekend sweetheartquote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Koeneloen, serieus, het is kwart over 1 in de nacht
Maar van mij mag je, ik ben je moeder niet![]()
Jij bent officieel susquote:
Oh! In dat geval proostquote:
Het is nooit voorbij Koen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:22 schreef Koen66 het volgende:
over een week en een dag is het allemaal alweer voorbij
Hoe bedoel je 'voorbij'?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:22 schreef Koen66 het volgende:
over een week en een dag is het allemaal alweer voorbij
quote:
oke, de editie in Rotterdam bedoel imquote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'voorbij'?
[ afbeelding ]
Ja ok, in zekere zin is die dan voorbij.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
oke, de editie in Rotterdam bedoel im
ow dat doe ik zeker nietquote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja ok, in zekere zin is die dan voorbij.
Al zou ik niet onderschatten hoe lang daar nog over nagepraat gaat worden.
Dat is verdrietig om mee te maken. Merkt ze het zelf ook?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, maar een exemplaar dat in 1 uur 5x hetzelfde zegt en steeds warriger wordt is wat minder
ze heeft momenten dat ze echt prima weet dat het niet goed met d'r gaat, maar andere momenten roept ze dat ze naar huis wil want het gaat prima en het gaat te goed met d'r.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 02:06 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat is verdrietig om mee te maken. Merkt ze het zelf ook?
Ze is nog wilsbekwaam, begrijp ik dan? Dat is dan echt lastig joh, zeker als het gevaarlijk kan worden.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 02:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze heeft momenten dat ze echt prima weet dat het niet goed met d'r gaat, maar andere momenten roept ze dat ze naar huis wil want het gaat prima en het gaat te goed met d'r.
Hoop dat er nog een mooie woonoptie voor d'r te regelen valt (ben druk doende) waar ze nog een tijdje voor d'rzelf kan zorgen. De flat waar ze nu nog in woont is echt ongeschikt voor d'r aan het worden
Ze zit momenteel " alleen maar " ter observatie in een verzorgingstehuis, ze krijgt nog gesprekken met psychologen en een hersenscan begin juni. Maar ze zit er met eigen goedvinden. Als ze naar huis wil laten ze d'r gaan. Maar dan ben ik er klaar mee, dan bekijkt ze het maar.
yep, volledig nog. Er is nog geen echte diagnose wat ze heeft, het is hetzij een snelle dementie, hetzij psychoses. Echte ellende begon een 1.5 maand terug toen er duidelijk werd dat ze echt stemmen hoorde die er niet zijn. Al waren er ook eerder wel wat zaken die, als je erop terug kijkt, al veel eerder niet goed zaten.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 02:15 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ze is nog wilsbekwaam, begrijp ik dan? Dat is dan echt lastig joh, zeker als het gevaarlijk kan worden.
Die zoektocht naar een geschikte woonruimte zal lastig zijn. Komt alles op jouw schouders?
Dat zijn heel uiteenlopende diagnoses. Hopelijk komt er uit die scan iets waar wat concreets mee gedaan kan worden. Dit zo in limbo zitten helpt natuurlijk geen moer en helpt je moeder ook niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 02:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, volledig nog. Er is nog geen echte diagnose wat ze heeft, het is hetzij een snelle dementie, hetzij psychoses. Echte ellende begon een 1.5 maand terug toen er duidelijk werd dat ze echt stemmen hoorde die er niet zijn. Al waren er ook eerder wel wat zaken die, als je erop terug kijkt, al veel eerder niet goed zaten.
Hoop dat er na hersenscan etc echt duidelijk gaat worden wat ze heeft.
En ik ben van haar het enige kind ja..... Die ook nog eens 50km verderop woont (zij woont in Dordrecht, ik in Zoetermeer)
gelukkig is mijn werk erg begripvolquote:Op zaterdag 15 mei 2021 02:38 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat zijn heel uiteenlopende diagnoses. Hopelijk komt er uit die scan iets waar wat concreets mee gedaan kan worden. Dit zo in limbo zitten helpt natuurlijk geen moer en helpt je moeder ook niet.
Bohhh al dan alles op jou neerkomtHet zijn ook zulke grote beslissinge om te nemen, ik hoop dat je iemand hebt om mee te sparren.
Heel mooi!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:26 schreef H_T het volgende:
@:BillDauterive Hazy Jane valt bij mij goed in de smaak
Filmquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je weet toch wel uit welke film dat komt?
Pardon?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als er een heel klein gleufje in zit pak ik een mes
Goede raat is duur heb ik wel eens gehoordquote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker fruitig inderdaadquote:Op zaterdag 15 mei 2021 02:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heel mooi!Lekker fruitig, toch? Ik heb hem ook thuis, maar heb best wat ipa's, dus vrees ik dat ik er nog even niet aan toe kom. Je hebt er nu nog 5? Laat het je smaken!
Bij mij welquote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:44 schreef Strani het volgende:
Goedemorgen beste mensen!! Alles een beetje in orde hier?
Leuke tijden, zelfs een beetje kriebel in je neus mag niet meerquote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij mij welHeb alleen af en toe een beetje een kriebel in de neus
![]()
Zal vast niks zijn overigens. Nu nog een beetje aan het overwegen of ik naar m'n vrijwilligerswerk ga vanmiddag of dat ik dat nog even uitstel. Niet echt wat boeiends dus.
En bij jou?
Waarschijnlijk heb ik door lichte kriebel gewoon wat te veel aan de neus gezeten waardoor het meer is gaan kriebelen, waardoor ik meer aan m'n neus zit, waardoor... Ik maak me daarom ook niet al te drukquote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Leuke tijden, zelfs een beetje kriebel in je neus mag niet meer
Sorry, ik was in slaap gevallenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 02:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelukkig is mijn werk erg begripvol
Qua sparren eigenlijk alleen mevr Koen, waar ik in dit onderwerp soms veel steun aan heb maar ik ook regelmatig vervloek
Rehearsal dagjequote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:44 schreef Strani het volgende:
Goedemorgen beste mensen!! Alles een beetje in orde hier?
Sterkte met kriebelquote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij mij welHeb alleen af en toe een beetje een kriebel in de neus
![]()
Zal vast niks zijn overigens. Nu nog een beetje aan het overwegen of ik naar m'n vrijwilligerswerk ga vanmiddag of dat ik dat nog even uitstel. Niet echt wat boeiends dus.
En bij jou?
Het is intussen al een stuk verder dan HA niveau, die heeft haar (mede op mijn aanraden) wel verwezen richting die kliniek waar ze nu zitquote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:59 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Sorry, ik was in slaap gevallen![]()
Nah dat is toch lastig, om dat met je partner te moeten doen. De HA van je meoder kan ook niet wat betekenen? Al zit die natuurlijk ook zo ver weg, realiseer ik mij nu.
Ik kan er met de auto heen, zit daar een groot deel van de tijd in een afgesloten hokje en verder is afstand houden prima te doen, dus wat dat betreft valt het risico wel mee inderdaadquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sterkte met kriebelQua vrijwilligerswerk kun je eventueel nog even mee laten wegen of je het risico wil lopen
(ook al is die kans superklein natuurlijk)
Nee meer omdat hij/zij haar wellicht al langer kent (?) en daarom ‘van een afstandje’ kan kijken zonder emotionele betrokkenheid.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is intussen al een stuk verder dan HA niveau, die heeft haar (mede op mijn aanraden) wel verwezen richting die kliniek waar ze nu zit
Veel plezier/succes!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:39 schreef H_T het volgende:
Aangemeld, ik ga gewoon een stukkie voorlezen vanmiddagDat moet prima veilig kunnen
Ik heb wel een goed "wakkerschud" liedje voor je (of eigenlijk twee), maar die wil jij nog niet horen...quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb wel een goed "wakkerschud" liedje voor je (of eigenlijk twee), maar die wil jij nog niet horen...
Ja met deze cliffhanger moet je het doenquote:
kijkt uit naar dinsdag...quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja met deze cliffhanger moet je het doen
Pfff Cyan jeetje. Ga even rustig zitten. De stad is écht niet oké hoor, veel te gevaarlijk!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:44 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen in de middag. Ik ben de stad in geweest, met alle risico's die er bij horen.
Het was druk! En veel mensen zonder mondkapje op straat. Hoeft ook niet, maar ik heb de mijne mooi opgelaten.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Pfff Cyan jeetje. Ga even rustig zitten. De stad is écht niet oké hoor, veel te gevaarlijk!
Vandaag wordt het hier 26 en morgen 30. Nou weet ik niet hoe ik me over dat laatste moet voelen hoor!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het maar grijs en grauw buiten. Waar blijft die lente nou?
Stuur maar wat graden hierheen dan. Hier blijft het nog een hele week 15 graden.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Vandaag wordt het hier 26 en morgen 30. Nou weet ik niet hoe ik me over dat laatste moet voelen hoor!
Okay ik stuur je morgen 5 graden!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stuur maar wat graden hierheen dan. Hier blijft het nog een hele week 15 graden.
Wat was er zo dringend?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:44 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen in de middag. Ik ben de stad in geweest, met alle risico's die er bij horen.
Nice, die van mij laatst ook.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:51 schreef Strani het volgende:
Oh trouwens mijn moeder heeft gisteren haar eerste vaccinatie gehad (Pfizer) en dan over een paar weken de tweedeBlij dat dat goed zit nu want ik heb anders toch de zorg dat er van alles niet goed zit met haar administratie omdat haar Spaans niet zo heel geweldig is en zo.
Ah dat is echt fijn!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:51 schreef Strani het volgende:
Oh trouwens mijn moeder heeft gisteren haar eerste vaccinatie gehad (Pfizer) en dan over een paar weken de tweedeBlij dat dat goed zit nu want ik heb anders toch de zorg dat er van alles niet goed zit met haar administratie omdat haar Spaans niet zo heel geweldig is en zo.
Lente is ook gewoon de Rehearsal streams aan het kijkenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het maar grijs en grauw buiten. Waar blijft die lente nou?
Probeer het dan wel zeer lokaal naar hem te sturen aub, ik heb hier echt niet nog meer graden nodig.quote:
Stuur ik hem 7 graden, jou -2 graden. Iedereen blijquote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Probeer het dan wel zeer lokaal naar hem te sturen aub, ik heb hier echt niet nog meer graden nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |