Pistachenootjesquote:
ik had weer wat lege exemplarenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Pistachenootjes![]()
Nee laat die maar lekker achter de huig inderdaad
mja dan zijn ze toch ietwat 'anders'quote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Integendeel, kan je ze nog een keer opeten.
Dubbel genot voor dezelfde prijs.
Dit geef je Koen stiekem als goede raat om zelf met de écht lekkere pistachenootjes aan de haal te kunnen in de winkel, terwijl hij dagenlang groene kots zit te vretenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Integendeel, kan je ze nog een keer opeten.
Dubbel genot voor dezelfde prijs.
Leeg nog welquote:
Hij zit ook alleen maar bij SBS omdat ie toevallig beste vriendjes is met de baas van die zender.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nee, Ronald Molendijk is nog heel veel erger
Vooral omdat Ronald Molendijk zelf niets kan, maar wel heel goed weet te vertellen wat een ander fout doet, niet alleen hierbij. Man, wat een kwal is die gast
Bij F1 ook ja, wat een vervelende man.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nee, Ronald Molendijk is nog heel veel erger
Vooral omdat Ronald Molendijk zelf niets kan, maar wel heel goed weet te vertellen wat een ander fout doet, niet alleen hierbij. Man, wat een kwal is die gast
SSST!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit geef je Koen stiekem als goede raat om zelf met de écht lekkere pistachenootjes aan de haal te kunnen in de winkel, terwijl hij dagenlang groene kots zit te vreten
Nee joh, went vanzelf. Na een tijdje wil je geen lekkere verse andere meer.quote:
als er een heel klein gleufje in zit pak ik een mesquote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leeg nog wel![]()
Die van mij zitten vaak nog wel eens potdichtEn hebben wat stampwerk nodig
raat ?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit geef je Koen stiekem als goede raat om zelf met de écht lekkere pistachenootjes aan de haal te kunnen in de winkel, terwijl hij dagenlang groene kots zit te vreten
* Aoibhin zegt dat er 5G zit in verse pichachenootjes en je die beter niet kunt eten, want dan wordt je gecontroleerd door de overheidquote:
Ik krijg hier heel verkeerde beelden bijquote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als er een heel klein gleufje in zit pak ik een mes
ESF leekje gespotquote:
nu ben ik nieuwsgierig hoe jouw brein werktquote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik krijg hier heel verkeerde beelden bij
ah is raat de locale hont ?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ESF leekje gespot![]()
Maar die kerel daar hangt een heel verhaal aan vast, want hij heeft inmiddels sorry gezegd
Viesquote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu ben ik nieuwsgierig hoe jouw brein werkt
mijn brein is door Fok sowieso hopeloos verpestquote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vies
En ik kan en mag de schuld geven aan @:Dave, daarvoor was ik heel braaf
Zoietsquote:
wit bolletje met honing zou er wel in gaanquote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet zomaar raat, goede raat.![]()
[ afbeelding ]
Pff, dat doet mij weinig.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin zegt dat er 5G zit in verse pichachenootjes en je die beter niet kunt eten, want dan wordt je gecontroleerd door de overheid
Eet je eigen braaksel!
Virtuele broodjes voor bij de virtuele honing, ik zou zeggen: Tast toe.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wit bolletje met honing zou er wel in gaan
Vandaar al die "morgen" "middag" en "avond" mentions. Dat zijn jouw momenten op de dag dat je ons even kan laten denken dat je helder bent, omdat je de dagdelen nog weetquote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn brein is door Fok sowieso hopeloos verpest
Bohhquote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zijn juist extra gevaarlijk, omdat ze de schijn opwerpen dat het niet zoveel voorsteltquote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pff, dat doet mij weinig.
Als het ze met hun chemtrails niet lukt zullen 5g nootjes ook wel niet aanslaan.
ditquote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vandaar al die "morgen" "middag" en "avond" mentions. Dat zijn jouw momenten op de dag dat je ons even kan laten denken dat je helder bent, omdat je de dagdelen nog weet
Maar verder ben je alles gewoon vergeten
Nee joh, allemaal bluf, daar kijk ik zo doorheen. 5g in pistachenootjes, kom op.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die zijn juist extra gevaarlijk, omdat ze de schijn opwerpen dat het niet zoveel voorstelt
Moeders zijn vaak ook leuk om tijd mee door te brengenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit
maar na een bezoekje aan mijn moeder vanavond voel ik me weer ontzettend helder in m'n hoofd
Vreet ze lekker, maar ik hoop dat ik je achteraf nog kan herkennen. Je hebt 1 dubbelganger en die ken ik al; knap lastig als er een derde bij komt.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee joh, allemaal bluf, daar kijk ik zo doorheen. 5g in pistachenootjes, kom op.![]()
Pistachenootjes. Hier zie, hooguit 1g, als je de ch als g telt ten minste.
klopt, maar een exemplaar dat in 1 uur 5x hetzelfde zegt en steeds warriger wordt is wat minderquote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moeders zijn vaak ook leuk om tijd mee door te brengen![]()
Omdat Youtube een heel slechte matchmaker isquote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:06 schreef Koen66 het volgende:
waarom denkt Youtube dat ik geinteresseerd ben in Ronnie Flex en Emma Heesters
Ik ook van jouquote:
Koeneloen, serieus, het is kwart over 1 in de nachtquote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:08 schreef Koen66 het volgende:
de zware keuzes des leven
neem ik een glaasje rum
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vreet ze lekker, maar ik hoop dat ik je achteraf nog kan herkennen. Je hebt 1 dubbelganger en die ken ik al; knap lastig als er een derde bij komt.
het is weekend sweetheartquote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Koeneloen, serieus, het is kwart over 1 in de nacht
Maar van mij mag je, ik ben je moeder niet![]()
Jij bent officieel susquote:
Oh! In dat geval proostquote:
Het is nooit voorbij Koen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:22 schreef Koen66 het volgende:
over een week en een dag is het allemaal alweer voorbij
Hoe bedoel je 'voorbij'?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:22 schreef Koen66 het volgende:
over een week en een dag is het allemaal alweer voorbij
quote:
oke, de editie in Rotterdam bedoel imquote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'voorbij'?
[ afbeelding ]
Ja ok, in zekere zin is die dan voorbij.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
oke, de editie in Rotterdam bedoel im
ow dat doe ik zeker nietquote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja ok, in zekere zin is die dan voorbij.
Al zou ik niet onderschatten hoe lang daar nog over nagepraat gaat worden.
Dat is verdrietig om mee te maken. Merkt ze het zelf ook?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, maar een exemplaar dat in 1 uur 5x hetzelfde zegt en steeds warriger wordt is wat minder
ze heeft momenten dat ze echt prima weet dat het niet goed met d'r gaat, maar andere momenten roept ze dat ze naar huis wil want het gaat prima en het gaat te goed met d'r.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 02:06 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat is verdrietig om mee te maken. Merkt ze het zelf ook?
Ze is nog wilsbekwaam, begrijp ik dan? Dat is dan echt lastig joh, zeker als het gevaarlijk kan worden.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 02:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze heeft momenten dat ze echt prima weet dat het niet goed met d'r gaat, maar andere momenten roept ze dat ze naar huis wil want het gaat prima en het gaat te goed met d'r.
Hoop dat er nog een mooie woonoptie voor d'r te regelen valt (ben druk doende) waar ze nog een tijdje voor d'rzelf kan zorgen. De flat waar ze nu nog in woont is echt ongeschikt voor d'r aan het worden
Ze zit momenteel " alleen maar " ter observatie in een verzorgingstehuis, ze krijgt nog gesprekken met psychologen en een hersenscan begin juni. Maar ze zit er met eigen goedvinden. Als ze naar huis wil laten ze d'r gaan. Maar dan ben ik er klaar mee, dan bekijkt ze het maar.
yep, volledig nog. Er is nog geen echte diagnose wat ze heeft, het is hetzij een snelle dementie, hetzij psychoses. Echte ellende begon een 1.5 maand terug toen er duidelijk werd dat ze echt stemmen hoorde die er niet zijn. Al waren er ook eerder wel wat zaken die, als je erop terug kijkt, al veel eerder niet goed zaten.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 02:15 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ze is nog wilsbekwaam, begrijp ik dan? Dat is dan echt lastig joh, zeker als het gevaarlijk kan worden.
Die zoektocht naar een geschikte woonruimte zal lastig zijn. Komt alles op jouw schouders?
Dat zijn heel uiteenlopende diagnoses. Hopelijk komt er uit die scan iets waar wat concreets mee gedaan kan worden. Dit zo in limbo zitten helpt natuurlijk geen moer en helpt je moeder ook niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 02:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, volledig nog. Er is nog geen echte diagnose wat ze heeft, het is hetzij een snelle dementie, hetzij psychoses. Echte ellende begon een 1.5 maand terug toen er duidelijk werd dat ze echt stemmen hoorde die er niet zijn. Al waren er ook eerder wel wat zaken die, als je erop terug kijkt, al veel eerder niet goed zaten.
Hoop dat er na hersenscan etc echt duidelijk gaat worden wat ze heeft.
En ik ben van haar het enige kind ja..... Die ook nog eens 50km verderop woont (zij woont in Dordrecht, ik in Zoetermeer)
gelukkig is mijn werk erg begripvolquote:Op zaterdag 15 mei 2021 02:38 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat zijn heel uiteenlopende diagnoses. Hopelijk komt er uit die scan iets waar wat concreets mee gedaan kan worden. Dit zo in limbo zitten helpt natuurlijk geen moer en helpt je moeder ook niet.
Bohhh al dan alles op jou neerkomtHet zijn ook zulke grote beslissinge om te nemen, ik hoop dat je iemand hebt om mee te sparren.
Heel mooi!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:26 schreef H_T het volgende:
@:BillDauterive Hazy Jane valt bij mij goed in de smaak
Filmquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je weet toch wel uit welke film dat komt?
Pardon?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als er een heel klein gleufje in zit pak ik een mes
Goede raat is duur heb ik wel eens gehoordquote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker fruitig inderdaadquote:Op zaterdag 15 mei 2021 02:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heel mooi!Lekker fruitig, toch? Ik heb hem ook thuis, maar heb best wat ipa's, dus vrees ik dat ik er nog even niet aan toe kom. Je hebt er nu nog 5? Laat het je smaken!
Bij mij welquote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:44 schreef Strani het volgende:
Goedemorgen beste mensen!! Alles een beetje in orde hier?
Leuke tijden, zelfs een beetje kriebel in je neus mag niet meerquote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij mij welHeb alleen af en toe een beetje een kriebel in de neus
![]()
Zal vast niks zijn overigens. Nu nog een beetje aan het overwegen of ik naar m'n vrijwilligerswerk ga vanmiddag of dat ik dat nog even uitstel. Niet echt wat boeiends dus.
En bij jou?
Waarschijnlijk heb ik door lichte kriebel gewoon wat te veel aan de neus gezeten waardoor het meer is gaan kriebelen, waardoor ik meer aan m'n neus zit, waardoor... Ik maak me daarom ook niet al te drukquote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Leuke tijden, zelfs een beetje kriebel in je neus mag niet meer
Sorry, ik was in slaap gevallenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 02:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelukkig is mijn werk erg begripvol
Qua sparren eigenlijk alleen mevr Koen, waar ik in dit onderwerp soms veel steun aan heb maar ik ook regelmatig vervloek
Rehearsal dagjequote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:44 schreef Strani het volgende:
Goedemorgen beste mensen!! Alles een beetje in orde hier?
Sterkte met kriebelquote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij mij welHeb alleen af en toe een beetje een kriebel in de neus
![]()
Zal vast niks zijn overigens. Nu nog een beetje aan het overwegen of ik naar m'n vrijwilligerswerk ga vanmiddag of dat ik dat nog even uitstel. Niet echt wat boeiends dus.
En bij jou?
Het is intussen al een stuk verder dan HA niveau, die heeft haar (mede op mijn aanraden) wel verwezen richting die kliniek waar ze nu zitquote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:59 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Sorry, ik was in slaap gevallen![]()
Nah dat is toch lastig, om dat met je partner te moeten doen. De HA van je meoder kan ook niet wat betekenen? Al zit die natuurlijk ook zo ver weg, realiseer ik mij nu.
Ik kan er met de auto heen, zit daar een groot deel van de tijd in een afgesloten hokje en verder is afstand houden prima te doen, dus wat dat betreft valt het risico wel mee inderdaadquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sterkte met kriebelQua vrijwilligerswerk kun je eventueel nog even mee laten wegen of je het risico wil lopen
(ook al is die kans superklein natuurlijk)
Nee meer omdat hij/zij haar wellicht al langer kent (?) en daarom ‘van een afstandje’ kan kijken zonder emotionele betrokkenheid.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is intussen al een stuk verder dan HA niveau, die heeft haar (mede op mijn aanraden) wel verwezen richting die kliniek waar ze nu zit
Veel plezier/succes!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:39 schreef H_T het volgende:
Aangemeld, ik ga gewoon een stukkie voorlezen vanmiddagDat moet prima veilig kunnen
Ik heb wel een goed "wakkerschud" liedje voor je (of eigenlijk twee), maar die wil jij nog niet horen...quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb wel een goed "wakkerschud" liedje voor je (of eigenlijk twee), maar die wil jij nog niet horen...
Ja met deze cliffhanger moet je het doenquote:
kijkt uit naar dinsdag...quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja met deze cliffhanger moet je het doen
Pfff Cyan jeetje. Ga even rustig zitten. De stad is écht niet oké hoor, veel te gevaarlijk!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:44 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen in de middag. Ik ben de stad in geweest, met alle risico's die er bij horen.
Het was druk! En veel mensen zonder mondkapje op straat. Hoeft ook niet, maar ik heb de mijne mooi opgelaten.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Pfff Cyan jeetje. Ga even rustig zitten. De stad is écht niet oké hoor, veel te gevaarlijk!
Vandaag wordt het hier 26 en morgen 30. Nou weet ik niet hoe ik me over dat laatste moet voelen hoor!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het maar grijs en grauw buiten. Waar blijft die lente nou?
Stuur maar wat graden hierheen dan. Hier blijft het nog een hele week 15 graden.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Vandaag wordt het hier 26 en morgen 30. Nou weet ik niet hoe ik me over dat laatste moet voelen hoor!
Okay ik stuur je morgen 5 graden!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stuur maar wat graden hierheen dan. Hier blijft het nog een hele week 15 graden.
Wat was er zo dringend?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:44 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen in de middag. Ik ben de stad in geweest, met alle risico's die er bij horen.
Nice, die van mij laatst ook.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:51 schreef Strani het volgende:
Oh trouwens mijn moeder heeft gisteren haar eerste vaccinatie gehad (Pfizer) en dan over een paar weken de tweedeBlij dat dat goed zit nu want ik heb anders toch de zorg dat er van alles niet goed zit met haar administratie omdat haar Spaans niet zo heel geweldig is en zo.
Ah dat is echt fijn!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:51 schreef Strani het volgende:
Oh trouwens mijn moeder heeft gisteren haar eerste vaccinatie gehad (Pfizer) en dan over een paar weken de tweedeBlij dat dat goed zit nu want ik heb anders toch de zorg dat er van alles niet goed zit met haar administratie omdat haar Spaans niet zo heel geweldig is en zo.
Lente is ook gewoon de Rehearsal streams aan het kijkenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het maar grijs en grauw buiten. Waar blijft die lente nou?
Probeer het dan wel zeer lokaal naar hem te sturen aub, ik heb hier echt niet nog meer graden nodig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |