Heb wel zin in een pretparkjequote:
Ik heb wel vaker gehoord over drukte en dat dat niet heel leuk was (JOH)quote:Op donderdag 13 mei 2021 23:01 schreef H_T het volgende: [..] OzIris is de moeite waard
Ik ben er ook nog maar 1 keer geweest, en door matige timing was dat op een Franse nationale feestdag en dus stervensdruk, maar dat was de laatste dag dat m'n kaartje geldig was
Tonnere vond ik leuker dan OzIrisquote:Op donderdag 13 mei 2021 23:24 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker gehoord over drukte en dat dat niet heel leuk was (JOH)
OzIris en Tonnerre de Zeus zijn wel achtbanen die je die kant op trekken, ja, Goudurix wat minder volgens de verhalen
En ik ben nieuwsgierig naar Le Défi de César
quote:Op donderdag 13 mei 2021 23:55 schreef Andromache het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond.
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 07:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ik vind het best frisjes buiten. En ik kwam moeilijk in slaap vannacht![]()
He gatsquote:Op vrijdag 14 mei 2021 08:27 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb ook niet best geslapen. Ik droomde dat mijn voortanden loszaten en uitvielen
Neequote:Op vrijdag 14 mei 2021 08:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goedemorgen!Wel een beetje uitgerust?
Ik heb gedroomd dat ik hamburgers bestelde bij een restaurant waar ik zelf was, waarna die werden thuisbezorgd door Richard Hammond. Met piepende banden kwam hij aan en propte mijn bestelling al lachend in de brievenbus van de burenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 08:27 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb ook niet best geslapen. Ik droomde dat mijn voortanden loszaten en uitvielen
Dank je. Maar sterkte is niet nodig voor mijn werk hoorquote:
Wat grappig, ik lees ook net dat Marco Basten materiaalman wordt bij PEC Zwolle!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:40 schreef Fred_B het volgende:
‘Frank Boer naar Feyenoord’
https://www.feyenoord.nl/(...)feyenoord-1---140521
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb gedroomd dat ik hamburgers bestelde bij een restaurant waar ik zelf was, waarna die werden thuisbezorgd door Richard Hammond. Met piepende banden kwam hij aan en propte mijn bestelling al lachend in de brievenbus van de buren
Even later zat ik in een vliegtuig richting Canada, maar we stortten neer vlakbij New York waar ook opeens de poolcirkel begon. Gelukkig had ik een extra t-shirt mee, dus was ik niet direct in paniek toen we in het koude water landden. Maar eenmaal buiten het vliegtuig zonk mijn tas met bagage, dus was het t-shirt ook weg. In verrassend helder water zag ik dat de tas op de bodem lag naast een Formule 1-auto. Ik wilde nog proberen het op te duiken, maar dat is het laatste dat ik nog weet van die droom dus ik weet niet of het gelukt is
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:04 schreef AgnesGru het volgende:
Ola![]()
Beetje een dilemma hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Het is nog een aantal dagen, dus tegen die tijd is dat vast weer weg.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:08 schreef H_T het volgende:
Mijn neus zit een beetje dicht. Ik ben nauwelijks bij mensen in de buurt geweest afgelopen week dus waarschijnlijk is er niets aan de hand, maar het maakt de test volgende week mogelijk wel wat spannender
Ja stom is dat he, dat bij elk klein kwaaltje je al gaat denken "zou toch niet..." Maar goed, genoeg leuke afleiding nuquote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:08 schreef H_T het volgende:
Mijn neus zit een beetje dicht. Ik ben nauwelijks bij mensen in de buurt geweest afgelopen week dus waarschijnlijk is er niets aan de hand, maar het maakt de test volgende week mogelijk wel wat spannender
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Jongens, meisjes en anderen... GEEN BABEL
[ twitter ]
Waarom sturen ze nou weer een provisional squad in plaats van professional?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Hoe je dat uit die tweet haalt weet ik niet, maar het lijkt me toch sterk.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Juichenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Ja. En ook Gakpo, Karsdorp en El Ghazi.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:59 schreef Meridiaan het volgende:
F de Boer scoort hier punten mee.
En Weghorst weer
Ik vind dit eigenlijk best wel een logische selectie... De Boer wat doe je? Ik opperde hier zelf laatst Noa Lang, maar ik heb gisteren naar Club Brugge zitten kijken, en tering wat was hij slecht. Dus die mis ik hier nietquote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
WEEKENDquote:
Net of er een dag minder wasquote:
Het is toch gewoon vrijdag, dus dat kan haast niet.quote:
Ja waar zou die dag gebleven zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is toch gewoon vrijdag, dus dat kan haast niet.
Vast ook voorbijgevlogenquote:
En dan hopelijk ook weer Hans Goedkoop en het oude format terugquote:
Ik denk dat die dag is gaan hemelenquote:
Je bent niet de enige. Zo lekker is dat.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:04 schreef TDHS het volgende:
Begint er nu opeens een hele dikke week vrij van werk!
Mooiquote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:04 schreef TDHS het volgende:
Begint er nu opeens een hele dikke week vrij van werk!
Dat sowieso. Hopelijk is dat niet te duur (quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:49 schreef Meke het volgende:
[..]
En dan hopelijk ook weer Hans Goedkoop en het oude format terug
Ja. Hans Goedkoop gaat er een programma over makenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:10 schreef Fred_B het volgende:
Mooi weer in de lente is trouwens ook wel iets van andere tijden hè
Ik heb net ook weer een aflevering aangezet.quote:
Waar ben jij nu?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb net ook weer een aflevering aangezet.
Hier is het anders heerlijk hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:10 schreef Fred_B het volgende:
Mooi weer in de lente is trouwens ook wel iets van andere tijden hè
Dank uquote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier is het anders heerlijk hoor![]()
Ik probeer wel wat naar het zuiden te sturen voor je
Ik start vanavond met seizoen 2! Eerst nog wandelen zo.quote:
Seizoen 3 aflevering 4. Jij?quote:
Over weer gesproken, waar is die Turqoise Carpet eigenlijk? Ik zie voor zondag alleen maar regen staan, dus hoop dat ze snel binnen kunnen zijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier is het anders heerlijk hoor![]()
Ik probeer wel wat naar het zuiden te sturen voor je
Heb wel zin in dat te kijkenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:09 schreef Dave het volgende:
Ik zie dat Dionne Stax een troostprijs heeft gekregen nadat de organisatie na het Televiziergala van 2019 heeft besloten om toch maar voor Chantal Janzen te gaan.
Morgen presenteert ze "Songfestival top 50 muziekcafé".
Die is wel buiten en de artiesten arriveren per boot. Maar goed, hopelijk hebben ze leuke paraplu'squote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:10 schreef Dave het volgende:
[..]
Over weer gesproken, waar is die Turqoise Carpet eigenlijk? Ik zie voor zondag alleen maar regen staan, dus hoop dat ze snel binnen kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:41 schreef Strani het volgende:
Ik ben deze dagen niet vrij maar m'n manager is voor vier maanden met zwanger/ouderschapsverlof, en dat is bijna hetzelfde.
Deze was voor @Strani. Bij mij is het eerder andersom.quote:
Als alle buren er ook last van hebben is het wel lastig met verjagen ja, die voelen zich er kennelijk heel erg thuis. Dan maar hopen dat het sonorapparaatje helptquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:47 schreef Redefine het volgende:
Ik heb hier op mijn balkon last van duivenEn hoorde net van mijn buurvrouw dat ze er allemaal last van hebben. Heb alle kleine takjes op mijn balkon even opgeruimd en dacht dat de duiven al gestaag bezig waren aan een nest, maar dat viel nog mee. Slecht een takje lag er een plek waar ze normaliter wel een nest willen bouwen.
Heb de duiven even weggejaagd, maar ze waren alweer terug, even op het raam gebonkt en ze vlogen weer. Maar zie ze op de schuurtjes die achter de tuinen liggen, bij de buren op de balkons en vliegen naar hoekjes bij de buren.
Wordt lastig om er vanaf te komen zoDenk ik dat maar op zoek ga naar een sonarapparaatje dan kan ik ze verjagen met geluid.
Ik delegeer, @Redefine, dat is óók een skill.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze was voor @:Strani. Bij mij is het eerder andersom.
Nadeel is dan weer dat de mensen die jij delegeert er helemaal niks van kunnen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik delegeer, @:Redefine, dat is óók een skill.
Eerst even het bordje,' duiven welkom' weghalenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:01 schreef H_T het volgende:
Redefine heb je al een bordje 'Verboden voor duiven' opgehangen?
Nee dat zijn hele capabele mensen! Sommigen van hen zijn door mijzelf uitgezocht dus dat zegt wel watquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nadeel is dan weer dat de mensen die jij delegeert er helemaal niks van kunnen.
Ah in dat geval moet het wel topkwaliteit zijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat zijn hele capabele mensen! Sommigen van hen zijn door mijzelf uitgezocht dus dat zegt wel wat
Zeker weten! Ik loop alleen wel risico om de beste te verliezen aan een andere departement dus ik ben vandaag begonnen met het voorbereiden op die mogelijkheid door iemand anders nieuwe verantwoordelijkheden te geven en weer twee anderen op hogere capaciteit te zetten om dat op te vangen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah in dat geval moet het wel topkwaliteit zijn.
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"What's your connection with ABBA?"
"I'm Swedish"
Nope, maar ik kijk het misschien wel terugquote:
De twee series van 'The Dream' daarvoor waren ook leukquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nope, maar ik kijk het misschien wel terugIk vond hun Simon & Garfunkel reeks echt opvallend leuk
Ja, die was inderdaad erg leuk ook. Deze is ook leuk hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nope, maar ik kijk het misschien wel terugIk vond hun Simon & Garfunkel reeks echt opvallend leuk
Die eerdere series heb ik nooit gekeken. Had toch altijd zoiets van "oh Nick en Simon ik heb niks met die muziek, dus waarom dan dat programma kijken", maar toen met hun S&G reeks middenin gevallen en het was gewoon zo gezellig en leuk met die jongens onderling en ook muzikaal kwam er genoeg aan bodquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
De twee series van 'The Dream' daarvoor waren ook leukHet blijft vooral zonde dat ze muzikaal niet echt eruit halen wat er in zit door betere liedjes te schrijven.
Straks de rest even terugkijkenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die was inderdaad erg leuk ook. Deze is ook leuk hoor.
Ga hem dan een keer bingen denk ikquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die was inderdaad erg leuk ook. Deze is ook leuk hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |