Tijd voor massaal verzet. Ophoeren met die avondklokquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze gaan veel te ver, helemaal klaar met die angsthazen daar in Den Haag
Door avondklok heb ik 0,0 sociaal leven, maar dat zou Rutte wel niet boeien.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]Relax joh, dat wordt nog wel vaak zat verlengd!
En tradities moet je in eren houden!quote:
Een vrouw naar m'n hartquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:56 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh nee dank je de koekoek. Altijd al een hekel aan gehad, koop mijn eigen slokjes wel!
Als Baudet niet zo'n enorme staatsmongool zou zijn hadden ze mijn stem inderdaadquote:
Heet jij Tinus?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Tijd voor massaal verzet. Ophoeren met die avondklok
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze gaan veel te ver, helemaal klaar met die angsthazen daar in Den Haag
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Door avondklok heb ik 0,0 sociaal leven, maar dat zou Rutte wel niet boeien.
Gewoon met al die maatregelen opdonderen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Was dat niet al?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Allemaal om stemmen te winnenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Meer partijen zijn tegen avondklok.
Dat is iedere keer zo, tot ze gaan stemmenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Meer partijen zijn tegen avondklok.
En mijn sociale leven hing een beetje af van bij mensen thuis hangen na half 11 in de avond tot een uurtje of 2.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]Wij komen net terug van een gezellig middagje/avondje met in totaal 6 volwassenen en 3 kinderen.
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:
Juist.quote:
Nee hoor, niet per se.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En tradities moet je in eren houden!
Gaat het niet om. Die avondklok wordt vreselijk misbruikt. Als je dat niet inziet dan ben je echt steke blind.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:59 schreef jerney het volgende:
[..]
Was dat niet al?
Is het echt zo ondraaglijk ja? Ik ben vanzelf meestal al thuis dan
Terrasjes open zou ik liever hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |