Jazeker. Groningen en Friesland ook trouwens. Vooral geen files...quote:
Mijn eerstvolgende bestemming is Gran Canariaquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:48 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Moet je eens naar Barbados gaan, dat is pas mooi
Heerlijk.quote:
Mafklappersquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:13 schreef aloa het volgende:
Woeste vader onthoofdt dochter (17) vanwege verboden relatie: 'Hij was rustig en huilde niet’
Dat zal wel maar sowieso is Drente helemaal wel mooi.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, maar na 5 minuten heb je die hoop stenen bij elkaar wel gezien.
Moet ik ook nog eens heen, nog niet geweestquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn eerstvolgende bestemming is Gran Canaria
Hier nog 1quote:
Ik ga het er dit jaar nog niet op wagen in ieder geval. Volgend jaar is alles vast een stuk beterquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heerlijk.
Als die corona-ellende voorbij is zullen heel veel mensen een mooie vakantiereis maken.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, maar na 5 minuten heb je die hoop stenen bij elkaar wel gezien.
Wel rustig daar en gemoedelijkquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:50 schreef Dotteke het volgende:
Friesland Groningen en Drenthe hebben mij nooit getrokken
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:50 schreef Dotteke het volgende:
Friesland Groningen en Drenthe hebben mij nooit getrokken
Gek hè maar het trekt mij helemaal niet.quote:
De mensen toch wel?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gek hè maar het trekt mij helemaal niet.
Ibiza is meer jouw ding?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
waar wel in NL?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee niet eens een reis! Gewoon strand, palmbomen, warmte. Ik wil gewoon gaan liggen en salamanderen op dit moment.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heerlijk.
Als die corona-ellende voorbij is zullen heel veel mensen een mooie vakantiereis maken.
Ken geen mensen daar.quote:
Was wel eens in Diever en witte zomer en nog wel paar plaatsenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:51 schreef ToT het volgende:
[..]Jawel. Bargerveen, Dwingelderveld, Orvelte enz.
Ik ga ook meequote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:53 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee niet eens een reis! Gewoon strand, palmbomen, warmte. Ik wil gewoon gaan liggen en salamanderen op dit moment.Barbados klinkt goed
Daarna wel weer wat boeienders.
Nee moet ik vliegen. Ben niet zo reislustigquote:
Is het zometeen wel eeeextra lekkerquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier nog 1
[..]
Ik ga het er dit jaar nog niet op wagen in ieder geval. Volgend jaar is alles vast een stuk beter
Barbados is geweldig, wel duur. Maar de vakantie van mijn leven daar.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:53 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee niet eens een reis! Gewoon strand, palmbomen, warmte. Ik wil gewoon gaan liggen en salamanderen op dit moment.Barbados klinkt goed
Daarna wel weer wat boeienders.
Niet in het echt misschien, maar in DTS zijn wel degelijk een paar noordelingen...quote:
Gelijk heb. Beter nog even voorzichtig.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier nog 1
[..]
Ik ga het er dit jaar nog niet op wagen in ieder geval. Volgend jaar is alles vast een stuk beter
aloa meld zich.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet in het echt misschien, maar in DTS zijn wel degelijk een paar noordelingen...
Vertel eens, wat moet ik daar gaan doen?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:54 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Barbados is geweldig, wel duur. Maar de vakantie van mijn leven daar.
Niet te moeilijk doen, even wat noodles naar binnen klappen...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
IK maak wel snacks tussendoor. Voor diner gaan we wel ergens anders heen.
Sowieso zo min mogelijk koken op je vakantiequote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
IK maak wel snacks tussendoor. Voor diner gaan we wel ergens anders heen.
Weet alleen Aloa gizmo ff en mrsl. Dat zijn wel leuke mensen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet in het echt misschien, maar in DTS zijn wel degelijk een paar noordelingen...
* jerney gooit backpack vol met hot en spicy indomiequote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet te moeilijk doen, even wat noodles naar binnen klappen...
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:57 schreef jerney het volgende:
[..]
* jerney gooit backpack vol met hot en spicy indomie
Zwemmen tussen de zeeschildpadden, dag weg met een grote catamaran en vliegende vissen voor je uit zien gaan. Grote botanische tuin kijken daar,dagje haaien vissen snorkelen of korte duikcursus, savonds in zo een dorp in de haven raggaebands luisteren. Hun eigen gemaakte rum drinken en nog veel meerquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Vertel eens, wat moet ik daar gaan doen?
You had me at zeeschildpaddenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:00 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zwemmen tussen de zeeschildpadden, dag weg met een grote catamaran en vliegende vissen voor je uit zien gaan. Grote botanische tuin kijken daar,dagje haaien vissen snorkelen of korte duikcursus, savonds in zo een dorp in de haven raggaebands luisteren. Hun eigen gemaakte rum drinken en nog veel meer
Dat is wel tof om te zien idd.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:02 schreef jerney het volgende:
De oversteek van Flores naar Corvo tussen spelende dolfijnen maken, was ook wel heel erg!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |