Binnenkort zie ik er ook zo uit want ik heb wat dumbells gekocht.quote:
That's the spirit...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn plan is om iedere wedstrijd een beker en medaile te winnen 😂
Maak van gezellige avond maar als zijn werkdag ermee ophoudt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Ienimini wil ons mannen helemaal gek maken en ons achter laten met lustgevoelens.
Maar dat geldt natuurlijk ook voor de vrouwen, als de hunk na de gezellige avond weggaat...
Wordt niet warm of koud van zo plaatje van een ventquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Ienimini wil ons mannen helemaal gek maken en ons achter laten met lustgevoelens.
Maar dat geldt natuurlijk ook voor de vrouwen, als de hunk na de gezellige avond weggaat...
Niet mooi? Zo'n stoere gespierde man?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt niet warm of koud van zo plaatje van een vent
Dat wil wel dan.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Binnenkort zie ik er ook zo uit want ik heb wat dumbells gekocht.Spierpijn jonge.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet mooi? Zo'n stoere gespierde man?
Zoals ik al eerder zei: veel te hard om je hoofd op te leggen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Das leuk voor tienermeisjesquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wil je dan een kerel met een bierbuik...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Zoals ik al eerder zei: veel te hard om je hoofd op te leggen.
Iets er tussen. Beetje normaal.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wil je dan een kerel met een bierbuik...
Die zijn er gelukkig genoeg.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iets er tussen. Beetje normaal.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iets er tussen. Beetje normaal.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:35 schreef Dotteke het volgende:
Wat boeit het nu als karakter maar goed is. Blokjes buik of bierbuik is dan niet belangrijk
Wat boeit mij genoeg als er maar 1 is die ik wil?quote:
Val je zelf op mannen. Je noemt het wel vrouwen avond maar volgens mij wil je gewoon half naakte mannen posten. Mooie dekmantel om het vrouwen avond te noemenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:35 schreef Paul het volgende:
[..]
[ [url=https://mondozena.com/img/images/melhores-exerccios-para-abdmen-[e-treino-correto].jpg]afbeelding[/url] ]
Niks mis met een klein buikje, zolang het maar niet viesdik isquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou als je die eenmaal hebt kom je er volgens mij eigenlijk niet meer vanaf.
Kan wel een biertje op staanquote:
Zou niet de eerste keer zijn dat ik een (bijna) relatie heb met eentje van "de verkeerde kant"quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Val je zelf op mannen. Je noemt het wel vrouwen avond maar volgens mij wil je gewoon half naakte mannen posten. Mooie dekmantel om het vrouwen avond te noemen
Je trekt ze aan 😉quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou niet de eerste keer zijn dat ik een (bijna) relatie heb met eentje van "de verkeerde kant"
Mam je weet toch hoe ik benquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Val je zelf op mannen. Je noemt het wel vrouwen avond maar volgens mij wil je gewoon half naakte mannen posten. Mooie dekmantel om het vrouwen avond te noemen
En dan?quote:
Welnee, gewoon op eten als je er nu zin in hebtquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het raar als ik bij mijn wijn nog een tiramisu toetje neem?
Gewoon doenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
waarom ex-liefiequote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga zo wel mijn telefoon verstoppen
Ja! Heel raar!!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Omdat dronken rare bootie calls soms geen optie zijn.quote:
Dan blokkeer je die tochquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat dronken rare bootie calls soms geen optie zijn.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat dronken rare bootie calls soms geen optie zijn.
Ben jij nog zo pubertje dan?quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Komt dat door mijn plaatjes van net hee
Klopt aan de tafel momenteelquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Komt dat door mijn plaatjes van net hee
Dan heeft hij het zeer goed gedaan!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik had nog wel een crash zei hij. De bumper was kapot maar die konden ze maken en was ik nog gderde. Hoe cool is dat zei hij blij
Het lijkt er op dat alleen Paul het lekker en leuk vindt. 😛quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Daar word ik ook niet mokergeil van hee
Ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:46 schreef R-woud93 het volgende:
Al die hitsige huisvrouwen in dit topic zullen wel van hun stoel afdrijven op dit moment
Die gast van Arrow was de enige die ik zou doen, maar dat is meer om zijn ogen dan zijn six packk.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat alleen Paul het lekker en leuk vindt. 😛
Ik weet het wel zeker 😉quote:
Niet gekliktquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:48 schreef Paul het volgende:
OMGGGGGGGGGGGGGG
https://www.vkmag.com/mag(...)EYromVSfAisGT-KAQcjg
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:49 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:
Zag het al ergens voorbij komen. Maf mens.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:48 schreef Paul het volgende:
OMGGGGGGGGGGGGGG
Ik ook niet en aan de link te zien wil ik ook geen plaatje zien.quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat alleen Paul het lekker en leuk vindt. 😛
Ja, maar het wil nog niet echt loskomen allemaal.quote:
Goffer! KAPPEN PAUL!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, maar het wil nog niet echt loskomen allemaal.
@:paul legt er iets te veel nadruk op momenteel
Hey Grrrrrrrrquote:
Ga maar naar het Viva forum.quote:
Niets mis meequote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is nog geen eens 8 uur en ik ben aangeschoten
quote:
Ah! Daar zijn ze! Hallo vrouwen!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:51 schreef jerney het volgende:
Paul! Kan je niet een posten waar ik wel van met geld wil wapperen??
Ja sorry Paulgod! Dankjewel hee!!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:50 schreef Paul het volgende:
Jullie mogen mij best bedanken voor dit thema-avondje
Paul
Hallootjes!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Ah! Daar zijn ze! Hallo vrouwen!
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:51 schreef jerney het volgende:
Paul! Kan je niet een posten waar ik wel van met geld wil wapperen??
Fucking hell. Kunnen ze niet eens even normaal doen?quote:
Serieuze versoepelingen zullen er de komende maand(en) ook echt nog niet inzitten lijkt me. Eerst prikken.quote:
Zullen we weer verkeren? (je zegt nu toch op alles jaquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is nog geen eens 8 uur en ik ben aangeschoten
Die moet je lospeuteren door met mannen te flirten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Hallootjes!
Waar zijn de graties cocktails??
Nee Paul. Er is een ander en ik zou niet vreemd willen gaan tijdens onze verkering.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Zullen we weer verkeren? (je zegt nu toch op alles ja)
MET WIE GA JE OPEENSquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee Paul. Er is een ander en ik zou niet vreemd willen gaan tijdens onze verkering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |