Aan boodschappen en ik weet nog niet wat ik vanavond wil eten.quote:
Aha, ik heb ook nog niet echt een ideequote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aan boodschappen en ik weet nog niet wat ik vanavond wil eten.
Niet veelquote:
Meestal verzin ik dat in de winkel.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Aha, ik heb ook nog niet echt een idee
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:10 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Niet veel
-zet je geluid uit op je telefoon
- miep niet over boodschappen
dahwast.
Zo zie je maar mannen kunnen ook miepen over dom zinnig dingenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:10 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Niet veel
dahwast.
Ik vaak ook. Of ik ga naar de winkel met het idee ik heb hier zin in en dan gooi ik het in de winkel zelf helemaal omquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Meestal verzin ik dat in de winkel.
Doe ik ook wel eens ideetjes op iddquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Meestal verzin ik dat in de winkel.
Ik kijk naar wat er in de aanbieding is en of ik daar zin in heb.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens ideetjes op idd
2045 waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wanneer wordt het daar mooi weer?
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:10 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Niet veel
dahwast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Wie is dat?quote:
Zuurkool hier.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik denk dat ik vanavond de frituur maar aangooi.
Nu al zin in.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat heb ik echt lang niet meer gehad
Ik ook niet maar ik houd er ook niet zo van.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat heb ik echt lang niet meer gehad
Hier ookquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:20 schreef Superbadeendje het volgende:
Oeh, ik zie dat het zonnetje voorzichtig verschijnt.
Lekker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |