SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POLLWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dit valt echt niet meer uit te leggen gewoon. Compleet van de pot geruktquote:
Zonder wrijving geen glans![]()
Stom beleid die ondertussen nergens meer over gaat.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Oh nee dank je de koekoek. Altijd al een hekel aan gehad, koop mijn eigen slokjes wel!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die moet je lospeuteren door met mannen te flirten.![]()
![]()
Voor 2 cocktails laat ik mijn enkels zien.Trotste mama van Ambar
Vertel?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze gaan veel te ver, helemaal klaar met die angsthazen daar in Den Haagquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit valt echt niet meer uit te leggen gewoon. Compleet van de pot gerukt~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fucking hell. Kunnen ze niet eens even normaal doen?
Klote regering.Relax joh, dat wordt nog wel vaak zat verlengd!
![]()
![]()
Gijsbert Termaat, die staat bekend als iemand die captain obvious opmerkingen maakt bij zijn commentaar op Telegraaf dashcamfilmpjesquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
FVD-er gespotquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze gaan veel te ver, helemaal klaar met die angsthazen daar in Den HaagWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Tijd voor massaal verzet. Ophoeren met die avondklokquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze gaan veel te ver, helemaal klaar met die angsthazen daar in Den HaagZonder wrijving geen glans![]()
kibbeling met satehsaus gaat prima samen![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Door avondklok heb ik 0,0 sociaal leven, maar dat zou Rutte wel niet boeien.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]Relax joh, dat wordt nog wel vaak zat verlengd!
Trotste mama van Ambar
En tradities moet je in eren houden!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Een vrouw naar m'n hartquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:56 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh nee dank je de koekoek. Altijd al een hekel aan gehad, koop mijn eigen slokjes wel!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Als Baudet niet zo'n enorme staatsmongool zou zijn hadden ze mijn stem inderdaadquote:~FEYENOORD~
Heet jij Tinus?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Tijd voor massaal verzet. Ophoeren met die avondklokActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze gaan veel te ver, helemaal klaar met die angsthazen daar in Den Haag
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Door avondklok heb ik 0,0 sociaal leven, maar dat zou Rutte wel niet boeien.Wij komen net terug van een gezellig middagje/avondje met in totaal 6 volwassenen en 3 kinderen.
![]()
![]()
Gewoon met al die maatregelen opdonderen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Tijd voor massaal verzet. Ophoeren met die avondklok
Gewoon tot 1,5 meter tot 1 juli en daarna klaar met die onzin~FEYENOORD~
Was dat niet al?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Tijd voor massaal verzet. Ophoeren met die avondklok
Is het echt zo ondraaglijk ja? Ik ben vanzelf meestal al thuis dan
Terrasjes open zou ik liever hebben.![]()
![]()
Allemaal om stemmen te winnenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Meer partijen zijn tegen avondklok.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is iedere keer zo, tot ze gaan stemmenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Meer partijen zijn tegen avondklok.~FEYENOORD~
En mijn sociale leven hing een beetje af van bij mensen thuis hangen na half 11 in de avond tot een uurtje of 2.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]Wij komen net terug van een gezellig middagje/avondje met in totaal 6 volwassenen en 3 kinderen.
[ afbeelding ]Trotste mama van Ambar
Dat dus.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Alsof jullie zolderkamerautisten meer sociaal leven hebben zonder avondklok
Uw ADH vitamine Worst
Juist.quote:
Of ze zien er gewoon het nut niet van in en vinden dat het volk al genoeg verdragen heeft van deze ongein.![]()
Nee hoor, niet per se.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En tradities moet je in eren houden!![]()
![]()
Gaat het niet om. Die avondklok wordt vreselijk misbruikt. Als je dat niet inziet dan ben je echt steke blind.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:59 schreef jerney het volgende:
[..]
Was dat niet al?
Is het echt zo ondraaglijk ja? Ik ben vanzelf meestal al thuis dan
Terrasjes open zou ik liever hebben.Zonder wrijving geen glans![]()
Ik zie niet minder mensen op straat sinds avondklok.Trotste mama van Ambar
Het ligt er dik boven op.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
Alsof jullie zolderkamerautisten meer sociaal leven hebben zonder avondklokWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Wijzelf hebben niet zo'n groot sociaal netwerk. De mensen waar we net waren, zien we wel vaker maar buiten hen vrijwel niemand.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En mijn sociale leven hing een beetje af van bij mensen thuis hangen na half 11 in de avond tot een uurtje of 2.![]()
Die hele avondklok boeit me nietquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
Alsof jullie zolderkamerautisten meer sociaal leven hebben zonder avondklok![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:01 schreef jerney het volgende:
[..]
HET FEEST KAN BEGINNEN WANT IIIK BEN BINNEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
Alsof jullie zolderkamerautisten meer sociaal leven hebben zonder avondklok
~FEYENOORD~
Door al die lui die zich niet aan de regels houden blijven wij in deze ellende zitten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
Alsof jullie zolderkamerautisten meer sociaal leven hebben zonder avondklokWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zit al een half uur lang een frikandel op te boeren, genot~FEYENOORD~
We gaan er tegen aan.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:01 schreef jerney het volgende:
[..]
HET FEEST KAN BEGINNEN WANT IIIK BEN BINNEN
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Kut Rutte met goed recht dat de posters hier van hem beklad zijn alsof hij de Fuhrer is.Trotste mama van Ambar
Smul je er dubbel vanquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:02 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zit al een half uur lang een frikandel op te boeren, genot
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gelukkig zijn die lui ook de stomme boomers.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Door al die lui die zich niet aan de regels houden blijven wij in deze ellende zitten.Trotste mama van Ambar
Oeh genietuh.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:02 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zit al een half uur lang een frikandel op te boeren, genotTrotste mama van Ambar
Mij ook niet hoor.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
samen met de Mosquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:02 schreef Haags het volgende:
Volgende week zaterdag ga ik hem sowieso overtreden. Verjaardagsfeestje.Uw ADH vitamine Worst
Nouja ik volg het niet zoquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Gaat het niet om. Die avondklok wordt vreselijk misbruikt. Als je dat niet inziet dan ben je echt steke blind.
Onze avondklok is van 00:00 tot 05:00 ofzo![]()
![]()
Lekker maatquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:02 schreef Haags het volgende:
Volgende week zaterdag ga ik hem sowieso overtreden. Verjaardagsfeestje.~FEYENOORD~
Ik ging net bijna op mijn blaat door enn oude oma met haar hont.
Ging goed en allebei lief gebleven en excuses gemaakt, en er we om lachen achteraf.
Geen schade niet moeilijk doen enzo.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
En dan is er fucking avondklok, heb je vet veel moeite gedaan voor die briefjes, rijden de wouten langs en dan controleren ze je niet eens
Trotste mama van Ambar
Laatst een fietstochtje gedaan met Mini-ToT en mevrouw ToT; hordes mensen die schouder aan schouder bij een ijssalon ijsjes zaten te eten, en weinigen daarvan waren onder de pensioengerechtigde leeftijd.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die lui ook de stomme boomers.![]()
Moet je midden op de weg gaan lopen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan is er fucking avondklok, heb je vet veel moeite gedaan voor die briefjes, rijden de wouten langs en dan controleren ze je niet eens
*HatsjoeIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Of met stenen gaan gooienquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je midden op de weg gaan lopen.~FEYENOORD~
Ook een bord patat gehad en een kaassouffléquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
valt mee, tenzij het een xxl frikandel is~FEYENOORD~
Daarom. Fucking het hele land op slot voor die lui.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Laatst een fietstochtje gedaan met Mini-ToT en mevrouw ToT; hordes mensen die schouder aan schouder bij een ijssalon ijsjes zaten te eten, en weinigen daarvan waren onder de pensioengerechtigde leeftijd.
Hier in de buurt eindeloos veel wandelclubjes van bejaarde lui en ook lekker schouder aan schouder staan om die ene slang te fotograferen die onder aan de berg ligt.
Maar als ik avondklok wil opheffen om een drankje te doen met mijn collega matties dan is het huilie huillie die jongeren met hun feestjes.Trotste mama van Ambar
Billen incomingquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook een bord patat gehad en een kaassoufflé
Uw ADH vitamine Worst
Aan de andere kant is mijn moeder het afgelopen jaar maar een stuk of 5x buiten geweest i.v.m. corona.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarom. Fucking het hele land op slot voor die lui.
Hier in de buurt eindeloos veel wandelclubjes van bejaarde lui en ook lekker schouder aan schouder staan om die ene slang te fotograferen die onder aan de berg ligt.
Maar als ik avondklok wil opheffen om een drankje te doen met mijn collega matties dan is het huilie huillie die jongeren met hun feestjes.![]()
Jongeren zijn het probleem niet het zijn die fucking 50 plussers.
Einde rant.Trotste mama van Ambar
Forget it.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Gewoon alles open gooien iddquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Einde rant.Uw ADH vitamine Worst
Kameraadquote:
Er zat maar 1,6% alcohol in het toetje. Daar kan een mens toch niet op leven?Trotste mama van Ambar
Snel bijtanken!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zat maar 1,6% alcohol in het toetje. Daar kan een mens toch niet op leven?~FEYENOORD~
Fles Strohrum achterover tikken ter compensatie.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zat maar 1,6% alcohol in het toetje. Daar kan een mens toch niet op leven?![]()
Had ze al gezien, wilde gewoon even de high roller spelen zoals Haagsiequote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow die zijn nog wel terug te vinden in een eerder topic hoor!![]()
![]()
Ga jij es uit mijn hoofd.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Fles Strohrum achterover tikken ter compensatie.Ik heb er één en ik ben er trots op
Als toch vooral boomers eraan gaan aan het virus kunnen we gelijk alles open gooien, meer huizen en bestuursfuncties beschikbaar voor de jongerenUw ADH vitamine Worst
Denk dat ik zo maar ga slapen ofzoIk heb er één en ik ben er trots op
Heb je je gordel nog om ?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:01 schreef jerney het volgende:
[..]
HET FEEST KAN BEGINNEN WANT IIIK BEN BINNEN![]()
Ik sla me zo maar tegen mijn slaap. Ik wil ook slapen.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
M1st1g!quote:![]()
Interesse in partyraiser?
Tot ie slecht is.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:13 schreef jerney het volgende:
Wat ga ik eten?
Hoe lang blijft kipfilet goed van de slagert?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Een beker warme melk lijkt me fijnerquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:12 schreef Rafeiro het volgende:
Ik sla me zo maar tegen mijn slaap. Ik wil ook slapen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Als die wegloopt niet meer etenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:13 schreef jerney het volgende:
Wat ga ik eten?
Hoe lang blijft kipfilet goed van de slagert?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:
Denk wel 3 dagenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:13 schreef jerney het volgende:
Wat ga ik eten?
Hoe lang blijft kipfilet goed van de slagert?
Even goed ruiken
Twee dagen dus volgens Google"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Live tot middernachtquote:
Maar dat ga ik niet trekken...wat een herrie nu al
Als je tieten gaan stinken als je ze uit je bh haalt, zou ik ze niet meer eten!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:13 schreef jerney het volgende:
Wat ga ik eten?
Hoe lang blijft kipfilet goed van de slagert?![]()
![]()
In de koelkast of zomaar op het aanrecht?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:13 schreef jerney het volgende:
Wat ga ik eten?
Hoe lang blijft kipfilet goed van de slagert?![]()
Je moet nog even wachten maat tot je weer aan het werk mag. Ik gok op november? Kleine kans hoor maar laten we van het positieve uitgaan.quote:
Thanks! Op het randje dus. Even snuffelenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk wel 3 dagen
Even goed ruiken
Twee dagen dus volgens Google![]()
![]()
Anno 2021 nog een bh dragenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je tieten gaan stinken als je ze uit je bh haalt, zou ik ze niet meer eten!
Trotste mama van Ambar
Ik wil je gewoon geloven.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:15 schreef jerney het volgende:
[..]Ik ben best zedig hoor, afgezien van m’n DTS posts.
![]()
Waarom zou ik hem dagen lang op het aanrecht laten liggen?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
In de koelkast of zomaar op het aanrecht?![]()
![]()
Doe maar een linkje in dmquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
Live tot middernacht
Maar dat ga ik niet trekken...wat een herrie nu al![]()
Ik ga maandag bij een transportbedrijf solliciterenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Je moet nog even wachten maat tot je weer aan het werk mag. Ik gok op november? Kleine kans hoor maar laten we van het positieve uitgaan.![]()
Ah ja die worden inderdaad nog niet kapot gemaakt door Rutte en Coquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ga maandag bij een transportbedrijf solliciteren
Geen idee.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:16 schreef jerney het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem dagen lang op het aanrecht laten liggen?
Op het aanrecht wil ik die kip na een uur al niet meer gebruiken.
Koelkast kan tot 5 dagen![]()
Succes alvast.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ga maandag bij een transportbedrijf solliciteren
Ik niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Is echt
Kan ze nog op twee handen tellen![]()
![]()
Ohhhh echt?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Geen idee.
Op het aanrecht wil ik die kip na een uur al niet meer gebruiken.
Koelkast kan tot 5 dagen
Thanks! Dan ga ik eens een currytje bouwen ofzoiets.![]()
![]()
Je date nu al weggewappertquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:15 schreef jerney het volgende:
[..]Ik ben best zedig hoor, afgezien van m’n DTS posts.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Dit bedrijf heeft gelukkig ook vestigingen in Duitsland, Spanje en Polen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Ah ja die worden inderdaad nog niet kapot gemaakt door Rutte en Co![]()
Dat is snelquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Succes alvastquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:21 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dit bedrijf heeft gelukkig ook vestigingen in Duitsland, Spanje en Polen.
DDaarom heb ik alleen op overheden gesolliciteerdquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Ah ja die worden inderdaad nog niet kapot gemaakt door Rutte en CoUw ADH vitamine Worst
Wel die kip na de 3e dag wat langer door laten garen . Om uitdrogen te voorkomen even inpakken in alufoliequote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:20 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhhh echt?
Thanks! Dan ga ik eens een currytje bouwen ofzoiets.![]()
Hmm kop thee en een koekje. Of nog meer wijn. KeuzesTrotste mama van Ambar
Dat je je dat nog herinnert.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Had al zo’n vermoeden na je pandapunten quiz
Dat gaf inderdaad wel het 1 en ander weg.![]()
In die volgorde natuurlijkquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmm kop thee en een koekje. Of nog meer wijn. Keuzes![]()
Ja laat d’r lekker sudderenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wel die kip na de 3e dag wat langer door laten garen . Om uitdrogen te voorkomen even inpakken in alufolie
Dood aan de germies!![]()
![]()
Zelfs half kaduuk is mijn brein nog best goed.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat je je dat nog herinnert.
Dat gaf inderdaad wel het 1 en ander weg.![]()
![]()
Sommige religies denken daar anders over.quote:
Schandalig overigens dat ze uberhaupt nog alcohol aan mij verkopen
Trotste mama van Ambar
is enige post van jou op een topic van mij denk ikquote:
Uw ADH vitamine Worst
zie je eruit als 12 dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Schandalig overigens dat ze uberhaupt nog alcohol aan mij verkopenUw ADH vitamine Worst
Dat merk ikquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Zelfs half kaduuk is mijn brein nog best goed.![]()
![]()
Ben je zo’n dronken lor, ja?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Schandalig overigens dat ze uberhaupt nog alcohol aan mij verkopen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:28 schreef hemarookworst het volgende:
ik heb twee zware halve liters gekocht![]()
![]()
![]()
~FEYENOORD~
Alles heeft een einde maar een hemarookworst wel twee![]()
Uw ADH vitamine Worst
Pesto rood of groenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:29 schreef jerney het volgende:
[..]Ok even bedenken wat ik ga maken want heb eigenlijk geen zin in curry
Ui in halve ringen
Knoflook
Room
Kip in blokjes![]()
#hetisooknooitgoedquote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik ben vanmiddag door het dorp gefietst waar Brand Bier word gebrouwen en er stond overal op reclame borden reclame voor Gulpener. Moest lachen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat is wel heel triestquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben vanmiddag door het dorp gefietst waar Brand Bier word gebrouwen en er stond overal op reclame borden reclame voor Gulpener. Moest lachen![]()
![]()
Brand is nu toch Heineken, dus daarom Gulpenerquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben vanmiddag door het dorp gefietst waar Brand Bier word gebrouwen en er stond overal op reclame borden reclame voor Gulpener. Moest lachen
Uw ADH vitamine Worst
Nu heb ik wel trek in brandt helaas heb ik alleen grolsch in huis.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Brand is nu toch Heineken, dus daarom Gulpener![]()
Hmmmm dat wil ik wel jaquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Pesto rood of groen
Ui in halve ringen
Knoflook
Room
Kip in blokjesHeb wel alleen nog sojaroom in huis, denk ik.
Kan Griekse Yoghurt ook?
![]()
![]()
Ja kan alle 2.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Hmmmm dat wil ik wel jaHeb wel alleen nog sojaroom in huis, denk ik.
Kan Griekse Yoghurt ook?
![]()
brandt ken ik niet, ja willy brandt misschienquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nu heb ik wel trek in brandt helaas heb ik alleen grolsch in huis.Uw ADH vitamine Worst
Het zijn die kut jongeren die illigale feestjes geven en in het vondelpark gaan feestenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Einde rant.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Spellingcontrole deed weer eens gek.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
brandt ken ik niet, ja willy brandt misschien![]()
Al die boomers houden zich prima aan de maatregelen natuurlijkquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zijn die kut jongeren die illigale feestjes geven en in het vondelpark gaan feesten~FEYENOORD~
Heb je nog gewandeld vandaag of heb je rust gehouden.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heineken zijn losers. Ze hebben al jaren een overheerlijk merk als Brand in hun assortiment maar zelf blijven ze maar piswater makenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Brand is nu toch Heineken, dus daarom Gulpener
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nee het zijn de goedgelovige Dotteke 's die er een probleem van makenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zijn die kut jongeren die illigale feestjes geven en in het vondelpark gaan feesten![]()
Graag gedaan. Eet smakelijkquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Ok doe ik toch liever dat denk ik.
Dankjewel voor de inspiratie![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zijn die kut jongeren die illigale feestjes geven en in het vondelpark gaan feesten![]()
![]()
Waarom zouden ze daarmee stoppen als zoveel mensen dat piswater lekker vinden, en als ze het te lekker maken concurreren ze met hun eigen merk hequote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heineken zijn losers. Ze hebben al jaren een overheerlijk merk als Brand in hun assortiment maar zelf blijven ze maar piswater maken
Uw ADH vitamine Worst
Wie doet niet lief dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:41 schreef jerney het volgende:
Zeg doe es lief tegen Dottie, het is vrouwenavondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dotjequote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:41 schreef jerney het volgende:
Zeg doe es lief tegen Dottie, het is vrouwenavond
Laten we het dan maar over naaien gaan hebben
Trotste mama van Ambar
Hey Engine 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik sta toch op negeren bij haar.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:41 schreef jerney het volgende:
Zeg doe es lief tegen Dottie, het is vrouwenavond
Haar eenzijdige kijk op de zaken ben ik zo zat dat ik gewoon een beetje tegengas geef.![]()
Ik heb nog een gat in mijn portemonnee, hoe moet ik dat dichtnaaien?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Laten we het dan maar over naaien gaan hebben~FEYENOORD~
Ik moet knopen hebben, maar daar is ook moeilijk aan te komen.Trotste mama van Ambar
Goed planquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Laten we het dan maar over naaien gaan hebben![]()
Een welverdiende like voor deze postquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik sta toch op negeren bij haar.
Haar eenzijdige kijk op de zaken ben ik zo zat dat ik gewoon een beetje tegengas geef.~FEYENOORD~
Beetje wit eiwit er tegenaan.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb nog een gat in mijn portemonnee, hoe moet ik dat dichtnaaien?Trotste mama van Ambar
Ik had nog gekeken bij beleef de lente. Leuk, ga het in de gaten houdenquote:
Dankjewel.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een welverdiende like voor deze post![]()
Dit ga ik meteen uitproberenquote:
~FEYENOORD~
De meeste gaten zijn wel op te vullen daarmee.quote:Trotste mama van Ambar
Mijn moeder heeft hem nog ja.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:44 schreef hemarookworst het volgende:
Is je basset er nog @:ieniminimuisTrotste mama van Ambar
Niet vrouwvriendelijk maar wel een mogelijke oplossing. Stop met vrouwen in je omgeving te trakterenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb nog een gat in mijn portemonnee, hoe moet ik dat dichtnaaien?![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De meeste gaten zijn wel op te vullen daarmee.
~FEYENOORD~
Ja is best leuk om te zien he. Vooral als er straks jonkies zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had nog gekeken bij beleef de lente. Leuk, ga het in de gaten houdenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit gaat mijn vriendin niet leuk vinden neequote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Niet vrouwvriendelijk maar wel een mogelijke oplossing. Stop met vrouwen in je omgeving te trakteren~FEYENOORD~
Dat vermoeden heb ik ookquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit gaat mijn vriendin niet leuk vinden nee![]()
Maar iedereen heeft toch recht op z’n mening? Ik snap het wel als je risico patiënt bent. Mijn moeder zit ook al meer dan een jaar boor 99% van de tijd binnen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik sta toch op negeren bij haar.
Haar eenzijdige kijk op de zaken ben ik zo zat dat ik gewoon een beetje tegengas geef.
Iedereen zit al te flippen op een paar maanden avondklok (wat zeg ik? Dezelfde dag al).
![]()
Wat vindt jij het ergste?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:48 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind andere sluitingen kutter dan de avondklokWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn ouders zijn alle 2 risico patient maar laten er echt niets voor.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Maar iedereen heeft toch recht op z’n mening? Ik snap het wel als je risico patiënt bent. Mijn moeder zit ook al meer dan een jaar boor 99% van de tijd binnen.
Iedereen zit al te flippen op een paar maanden avondklok (wat zeg ik? Dezelfde dag al).
Liever met plezier geleefd dan verveeld in de kist![]()
BH sluitingen?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:48 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind andere sluitingen kutter dan de avondklok
😂quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En een bh kapot knippen? Je wilt vermoord worden?quote:Trotste mama van Ambar
Ik ook.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:48 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind andere sluitingen kutter dan de avondklok![]()
![]()
Ik leef nog steeds.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En een bh kapot knippen? Je wilt vermoord worden?![]()
![]()
tien km gemaakt door amsterdam.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je nog gewandeld vandaag of heb je rust gehouden.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik ben verre van risicopatient en moet me ook aan de regels houden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn alle 2 risico patient maar laten er echt niets voor.
Liever met plezier geleefd dan verveeld in de kistEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Snap ik! Maar snap Dottie ook.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn alle 2 risico patient maar laten er echt niets voor.
Liever met plezier geleefd dan verveeld in de kist![]()
![]()
Of aan die touwtjes van bepaalde types bikini trekken
Uw ADH vitamine Worst
Mag wel verdomd goede seks geweest zijn dan.quote:Trotste mama van Ambar
Blijkbaar kan ik nog meer dan alleen kokenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag wel verdomd goede seks geweest zijn dan.![]()
Nee, ik ben zo'n verveelde oudere die schijt heeft aan de regelsquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hoe durf je. Je lijkt wel zo'n kut jongere die zich nergens aan houdt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Leuk, was wel rustig zeker. Sprak vandaag mijn zus die loopt het Pieterspad. Vertelde van jou en je wandelingen en van je westenborg verhaal. Zou het haat sturen om te lezen maar kan het niet vinden.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
IK heb tientallen km's door Rotterdam gemaaktop de fiets, en op plekken zonder kuddedieren
Uw ADH vitamine Worst
staat in m'n sig:quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk, was wel rustig zeker. Sprak vandaag mijn zus die loopt het Pieterspad. Vertelde van jou en je wandelingen en van je westenborg verhaal. Zou het haat sturen om te lezen maar kan het niet vinden.
Westerborkpad - In het spoor van de JodenvervolgingIk heb er één en ik ben er trots op
Aaah ik mag die instelling wel.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik ben zo'n verveelde oudere die schijt heeft aan de regels![]()
Iedereen behoort zich aan de regels te houden. Het grootste gedeelte van Nederland doet dat.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben verre van risicopatient en moet me ook aan de regels houden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik maak kilometers door deze regioquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:53 schreef hemarookworst het volgende:
IK heb tientallen km's door Rotterdam gemaaktop de fiets, en op plekken zonder kuddedieren
![]()
Ik hou mij bijna altijd wel aan de regels, maar het gaat niet van harte~FEYENOORD~
Dank je. Hoop dat ze het kan lezen zonder lid te zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
staat in m'n sig:
Westerborkpad - In het spoor van de JodenvervolgingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hield me al aan de meeste regels voordat ze uberhaupt bestonden.Trotste mama van Ambar
Dat kan ook heel leuk zijnquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:51 schreef hemarookworst het volgende:
Of aan die touwtjes van bepaalde types bikini trekken![]()
![]()
Ja hoor, de FP is gewoon te lezen voor iedereen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je. Hoop dat ze het kan lezen zonder lid te zijn.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ekte FOK!kerquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hield me al aan de meeste regels voordat ze uberhaupt bestonden.
~FEYENOORD~
Ik brak de meeste regels al voordat ze überhaupt bestondenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hield me al aan de meeste regels voordat ze uberhaupt bestonden.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.![]()
Dat is correctquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zolang je alleen maar op je zoldertje zit heb je geen regels nodig~FEYENOORD~
Thnx. Ik geef het haar door.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja hoor, de FP is gewoon te lezen voor iedereen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hou van mijn zoldertjequote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zolang je alleen maar op je zoldertje zit heb je geen regels nodig![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: