abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_199051934
De FOK!Stok begon oorspronkelijk als een balk die vervolgens door een plank is vervangen welke opgevolgd werd door een metalen versie en later weer teruggekeerde in de gedaante van een balk!

Ergens in Nederland aan een plaatsnaambord ligt deze "Stok" met FOK!STOK erop geschreven..


De huidige Stok gemaakt door: DJMO

Spelregels:

• Zoek de Stok! en verplaats hem binnen 24 uur naar een plaatsnaambord van een andere stad, dorp of gehucht.
• Kun je dat niet binnen 24 uur doen, laat de stok dan gewoon liggen.
• Neem daar minimaal 3 foto's van, die je z.s.m. in het lopende topic plaatst:
- Een van de voorkant én een van de achterkant van het nieuwe plaatsnaambord.
- plus een foto waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is.
• De Stok! moet eerst 2 keer verplaatst worden door andere users voordat je hem zelf weer op gaat halen. Een uitzondering is wanneer hij erg lang op dezelfde plek blijft liggen:
- na 1 week mag de vorige plaatser hem verplaatsen
- na 2 weken mag je hem zelf weer verplaatsen
- voor beide geldt: alleen wanneer er geen serieuze interesse getoond is om hem te verplaatsen.
• De FOK!stok moet in Nederland blijven. De 3 bijzondere gemeentes zijn uitgesloten.

Op deze manier gaat FOK! door heel Nederland

Bij elke verplaatsing is er een cijfercombinatie nodig. Je kunt aan de volgende users de combinatie vragen:
Maringo, TARAraboemdijee, Nattekat, Spockjuh_, m1st1g, DJMO , Light, Dagoduck,Houniet, Rob, Deisyy.
(laatste wijziging maart 2021)

Beter een korte verplaatsing dan geen verplaatsing

HEEL VEEL SUCCES EN PLEZIER *O*

De geschiedenis
Zie ook deze Wiki, vol met gegevens van de vorige rondes, foto's en verplaatsers. Ook is er Maringo's FOK!stok site, waar ook de plaatsen staan gegroepeerd per provincie en gemeente, zodat je snel kunt kijken welke plaatsen in je omgeving nog nooit de stok op bezoek hebben gehad.

Trivia
Een Nijnja doen - stok verplaatsen omdat niemand zich geroepen voelt om hem van de kloteplek te halen waar je hem zelf hebt neergelegd... :')
Een zwarte_hand plegen - de stok verplaatsen zonder het van te voren te melden, zo iedereen in verwarring achterlatend... :o
Een kanovinnie doen - al peddelend met de kano de Fok!Stok ophalen en verplaatsen.
Een JJH'tje doen - de stok ophalen en de volgende 2 weken geen zin hebben om 'm weg te leggen...
Een 2cv'tje doen - in plaats van foto's een filmpje/vlog maken.
Een Spockjuh_ doen - altijd maar roepen dat het lang duurt! en zelf ALLE tijd nemen voor het wegleggen
Een Nattekat doen - met een dagretour per trein het land doorkruisen om de stok te halen, met live updates.
Een Fientje doen - de stok neerleggen bij een zelf verzonnen plaatsnaambord.
Een Fogel doen - 1300km reizen om de stok een slinger te geven.
Een wolfrolfje doen - eindeloos zeuren dat de stok naar Zoetermeer moet, zonder hem zelf ooit op te halen om hem daar neer te leggen.
Een Light laten schijnen - In een gehucht met twee borden alleen bij het verkeerde bord kijken en het forum in paniek brengen omdat de FOK!Stok verdwenen is.

Ja maar, ja maar, waar heeft 'ie nu allemaal gelegen?
Daar is deze mooie website van Maringo voor! i * deels tijdelijk buiten gebruik

De FOK!stok is een idee van harrie1 ^O^

Deze OP vind je hier!
pi_199052009
Anyway, balen van deze stok, wederom.

Ik heb nog wat liggen en een dezer dagen ligt er weer een nieuwe stok klaar.

Vanaf het moment dat ik de stok heb geplaatst kan men om de code vragen. ^O^
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_199052032
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Anyway, balen van deze stok, wederom.

Ik heb nog wat liggen en een dezer dagen ligt er weer een nieuwe stok klaar.

Vanaf het moment dat ik de stok heb geplaatst kan men om de code vragen. ^O^
Het is nog geen RIP stok toch? Beetje lijm verwijderen kan altijd nog lukken.:) In hoeverre Puala onderweg is natuurlijk en dit gaat lukken.
pi_199052057
Ik ben ook wel benieuwd welk triest figuur dit doet. In het vorige topic heb ik al een mooie verwensing gedaan, die zou ik willen herhalen.

Hoewel ik de emotie best begrijp, is het opsporen en "oog om oog" misschien niet de beste oplossing. Dat leidt af van onze bedoelingen: een leuk spel, beetje Nederland zien & ontdekken, af en toe een kleine rel over de belichting van de foto's of de pinpoint die maar niet lukt...

Het idee om de foto's alleen op te kunnen vragen bij de laatste verplaatser is wel leuk, alhoewel dit bewerkelijk is geeft dit meer controle over het spel. Als tijdelijke oplossing zie ik dit wel zitten, mits anderen dat ook willen.
pi_199052080
Ik vind het een prima plan. Daarmee zetten we die neukfout in elk geval buiten spel.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_199052181
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Anyway, balen van deze stok, wederom.

Ik heb nog wat liggen en een dezer dagen ligt er weer een nieuwe stok klaar.

Vanaf het moment dat ik de stok heb geplaatst kan men om de code vragen. ^O^
Ik krijg deze ook wel los dus misschien niet nodig
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 18 april 2021 @ 12:05:05 #7
147316 crew  DJMO
#trut
pi_199052188
quote:
1s.gif Op zondag 18 april 2021 11:57 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind het een prima plan. Daarmee zetten we die neukfout in elk geval buiten spel.
Groepspm sturen aan de betrouwbare spelers? ;?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_199052192
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 11:55 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd welk triest figuur dit doet. In het vorige topic heb ik al een mooie verwensing gedaan, die zou ik willen herhalen.

Hoewel ik de emotie best begrijp, is het opsporen en "oog om oog" misschien niet de beste oplossing. Dat leidt af van onze bedoelingen: een leuk spel, beetje Nederland zien & ontdekken, af en toe een kleine rel over de belichting van de foto's of de pinpoint die maar niet lukt...

Het idee om de foto's alleen op te kunnen vragen bij de laatste verplaatser is wel leuk, alhoewel dit bewerkelijk is geeft dit meer controle over het spel. Als tijdelijke oplossing zie ik dit wel zitten, mits anderen dat ook willen.
Voeg daar enkele vertrouwelingen aan toe die er over beschikken en je legt niet alles op het bordje van de verplaatser, niet dat die in 1x de druk moet voelen om de hele dag online te zijn en het tempo in het spel te houden. :)

Passanten like me kunnen dan altijd in het topic gillen als het prachtige stokje opduikt in Drenthe.
pi_199052258
Dus iemand plaatst foto's van de stok, een werkeloze debieltje gaat dan als een malle met lijm en een zaag in de auto om de stok te saboteren? :D Man man man
pi_199052323
quote:
4s.gif Op zondag 18 april 2021 12:08 schreef Leonos het volgende:
Dus iemand plaatst foto's van de stok, een werkeloze debieltje gaat dan als een malle met lijm en een zaag in de auto om de stok te saboteren? :D Man man man
Die persoon moet idd haast wel werkloos zijn, want hier gaat n partij tijd in zitten.
pi_199052341
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 12:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Voeg daar enkele vertrouwelingen aan toe die er over beschikken en je legt niet alles op het bordje van de verplaatser, niet dat die in 1x de druk moet voelen om de hele dag online te zijn en het tempo in het spel te houden. :)

Passanten like me kunnen dan altijd in het topic gillen als het prachtige stokje opduikt in Drenthe.
Of Utrecht! In Bilthoven lukte me het niet dat kreng te pinpointen...maar ja, was anders toch voor niets geweest.
  zondag 18 april 2021 @ 12:18:33 #12
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_199052406
Wat een sneu gedoe allemaal -O-
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_199052413
Maar iedereen snapt toch wat er aan de hand is?
Hij geen plezier, jullie geen plezier.
pi_199052435
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 12:19 schreef isax het volgende:
Maar iedereen snapt toch wat er aan de hand is?
Hij geen plezier, jullie geen plezier.
Overduidelijk. :)
pi_199052455
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 12:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Overduidelijk. :)
Eigenlijk zeg ik het verkeerd want de dader heeft natuurlijk hier wel plezier aan.
pi_199052746
Ik heb hem los
  zondag 18 april 2021 @ 12:49:05 #17
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_199052789
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 12:44 schreef Puala het volgende:
Ik heb hem los
*O*
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_199052790
Jezus christus :')
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_199052954
Misschien moet de stok eens naar het hoge noorden, of puntje Limburg. Kijken of de sloper er dan nog achteraan wil.
  Moderator zondag 18 april 2021 @ 13:03:44 #20
184769 crew  Deisyy
pi_199052955
Locatiefoto's kunnen ook naar mij gepmd worden.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199052984
quote:
1s.gif Op zondag 18 april 2021 13:03 schreef mootie het volgende:
Misschien moet de stok eens naar het hoge noorden, of puntje Limburg. Kijken of de sloper er dan nog achteraan wil.
Nou, gezien de snelheid van reageren die hij kan uitvoeren bestaat zijn godganse leven uit dit topic F5'en, dus dat vindt-ie volgens mij alleen maar nog leuker.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_199053142
Maar hoe zien jullie dat pm-en dan voor je? Dat werkt toch niet. Niemand is 24/7 online om die pm’s te beantwoorden. En ga je dan aan een groep de foto’s sturen?
pi_199053224
quote:
1s.gif Op zondag 18 april 2021 13:22 schreef Puala het volgende:
Maar hoe zien jullie dat pm-en dan voor je? Dat werkt toch niet. Niemand is 24/7 online om die pm’s te beantwoorden. En ga je dan aan een groep de foto’s sturen?
- Iemand plaatst de stok en laat met behulp van Google Maps zien in welk gebied deze ligt.

- Betreffende fotootjes worden gedeeld met een bepaalde groep die hier alleen over beschikken en die kunnen dit delen in een of andere groepsdm.

- Als ik in het aangegeven gebied kom of innde buurt woon of deze gewoon wil halen kan ik dit aangeven in dit topic dan wel iemand die over de fotootjes beschikt.

- Pinpointen, stok halen en weer ergens neerleggen en dan optioneel nog de foto's van de eerdere verplaatsing delen samen met het nieuwe screentje van het gebied.

Resultaat; Geen lijmgrapjes meer en meer aandacht voor vrouw en kinderen.
pi_199053323
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 13:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

- Iemand plaatst de stok en laat met behulp van Google Maps zien in welk gebied deze ligt.

- Betreffende fotootjes worden gedeeld met een bepaalde groep die hier alleen over beschikken en die kunnen dit delen in een of andere groepsdm.

- Als ik in het aangegeven gebied kom of innde buurt woon of deze gewoon wil halen kan ik dit aangeven in dit topic dan wel iemand die over de fotootjes beschikt.

- Pinpointen, stok halen en weer ergens neerleggen en dan optioneel nog de foto's van de eerdere verplaatsing delen samen met het nieuwe screentje van het gebied.

Resultaat; Geen lijmgrapjes meer en meer aandacht voor vrouw en kinderen.
Meer aandacht voor vrouw en kinderen...?
pi_199053364
Ik snap niet wat nu de lol van dit gepest is.

Een keer een overijverige ambtenaar die stokje weghaalt kan ik nog begrijpen maar dit figuur is gewoon vervelend en kinderachtig. Misschien zelfs kinderlijk en achterlijk.
pi_199053369
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 12:44 schreef Puala het volgende:
Ik heb hem los
Je bent een topper _O_ ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2021 13:42:57 ]
pi_199053448
Allemachtig wat een gezeik is dit zeg.
Wat een eikel ben je dan om dit leuke langlopende spel te verkloten :(
Heb het onder een vorige usernaam altijd zo tof gevonden om mee te doen O+

Groep op app Telegram een idee voorlopig?
(daar kun je een extra account aanmaken zonder eigen naam of tel.nr)

Tijdelijk op een website zetten? (kan bij mij evt)

Het beste zou natuurlijk zijn om door te gaan en hem/haar op heterdaad te betrappen *) ~O>
Gone...
pi_199053482
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 12:44 schreef Puala het volgende:
Ik heb hem los
Respect puala!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_199053526
Discord server tijdelijk?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 18 april 2021 @ 13:58:47 #30
147316 crew  DJMO
#trut
pi_199053598
quote:
1s.gif Op zondag 18 april 2021 13:53 schreef Goitske het volgende:
Discord server tijdelijk?
Dan nog liever telegram, kan totaal niet overweg met discord
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_199053651
quote:
1s.gif Op zondag 18 april 2021 13:49 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Respect puala!
Slot doet t alleen niet meer ;)

Ik stem voor in topic melden dat ie verplaatst is en foto’s via discord. Of iemand met een ftp server oid
pi_199053658
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 13:58 schreef DJMO het volgende:

[..]

Dan nog liever telegram, kan totaal niet overweg met discord
Ik snap niet wat daar moeilijk aan is... En ik ben een redelijke nitwit in dit opzicht
pi_199053673
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 13:58 schreef DJMO het volgende:

[..]

Dan nog liever telegram, kan totaal niet overweg met discord
Dat is niet zo ingewikkeld en ook genoeg manuals online.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 18 april 2021 @ 14:06:30 #34
147316 crew  DJMO
#trut
pi_199053709
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 14:04 schreef Leonos het volgende:

[..]

Dat is niet zo ingewikkeld en ook genoeg manuals online.
Dan kunnen jij mij iig vast afschrijven. Ik gebruik al iets teveel social media apps om er nóg een bij te willen. hebben er iig een paar hier hun zin. :W
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_199053741
Ik ben (nog) niet zo bekend met Discord maar wil daar best aan meedoen :)
pi_199053840
Kan @Danny dit niet een tijdje verhuizen naar een subforum waarvoor je toestemming vraagt aan @Deisyy (zoiets als het keldertje)?
Gone...
pi_199053928
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 14:06 schreef DJMO het volgende:

[..]

Dan kunnen jij mij iig vast afschrijven. Ik gebruik al iets teveel social media apps om er nóg een bij te willen. hebben er iig een paar hier hun zin. :W
je was er toch al klaar mee

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 07:57 schreef DJMO het volgende:
Dat gezegd hebbende, ik ben er voorlopig wel even klaar mee. Ik doe de komende tijd voorlopig niet meer mee. (Al heeft dat ook andere redenen :') )
Op dinsdag 30 juni 2015 19:45 schreef HPLC het volgende:
Wow, rustig, heb maar liefst 3 mm hoor
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 18 april 2021 @ 14:47:14 #38
147316 crew  DJMO
#trut
pi_199054299
quote:
0s.gif Op zondag 'voorlopig ja18 april 2021 14:20 schreef HermieHermann het volgende:

[..]

je was er toch al klaar mee
[..]

'
Lezen is lastig ... ik zei VOORLOPIG.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_199054310
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 14:47 schreef DJMO het volgende:

[..]

'
Lezen is lastig ... ik zei VOORLOPIG.
dan heeft nu zeiken geen nut, doe dat maar later als je er weer zin in hebt
Op dinsdag 30 juni 2015 19:45 schreef HPLC het volgende:
Wow, rustig, heb maar liefst 3 mm hoor
pi_199054440
Hoi ik heb een veel beter idee
pi_199054877
quote:
6s.gif Op zondag 18 april 2021 14:56 schreef isax het volgende:
Hoi ik heb een veel beter idee
Anderen hebben dat idee ook al, maar de beste ideeën kunnen maar beter niet openbaar besproken worden.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199054978
Ik heb nog wel een paintbalgeweer liggen
  zondag 18 april 2021 @ 15:20:26 #43
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_199055088
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 15:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb nog wel een paintbalgeweer liggen
Omg jaaaaa, kom mij halen, plaatsen we de stok, fotootje hier en dan ga jij klaarliggen met je paintbalgeweer tot de saboteur komt en dan film ik alles en ontmaskeren we diegene. *O*
Geinig topic dit, jammer als het dadelijk niet meer te volgen is voor lurkers.
pi_199055188
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 15:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb nog wel een paintbalgeweer liggen
nog iemand met een luchtbuks en wat hagel? Is nog leuker dan paintbal
pi_199055214
FOK! Knokploeg posten bij de stok _O_
  zondag 18 april 2021 @ 15:27:08 #46
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_199055247
quote:
1s.gif Op zondag 18 april 2021 15:24 schreef Goitske het volgende:

[..]

nog iemand met een luchtbuks en wat hagel? Is nog leuker dan paintbal
Nah, dat is weer te grof voor mij. Doe maar de paintbal gewoon. :+
pi_199055257
Ik kan hem wegleggen, maar zolang we geen andere werkwijze hebben is het wachten tot het slot in mum van tijd weer kapot. Dus ik denk dat dat weinig zin heeft.
  zondag 18 april 2021 @ 15:33:54 #48
458335 Stokslag12
Dan gebeurt het
pi_199055424
Leuk spelletje toch weer. :{
pi_199056644
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 14:13 schreef Flory het volgende:
Kan @:Danny dit niet een tijdje verhuizen naar een subforum waarvoor je toestemming vraagt aan @:Deisyy (zoiets als het keldertje)?
KSD, Keiharde Stok voor Danny
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_199056918
Waarom niet gewoon doorgaan. Leg dat ding overal neer met foto's Laat die gast maar rennen met zijn zaag en lijm. Maakt het spel nog leuker *O* Wie spot de saboteur :7
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 18 april 2021 @ 16:43:05 #51
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_199057186
Ik zie niets in een ander platform of via pm of iets dergelijks.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_199057405
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 16:30 schreef Soury het volgende:
Waarom niet gewoon doorgaan. Leg dat ding overal neer met foto's Laat die gast maar rennen met zijn zaag en lijm. Maakt het spel nog leuker *O* Wie spot de saboteur :7
Ehm oke. Betaal jij de sloten?
pi_199057493
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 16:53 schreef Puala het volgende:

[..]

Ehm oke. Betaal jij de sloten?
Nee
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_199057579
quote:
10s.gif Op zondag 18 april 2021 16:56 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee
Makkelijk roepen dan.
pi_199057622
VERKEERD TOPIC
pi_199060469
POLL

Stemmen maar, wmb hakken we morgenavond de knoop door.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 18 april 2021 @ 19:31:11 #57
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_199060589
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 14:13 schreef Flory het volgende:
Kan @:Danny dit niet een tijdje verhuizen naar een subforum waarvoor je toestemming vraagt aan @:Deisyy (zoiets als het keldertje)?
ah, dus daar kennen de stok-spelers elkaar van
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_199061412
Zullen we bij de eerste optie dan ook even nadenken over wie elke keer dat nieuwe slot betaald als elke verplaatsing een nieuw slot nodig is?
  zondag 18 april 2021 @ 20:15:56 #59
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_199061499
quote:
1s.gif Op zondag 18 april 2021 20:10 schreef Goitske het volgende:
Zullen we bij de eerste optie dan ook even nadenken over wie elke keer dat nieuwe slot betaald als elke verplaatsing een nieuw slot nodig is?
Heeft Danny al wat gedaan met al dat sponsorgeld van de afgelopen maanden ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_199061552
quote:
3s.gif Op zondag 18 april 2021 19:31 schreef rubbereend het volgende:
ah, dus daar kennen de stok-spelers elkaar van
We zitten bij toerbeurt allemaal achter een stok aan :9
pi_199061571
quote:
99s.gif Op zondag 18 april 2021 20:15 schreef chufi het volgende:

[..]

Heeft Danny al wat gedaan met al dat sponsorgeld van de afgelopen maanden ?
Ik snap best dat voor lurkers het best vermakelijk is op het moment maar elke keer voor de kat z'n kut te rijden en een nieuw slot of stok regelen is wel irritant
pi_199061941
Eerste optie is redelijk naief. Of je moet met een simpel takkie uit het bos komen en dit spel voor de vorm met een fictieve stok verder spelen.

Dit houdt echt niet op hoor, die klojo geniet teveel van deze drama. ;)
pi_199062059
De suggestie van @Deisyy was een poll en dat uitvoeren. Ik vind t prima. Als de uitkomst is zo doorspelen haak ik af, want na 2 plaatsingen die kansloos aflopen verwacht ik bij nr3 hetzelfde.
pi_199062265
quote:
1s.gif Op zondag 18 april 2021 20:47 schreef Puala het volgende:
De suggestie van @:deisyy was een poll en dat uitvoeren. Ik vind t prima. Als de uitkomst is zo doorspelen haak ik af, want na 2 plaatsingen die kansloos aflopen verwacht ik bij nr3 hetzelfde.
eens
  Moderator zondag 18 april 2021 @ 21:06:51 #65
184769 crew  Deisyy
pi_199062366
quote:
1s.gif Op zondag 18 april 2021 20:47 schreef Puala het volgende:
De suggestie van @:deisyy was een poll en dat uitvoeren. Ik vind t prima. Als de uitkomst is zo doorspelen haak ik af, want na 2 plaatsingen die kansloos aflopen verwacht ik bij nr3 hetzelfde.
Ik ben alleen maar de mod, ik heb de stok nog nooit gehaald, dus het spel nooit mee gespeeld en vind daarom niet dat ik voor jullie moet beslissen hoe het verder gaat, dat zou nogal arrogant zijn.

Degene die de stok elke keer saboteert heeft zijn zin, spelers blijven weg en dat is ontzettend jammer.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 18 april 2021 @ 21:12:08 #66
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_199062451
quote:
1s.gif Op zondag 18 april 2021 20:19 schreef Goitske het volgende:

[..]

Ik snap best dat voor lurkers het best vermakelijk is op het moment maar elke keer voor de kat z'n kut te rijden en een nieuw slot of stok regelen is wel irritant
Ja dat snap ik .. Heb ook wel eens gedacht om m te pakken de volgende ochtend, maar was ie toch die avond nog weggehaald.. Wel netjes gemeld en zo ..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_199062471
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 21:06 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik ben alleen maar de mod, ik heb de stok nog nooit gehaald, dus het spel nooit mee gespeeld en vind daarom niet dat ik voor jullie moet beslissen hoe het verder gaat, dat zou nogal arrogant zijn.

Degene die de stok elke keer saboteert heeft zijn zin, spelers blijven weg en dat is ontzettend jammer.
T is een spel via fok, ik vind dat de crew dr wel degelijk wat over te zeggen heeft. Maar goed, de crew en ik zijn t wel vaker niet eens.

Er zijn vaker issues geweest en vaker spelers gestopt. En toch bestaat het spel al heel lang. Komt vast goed.
  zondag 18 april 2021 @ 21:17:15 #68
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_199062519
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 20:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eerste optie is redelijk naief. Of je moet met een simpel takkie uit het bos komen en dit spel voor de vorm met een fictieve stok verder spelen.

Dit houdt echt niet op hoor, die klojo geniet teveel van deze drama. ;)
De andere opties vind in niet bij het spel passen.

Dan liever een latje van een paar meter kopen en daar 10 stokjes uit maken en zonder slot doorgaan. Stok weg, door met volgende etc. Maar die optie zie ik niet in de poll.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator zondag 18 april 2021 @ 21:23:01 #69
184769 crew  Deisyy
pi_199062606
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 21:17 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

De andere opties vind in niet bij het spel passen.

Dan liever een latje van een paar meter kopen en daar 10 stokjes uit maken en zonder slot doorgaan. Stok weg, door met volgende etc. Maar die optie zie ik niet in de poll.
Ook geen gek idee, niets harsgieten, hooguit met een zwarte markeerstift "FOK!stok" erop zetten en stokken weg blijven leggen, op die manier is de saboteur het zo zat.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199062616
quote:
99s.gif Op zondag 18 april 2021 21:12 schreef chufi het volgende:

[..]

Ja dat snap ik .. Heb ook wel eens gedacht om m te pakken de volgende ochtend, maar was ie toch die avond nog weggehaald.. Wel netjes gemeld en zo ..
als hij normaal weg is ivm verplaatsen prima maar slot lijmen, stok zagen echt het spel verneuken is wat anders
pi_199065879
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 21:17 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

De andere opties vind in niet bij het spel passen.

Dan liever een latje van een paar meter kopen en daar 10 stokjes uit maken en zonder slot doorgaan. Stok weg, door met volgende etc. Maar die optie zie ik niet in de poll.
Ook dikke prima.

En niet teveel shine geven aan het gekkie.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 april 2021 @ 09:54:47 #72
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_199066708
Is er niet iemand van ons die naast een plaatsnaambord woont? Eens zien of we de dader kunnen betrappen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_199066735
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 09:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Is er niet iemand van ons die naast een plaatsnaambord woont? Eens zien of we de dader kunnen betrappen
Doe dit dan via DM ;)
pi_199067287
Als je voor het latje kiest moet het wel een dunne zijn die je dan in het bord kunt verbergen anders wordt die zo door midden gemaaid
pi_199067859
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 09:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Is er niet iemand van ons die naast een plaatsnaambord woont? Eens zien of we de dader kunnen betrappen
En dan de hele dag naar de stok loeren...nee, dank je. Ik heb wel werk.
pi_199068252
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 11:29 schreef DW457 het volgende:

[..]

En dan de hele dag naar de stok loeren...nee, dank je. Ik heb wel werk.
oh dan mag diegene mn camera wel lenen. No problemo.
  maandag 19 april 2021 @ 12:02:09 #77
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_199068270
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 11:29 schreef DW457 het volgende:

[..]

En dan de hele dag naar de stok loeren...nee, dank je. Ik heb wel werk.
We kunnen @DJMO haar kinderen op de uitkijk zetten :o
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 april 2021 @ 13:35:27 #78
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199069389
Huhwat, iets gemist?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 april 2021 @ 13:37:15 #79
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199069418
Gewoon betonschaar erin en gaan :Y
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 april 2021 @ 13:41:22 #80
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199069466
En je hoeft niet naast een bord te wonen. Auto met dashcam zijn genoeg :P

Al heb ik weinig zin om dan in beeld te komen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199073412
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 13:41 schreef Nattekat het volgende:

Al heb ik weinig zin om dan in beeld te komen.
:o is dit nu een verkapte bekentenis dat jij de boel loopt te saboteren :o
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 april 2021 @ 18:23:04 #82
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199073426
quote:
1s.gif Op maandag 19 april 2021 18:22 schreef Toverstokje het volgende:

[..]

:o is dit nu een verkapte bekentenis dat jij de boel loopt te saboteren :o
Ik laat de kans liggen als ie letterlijk in mijn achtertuin ligt, maar ga wel twee keer heel dat pokke-eind rijden? :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199073780
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 18:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik laat de kans liggen als ie letterlijk in mijn achtertuin ligt, maar ga wel twee keer heel dat pokke-eind rijden? :P
3 keer ;)
pi_199073874
De helft van de stemmen is gegaan naar doorspelen. De optie van een kleine stok zonder slot vind ik prima.
Ik heb dr genoeg klaar liggen en zal morgen de eerste plaatsen. Zodra dr een nieuwe in t spel moet hoor ik t wel.
  maandag 19 april 2021 @ 19:00:05 #85
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_199073951
quote:
1s.gif Op zondag 18 april 2021 20:19 schreef Goitske het volgende:

[..]

Ik snap best dat voor lurkers het best vermakelijk is op het moment maar elke keer voor de kat z'n kut te rijden en een nieuw slot of stok regelen is wel irritant
Het is niet verplicht om de stok te halen
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_199074041
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 19:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het is niet verplicht om de sto enk te halen
Duh
  maandag 19 april 2021 @ 20:37:51 #87
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_199075604
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 12:05 schreef DJMO het volgende:

[..]

Groepspm sturen aan de betrouwbare spelers? ;?
Niet doen, je weet niet wie er nog meer meelezen op de accounts van de betrouwbare spelers
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 19 april 2021 @ 20:39:55 #88
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_199075649
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 09:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Is er niet iemand van ons die naast een plaatsnaambord woont? Eens zien of we de dader kunnen betrappen
Ik woon tegenover een niet officieel plaatsnaambord :)
maar daar heeft ie al ooit gelegen
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 april 2021 @ 20:59:36 #89
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199076039
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 18:55 schreef Puala het volgende:
De helft van de stemmen is gegaan naar doorspelen. De optie van een kleine stok zonder slot vind ik prima.
Ik heb dr genoeg klaar liggen en zal morgen de eerste plaatsen. Zodra dr een nieuwe in t spel moet hoor ik t wel.
We hebben een tijdje zonder slot aan verstoppertje gedaan. Gewoon neerleggen, foto's maken en de stok ergens achter leggen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 19 april 2021 @ 21:02:18 #90
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_199076077
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 20:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]

We hebben een tijdje zonder slot aan verstoppertje gedaan. Gewoon neerleggen, foto's maken en de stok ergens achter leggen.
met een sleuteltje ook ooit.. dat was kut
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 april 2021 @ 21:34:01 #91
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199076765
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 21:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]

met een sleuteltje ook ooit.. dat was kut
Wel de echte echte manier. Helaas niet lijm-proof.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199077125
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 21:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]

met een sleuteltje ook ooit.. dat was kut
Sleutelborden zijn de shit, goeie tijd was dat _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_199084886
Hij ligt hoor ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als je gaat rijden, stuur ff dm'tje.
pi_199084916
🤗🤗

Dashcam staat aan hoor.
  Moderator dinsdag 20 april 2021 @ 16:00:17 #95
184769 crew  Deisyy
pi_199085083
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 15:46 schreef Puala het volgende:
Hij ligt hoor ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als je gaat rijden, stuur ff dm'tje.
Mooie stok _O_
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199085136
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 15:46 schreef Puala het volgende:
Hij ligt hoor ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als je gaat rijden, stuur ff dm'tje.
_O_ _O_ _O_ Heldin _O_ _O_ _O_
  dinsdag 20 april 2021 @ 16:11:49 #97
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_199085239
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 15:46 schreef Puala het volgende:
Hij ligt hoor ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als je gaat rijden, stuur ff dm'tje.
Budget: 50 cent :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_199086024
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 16:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Budget: 50 cent :D
Wil je dr nog meer? *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 20 april 2021 @ 17:04:31 #99
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_199086100
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 17:00 schreef Puala het volgende:

[..]

Wil je dr nog meer? *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb thuis ook nog heel veel FOK!stokken liggen :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 20 april 2021 @ 17:04:56 #100
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_199086109
Moet er geen uitroepteken bij?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator dinsdag 20 april 2021 @ 17:12:42 #101
184769 crew  Deisyy
pi_199086207
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 17:00 schreef Puala het volgende:

[..]

Wil je dr nog meer? *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldig :D Ik hoop dat ze niet nodig zijn.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator dinsdag 20 april 2021 @ 17:13:30 #102
184769 crew  Deisyy
pi_199086221
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 17:04 schreef Maanvis het volgende:
Moet er geen uitroepteken bij?
Inderdaad, als @SuperwormJim dit ziet :@
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 20 april 2021 @ 17:15:16 #103
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_199086239
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 17:13 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Inderdaad, als @:superwormjim dit ziet :@
Nou nee, eerder als @harrie1 dit ziet. Hij verplaatst nu de Fokstok om geen verwarring met de FOK!stok te veroorzaken. Denk dat ie het niet vet vindt als er stokken in omloop komen zonder uitroepteken
https://www.facebook.com/fokstok
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator dinsdag 20 april 2021 @ 17:18:32 #104
184769 crew  Deisyy
pi_199086273
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 17:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nou nee, eerder als @:harrie1 dit ziet. Hij verplaatst nu de Fokstok om geen verwarring met de FOK!stok te veroorzaken. Denk dat ie het niet vet vindt als er stokken in omloop komen zonder uitroepteken
https://www.facebook.com/fokstok
Vooral geen aandacht aan geven :{w
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 20 april 2021 @ 17:20:21 #105
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_199086290
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 17:18 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Vooral geen aandacht aan geven :{w
Bedoel je dat we geen aandacht zouden moeten geven aan zijn FOK!stok ?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_199086630
Onderweg ^O^
Hooray for boobies!
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 20 april 2021 @ 18:33:20 #107
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_199087091
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 17:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nou nee, eerder als @:harrie1 dit ziet. Hij verplaatst nu de Fokstok om geen verwarring met de FOK!stok te veroorzaken. Denk dat ie het niet vet vindt als er stokken in omloop komen zonder uitroepteken
https://www.facebook.com/fokstok
Wat is dit dan joh _O-
pi_199087093
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 15:46 schreef Puala het volgende:
Hij ligt hoor ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als je gaat rijden, stuur ff dm'tje.
Hebbes, morgen nieuwe locatie :Y
Hooray for boobies!
pi_199087244
Na Koekange is het toch redelijk obvious hoor. :)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 april 2021 @ 09:43:26 #110
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_199094990
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 17:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nou nee, eerder als @:harrie1 dit ziet. Hij verplaatst nu de Fokstok om geen verwarring met de FOK!stok te veroorzaken. Denk dat ie het niet vet vindt als er stokken in omloop komen zonder uitroepteken
https://www.facebook.com/fokstok
Ah, dat ding bloedt dus hartstikke dood, hebben we dat ook weer gehad
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 april 2021 @ 09:43:46 #111
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_199094992
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Na Koekange is het toch redelijk obvious hoor. :)
Wat is er met Koekange dan?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 21 april 2021 @ 10:04:52 #112
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_199095177
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 09:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Ah, dat ding bloedt dus hartstikke dood, hebben we dat ook weer gehad
Vanwaar de onverschilligheid of haat jegens deze Fokstok?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 21 april 2021 @ 11:09:15 #113
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_199095955
Is het misschien een idee om de FOK!stokken te nummeren? Voor als er meerdere tegelijk in het spel zijn?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 april 2021 @ 17:08:20 #114
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_199100452
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 10:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Vanwaar de onverschilligheid of haat jegens deze Fokstok?
Ach, dat meneer zich niet hier gehoord vond en dus maar besloot hetzelfde spel elders voort te zetten, met dezelfde naam, en de verwarring groter te maken? Sloeg nergens op en leidde potentieel alleen maar tot verwarring
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 21 april 2021 @ 17:58:43 #115
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_199100832
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 10:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Vanwaar de onverschilligheid of haat jegens deze Fokstok?
Nou dat niet alleen, maar vooral dat verhaal van 7 kinderen die uit huis zijn geplaatst door jeugdzorg blablablabla en dat dat natuurlijk totaal onterecht is en dat hij dan via Facebook ook nog geld vraagt :D
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  Moderator woensdag 21 april 2021 @ 18:07:30 #116
184769 crew  Deisyy
pi_199100914
Oehoe waar is de stok?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199100943
As we speak spring ik de auto in en vertrek vanaf werk naar huis inclusief stop om de stok te herplaatsen
Hooray for boobies!
pi_199100948
Dolle boel
Hooray for boobies!
pi_199100996
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 18:11 schreef Spockjuh_ het volgende:
Dolle boel
leuk de stok weer eens in zoetermeer is al weer veel te lang geleden
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 april 2021 @ 18:17:20 #120
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199100997
Dankjewel. Lijkt wel het 40+ roddelhoekje hier.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 21 april 2021 @ 18:18:26 #121
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_199101004
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 17:58 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]

Nou dat niet alleen, maar vooral dat verhaal van 7 kinderen die uit huis zijn geplaatst door jeugdzorg blablablabla en dat dat natuurlijk totaal onterecht is en dat hij dan via Facebook ook nog geld vraagt :D
Prima dat hij dat verhaal kwijt wil. Open dan een eigen topic en misbruik daar dit topic niet voor.

Net zoals de fokstok op FB. Ik vind het ook prima dat hij daar dit spel ook wil doen. Noem het dan iets anders, bijvoorbeeld FBStok, of zo, want de Fok(!)Stok hoort op Fok!
No Dyson Barrier is going to stop me!
  Moderator woensdag 21 april 2021 @ 18:46:29 #122
184769 crew  Deisyy
pi_199101275
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 18:18 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Prima dat hij dat verhaal kwijt wil. Open dan een eigen topic en misbruik daar dit topic niet voor.

Net zoals de fokstok op FB. Ik vind het ook prima dat hij daar dit spel ook wil doen. Noem het dan iets anders, bijvoorbeeld FBStok, of zo, want de Fok(!)Stok hoort op Fok!
Stuur ff een bericht via messenger dan.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 21 april 2021 @ 19:57:21 #123
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_199102293
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 17:58 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]

Nou dat niet alleen, maar vooral dat verhaal van 7 kinderen die uit huis zijn geplaatst door jeugdzorg blablablabla en dat dat natuurlijk totaal onterecht is en dat hij dan via Facebook ook nog geld vraagt :D
Ja maar hij heeft toch al heel veel plezier voor jullie in gang gezet?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_199102854
Hoppa. Als je gaat rijden stuur dan even een dm
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hooray for boobies!
  woensdag 21 april 2021 @ 22:56:48 #125
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_199105225
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 20:31 schreef Spockjuh_ het volgende:
Hoppa. Als je gaat rijden stuur dan even een dm
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom moet je DM sturen tegenwoordig?
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  donderdag 22 april 2021 @ 00:55:28 #126
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_199105999
Ja goede vraag :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  donderdag 22 april 2021 @ 01:06:55 #127
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_199106031
Doe een poging zonder en als er iets is DM je
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_199106053
quote:
99s.gif Op donderdag 22 april 2021 01:06 schreef chufi het volgende:
Doe een poging zonder en als er iets is DM je
Ja, handig als je daar staat en degene die je wil dm-en is niet online.
  donderdag 22 april 2021 @ 02:06:51 #129
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_199106170
zit er een slot aan de stok? beetje duur concept momenteel lijkt me
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  donderdag 22 april 2021 @ 09:20:12 #130
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_199107437
Als hij er van het weekend nog ligt ga ik.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_199107504
quote:
99s.gif Op donderdag 22 april 2021 02:06 schreef chufi het volgende:
zit er een slot aan de stok? beetje duur concept momenteel lijkt me
Nee, is een latje, scroll beetje omhoog.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 april 2021 @ 10:16:54 #132
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_199108003
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 19:57 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ja maar hij heeft toch al heel veel plezier voor jullie in gang gezet?
En daarna amper meer omgekeken hiernaar. Dat je iets bedenkt (wat volledig omarmt wordt en een eigen leven gaat leiden), geeft hem geen vrijbrief voor alles.
harrie1 wordt gewaardeerd voor zijn oorspronkelijke idee, absoluut. Maar dat is het dan ook.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 22 april 2021 @ 10:19:15 #133
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_199108038
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 01:16 schreef mootie het volgende:

[..]

Ja, handig als je daar staat en degene die je wil dm-en is niet online.
DM mij dan maar
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 22 april 2021 @ 10:20:42 #134
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_199108054
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

En daarna amper meer omgekeken hiernaar. Dat je iets bedenkt (wat volledig omarmt wordt en een eigen leven gaat leiden), geeft hem geen vrijbrief voor alles.
harrie1 wordt gewaardeerd voor zijn oorspronkelijke idee, absoluut. Maar dat is het dan ook.
oke bedankt voor de uitleg. ik proefde een beetje een haat tegen harrie1 maar ik ken de geschiedenis van dat jeugdzorgverhaal niet.
Ik heb harrie1 gezien op de FOK! meeting op zo'n camping in 2004, 2005 ofzo?
Hij ziet er echt veel ouder uit dan toen :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 april 2021 @ 14:33:23 #135
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_199110637
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

oke bedankt voor de uitleg. ik proefde een beetje een haat tegen harrie1 maar ik ken de geschiedenis van dat jeugdzorgverhaal niet.
Ik heb harrie1 gezien op de FOK! meeting op zo'n camping in 2004, 2005 ofzo?
Hij ziet er echt veel ouder uit dan toen :)
harrie1 is iemand anders dan Harrie. Bij mijn weten was Harrie op die meeting en niet harrie1 (maar kan mij vergissen)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  † In Memoriam † donderdag 22 april 2021 @ 14:53:28 #136
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_199110846
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 14:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

harrie1 is iemand anders dan Harrie. Bij mijn weten was Harrie op die meeting en niet harrie1 (maar kan mij vergissen)
Je vergist je, denk ik,Harrie1 was op de meeting, met 2 of 3 kinderen, die 's morgens erg vroeg wakker waren en achter eenden aanrenden, ik moet er nog ergens foto's van hebben :D

[ Bericht 0% gewijzigd door just me op 22-04-2021 15:12:34 ]
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 22 april 2021 @ 15:15:01 #137
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_199111028
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 14:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

harrie1 is iemand anders dan Harrie. Bij mijn weten was Harrie op die meeting en niet harrie1 (maar kan mij vergissen)
Nee, harrie de geile fuckfurby is een ander persoon dat weet ik ook wel.
Harrie1 was er wel die had een heel klein huisje gehuurd op de kampeerplek waar wij zaten.
Volgens mij ook samen met die vrouw uit de video, maar dat was een aantl kilo's geleden
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator donderdag 22 april 2021 @ 16:19:07 #138
184769 crew  Deisyy
pi_199111921
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199111937
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 01:16 schreef mootie het volgende:

[..]

Ja, handig als je daar staat en degene die je wil dm-en is niet online.
Het heeft een goede reden alleen zet ik doe hier niet neer
pi_199126551
Zo, stok gevonden. En gezellig aan het dm-en met Spock.
pi_199129922
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 17:39 schreef Light het volgende:
Zo, stok gevonden. En gezellig aan het dm-en met Spock.
En heeft de stok ook een nieuwe plek gekregen of ben je zo druk met dm-en dat je daar niet toe komt?
pi_199130141
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 21:24 schreef Toverstokje het volgende:

[..]

En heeft de stok ook een nieuwe plek gekregen of ben je zo druk met dm-en dat je daar niet toe komt?
Nieuwe plek volgt morgen. Dm-en verliep ook niet zoals ik had gedacht. Spock was niet zo goed in informatie overbrengen.
pi_199130528
Topper ^O^
Hooray for boobies!
  vrijdag 23 april 2021 @ 23:55:53 #144
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_199131975
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 16:20 schreef Goitske het volgende:

[..]

Het heeft een goede reden alleen zet ik doe hier niet neer
Dat ie ergens anders ligt dan de foto's vermelden ofzo? Want ik heb geen idee hoe ik dan de wiki bij zou moeten houden.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_199132281
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 april 2021 23:55 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Dat ie ergens anders ligt dan de foto's vermelden ofzo? Want ik heb geen idee hoe ik dan de wiki bij zou moeten houden.
De plaats van de foto's is correct.
pi_199139004
Duurt lang
Hooray for boobies!
pi_199139598
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 april 2021 17:47 schreef Spockjuh_ het volgende:
Duurt lang
Klopt. Ik moest onvoorzien terug naar Doorwerth, en dat schopt mijn planning in de war. Ik had daar in de buurt een plek gevonden, maar die was bij nader inzien toch niet geschikt (want erg hoog).
pi_199147456
Light die stok nou al ergens? :P
pi_199148277
:|W
Hooray for boobies!
  Moderator / Redactie Sport zondag 25 april 2021 @ 10:56:00 #150
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199148333
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 10:50 schreef Spockjuh_ het volgende:
:|W
Jouw schuld
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199148352
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 10:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Jouw schuld
:|W
Hooray for boobies!
  Moderator / Redactie Sport zondag 25 april 2021 @ 10:58:50 #152
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199148360
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 10:58 schreef Spockjuh_ het volgende:

[..]

:|W
Ja, facepalm maar over je eigen falen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199148401
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 10:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ja, facepalm maar over je eigen falen.
:|W
Hooray for boobies!
pi_199148417
Wat heeft Spock gedaan?

Ben wel benieuwd welk plaatsnaambord zo onbereikbaar hoog ligt ook.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_199149608
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 09:04 schreef iamredleader het volgende:
Light die stok nou al ergens? :P
Ik ben onderweg. En ik kan alvast verklappen dat de stok in het oosten blijft.
  Moderator / Redactie Sport zondag 25 april 2021 @ 12:37:55 #156
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199149619
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 12:37 schreef Light het volgende:

[..]

Ik ben onderweg. En ik kan alvast verklappen dat de stok in het oosten blijft.
:(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199149897
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 12:37 schreef Light het volgende:

Ik ben onderweg. En ik kan alvast verklappen dat de stok in het oosten blijft.
Voorlopig O-)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 25 april 2021 @ 13:34:55 #158
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_199150275
heeft Light nou gewoon de stook gekaapt?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_199150583
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 13:02 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Voorlopig O-)
Ja, vast niet lang. Deze natuur is de moeite waard.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Algemeen, DM mij voordat je gaat rijden. Er is een verrassing die je niet wilt missen.
pi_199150598
Da's een leuke locatie.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  Moderator / Redactie Sport zondag 25 april 2021 @ 14:03:57 #161
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199150662
Dat is het noorden, niet het oosten.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199150750
Ze spreken er net zo vreemd.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_199152391
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 12:37 schreef Light het volgende:

[..]

Ik ben onderweg. En ik kan alvast verklappen dat de stok in het oosten blijft.
Ik weet dat ik topografisch niet heel sterk ben maar het oosten is toch echt een andere kant op
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 april 2021 @ 16:18:06 #164
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_199152416
Noordoosten dan?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_199153462
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 16:15 schreef Goitske het volgende:

[..]

Ik weet dat ik topografisch niet heel sterk ben maar het oosten is toch echt een andere kant op
Het westen is het ook zeker niet.
pi_199153933
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 17:21 schreef Light het volgende:

[..]

Het westen is het ook zeker niet.
het noorden is het wel
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 25 april 2021 @ 18:09:27 #167
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_199154073
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 14:03 schreef Nattekat het volgende:
Dat is het noorden, niet het oosten.
ligt eraan van waar je kijkt, is gewoon het noorden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_199154084
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 18:09 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ligt eraan van waar je kijkt, is gewoon het noorden
Uhu light woont niet ver bij mij vandaan. Het is het noorden
pi_199166477
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 18:10 schreef Goitske het volgende:

[..]

Uhu light woont niet ver bij mij vandaan. Het is het noorden
Ja, het is Drenthe, dus het noorden. Misschien kan ik de volgende keer een plek vinden die wel tot het oosten gerekend wordt maar verder naar het westen is en ook verder naar het noorden.

En als ik aan iarl meldt dat de stok in het oosten blijft, bedoel ik vooral de oostelijke helft van Nederland. Als ik richting het westen was gegaan, had ik dat wel benoemd.
pi_199166670
Nog steeds niet het oosten
Hooray for boobies!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 april 2021 @ 12:34:10 #171
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_199177847
Is Limburg oosten? Of is oosten alleen Twente, Salland en Achterhoek?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 april 2021 @ 13:00:12 #172
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199178263
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 12:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Is Limburg oosten? Of is oosten alleen Twente, Salland en Achterhoek?
Bijna heel Limburg ligt ten westen van de stok, dus als de stok niet in het oosten ligt, Limburg ook niet.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 27 april 2021 @ 19:30:28 #173
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_199182883
Tijd dat dat ding in beweging komt, we gaan hem zo halen en morgen een nieuw plekje geven
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator dinsdag 27 april 2021 @ 20:00:08 #174
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_199183303
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 12:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Is Limburg oosten? Of is oosten alleen Twente, Salland en Achterhoek?
Zeg we gaan Limburg toch niet ineens samen noemen met Twente en de Achterhoek ? :X :{
  Moderator dinsdag 27 april 2021 @ 20:10:33 #175
184769 crew  Deisyy
pi_199183456
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 19:30 schreef rubbereend het volgende:
Tijd dat dat ding in beweging komt, we gaan hem zo halen en morgen een nieuw plekje geven
Het zal tijd worden |:)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199183950
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 19:30 schreef rubbereend het volgende:
Tijd dat dat ding in beweging komt, we gaan hem zo halen en morgen een nieuw plekje geven
ben benieuwd zoetermeer is mooi dit jaar
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 27 april 2021 @ 21:40:14 #177
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_199185099
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 19:30 schreef rubbereend het volgende:
Tijd dat dat ding in beweging komt, we gaan hem zo halen en morgen een nieuw plekje geven
Hehehe
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 27 april 2021 @ 22:22:17 #178
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_199185983
de stok ligt in een warm bedje en gaat morgen weer op pad
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 28 april 2021 @ 11:47:26 #179
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_199190941
tt aangepast, rubbereend is zonder hoofdletter
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_199191448
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:47 schreef rubbereend het volgende:
tt aangepast, rubbereend is zonder hoofdletter
goed bezig rubbereenD
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_199191654
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:47 schreef rubbereend het volgende:
tt aangepast, rubbereend is zonder hoofdletter
Nu nog foto's van stokkie's nieuwe rustplek 8-)
  Moderator woensdag 28 april 2021 @ 12:44:29 #182
184769 crew  Deisyy
pi_199191669
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:47 schreef rubbereend het volgende:
tt aangepast, rubbereend is zonder hoofdletter
Excusez :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 28 april 2021 @ 16:32:33 #183
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_199194143
foto's komen eraan, @wolfrolf zit je er klaar voor?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 april 2021 @ 16:39:08 #184
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199194226
Het zal nu een plek zo ver mogelijk van Zoetermeer worden :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 28 april 2021 @ 16:39:49 #185
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_199194236
Nou, hier is speciaal op verzoek van @wolfrolf :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote vraag, is dit nou noord of oost?

DM even als je gaat rijden voor benodigde details, zal proberen regelmatig DM's bij te houden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 april 2021 @ 16:47:48 #186
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199194339
Deze schaar ik onder de noemer oost, al is er ook wel wat te zeggen voor noord. Het ligt net op de grens.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199194367
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 16:39 schreef rubbereend het volgende:
Nou, hier is speciaal op verzoek van @:wolfrolf :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote vraag, is dit nou noord of oost?

DM even als je gaat rijden voor benodigde details, zal proberen regelmatig DM's bij te houden
bijna goed! wie rijdt door naar zoetermeer?

bedankt alvast groetjes
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 28 april 2021 @ 16:51:44 #188
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_199194380
quote:
10s.gif Op woensdag 28 april 2021 16:50 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

bijna goed! wie rijdt door naar zoetermeer?

bedankt alvast groetjes
quote:
10s.gif Op woensdag 28 april 2021 16:50 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

bijna goed! wie rijdt door naar zoetermeer?

bedankt alvast groetjes
lijkt erop, is goed genoeg en is om de hoek voor je
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_199194421
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 16:51 schreef rubbereend het volgende:

[..]


[..]

lijkt erop, is goed genoeg en is om de hoek voor je
2u23 met de auto _O-
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_199194616
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 16:47 schreef Nattekat het volgende:
Deze schaar ik onder de noemer oost, al is er ook wel wat te zeggen voor noord. Het ligt net op de grens.
zit je al op je fahrrad?
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 april 2021 @ 17:24:03 #191
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199194677
quote:
99s.gif Op woensdag 28 april 2021 17:18 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

zit je al op je fahrrad?
2u15 met de auto
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 28 april 2021 @ 21:01:54 #192
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_199197845
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 14:00 schreef Light het volgende:

[..]

Ja, vast niet lang. Deze natuur is de moeite waard.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Algemeen, DM mij voordat je gaat rijden. Er is een verrassing die je niet wilt missen.
dickpics?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_199200096
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:01 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dickpics?
Nee. En je bent toch te laat, de stok is alweer verplaatst.
  donderdag 29 april 2021 @ 13:35:37 #194
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_199205682
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:31 schreef rubbereend het volgende:

[..]

duckpics ook goed?
Volgens mij heb je niet begrepen waar de naam 'FOK!Stok' voor staat :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator vrijdag 30 april 2021 @ 16:24:03 #195
184769 crew  Deisyy
pi_199220686
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199223384
* Toverstokje verlangt terug naar de zorgeloze stoktijden waarin je nog gewoon op zoek kon gaan zonder eerst door allerlei hoepels te springen
#vroegerwasallesbeterenvooralhetfok!stokverplaatsen }:|
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 mei 2021 @ 09:48:06 #197
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_199229507
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 20:10 schreef Toverstokje het volgende:
* Toverstokje verlangt terug naar de zorgeloze stoktijden waarin je nog gewoon op zoek kon gaan zonder eerst door allerlei hoepels te springen
#vroegerwasallesbeterenvooralhetfok!stokverplaatsen }:|
Tijd komt wel weer. We hebben vaker dit soort gedoe gehad. De aanhouder wint, en de stok gaat al jaren door het land
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_199269716
duurt lang
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_199270099
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 05:20 schreef wolfrolf het volgende:
duurt lang
haal dan
pi_199270756
Pinpoint gemaakt. Mogelijk straks op pad, DM verzonden aan @rubbereend
pi_199272052
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 08:06 schreef Bronson het volgende:

[..]

haal dan
zit in thuisisolatie, verboten
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_199272144
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 09:28 schreef iamredleader het volgende:
Pinpoint gemaakt. Mogelijk straks op pad, DM verzonden aan @:rubbereend
breng maar naar zoetermeer dan
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 13:45:55 #203
184769 crew  Deisyy
pi_199314529
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 09:28 schreef iamredleader het volgende:
Pinpoint gemaakt. Mogelijk straks op pad, DM verzonden aan @:rubbereend
Heeft @rubbereend nog niet gereageerd?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199314560
Jawel, maar te laat om dinsdag nog te halen. En daarna geen tijd meer voor gemaakt.
Dus, stokkie ligt nog op z'n plekkie :)
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 14:41:00 #205
184769 crew  Deisyy
pi_199315265
@Nattekat de stok ligt er nog, ga halen dan!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 mei 2021 @ 14:42:27 #206
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199315288
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 14:41 schreef Deisyy het volgende:
@:nattekat de stok ligt er nog, ga halen dan!
->GC?

Nog steeds 2:30 enkele rit
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 14:56:19 #207
184769 crew  Deisyy
pi_199315460
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 14:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]

->GC?

Nog steeds 2:30 enkele rit
Als je de stok binnen 24 uur vanaf nu hebt opgehaald mag je het topic naar GC verhuizen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 7 mei 2021 @ 15:11:59 #208
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_199315673
in dit tempo kan ik hem binnenkort zelf verplaatsen :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 mei 2021 @ 15:12:57 #209
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199315684
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 14:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Als je de stok binnen 24 uur vanaf nu hebt opgehaald mag je het topic naar GC verhuizen.
Dan schopt @Leonos hem weer terug als ik hem weggelegd heb :{w
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199315710
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 13:47 schreef iamredleader het volgende:
Jawel, maar te laat om dinsdag nog te halen. En daarna geen tijd meer voor gemaakt.
Dus, stokkie ligt nog op z'n plekkie :)
maak even tijd dan sjongejonge
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 7 mei 2021 @ 15:16:55 #211
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_199315730
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 15:15 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

maak even tijd dan sjongejonge
ga hem zelf halen, hij ligt speciaal voor jou in Z'meer
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 mei 2021 @ 15:17:34 #212
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199315738
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 15:11 schreef rubbereend het volgende:
in dit tempo kan ik hem binnenkort zelf verplaatsen :')
Je hebt 24/7 dm dienst om dat te voorkomen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 7 mei 2021 @ 15:20:48 #213
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_199315768
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 15:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je hebt 24/7 dm dienst om dat te voorkomen.
ja, ik zit elk uur zowat FOK! te refreshen :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_199315779
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 15:16 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ga hem zelf halen, hij ligt speciaal voor jou in Z'meer
zwartemeer is niet zoetermeer suffie!!!
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 mei 2021 @ 15:22:59 #215
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199315786
Ik vind benzine ook even veeeeeel te duur momenteel :@
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 7 mei 2021 @ 15:23:04 #216
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_199315787
quote:
81s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 15:22 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

zwartemeer is niet zoetermeer suffie!!!
allemaal hetzelfde joh
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_199315789
een pinpoint zou mooi zijn.
Weet je dat ook weer
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 mei 2021 @ 17:02:02 #218
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199316981
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 15:23 schreef gebrokenglas het volgende:
een pinpoint zou mooi zijn.
Zwartemeer
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199317072
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 17:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zwartemeer
^O^
Weet je dat ook weer
pi_199323477
Mij te ver/auto te gammel.onbetrouwbaar. Misschien over een week of vier weer :)
pi_199340511
Ik ben onderweg!
pi_199349880
quote:
1s.gif Op zondag 9 mei 2021 10:41 schreef Goitske het volgende:
Ik ben onderweg!
En, inmiddels terug? Liefst met de stok weer op een andere plek, natuurlijk :)
pi_199349908
Wel terug maar stok nog niet gedropt doe ik morgen dus hij is weer op de Veluwe op dit moment. Hij wilde niet in Drenthe blijven
pi_199349934
quote:
1s.gif Op zondag 9 mei 2021 21:28 schreef Goitske het volgende:
Wel terug maar stok nog niet gedropt doe ik morgen dus hij is weer op de Veluwe op dit moment. Hij wilde niet in Drenthe blijven
kan die mooi naar zoetermeer
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 mei 2021 @ 12:57:26 #225
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_199356636
quote:
1s.gif Op zondag 9 mei 2021 21:28 schreef Goitske het volgende:
Wel terug maar stok nog niet gedropt doe ik morgen dus hij is weer op de Veluwe op dit moment. Hij wilde niet in Drenthe blijven
had hij al wortels? En niet per ongeluk Duitsland ingereden?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_199363432
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 10 mei 2021 @ 20:57:33 #227
147316 crew  DJMO
#trut
pi_199363875
Kon het nog makkelijker? :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator maandag 10 mei 2021 @ 22:37:12 #228
184769 crew  Deisyy
pi_199365845
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:27 schreef Goitske het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De geboorteplaats van mijn vader O+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 12 mei 2021 @ 21:31:58 #229
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_199395062
Roadtripdames strike again! *O*
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  woensdag 12 mei 2021 @ 21:55:29 #230
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_199395516
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 21:31 schreef superkimmi het volgende:
Roadtripdames strike again! *O*

*O*
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 12 mei 2021 @ 22:20:26 #231
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_199395993
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@wolfrolf, stuur je ons even een dm als je m gaat halen?

(En in t onwaarschijnlijke geval dat een ander hem haalt, ook graag een dm :))
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  woensdag 12 mei 2021 @ 22:47:43 #232
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_199396602
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 21:31 schreef superkimmi het volgende:
Roadtripdames strike again! *O*
*O* heb het gemist, gaan we snel vaker doen O+
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 12 mei 2021 @ 23:03:39 #233
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_199396942
@Nattekat Nou hup, halen dat ding.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 mei 2021 @ 23:07:21 #234
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199397032
quote:
6s.gif Op woensdag 12 mei 2021 23:03 schreef Dagoduck het volgende:
@:Nattekat Nou hup, halen dat ding.
Morgenochtend.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199398904
wat leuk! het komt me vandaag alleen totaal niet uit, dus @Nattekat veel plezier!
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator / Redactie Sport donderdag 13 mei 2021 @ 08:51:28 #236
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199399515
Voor niks zo vroeg wakker geworden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199399680
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 08:51 schreef Nattekat het volgende:
Voor niks zo vroeg wakker geworden.
wie, jij?
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator / Redactie Sport donderdag 13 mei 2021 @ 09:19:03 #238
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199399755
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 09:11 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

wie, jij?
Ja.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199400098
Duurt lang
Hooray for boobies!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 13 mei 2021 @ 09:46:49 #240
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199400111
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 09:45 schreef Spockjuh_ het volgende:
Duurt lang
Ik was vergeten dat het een willekeurige feestdag is waar ik niks mee heb verder en dat ik daardoor deze ochtend niet eens weg kan. Geef de schuld aan hemelvaartsdag :{w
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 13 mei 2021 @ 09:56:51 #241
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_199400215
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 06:47 schreef wolfrolf het volgende:
wat leuk! het komt me vandaag alleen totaal niet uit, dus @:nattekat veel plezier!
:').
  Moderator donderdag 13 mei 2021 @ 10:14:48 #242
184769 crew  Deisyy
pi_199400450
Jaren janken om Zoetermeer en als de stok daar dan ligt het af laten weten _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199400596
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 10:14 schreef Deisyy het volgende:
Jaren janken om Zoetermeer en als de stok daar dan ligt het af laten weten _O-
onlangs op een werkdag xtra vroeg van huis gegaan om hem naar nieuw vennep te slingeren dus
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_199400602
wie doet me wat
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_199400620
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 09:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik was vergeten dat het een willekeurige feestdag is waar ik niks mee heb verder en dat ik daardoor deze ochtend niet eens weg kan. Geef de schuld aan hemelvaartsdag :{w
ah joh ga gewoon
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator / Redactie Sport donderdag 13 mei 2021 @ 10:25:45 #246
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199400650
quote:
7s.gif Op donderdag 13 mei 2021 10:23 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

ah joh ga gewoon
Ik ga ook, een dag bestaat uit meer dan een ochtend :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199400882
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 10:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik ga ook, een dag bestaat uit meer dan een ochtend :P
goed bezig !
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 13 mei 2021 @ 10:45:22 #248
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_199400974
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 10:14 schreef Deisyy het volgende:
Jaren janken om Zoetermeer en als de stok daar dan ligt het af laten weten _O-
Haha we hadden hem een paar weken terug ook in Zoetermeer gelegd en toen is wolfrolf m gaan halen
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  donderdag 13 mei 2021 @ 10:47:17 #249
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_199401004
@Nattekat wil je de TT aanpassen het is niet superkimmi maar SK & KI
Wij gaan altijd samen 🤓
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 13 mei 2021 @ 10:50:03 #250
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199401053
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 10:47 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:nattekat wil je de TT aanpassen het is niet superkimmi maar SK & KI
Wij gaan altijd samen 🤓
Vooruit dan maar.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 13 mei 2021 @ 11:50:56 #251
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_199401872
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 10:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Vooruit dan maar.
ge zijt een schat

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 14 mei 2021 @ 21:56:29 #252
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199425099
Ik heb wolfrolf wel genoeg tijd gegeven, away we go.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 14 mei 2021 @ 23:56:50 #253
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199427149
Dit is met afstand de meest teleurstellende stok ooit :@



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 14 mei 2021 @ 23:57:15 #254
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199427154
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 15 mei 2021 @ 00:27:37 #255
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_199427434
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 23:56 schreef Nattekat het volgende:
Dit is met afstand de meest teleurstellende stok ooit :@

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schandalig dit, minimaal drie foto's!!!!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 15 mei 2021 @ 00:34:34 #256
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_199427477
Erg jammer dat Wolfrolf keihard verzaakt heeft.
Dat krijg je als je in Zoetermeer woont.
pi_199428484
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 10:45 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Haha we hadden hem een paar weken terug ook in Zoetermeer gelegd en toen is wolfrolf m gaan halen
@Pino112 dikke stok, 3 bier.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_199428487
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 23:56 schreef Nattekat het volgende:
Dit is met afstand de meest teleurstellende stok ooit :@

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar is de 3e foto nk
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_199428492
Leiu *O*
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_199429061
LEIDEN HOOLIGANS _O_
Ben alleen in Zwitserland :(
  zaterdag 15 mei 2021 @ 09:42:28 #261
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_199429434
Pinpoint in vier seconden _O_
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 15 mei 2021 @ 09:47:32 #262
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199429475
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 00:27 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Schandalig dit, minimaal drie foto's!!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 15 mei 2021 @ 09:49:11 #263
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199429486
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 08:56 schreef Leonos het volgende:
LEIDEN HOOLIGANS _O_
Ben alleen in Zwitserland :(
Wat is dat nou :(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 15 mei 2021 @ 10:49:20 #264
147316 crew  DJMO
#trut
pi_199430127
Tempting...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_199446917
We zijn onderweg! Als de stok al is opgehaald laat dit dan even weten ^O^
Hooray for boobies!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 16 mei 2021 @ 12:27:01 #266
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_199448541
Kan iemand de stok in Zoetermeer leggen voor @wolfrolf
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_199448607
Stok gaat naar het noorden :W
Hooray for boobies!
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 mei 2021 @ 13:21:28 #268
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199449326
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:30 schreef Spockjuh_ het volgende:
Stok gaat naar het noorden :W
Leiderdorp dus? Dat is de eerste plaats richting het noorden vanaf waar de stok lag :Y
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199450422
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:27 schreef rubbereend het volgende:
Kan iemand de stok in Zoetermeer leggen voor @:wolfrolf
:') _O-
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_199452199
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:30 schreef Spockjuh_ het volgende:
Stok gaat naar het noorden :W
Duurt lang...
pi_199454112
Noorden is ver
Hooray for boobies!
pi_199454300
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 17:20 schreef Spockjuh_ het volgende:
Noorden is ver
Van Leiden naar Leiderdorp? Volgens mij niet :P en naar Amstelveen is het ook hoogstens 40 minuten. Misschien 50 als je nog moet tanken...
pi_199454584
Eerst een paar uur zon gepakt in katwijk aan zee B-)
Hooray for boobies!
pi_199454619
Zow ik ben wagenziek geworden zeg... Pff wat een binnen wegen gezien :r
pi_199454620
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hooray for boobies!
pi_199454663
En neem even je tijd voor het plaatsje wat is het er mooi!
pi_199454829
Mooie plek O+ en inderdaad, best ver naar het "Noord"sen :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 mei 2021 @ 18:11:18 #278
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199455063
Ook echt maar een paar honderd meter noordelijker _O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199456164
B-)
Hooray for boobies!
pi_199456230
Deze FOK!stok heeft geen slot? :s)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 16 mei 2021 @ 19:24:29 #281
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_199456645
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 19:06 schreef Socios het volgende:
Deze FOK!stok heeft geen slot? :s)
scherp gezien
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 mei 2021 @ 20:08:09 #282
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199457653
Het is meer een plank tegenwoordig :')

#bringbackstok
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 mei 2021 @ 12:49:25 #283
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_199466401
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:08 schreef Nattekat het volgende:
Het is meer een plank tegenwoordig :')

#bringbackstok
ga je gang :D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_199466602
toch blijft het een gemis dat de site van maringo niet optimaal werkt. Vond/vind de bijkomende cijfertjes ideaal en leuk om af en toe te checken. Nu zoek ik vooral via de wiki en dat werkt wel maar is toch net iets te plat
Hooray for boobies!
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 mei 2021 @ 15:56:07 #285
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199469924
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 13:01 schreef Spockjuh_ het volgende:
toch blijft het een gemis dat de site van maringo niet optimaal werkt. Vond/vind de bijkomende cijfertjes ideaal en leuk om af en toe te checken. Nu zoek ik vooral via de wiki en dat werkt wel maar is toch net iets te plat
Eeuwig zonde ja ;(

Al is het maar puur als overzicht.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199470763
Klopt. En natuurlijk per gemeente kijken welke plaatsen mogelijk nog beschikbaar zijn.
Hooray for boobies!
  maandag 17 mei 2021 @ 19:42:36 #287
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_199474107
Roadtripdames strike again *O*

@superkimmi

Nu op zoek naar een leuk plekje :o
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 mei 2021 @ 19:54:05 #288
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_199474299
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 19:42 schreef KapiteinIglo het volgende:
Roadtripdames strike again *O*

@:superkimmi

Nu op zoek naar een leuk plekje :o
@wolfrolf weet wel een leuk plekje
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_199475337
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 13:01 schreef Spockjuh_ het volgende:
toch blijft het een gemis dat de site van maringo niet optimaal werkt. Vond/vind de bijkomende cijfertjes ideaal en leuk om af en toe te checken. Nu zoek ik vooral via de wiki en dat werkt wel maar is toch net iets te plat
Ik hoop binnenkort een alternatief te kunnen bieden.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 21:21:59 #290
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_199491847
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 mei 2021 @ 11:12:06 #291
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199552199
Schop
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199552385
Tempo zit er goed in
Hooray for boobies!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 mei 2021 @ 11:35:38 #293
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199552399
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 11:34 schreef Spockjuh_ het volgende:
Tempo zit er goed in
Dat gezeik van de laatste tijd heeft het spel geen goed gedaan :N
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 23 mei 2021 @ 09:32:45 #294
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_199575909
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 11:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat gezeik van de laatste tijd heeft het spel geen goed gedaan :N
Nee inderdaad. Niemand die even naar het o zo mooie Schoonhoven gaat :@
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_199581592
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 09:32 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]

Nee inderdaad. Niemand die even naar het o zo mooie Schoonhoven gaat :@
vind het maar een rotstuk vanaf de a2, ik pass
pi_199584893
Heel heeeeeeel misschien morgen.
Hooray for boobies!
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 mei 2021 @ 19:26:13 #297
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199586570
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 09:32 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]

Nee inderdaad. Niemand die even naar het o zo mooie Schoonhoven gaat :@
Het is gewoon een pokkeplek eigenlijk. De dichtstbijzijnde snelweg is 25 minuten rijden door kale polders op kleine wegen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 mei 2021 @ 19:34:14 #298
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_199586739
als de stok nou in Zoetermeer had gelegen dan had @wolfrolf hem tenminste kunnen halen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 mei 2021 @ 19:34:23 #299
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_199586740
Schoonhoven! Daar was ik paar maanden geleden voor Floris V-pad. Maar ja ik kom er pas weer als ik het Pelgrimspad ga lopen. :+

Nu niet echt in de buurt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_199588384
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 19:34 schreef rubbereend het volgende:
als de stok nou in Zoetermeer had gelegen dan had @:wolfrolf hem tenminste kunnen halen
bedankt voor je hulp rubbereend
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')