ga hem zelf halen, hij ligt speciaal voor jou in Z'meerquote:
Je hebt 24/7 dm dienst om dat te voorkomen.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:11 schreef rubbereend het volgende:
in dit tempo kan ik hem binnenkort zelf verplaatsen
ja, ik zit elk uur zowat FOK! te refreshenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt 24/7 dm dienst om dat te voorkomen.
zwartemeer is niet zoetermeer suffie!!!quote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga hem zelf halen, hij ligt speciaal voor jou in Z'meer
allemaal hetzelfde johquote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
zwartemeer is niet zoetermeer suffie!!!
kan die mooi naar zoetermeerquote:Op zondag 9 mei 2021 21:28 schreef Goitske het volgende:
Wel terug maar stok nog niet gedropt doe ik morgen dus hij is weer op de Veluwe op dit moment. Hij wilde niet in Drenthe blijven
had hij al wortels? En niet per ongeluk Duitsland ingereden?quote:Op zondag 9 mei 2021 21:28 schreef Goitske het volgende:
Wel terug maar stok nog niet gedropt doe ik morgen dus hij is weer op de Veluwe op dit moment. Hij wilde niet in Drenthe blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 mei 2021 20:27 schreef Goitske het volgende:
De geboorteplaats van mijn vaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@wolfrolf, stuur je ons even een dm als je m gaat halen?
(En in t onwaarschijnlijke geval dat een ander hem haalt, ook graag een dm)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
Ik was vergeten dat het een willekeurige feestdag is waar ik niks mee heb verder en dat ik daardoor deze ochtend niet eens weg kan. Geef de schuld aan hemelvaartsdagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |