Oh echt? Ik kook wel graag, maar op mijn vakantie heb ik er de schurft aan.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:28 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel eraan om iets tijdens mijn vakantie in elkaar te draaien hoor.
De reden dat ik bij collega's ga eten is meer om ideeën op te doen.
Moet jij niet daten?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:37 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh echt? Ik kook wel graag, maar op mijn vakantie heb ik er de schurft aan.
Een dagje BBQ of iets heel exclusiefs maken is voor mij ontspanning.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:37 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh echt? Ik kook wel graag, maar op mijn vakantie heb ik er de schurft aan.
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet jij niet daten?Of is het pas later op de dag?
Idd, even lekker de tijd voor nemen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Een dagje BBQ of iets heel exclusiefs maken is voor mij ontspanning.
Ik moet niksquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet jij niet daten?Of is het pas later op de dag?
checklistquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Een dagje BBQ of iets heel exclusiefs maken is voor mij ontspanning.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
checklist
o kuisheidsgordel
o condooms
o kauwgom
o schoon slipje
0 pushup bh
o geld voor de taxi terug
Zolang ik maar een uurtje in het zwembad kan dobberen en een leuke wandeling kan maken, ben ik al tevreden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Als ik naar een BBQ feestje ga, vind ik het wel leuk om op m’n gemak de ochtend wat te klooien in de keuken.. maar vakantie is voor luieren.
Ik neem aan dat hij de sleutel van die gordel wel krijgt van je ouders.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:43 schreef jerney het volgende:
[..]Wat hebben jullie allemaal hoge verwachtingen van mijn date
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2021 14:45:34 ]
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:44 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij de sleutel van die gorden wel krijgt van je ouders.
Sleutel heb ik ingesliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |