iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
poll![]()
Nee da’s inderdaad niet duurquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:32 schreef PlymouthFury het volgende: [..] Kosten toen 75 dollar pp eten en drinken erbij. Niet duur dus. Maar 22j terug alweer. Kortom een aanrader om eens heen te gaan
Maar zal nu wel meer zijn inderdaad.
Ik ga sowieso graag die kant uit
![]()
![]()
Wel prijzig nu denk ik. Oja, het zeewater is gemiddeld 27gr dus gewoon warmquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee da’s inderdaad niet duurMaar zal nu wel meer zijn inderdaad.
Ik ga sowieso graag die kant uit
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:39 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Wel prijzig nu denk ik. Oja, het zeewater is gemiddeld 27gr dus gewoon warm
Zo rond de evenaar is de enige plaats waar mijn lichaam helemaal in haar sas is.![]()
![]()
Bloody hotquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:39 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Wel prijzig nu denk ik. Oja, het zeewater is gemiddeld 27gr dus gewoon warm![]()
Ja echt he, daar loopt het water met een linksdraaiende kolk weg in het putje, hier rechtsom.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Zo rond de evenaar is de enige plaats waar mijn lichaam helemaal in haar sas is.![]()
Middag.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Hey konijn.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Schoonheid.quote:
Ik moet van alles doen maar heb nergens zin in.
Daar heb ik geen zin in.quote:
Hou op met appjes sturen op mijn werktelefoon het is zaterdag
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dan zet je het geluid toch uit, of de telefoon zet je uitquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
Hou op met appjes sturen op mijn werktelefoon het is zaterdag
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Gelukkig niet aan mij gericht, maar in een groepquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan zet je het geluid toch uit, of de telefoon zet je uitUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Kan je het geluid wel van uitzettenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig niet aan mij gericht, maar in een groep
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Het is een appgroep over kutjesquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat zie ik morgen wel weer.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik moet eerst kijken wat ik nodig heb.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
![]()
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Van wat?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet eerst kijken wat ik nodig heb.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: