iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
poll![]()
Nee da’s inderdaad niet duurquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:32 schreef PlymouthFury het volgende: [..] Kosten toen 75 dollar pp eten en drinken erbij. Niet duur dus. Maar 22j terug alweer. Kortom een aanrader om eens heen te gaan
Maar zal nu wel meer zijn inderdaad.
Ik ga sowieso graag die kant uit
![]()
![]()
Wel prijzig nu denk ik. Oja, het zeewater is gemiddeld 27gr dus gewoon warmquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee da’s inderdaad niet duurMaar zal nu wel meer zijn inderdaad.
Ik ga sowieso graag die kant uit
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:39 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Wel prijzig nu denk ik. Oja, het zeewater is gemiddeld 27gr dus gewoon warm
Zo rond de evenaar is de enige plaats waar mijn lichaam helemaal in haar sas is.![]()
![]()
Bloody hotquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:39 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Wel prijzig nu denk ik. Oja, het zeewater is gemiddeld 27gr dus gewoon warm![]()
Ja echt he, daar loopt het water met een linksdraaiende kolk weg in het putje, hier rechtsom.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Zo rond de evenaar is de enige plaats waar mijn lichaam helemaal in haar sas is.![]()
Middag.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Hey konijn.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Schoonheid.quote:
Ik moet van alles doen maar heb nergens zin in.
Daar heb ik geen zin in.quote:
Hou op met appjes sturen op mijn werktelefoon het is zaterdag
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dan zet je het geluid toch uit, of de telefoon zet je uitquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
Hou op met appjes sturen op mijn werktelefoon het is zaterdag
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Gelukkig niet aan mij gericht, maar in een groepquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan zet je het geluid toch uit, of de telefoon zet je uitUw ADH vitamine Worst
Kan je het geluid wel van uitzettenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig niet aan mij gericht, maar in een groep
Het is een appgroep over kutjesquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat zie ik morgen wel weer.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik moet eerst kijken wat ik nodig heb.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
![]()
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Van wat?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet eerst kijken wat ik nodig heb.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Aan boodschappen en ik weet nog niet wat ik vanavond wil eten.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Schijtglad op de weg hier
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Aha, ik heb ook nog niet echt een ideequote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aan boodschappen en ik weet nog niet wat ik vanavond wil eten.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Niet veelquote:
-zet je geluid uit op je telefoon
- miep niet over boodschappen
dahwast.* Contra principia negantem disputari non potest *
Meestal verzin ik dat in de winkel.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Aha, ik heb ook nog niet echt een idee
Word het ooit mooi weer in scandinavie?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:10 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Niet veel
dahwast.
Oh the truth is a beautiful thing...![]()
Zo zie je maar mannen kunnen ook miepen over dom zinnig dingenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:10 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Niet veel
dahwast.
Ik vaak ook. Of ik ga naar de winkel met het idee ik heb hier zin in en dan gooi ik het in de winkel zelf helemaal omquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Meestal verzin ik dat in de winkel.
Doe ik ook wel eens ideetjes op iddquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Meestal verzin ik dat in de winkel.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik kijk naar wat er in de aanbieding is en of ik daar zin in heb.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens ideetjes op iddActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
2045 waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wanneer wordt het daar mooi weer?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:10 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Niet veel
dahwast.
Uw ADH vitamine Worst
2 grote puntjes voor iedereen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik denk dat ik vanavond de frituur maar aangooi.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Wie is dat?quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
Zuurkool hier.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik denk dat ik vanavond de frituur maar aangooi.![]()
Oeh, ik zie dat het zonnetje voorzichtig verschijnt.
Nu al zin in.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat heb ik echt lang niet meer gehad![]()
Ik ook niet maar ik houd er ook niet zo van.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat heb ik echt lang niet meer gehad
Hier ookquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:20 schreef Superbadeendje het volgende:
Oeh, ik zie dat het zonnetje voorzichtig verschijnt.![]()
![]()
Lekker.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ach..* Contra principia negantem disputari non potest *
Mooi moment om even naar de winkel te gaan.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik heb geen hekel eraan om iets tijdens mijn vakantie in elkaar te draaien hoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:56 schreef jerney het volgende:
[..]
Sowieso zo min mogelijk koken op je vakantie
De reden dat ik bij collega's ga eten is meer om ideeën op te doen.![]()
Liever een gewone pizza.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-03-2021 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 444 / +118 / +0 / 822 / 1018
2. Dotteke / 252 / +58 / +24 / 980 / 1139
3. Maanvis / 233 / +0 / +0 / 498 / 631
4. mario390 / 219 / +15 / +100 / 224 / 301
5. DerRabbit / 200 / +26 / +10 / 744 / 841
6. jerney / 192 / +0 / +18 / 527 / 609
7. Mrsloveable / 179 / +27 / +27 / 789 / 948
8. Superbadeendje / 158 / +48 / +8 / 461 / 607
9. Puntenjager / 156 / +0 / +46 / 116 / 163
10. aloa / 155 / +24 / +43 / 996 / 1112
11. chufi / 150 / +38 / +26 / 203 / 290
12. m1st1g / 142 / +16 / +3 / 724 / 811
13. Rafeiro / 122 / +15 / +60 / 212 / 272
14. PlymouthFury / 98 / +15 / +19 / 305 / 355
15. Straatverlichting / 82 / +17 / +12 / 390 / 476
16. Fogel / 67 / +12 / +11 / 196 / 253
17. Paul / 66 / +16 / +1 / 392 / 447
18. ToT / 60 / +14 / +0 / 510 / 563
19. Jippie / 45 / +0 / +0 / 221 / 251
20. gebrokenglas / 40 / +6 / +26 / 175 / 201SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Idd, sommige dingen moet je niet combineren.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-03-2021 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 444 / +118 / +0 / 822 / 1018
2. Dotteke / 252 / +58 / +24 / 980 / 1139
3. Maanvis / 233 / +0 / +0 / 498 / 631
4. mario390 / 219 / +15 / +100 / 224 / 301
5. DerRabbit / 200 / +26 / +10 / 744 / 841
6. jerney / 192 / +0 / +18 / 527 / 609
7. Mrsloveable / 179 / +27 / +27 / 789 / 948
8. Superbadeendje / 158 / +48 / +8 / 461 / 607
9. Puntenjager / 156 / +0 / +46 / 116 / 163
10. aloa / 155 / +24 / +43 / 996 / 1112
11. chufi / 150 / +38 / +26 / 203 / 290
12. m1st1g / 142 / +16 / +3 / 724 / 811
13. Rafeiro / 122 / +15 / +60 / 212 / 272
14. PlymouthFury / 98 / +15 / +19 / 305 / 355
15. Straatverlichting / 82 / +17 / +12 / 390 / 476
16. Fogel / 67 / +12 / +11 / 196 / 253
17. Paul / 66 / +16 / +1 / 392 / 447
18. ToT / 60 / +14 / +0 / 510 / 563
19. Jippie / 45 / +0 / +0 / 221 / 251
20. gebrokenglas / 40 / +6 / +26 / 175 / 201Thanks monitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad. En pizzatopings met donutdeeg lijkt mij niets.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, sommige dingen moet je niet combineren.![]()
Hoe verzinnen ze het.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Inderdaad. En pizzatopings met donutdeeg lijkt mij niets.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Die snapt het tenminste.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die speelt het spel ook zoals het moet. Max 4 posts per dag![]()
Dat denk ik ook.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Oh echt? Ik kook wel graag, maar op mijn vakantie heb ik er de schurft aan.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:28 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel eraan om iets tijdens mijn vakantie in elkaar te draaien hoor.
De reden dat ik bij collega's ga eten is meer om ideeën op te doen.![]()
![]()
Moet jij niet daten?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:37 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh echt? Ik kook wel graag, maar op mijn vakantie heb ik er de schurft aan.Of is het pas later op de dag?
Een dagje BBQ of iets heel exclusiefs maken is voor mij ontspanning.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:37 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh echt? Ik kook wel graag, maar op mijn vakantie heb ik er de schurft aan.![]()
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet jij niet daten?Of is het pas later op de dag?
![]()
Idd, even lekker de tijd voor nemen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Een dagje BBQ of iets heel exclusiefs maken is voor mij ontspanning.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik moet niksquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet jij niet daten?Of is het pas later op de dag?
Hij komt er zo aan.![]()
![]()
Nou sommige dingen moet je wel hoorquote:
Ah ok, veel plezier straks
checklistquote:
o kuisheidsgordel
o condooms
o kauwgom
o schoon slipje
0 pushup bh
o geld voor de taxi terug![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Een dagje BBQ of iets heel exclusiefs maken is voor mij ontspanning.
Als ik naar een BBQ feestje ga, vind ik het wel leuk om op m’n gemak de ochtend wat te klooien in de keuken.. maar vakantie is voor luieren.![]()
![]()
Die lieve leuke date, voor Jurnie voor Jurnie..Wat brengt hij mee, wat brengt hij mee voor haarMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
checklist
o kuisheidsgordel
o condooms
o kauwgom
o schoon slipje
0 pushup bh
o geld voor de taxi terugWat hebben jullie allemaal hoge verwachtingen van mijn date
![]()
![]()
Zolang ik maar een uurtje in het zwembad kan dobberen en een leuke wandeling kan maken, ben ik al tevreden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Als ik naar een BBQ feestje ga, vind ik het wel leuk om op m’n gemak de ochtend wat te klooien in de keuken.. maar vakantie is voor luieren.![]()
Ik neem aan dat hij de sleutel van die gordel wel krijgt van je ouders.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:43 schreef jerney het volgende:
[..]Wat hebben jullie allemaal hoge verwachtingen van mijn date
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2021 14:45:34 ]![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:44 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij de sleutel van die gorden wel krijgt van je ouders.
Sleutel heb ik ingesliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat wordt dan heel onaangenaam op het toilet zittenquote:
de sleutel is meestal groter dan de gaten die er in de gordel zitten.![]()
Het gaat meer om jouw gewiliigheid.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:43 schreef jerney het volgende:
[..]Wat hebben jullie allemaal hoge verwachtingen van mijn date
Veel plezier.
* Contra principia negantem disputari non potest *
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat wordt dan heel onaangenaam op het toilet zitten
de sleutel is meestal groter dan de gaten die er in de gordel zitten.Ja gaat wel een smeerboel worden
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:48 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Het gaat meer om jouw gewiliigheid.
Veel plezier.weet jij niks van
Thanks!![]()
De lucht wordt steeds blauwer.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Well, we know where we're goin'
But we don't know where we've been
And we know what we're knowin'
But we can't say what we've seen![]()
Het wordt gelijk weer wat warmer in huis.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Echt wel.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Zo maar even naar buiten gaan.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik ga ook niet vrijwillig.quote:
Gelukkig zit de supermarkt om de hoek dus ik ben zo weer thuis.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Neeh, hoe eerder ik de winkel uit ben hoe beter.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
En vergeet niet een pak met bolk mee te nemen.quote:I'm surrounded by morons!
Goed dat je het zegt want daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
En vergeet niet een pak met bolk mee te nemen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt want daar had ik nog niet aan gedacht.
I'm surrounded by morons!
Snap ik.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh, hoe eerder ik de winkel uit ben hoe beter.![]()
Man?quote:I'm surrounded by morons!
Daar vallen alleen modelbouw, treintjes winkels onder.quote:
Je twijfelt zelf ook?quote:I'm surrounded by morons!
Ja, en zaken als mediamarkt, of een fietsenwinkel.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar vallen alleen modelbouw, treintjes winkels onder.![]()
Uhm. Hooguit minder irrirant... maar gezellig? Whut!?I'm surrounded by morons!
Is het niet leuk om eens door een shopping mall te slenteren?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:11 schreef Fogel het volgende:
Uhm. Hooguit minder irrirant... maar gezellig? Whut!?![]()
Nee.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is het niet leuk om eens door een shopping mall te slenteren?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Neen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is het niet leuk om eens door een shopping mall te slenteren?I'm surrounded by morons!
Overal eens kijken, met een lekkere StarBucks koffie of je pakt even een heerlijke snack in de food corner.quote:![]()
Ga je gang, zonder mij.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Overal eens kijken, met een lekkere StarBucks koffie of je pakt even een heerlijke snack in de food corner.I'm surrounded by morons!
Owja, zalm(filet) in de Albert Heijn kost tussen de 40 en 48 euro per kilo.
Dit ter vergelijk met de prijzen in Noorwegen.![]()
Ik kwam regelmatig in HC maar dat was om de tijd te doden als ik op de trein moest wachten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:14 schreef gebrokenglas het volgende:
De outlet shopping mall in Roermond of Maasmechelen Village is best leuk.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Die herinner ik me vooral van vroeger als een troosteloze gang met wat winkeltjes. Tegenwoordig ziet dat er een stuk beter uit.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kwam regelmatig in HC maar dat was om de tijd te doden als ik op de trein moest wachten.![]()
Ik ging ook liever de binnenstad in.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Maar was dat de moeite? Naar het centrum en terug is toch al snel 10 of 15 minuten. Of moest je soms een uur wachten op de volgende trein?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:21 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ging ook liever de binnenstad in.![]()
Da’s een stuk duurder dan hier dus.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Owja, zalm(filet) in de Albert Heijn kost tussen de 40 en 48 euro per kilo.
Dit ter vergelijk met de prijzen in Noorwegen.I'm surrounded by morons!
Niet als ik de volgende trein wou hebben.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar was dat de moeite? Naar het centrum en terug is toch al snel 10 of 15 minuten. Of moest je soms een uur wachten op de volgende trein?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ja, verschillende produkten tussen landen hebben ook verschillende prijzen.quote:
Je kunt niet zeggen van dat land is standaard zoveel x duurder met voedsel dan dat land.![]()
Kijkend naar het bord met de aankomsttijden zie je de rode regel met "+5 minuten" verspringen naar "+15 minuten".quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet als ik de volgende trein wou hebben.
😒![]()
Idd, gelukkig heb ik maar weinig last van vertragingen gehad.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kijkend naar het bord met de aankomsttijden zie je de rode regel met "+5 minuten" verspringen naar "+15 minuten".
😒Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ja, ik ook zelden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, gelukkig heb ik maar weinig last van vertragingen gehad.
Wel een keer de laatste bus naar huis gemist omdat de trein 5 minuten te laat op het eindstation kwam.
Toen dus naar huis lopen, midden in de nacht, in de regen. Achja.![]()
Ik heb ook eens de laatste trein op utrecht gemist, kon ik de hele nacht op het station rondhangen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik ook zelden.
Wel een keer de laatste bus naar huis gemist omdat de trein 5 minuten te laat op het eindstation kwam.
Toen dus naar huis lopen, midden in de nacht, in de regen. Achja.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Da's echt niks. Kon je echt nergens terecht voor de nacht?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook eens de laatste trein op utrecht gemist, kon ik de hele nacht op het station rondhangen.![]()
Dat is zo'n heel groot apparaat op van dat rails, waar mensen zich wel mee laten vervoeren.quote:
Meestal geel van kleur.![]()
Oh al een jaar niets van gezien.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is zo'n heel groot apparaat op van dat rails, waar mensen zich wel mee laten vervoeren.
Meestal geel van kleur.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Die dingen rijden nog steeds.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh al een jaar niets van gezien.![]()
Ik ben al een jaar niet buiten 2 gemeentes geweest. Niet verder dan 10 km van huis.Trotste mama van Ambar
Ik ben dit jaar zelfs al in het buitenland geweestquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben al een jaar niet buiten 2 gemeentes geweest. Niet verder dan 10 km van huis.![]()
Dat nog wel. De laatste maanden, sinds alles dicht is, kan het niet meer, maar van de zomer nog geregeld heel Nederland doorgecrosst.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben al een jaar niet buiten 2 gemeentes geweest. Niet verder dan 10 km van huis.![]()
Vind ik ook, lekker rustig boekje lezen of serie kijkenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Reizen met de trein is best relaxt. In elk geval geen parkeerzorgen.![]()
Met het vliegtuig? Of gewoon even met de auto de grens over naar België of Frankrijk?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar zelfs al in het buitenland geweest![]()
![]()
Mijn zomervakantie was nog in lockdown.
En het boeit me niet heel veel hoor. Het is gewoon allemaal onderdeel van mijn wilde leven.Trotste mama van Ambar
Ja. In principe kan ik met de trein naar kantoor. Dat reist best relaxt alleen wel een stuk langer onderweg, dus pak ik toch elke dag maar de auto. Maarja nu al bijna een jaar thuis werken. De auto staat daar maar voor de deur... Als die corona nog een jaar blijft aanhouden kan de auto net zo goed weg, dat scheelt heel veel wegenbelasting en verzekering.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
Vind ik ook, lekker rustig boekje lezen of serie kijken![]()
Ik heb in de zomervakantie een bestemming op bijna 1700km in luchtlijn van huis bezocht.
Dit jaar ben ik nauwelijks de gemeente uit geweest.I'm surrounded by morons!
Ik kom gemiddeld 1 x per week buiten de gemeente. Dan ga ik zelfs het land uitquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:43 schreef Fogel het volgende:
Ik heb in de zomervakantie een bestemming op bijna 1700km in luchtlijn van huis bezocht.
Dit jaar ben ik nauwelijks de gemeente uit geweest.![]()
![]()
Ja. Maar het jaar is eigenlijk net begonnen natuurlijk, net 2 maanden oud.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:43 schreef Fogel het volgende:
Dit jaar ben ik nauwelijks de gemeente uit geweest.![]()
Ik vind het ook wel relaxed om met de trein te reizen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Je woont zeker vlak bij de Belgische of Duitse grens...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik kom gemiddeld 1 x per week buiten de gemeente. Dan ga ik zelfs het land uit![]()
Dit jaar kom je negens tenzij het voor je werk isquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Maar het jaar is eigenlijk net begonnen natuurlijk, net 2 maanden oud.![]()
hemelsbreed 5 kilometer van de Duitse grensquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je woont zeker vlak bij de Belgische of Duitse grens...![]()
Nou, ik hoop dat over 1 of 2 maanden de beperkingen toch goeddeels voorbij zijn dan. Inentingen, zomer dus virus is minder besmettelijk (warmer en veel meer buiten)...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dit jaar kom je negens tenzij het voor je werk is![]()
Ja, maar ook al een paar reizen geannuleerd, binnenlandse reizen. Het is gewoon kut overal nu.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Maar het jaar is eigenlijk net begonnen natuurlijk, net 2 maanden oud.I'm surrounded by morons!
Virus minder besmettelijk bij warm weer ? waarom zijn er dan zoveel besmettingen in Brazilie ?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat over 1 of 2 maanden de beperkingen toch goeddeels voorbij zijn dan. Inentingen, zomer dus virus is minder besmettelijk (warmer en veel meer buiten)...![]()
Doen ze moeilijk bij de grens? Dat je zo'n negatieve test moet laten zien? Of kun je zeggen dat je grensverkeer bent...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
hemelsbreed 5 kilometer van de Duitse grens![]()
Hmm. Daar zeg je wat, daar heb ik geen antwoord op. Maar hoe verklaar je dat er in Nederland gelopen zomer zo weinig mensen besmet waren?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Virus minder besmettelijk bij warm weer ? waarom zijn er dan zoveel besmettingen in Brazilie ?![]()
Ik ben nog nooit aangehouden en heb zelfs nog niet eens een test gedaan. Het enige dat je gewoon moet doen, voordat je uit de auto stapt een mondkapje opdoen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Doen ze moeilijk bij de grens? Dat je zo'n negatieve test moet laten zien? Of kun je zeggen dat je grensverkeer bent...![]()
Dat komt doordat de restaurants hun terrassen goed opgesteld hadden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hmm. Daar zeg je wat, daar heb ik geen antwoord op. Maar hoe verklaar je dat er in Nederland gelopen zomer zo weinig mensen besmet waren?![]()
Ja, zo'n FFP2 ding toch? Niet die weggooidingen zoals iedereen die hier draagt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit aangehouden en heb zelfs nog niet eens een test gedaan. Het enige dat je gewoon moet doen, voordat je uit de auto stapt een mondkapje opdoen.![]()
Gewoon zo'n weggooiding is goed genoegquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, zo'n FFP2 ding toch? Niet die weggooidingen zoals iedereen die hier draagt.![]()
Het heeft ermee te maken dat men hier in de winter meer binnen en bij elkaar zit. Besmettingen vinden dan makkelijker plaats.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hmm. Daar zeg je wat, daar heb ik geen antwoord op. Maar hoe verklaar je dat er in Nederland gelopen zomer zo weinig mensen besmet waren?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
O dat valt mee. Ik doe juist geen ritjes naar Duitsland om die redenen van testuitslagen enzo. En er is natuurlijk niet heel veel te doen daar.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gewoon zo'n weggooiding is goed genoeg![]()
Het heeft ermee te maken dat door de hogere luchtvochtigheid in de zomer, het virus zwaarder wordt en dus niet ver kan verspreidenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het heeft ermee te maken dat men hier in de winter meer binnen en bij elkaar zit. Besmettingen vinden dan makkelijker plaats.![]()
Zolang je binnen de economische grens blijft (+/- 20 km vanaf de landsgrens) heb je weinig tot geen last van controles.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O dat valt mee. Ik doe juist geen ritjes naar Duitsland om die redenen van testuitslagen enzo. En er is natuurlijk niet heel veel te doen daar.
Er is meer open dan in Nederland![]()
Goed om te weten, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zolang je binnen de economische grens blijft (+/- 20 km vanaf de landsgrens) heb je weinig tot geen last van controles.
Er is meer open dan in Nederland![]()
![]()
Is ook niet heel duidelijk gecommuniceerd door de media. Het is een voortvloeisel van een rechtzaak die NRW heeft aangespannen tegen de Duitse landelijke richtlijnenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goed om te weten, dat wist ik niet.![]()
Ja, die zijn enorm afhankelijk van grensverkeer natuurlijk. Hoeveelheid verkeer tussen NL en NRW is behoorlijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:57 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Is ook niet heel duidelijk gecommuniceerd door de media. Het is een voortvloeisel van een rechtzaak die NRW heeft aangespannen tegen de Duitse landelijke richtlijnen![]()
De druppels worden groter en zwaarder bij een hogere luchtvochtigheid en vallen eerder op de grond dus een meereizend virus ook.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het heeft ermee te maken dat door de hogere luchtvochtigheid in de zomer, het virus zwaarder wordt en dus niet ver kan verspreidenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik ben lekker al geweest.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Die hoge cijfers in Brazilië is waarschijnlijk omdat daar de afstandsregels sowieso slechter worden nageleefd? Mede door de houding van de president? Geen idee eigenlijk.![]()
Ik ga ook wel 2 keer per week de grens over. Heeelemaal in het begin waren er wel controles, dan nam ik de groene grens. Nu al maanden niks meer gezien.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O dat valt mee. Ik doe juist geen ritjes naar Duitsland om die redenen van testuitslagen enzo. En er is natuurlijk niet heel veel te doen daar.![]()
Vooral omdat Bollie echt geen ene neuk geeft.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Die hoge cijfers in Brazilië is waarschijnlijk omdat daar de afstandsregels sowieso slechter worden nageleefd? Mede door de houding van de president? Geen idee eigenlijk.![]()
![]()
Zal ook niet meer zo heel zwaar nodig zijn... Mensen worden bij winkels wel gecorrigeerd natuurlijk, van "graag mondkapje opdoen meneer/mevrouw".quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ga ook wel 2 keer per week de grens over. Heeelemaal in het begin waren er wel controles, dan nam ik de groene grens. Nu al maanden niks meer gezien.![]()
Alleen met een food courtquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is het niet leuk om eens door een shopping mall te slenteren?Uw ADH vitamine Worst
Heb eigenlijk nog niet meegemaakt dat iemand hem niet droeg.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zal ook niet meer zo heel zwaar nodig zijn... Mensen worden bij winkels wel gecorrigeerd natuurlijk, van "graag mondkapje opdoen meneer/mevrouw".![]()
Ik zie het wel bij kleine winkels.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nog niet meegemaakt dat iemand hem niet droeg.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
De lucht wordt steeds blauwer hier.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik ben geen fan van haar maar ze heeft wel wat aardige nummers.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Haar dochter zingt mee op dat nummer.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:18 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben geen fan van haar maar ze heeft wel wat aardige nummers.![]()
Ik weet niet eens wie het is.quote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie het is.![]()
Ik denk BB![]()
Idool van Marioquote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie het is.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat had ik kunnen weten.quote:
Ik heb maar 1 keer een controle zien staan. Die hield alleen Duitsers aan die terug het land in wilden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ga ook wel 2 keer per week de grens over. Heeelemaal in het begin waren er wel controles, dan nam ik de groene grens. Nu al maanden niks meer gezien.![]()
Het lijkt mij wel leuk om aan de grens met Duitsland te wonen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 keer een controle zien staan. Die hield alleen Duitsers aan die terug het land in wilden.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Kan me voorstellen dat ze Duitsers die naar Nederland wilden, het reizen zouden ontmoedigen en daarom aanspreken, maar controle van mensen die terug het land ingaan...? Of navragen hoe lang ze uit het land zijn geweest en dat ze in quarantaine moesten...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 keer een controle zien staan. Die hield alleen Duitsers aan die terug het land in wilden.![]()
Paar windmolens in je achtertuin, lekker manquote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel leuk om aan de grens met Duitsland te wonen.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Opdonderen met die onzin Paulquote:~FEYENOORD~
Wil je ook een kleutermiddag? Dan mag je ook meedoenquote:Uw ADH vitamine Worst
Zo te zien is het al kleutermiddag~FEYENOORD~
quote:Wat een haat!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wil je ook een kleutermiddag? Dan mag je ook meedoenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nee joh, daar doe ik niet aan.quote:~FEYENOORD~
Precies, nergens voor nodig.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik dacht gisteren mannenavond hier en dus ook een vrouwenavond en dan gelijk zo'n haat!Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:33 schreef Paul het volgende:
Ik dacht gisteren mannenavond hier en dus ook een vrouwenavond en dan gelijk zo'n haat!
~FEYENOORD~
Dat klopt, gisteravond waren hier toevallig eigenlijk alleen maar mannen aanwezig. Vandaar mannenavond.quote:![]()
Ik heb meerdere vrouwelijke users zien posten, bijna allemaal eigenlijk welquote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt, gisteravond waren hier toevallig eigenlijk alleen maar mannen aanwezig. Vandaar mannenavond.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: