Ga hem dan een keer bingen denk ikquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die was inderdaad erg leuk ook. Deze is ook leuk hoor.
Ja, het was opvallend stil. Ik checkte regelmatig even of ie niet stiekem al vol was.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ga hem dan een keer bingen denk ikNu is er al genoeg te volgen
Morgen wel weer lekker rustig op ESF gebied
![]()
Opvallend ook de SC zo weinig posts
Hahahaquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het was opvallend stil. Ik checkte regelmatig even of ie niet stiekem al vol was.
Ja, ik kijk erg uit naar de dinsdag en donderdag.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HahahaJa in deze tijd van het jaar gaan andere topics weer als een tiet
![]()
Maar na volgende week zaterdag gaan we hier de gezelligheid wel weer opzoeken hoor, beloofd!
Ben wel benieuwd wat jij uiteindelijk gaat vinden na nog amper iets geluisterd te hebben!
Aan @Luctor.et.Emergo hebben we wel mooi onze controle groep.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HahahaJa in deze tijd van het jaar gaan andere topics weer als een tiet
![]()
Maar na volgende week zaterdag gaan we hier de gezelligheid wel weer opzoeken hoor, beloofd!
Ben wel benieuwd wat jij uiteindelijk gaat vinden na nog amper iets geluisterd te hebben!
Schrik niet als je op dinsdag een maf mens op een tribune ziet met een zilveren glitterjurkje en een regenboogsjerpquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik kijk erg uit naar de dinsdag en donderdag.
Luc heeft nu een heel waardevolle positiequote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Aan @:Luctor.et.Emergo hebben we wel mooi onze controle groep.
Ik heb het zoveel mogelijk proberen te volgen en heb nu wel een idee wat wel en niet werkt.
Maar Luc weet nog van niets.
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Schrik niet als je op dinsdag een maf mens op een tribune ziet met een zilveren glitterjurkje en een regenboogsjerp
Oh jee, ik weet niet of ik wel met die druk om kan gaan.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Luc heeft nu een heel waardevolle positie![]()
Onze neuzen wijzen allemaal jouw kant op!
Ik hoorde bij Tijd voor Max wel al een paar voorstukjes van kanshebbers. Maar ik was niet geconcentreerd op de tv, dus ik heb er nog niets van onthouden.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Aan @:Luctor.et.Emergo hebben we wel mooi onze controle groep.
Ik heb het zoveel mogelijk proberen te volgen en heb nu wel een idee wat wel en niet werkt.
Maar Luc weet nog van niets.
Ik vroeg me even af of Natalia Gordienko al naar de tribune was verbannen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Schrik niet als je op dinsdag een maf mens op een tribune ziet met een zilveren glitterjurkje en een regenboogsjerp
Er zit dan ook een moeder naast die dat mens opgevoed heeft, dus die kun je dan ook gewoon de schuld gevenquote:
Gewoon onvervalst meningenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh jee, ik weet niet of ik wel met die druk om kan gaan.
If there something wrong with the pup, there is something wrong with the bitch.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zit dan ook een moeder naast die dat mens opgevoed heeft, dus die kun je dan ook gewoon de schuld geven
En na donderdag gaat die ook weer richting huis denk ikquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik vroeg me even af of Natalia Gordienko al naar de tribune was verbannen.
Maar zij is er donderdag pas.
Ho even, Maoibhin is géén bitchquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
If there something wrong with the pup, there is something wrong with the bitch.
Verdient dat nog een beetje, jouw minion zijn?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker weten! Ik loop alleen wel risico om de beste te verliezen aan een andere departement dus ik ben vandaag begonnen met het voorbereiden op die mogelijkheid door iemand anders nieuwe verantwoordelijkheden te geven en weer twee anderen op hogere capaciteit te zetten om dat op te vangen.
Zou fijn zijn als die eerste blijft, maar zo niet, dan zijn we er in elk geval op voorbereid.
Maoibhin is de liefste moeder die je je kan wensen., Of haar dochter is goed in overdrijven.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho even, Maoibhin is géén bitch![]()
Maar die gaat waarschijnlijk wel wat minder tacky gekleed
Alles heeft een ritme, vind ik eigenlijk wel een leuk liedje.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:59 schreef Aoibhin het volgende:
*Mama gaat SRAY radio weer opzetten voor ESF muziek*
*Frizzle Sizzle staat op*
Mam: "NEEEEE"
*zapt verder*
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:02 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maoibhin is de liefste moeder die je je kan wensen., Of haar dochter is goed in overdrijven.
Je weet toch wel uit welke film dat komt?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho even, Maoibhin is géén bitch![]()
Maar die gaat waarschijnlijk wel wat minder tacky gekleed
Die, ongeacht welk nummer er speelt, heel koppig 'Why Me' begint te zingen elke keer als er een camera in de buurt komt.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niks geen schaamsmiley! Fijn dat je het leuk vindtquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alles heeft een ritme, vind ik eigenlijk wel een leuk liedje.
Uiteraard!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je weet toch wel uit welke film dat komt?
Spreaking of pups. Of kittens in mijn geval.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
If there something wrong with the pup, there is something wrong with the bitch.
Ja, ik ben de ongekroonde ESF "waarom-overkomt-mij-dit" Queenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die, ongeacht welk nummer er speelt, heel koppig 'Why Me' begint te zingen elke keer als er een camera in de buurt komt.
Dat laatste zou ook goed kunnen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Uiteraard!![]()
Of die film moet het weer van een eerdere hebben
Ja, dat wordt sowieso nog 17 jaar en 50 weken wachten....quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Spreaking of pups. Of kittens in mijn geval.
Iemand weet dat ik graag weer een kat/poes zou willen hebben en heeft mij er nu 2 aangeboden.
Ze zijn nu 2 weken oud dus het duurt nog even voordat ik ze zou kunnen krijgen.
Maar ik twijfel nog omdat ze zo jong zijn.
Na 10 weken is het bestequote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Iemand weet dat ik graag weer een kat/poes zou willen hebben en heeft mij er nu 2 aangeboden.
Ik weet in ieder geval welke je bedoeldequote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat laatste zou ook goed kunnen.
Blijkbaar niet genoeg om te voorkomen dat een ander departement m'n minions kan stelenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Verdient dat nog een beetje, jouw minion zijn?
Het zou ook nog minstens 6 weken duren voordat ik ze zou kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Na 10 weken is het besteZéker niet te vroeg kittens bij de mama weghalen! De 3 weken daarvoor zijn een soort schemergebied waarin het niet meteen schadelijk hoeft te zijn; ligt aan de kitten. Maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen. Wettelijk mogen kittens al na 7 weken weg, maar in de praktijk is het vaak toch beter om de kitten langer bij de mama en siblings te laten.
En daarna kun je ze gewoon in huis nemen hoorEn gelijk twee uit hetzelfde nestje is wel zo gezellig!
Ik vind het helemaal niks, maar we hoeven niets van elkaars mening aan te trekkenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alles heeft een ritme, vind ik eigenlijk wel een leuk liedje.
Als ze lang genoeg bij mama kunnen blijven en je bent niet al te gehecht aan je meubels dan kan het primaquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Voor de juiste som wil ik die plek wel weer opvullenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Blijkbaar niet genoeg om te voorkomen dat een ander departement m'n minions kan stelen
Kan ik je verleiden met een voor Griekenland of Letland acceptabel salaris?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor de juiste som wil ik die plek wel weer opvullen
Ik zou het gewoon doen joh, die katjes zijn er toch en moeten ook gewoon een huis kunnen krijgenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het zou ook nog minstens 6 weken duren voordat ik ze zou kunnen krijgen.
Maar ik was eigenlijk op zoek naar een wat oudere uit een asiel of adoptie.
Maar tot nu toe was ik er geen tegengekomen zonder een gebrek (plast in huis maar de huidige eigenaar vindt dat niet zo erg , en dat soort dingen. of ze komen uit Roemenië)
Ik denk dat ik het gewoon ga doen
Dit dus, ieder zo hun smaak en voorkeurenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niks, maar we hoeven niets van elkaars mening aan te trekkenIk ben mogelijk ook de enige op het forum die Scooch leuk vond
* H_T googlet evenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan ik je verleiden met een voor Griekenland of Letland acceptabel salaris?
Dan zitten we qua onderhandelings-uitgangspunt wel een béétje ver van elkaar afquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:27 schreef H_T het volgende:
[..]
* H_T googlet even
Voor het loon van 3 a 4 Grieken wil ik het overwegen
Maar ik ken het normale alfabetquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zitten we qua onderhandelings-uitgangspunt wel een béétje ver van elkaar af
Ik heb niet gegoogeld. Maar voor 5 letten kom ik graag in je team.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan ik je verleiden met een voor Griekenland of Letland acceptabel salaris?
Oké ik bied 18 Griekse salarissen!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar ik ken het normale alfabetDaar kenne die leipo's met een driehoekje als letter nog wat van leren
Heb je ook nog voorkeuren als het gaat om wat voor Letten je zou willen hebben?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb niet gegoogeld. Maar voor 5 letten kom ik graag in je team.
Ik gok op vrouwen, niet te oud, maar ook niet te jong.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je ook nog voorkeuren als het gaat om wat voor Letten je zou willen hebben?
Klinkt goed! Wat moet ik doen? En welke Rolls-Royce krijg ik van de zaak?quote:
Misschien wil die wel opletten.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je ook nog voorkeuren als het gaat om wat voor Letten je zou willen hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |