SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POLLWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dit valt echt niet meer uit te leggen gewoon. Compleet van de pot geruktquote:
Zonder wrijving geen glans![]()
Stom beleid die ondertussen nergens meer over gaat.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Oh nee dank je de koekoek. Altijd al een hekel aan gehad, koop mijn eigen slokjes wel!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die moet je lospeuteren door met mannen te flirten.![]()
![]()
Voor 2 cocktails laat ik mijn enkels zien.Trotste mama van Ambar
Vertel?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze gaan veel te ver, helemaal klaar met die angsthazen daar in Den Haagquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit valt echt niet meer uit te leggen gewoon. Compleet van de pot gerukt~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fucking hell. Kunnen ze niet eens even normaal doen?
Klote regering.Relax joh, dat wordt nog wel vaak zat verlengd!
![]()
![]()
Gijsbert Termaat, die staat bekend als iemand die captain obvious opmerkingen maakt bij zijn commentaar op Telegraaf dashcamfilmpjesquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
FVD-er gespotquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze gaan veel te ver, helemaal klaar met die angsthazen daar in Den HaagWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Tijd voor massaal verzet. Ophoeren met die avondklokquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze gaan veel te ver, helemaal klaar met die angsthazen daar in Den HaagZonder wrijving geen glans![]()
kibbeling met satehsaus gaat prima samen![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Door avondklok heb ik 0,0 sociaal leven, maar dat zou Rutte wel niet boeien.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]Relax joh, dat wordt nog wel vaak zat verlengd!
Trotste mama van Ambar
En tradities moet je in eren houden!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Een vrouw naar m'n hartquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:56 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh nee dank je de koekoek. Altijd al een hekel aan gehad, koop mijn eigen slokjes wel!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Als Baudet niet zo'n enorme staatsmongool zou zijn hadden ze mijn stem inderdaadquote:~FEYENOORD~
Heet jij Tinus?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Tijd voor massaal verzet. Ophoeren met die avondklokActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze gaan veel te ver, helemaal klaar met die angsthazen daar in Den Haag
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Door avondklok heb ik 0,0 sociaal leven, maar dat zou Rutte wel niet boeien.Wij komen net terug van een gezellig middagje/avondje met in totaal 6 volwassenen en 3 kinderen.
![]()
![]()
Gewoon met al die maatregelen opdonderen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Tijd voor massaal verzet. Ophoeren met die avondklok
Gewoon tot 1,5 meter tot 1 juli en daarna klaar met die onzin~FEYENOORD~
Was dat niet al?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Tijd voor massaal verzet. Ophoeren met die avondklok
Is het echt zo ondraaglijk ja? Ik ben vanzelf meestal al thuis dan
Terrasjes open zou ik liever hebben.![]()
![]()
Allemaal om stemmen te winnenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Meer partijen zijn tegen avondklok.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is iedere keer zo, tot ze gaan stemmenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Meer partijen zijn tegen avondklok.~FEYENOORD~
En mijn sociale leven hing een beetje af van bij mensen thuis hangen na half 11 in de avond tot een uurtje of 2.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]Wij komen net terug van een gezellig middagje/avondje met in totaal 6 volwassenen en 3 kinderen.
[ afbeelding ]Trotste mama van Ambar
Dat dus.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Alsof jullie zolderkamerautisten meer sociaal leven hebben zonder avondklok
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Juist.quote:
Of ze zien er gewoon het nut niet van in en vinden dat het volk al genoeg verdragen heeft van deze ongein.![]()
Nee hoor, niet per se.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En tradities moet je in eren houden!![]()
![]()
Gaat het niet om. Die avondklok wordt vreselijk misbruikt. Als je dat niet inziet dan ben je echt steke blind.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:59 schreef jerney het volgende:
[..]
Was dat niet al?
Is het echt zo ondraaglijk ja? Ik ben vanzelf meestal al thuis dan
Terrasjes open zou ik liever hebben.Zonder wrijving geen glans
Forum Opties Forumhop: Hop naar: