iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
poll![]()
Dat wordt even vers halen en een nieuwe pan maken.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope alles zit in zo pakket, je moet alleen vlees worst, zout en peper toevoegenWhen in fear, say 'yes dear'![]()
Dat mensen werden ingeënt met onbekende vloeistof door niet GGD medewerkers?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, wist het, is ook al eerder gebeurd toch?![]()
Ook niet echt lekkerquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus nu toch maar ook over op blikken Erwtensoep, ipv zelf maken?![]()
Gewoon een Unox blik Erwtensoep. Zit alles al in, kant en klaar. Zo makkelijk...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:49 schreef Mrsloveable het volgende:
Gewoon alles zelf los kopen, dat smaakt lekkerWhen in fear, say 'yes dear'![]()
Ja, en zoveel werk is het nietquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:49 schreef Mrsloveable het volgende:
Gewoon alles zelf los kopen, dat smaakt lekker![]()
Wie gaat er mee douchen?
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Meende het al eerder gelezen te hebben.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat mensen werden ingeënt met onbekende vloeistof door niet GGD medewerkers?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee. Even laten staan en net geproefd. Is nu goed. Morgen is die helemaal lekkerquote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus nu toch ook maar over op blikken Erwtensoep, ipv zelf maken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat raar. Misschien moest het even zetten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee. Even laten staan en net geproefd. Is nu goed. Morgen is die helemaal lekkerWhen in fear, say 'yes dear'![]()
Of ik nu een wortelquote:
Los koop of zo wortel uit een pakket. Moet het allebei zelf snijden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga wel douchen nu. Maat niet in Noorwegen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja denk het. Was ook vreemd geweest maak het altijd hetzelfde.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat raar. Misschien moest het even zetten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb nog niet besloten. Pas in de winkel, en wat wellicht in de bonus is vandaag.When in fear, say 'yes dear'![]()
Morge.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Zalm is in de bonusquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb nog niet besloten. Pas in de winkel, en wat wellicht in de bonus is vandaag.![]()
![]()
Ah. Ook lekker. Een tikje duur, maar in de bonus begint het alweer wat mee te vallen.quote:When in fear, say 'yes dear'![]()
Hey schoonheid.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Daarom neem ik het ook meequote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah. Ook lekker. Een tikje duur, maar in de bonus begint het alweer wat mee te vallen.![]()
![]()
Nee hoor, hoezo?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik was vanmorgen wel lekker blijven liggen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Vraagje voor Fogel: is vis (bv die zalm) in Noorwegen relatief goedkoop, vergeleken met Nederland? In Noorwegen is relatief veel visserij toch?When in fear, say 'yes dear'![]()
De zon schijnt hier maar ik weet niet voor hoelang want het is ook aardig bewolkt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Zolang het maar droog blijft...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:09 schreef Superbadeendje het volgende:
De zon schijnt hier maar ik weet niet voor hoelang want het is ook aardig bewolkt.When in fear, say 'yes dear'![]()
Eet smakelijk.quote:
Ziek.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:13 schreef aloa het volgende:
Woeste vader onthoofdt dochter (17) vanwege verboden relatie: 'Hij was rustig en huilde niet’
WTFquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:13 schreef aloa het volgende:
Woeste vader onthoofdt dochter (17) vanwege verboden relatie: 'Hij was rustig en huilde niet’
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
In het noorden gaat het regenen, zag ik op buienradarquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:09 schreef Superbadeendje het volgende:
De zon schijnt hier maar ik weet niet voor hoelang want het is ook aardig bewolkt.![]()
Staat er nog wat leuks op YT?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Aan de koffie hier, broodje, en YouTube.![]()
Ik heb nu alleen koffie, ik ga zo een broodje maken en ik heb een eitje gekookt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Aan de koffie hier, broodje, en YouTube.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik heb nu ook koffie en vanmorgen een eitje gehad bij het ontbijt, komt dichtbij zoquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nu alleen koffie, ik ga zo een broodje maken en ik heb een eitje gekookt.![]()
Een recente RoddelPraat natuurlijk, en ik kijk nu iets wat je toch niet interesseert.quote:
When in fear, say 'yes dear'![]()
India is ook echt wel een ongelooflijk kutland om als meisje in geboren te worden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:15 schreef aloa het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)uilde-niet~ab3160c7/![]()
![]()
Geen ideequote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een recente RoddelPraat natuurlijk, en ik kijk nu iets wat je toch niet interesseert.![]()
![]()
Al dat soort landenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:19 schreef jerney het volgende:
[..]
India is ook echt wel een ongelooflijk kutland om als meisje in geboren te worden.![]()
middeleeuwse praktijken![]()
![]()
Dat vind ik wel boeiend juistquote:![]()
Wel deze gekeken...
![]()
Ja, dieptriest dat dat op zoveel plaatsen nog de gang van zaken is.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Al dat soort landen![]()
middeleeuwse praktijken
Dat het ook wordt omschreven als zelfmoord of een natuurlijke dood is helemaal grof.![]()
Ja, ook zo'n hele bijzondere enorme ramp.quote:When in fear, say 'yes dear'![]()
Echt moeilijke keuze gelukkig krijg je adviesquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt moeilijke keuze gelukkig krijg je advies
Of een triootje van eitjes! Niks kiezen![]()
![]()
Blij meequote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt moeilijke keuze gelukkig krijg je advies![]()
![]()
Ik heb geen idee wat zalm in NL kost. En let eerlijk gezegd ook niet op de prijs hier, maar kan het opzoeken.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Vraagje voor Fogel: is vis (bv die zalm) in Noorwegen relatief goedkoop, vergeleken met Nederland? In Noorwegen is relatief veel visserij toch?I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
O dat hoeft niet, ik dacht van misschien weet je dat zo.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat zalm in NL kost. En let eerlijk gezegd ook niet op de prijs hier, maar kan het opzoeken.When in fear, say 'yes dear'![]()
Lekker zalmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ei, goed idee wel.I'm surrounded by morons!
Lekker eitjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
https://neverwasmag.com/2019/08/flying-aircraft-carriers/
Dit is een eeg vermakelijke website, en zeker dit onderwerp.I'm surrounded by morons!
In Dordrecht was donderdagavond minutenlang vuurwerk te horen en te zien. Dat werd afgestoken bij de gevangenis, waar tientallen mensen bij elkaar kwamen. De ‘vuurwerkshow’ was waarschijnlijk bedoeld voor de zeventigste verjaardag van crimineel Henk R., die beter bekend staat als Zwarte Cobra.
![]()
![]()
Zalm is laks https://meny.no/varer/fisk/fisk/laks
Meny is een van de duurste supermarkten in Noorwegen, dus bij anderen is het al snel 10-50% goedkoper. Een prijs van ca 10 euro per kilo voor geen idee welk deel van de vis, is vrij normaal lijkt het. Maar bij meny heb je dus verschillende kwaliteiten en delen enzo. Geen idee wat, ik eet geen zalm.I'm surrounded by morons!
Trio met eierstokken...quote:I'm surrounded by morons!
Zelfbolk!I'm surrounded by morons!
TriobolkI'm surrounded by morons!
Thanx. Ik zal zo even kijken bij Appie wat het hier kost.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:37 schreef Fogel het volgende:
Zalm is laks https://meny.no/varer/fisk/fisk/laks
Meny is een van de duurste supermarkten in Noorwegen, dus bij anderen is het al snel 10-50% goedkoper. Een prijs van ca 10 euro per kilo voor geen idee welk deel van de vis, is vrij normaal lijkt het. Maar bij meny heb je dus verschillende kwaliteiten en delen enzo. Geen idee wat, ik eet geen zalm.
Ben zelf ook niet zo 'n zalm-eter, ben meer van de kibbeling en lekkerbekjes.
Ik weet wel dat Noorwegen sowieso met voedsel stevig aan de prijs is.When in fear, say 'yes dear'![]()
Alles wat lekker of ongezond is vooral...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Thanx. Ik zal zo even kijken bij Appie wat het hier kost.
Ben zelf ook niet zo 'n zalm-eter, ben meer van de kibbeling en lekkerbekjes.
Ik weet wel dat Noorwegen sowieso met voedsel stevig aan de prijs is.
Maargoed, de lonen zijn ook hoger, heft elkaar een beetje op. Ik ben ca 1000 euro per maand kwijt in de supermarkt, en dat zonder gekke of luxe dingen.I'm surrounded by morons!
1000 per maand?![]()
Dat is zo, de lonen zijn er hoger... Moet ook wel, anders kom je niet eens rond.When in fear, say 'yes dear'![]()
Gemiste kans!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Er staan geen triootjes op de agenda hoorOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Op jouw agenda misschien niet maa weet je dat ook zeker van de ander?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Er staan geen triootjes op de agenda hoor![]()
Vorige kroeg- en restaurantbezoek (met kerst en iets luxer dan normaal) ca 350 euro voor twee personen. Maar OK meer dan 200 daarvan was voor alcohol :’)quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:45 schreef gebrokenglas het volgende:
1000 per maand?![]()
Dat is zo, de lonen zijn er hoger... Moet ook wel, anders kom je niet eens rond.I'm surrounded by morons!
WTFquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vorige kroeg- en restaurantbezoek (met kerst en iets luxer dan normaal) ca 350 euro voor twee personen. Maar OK meer dan 200 daarvan was voor alcohol :’)![]()
![]()
Ongelooflijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vorige kroeg- en restaurantbezoek (met kerst en iets luxer dan normaal) ca 350 euro voor twee personen. Maar OK meer dan 200 daarvan was voor alcohol :’)Hier ben je voor 6 personen nog geen 200 euro kwijt, en dan is het nog redelijk luxe ook.
Een keer was 160 euro totaal, 80 euro per persoon. Dat vond ik echt behoorlijk. Zo duur had ik nog nooit gegeten.When in fear, say 'yes dear'![]()
Ik ben al heel lang niet meer in een restaurant geweest.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
En hier https://britannia.no/en/dine-with-us/jonathan-grill
Ze hebben hun eigen dry age afdeling... en een eigen Champagne, en eigen akevitt. Dat kunnen niet zo heel veel bars en restaurant beweren.I'm surrounded by morons!
Bij een ‘normaalgeprijsd’ restaurant ben je hier snel 50 euro pp verder, zonder drinken erbij. Een fles wijn van onder de 20 euro is moeilijk te vinden in een restaurant (en die wil ik waarschijnlijk ook niet drinken, type chateaux du migraine).quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ongelooflijk.Hier ben je voor 6 personen nog geen 200 euro kwijt, en dan is het nog redelijk luxe ook.
Een keer was 160 euro totaal, 80 euro per persoon. Dat vond ik echt behoorlijk. Zo duur had ik nog nooit gegeten.I'm surrounded by morons!
Hier zat een restaurant en als je de prijzen zag dan had je spontaan geen honger meer.
Naar wat voor pauper tenten ga jij dan etenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:52 schreef aloa het volgende:
Voor 350 euro kan je hier in Nederland met 10 man eten![]()
Als ik die had willen hebben, was dat allang zo geweest.quote:quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Op jouw agenda misschien niet maa weet je dat ook zeker van de ander?
Denk dat hij wel kan inschatten dat dat hem niet gaat worden vandaag.![]()
![]()
De chineesquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Naar wat voor pauper tenten ga jij dan eten![]()
![]()
![]()
Ik mis de Nederlandse ChineesI'm surrounded by morons!
Voor de zekerheid zou ik toch een kuisheidsgordel omdoenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:54 schreef jerney het volgende:
[..]
Als ik die had willen hebben, was dat allang zo geweest.
[..]
Denk dat hij wel kan inschatten dat dat hem niet gaat worden vandaag.![]()
![]()
Hier zit een hele goed Chinees. Maar daar mag je ook wel een dikke portomonnee meenemen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Die zijn er in Noorwegen toch ook wel? Ah vandaar dat je eens met een tas vol eten van de afhaalchinees in het vliegtuig zat...quote:
Kwaliteit mag best wat kosten en daar heb ik ook wel wat extra's voor over.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:58 schreef Superbadeendje het volgende:
Hier zit een hele goed Chinees. Maar daar mag je ook wel een dikke portomonnee meenemen.When in fear, say 'yes dear'![]()
Dat hebben ze daar ook wel, volgens mij staat die in de top van Chinese restaurants.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kwaliteit mag best wat kosten en daar heb ik ook wel wat extra's voor over.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Zeker. Maar ondertussen weet ik wel welke restaurant wel en niet goed zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kwaliteit mag best wat kosten en daar heb ik ook wel wat extra's voor over.![]()
Hier zitten vrij weinig chinezen en ze hebben de smaak (lees: het gebrek daaraan) afgestemd op Noren. Daarnaast is het idioot duur voor wat je krijgt, dus tja, liever de Indo-Chinees waar je bakken met lekker spul krijgt voor relatief weinig.I'm surrounded by morons!
Ik ging grofweg 20 jaar geleden op vakantie hierheen... dus let opquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Staat nog steeds op mijn lijstje: een vakantie naar Noorwegen/Zweden.
Ik ga het liefst naar restaurants waar het druk is. Want dat zal wel snor zitten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Zeker. Maar ondertussen weet ik wel welke restaurant wel en niet goed zijn.
Als je op reis ergens bent en je krijgt 's avonds wat honger en is het tijd om ergens wat te gaan eten, en dan zie je van die eettentjes waar niemand zit... hmmm.When in fear, say 'yes dear'![]()
Ik eet meestal twee dagen van wat ik haal bij de chinees.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:02 schreef Fogel het volgende:
Hier zitten vrij weinig chinezen en ze hebben de smaak (lees: het gebrek daaraan) afgestemd op Noren. Daarnaast is het idioot duur voor wat je krijgt, dus tja, liever de Indo-Chinees waar je bakken met lekker spul krijgt voor relatief weinig.![]()
![]()
Slim idd.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ga het liefst naar restaurants waar het druk is. Want dat zal wel snor zitten.
Als je op reis ergens bent en je wilt 's avonds wel wat gaan eten, en dan zie je van die eettentjes waar niemand zit... hmmm.![]()
O.a.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Waar foe yong hai niets met krab of een bloem te maken heeft?
Wat een zooitje zal dat worden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Voor de zekerheid zou ik toch een kuisheidsgordel omdoen
[ afbeelding ]
*mental note* niet eten of drinken. Nouja geen probleem nu ook![]()
![]()
Tevens, geinspireerd door jullie heb ik zojuist geen trio maar een duo eieren gekookt. Ze smaakten prima
Ah. Het beviel zo goed dat je besloot ernaartoe te emigreren...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ging grofweg 20 jaar geleden op vakantie hierheen... dus let op
Weet je, ik kijk veel YouTube video's van Bjørn Nyland, met zijn Tesla en zijn reviews van electrische auto's. Hij maakt prachtige tripjes door Noorwegen. Schitterende natuur.When in fear, say 'yes dear'![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:05 schreef Fogel het volgende:
Tevens, geinspireerd door jullie heb ik zojuist geen trio maar een duo eieren gekookt. Ze smaakten prima![]()
![]()
Tesla Bjørn, die schijnt vrij bekend te zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah. Het beviel zo goed dat je besloot ernaartoe te emigreren...
Weet je, ik kijk veel YouTube video's van Bjørn Nyland, met zijn Tesla en zijn reviews van electrische auto's. Hij maakt prachtige tripjes door Noorwegen. Schitterende natuur.
Kijk je ook naar de mafkees Apetor? Halfnaakt schaatsen en dan in een wak duiken om vervolgens een fles vodka te legen is zijn ‘ding’.I'm surrounded by morons!
Tesla Bjørn inderdaad.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tesla Bjørn, die schijnt vrij bekend te zijn.
Kijk je ook naar de mafkees Apetor? Halfnaakt schaatsen en dan in een wak duiken om vervolgens een fles vodka te legen is zijn ‘ding’.
Apetor ken ik niet. Zal het eens kijken...When in fear, say 'yes dear'![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah. Het beviel zo goed dat je besloot ernaartoe te emigreren...
Weet je, ik kijk veel YouTube video's van Bjørn Nyland, met zijn Tesla en zijn reviews van electrische auto's. Hij maakt prachtige tripjes door Noorwegen. Schitterende natuur.![]()
Ja, zulke streams... En helemaal mooi als alles helemaal besneeuwd is....quote:When in fear, say 'yes dear'![]()
Mooie filmpjes zijn dat.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Mijn moeder beschreef een treinrit van Oslo naar Bergen in de winter als «door een mooie kerstkaart heen rijden».quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, zulke streams... En helemaal mooi als alles helemaal besneeuwd is....I'm surrounded by morons!
Dan is Nederland helemaal niks, waar de grootste heuvel bij het drielandenpunt zit en bij Nijmegen wat hobbels en bobbels.quote:
Voor de rest alleen weilanden...When in fear, say 'yes dear'![]()
Dat klopt ook wel. Heel erg mooi.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn moeder beschreef een treinrit van Oslo naar Bergen in de winter als «door een mooie kerstkaart heen rijden».When in fear, say 'yes dear'![]()
Maar je hebt welquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan is Nederland helemaal niks, waar de grootste heuvel bij het drielandenpunt zit en bij Nijmegen wat hobbels en bobbels.
Voor de rest alleen weilanden...Nijmegen
, en dat hebben andere landen dan weer niet. Maargoed, ze hebben ook geen
Arnhem
op andere plekken, dus tja.
Arnhem vind je niks? Dat vind ik ook een mooie stad een mooie omgeving.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar je hebt welNijmegen
Arnhem
Arnhem is een dooie boel. En ook vanwege de HTS. Uitgaan is veel toffer in Nijmegen. Althans, jaaaaaaaaren geleden, misschien zijn dingen nu anders.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Arnhem vind je niks? Dat vind ik ook een mooie stad een mooie omgeving.I'm surrounded by morons!
Hahaquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar je hebt welNijmegen
Arnhem
Ik vond dat klooster zo lief, waar je op goed vertrouwen mocht blijven tukken. Gewoon je geld in een blikje mieteren.![]()
![]()
Zal nog steeds wel leuk zijn. Ben ook wel eens in Nijmegen wezen stappen. Weet er niet zo heel veel meer van dus het was vast erg gezellig (lees: veel bier).quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Arnhem is een dooie boel. En ook vanwege de HTS. Uitgaan is veel toffer in Nijmegen. Althans, jaaaaaaaaren geleden, misschien zijn dingen nu anders.When in fear, say 'yes dear'![]()
Arnhemquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Arnhem vind je niks? Dat vind ik ook een mooie stad een mooie omgeving.![]()
Goed op stap geweest daar![]()
![]()
Puntenfeest hier nu?I'm surrounded by morons!
Mhhhquote:I'm surrounded by morons!
Bijna tijd om door een sneeuwstorm te rijden en zoon ophalen.
En stofzuigen, want het huis stofzuigt zichzelf niet helaas.I'm surrounded by morons!
Succesquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:38 schreef Fogel het volgende:
En stofzuigen, want het huis stofzuigt zichzelf niet helaas.![]()
Inderdaad. Als je geen robot stofzuiger hebt, dan moet je af en toe zelf aan de slag. Of een schoonmaakster in dienst nemen...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:38 schreef Fogel het volgende:
En stofzuigen, want het huis stofzuigt zichzelf niet helaas.When in fear, say 'yes dear'![]()
* m1st1g gaat achter glas in de zon zitten en genieten van de lunchquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:38 schreef Fogel het volgende:
En stofzuigen, want het huis stofzuigt zichzelf niet helaas.![]()
Eetzequote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
* m1st1g gaat achter glas in de zon zitten en genieten van de lunch![]()
Bij deze dan maar.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik had wel puntjes willen hebben hoor.I'm surrounded by morons!
Zon? Het is hier maar een grijze bedoening, en het ziet er ook koud uit.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
* m1st1g gaat achter glas in de zon zitten en genieten van de lunchWhen in fear, say 'yes dear'![]()
Hier tussen de hunebedden is het ook lekker zonnig!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zon? Het is hier maar een grijze bedoening, en het ziet er ook koud uit.![]()
![]()
Hier wel zonnig nhquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zon? Het is hier maar een grijze bedoening, en het ziet er ook koud uit.![]()
Bij mij ook geen zon meer.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zon? Het is hier maar een grijze bedoening, en het ziet er ook koud uit.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gave dingenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier tussen de hunebedden is het ook lekker zonnig!![]()
Daar zou ik bwst wel eens heen willen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier tussen de hunebedden is het ook lekker zonnig!Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Was paar uurtjes geleden nog volop zon
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit![]()
Mooi hoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar zou ik bwst wel eens heen willen.![]()
Daarom wil ik er ook eens heen.quote:
Jawel, maar na 5 minuten heb je die hoop stenen bij elkaar wel gezien.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar zou ik bwst wel eens heen willen.
Drenthe op zich wel mooi hoorquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, maar na 5 minuten heb je die hoop stenen bij elkaar wel gezien.![]()
Jazeker. Groningen en Friesland ook trouwens. Vooral geen files...quote:When in fear, say 'yes dear'![]()
Mijn eerstvolgende bestemming is Gran Canariaquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:48 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Moet je eens naar Barbados gaan, dat is pas mooi
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Heerlijk.quote:
Als die corona-ellende voorbij is zullen heel veel mensen een mooie vakantiereis maken.When in fear, say 'yes dear'![]()
Mafklappersquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:13 schreef aloa het volgende:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zal wel maar sowieso is Drente helemaal wel mooi.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, maar na 5 minuten heb je die hoop stenen bij elkaar wel gezien.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Moet ik ook nog eens heen, nog niet geweestquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn eerstvolgende bestemming is Gran Canaria![]()
Friesland Groningen en Drenthe hebben mij nooit getrokkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier nog 1quote:
Ik ga het er dit jaar nog niet op wagen in ieder geval. Volgend jaar is alles vast een stuk beterquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heerlijk.
Als die corona-ellende voorbij is zullen heel veel mensen een mooie vakantiereis maken.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, maar na 5 minuten heb je die hoop stenen bij elkaar wel gezien.Dit idd.
We hebben hier wel wat tochtjes langs die stenen gehouden.
Sommigen zien er wel okay uit, anderen zijn weer wat minder maar je raakt er idd wel snel op uitgekeken.Het is tegenwoordig trouwens verboden om op die stenen te klimmen, want ooit in het hele verre verleden waren het dus begraafplaatsen en uit eerbied voor de overledenen mag er niet meer op geklommen worden, ook al zijn sommige van die stenen bouwwerken in W.O.II al helemaal uit elkaar gehaald, ergens opgeslagen en na de oorlog weer zo goed als mogelijk in elkaar gezet.
Het zijn gewoon een hoop ouwe stenen die zo tegen en op elkaar gezet er best wel mooi uit zien, maar de connectie met dat volk van duizenden jaren voor christus is wel aardig verdwenen.![]()
Wel rustig daar en gemoedelijkquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:50 schreef Dotteke het volgende:
Friesland Groningen en Drenthe hebben mij nooit getrokken![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:50 schreef Dotteke het volgende:
Friesland Groningen en Drenthe hebben mij nooit getrokken
Gek hè maar het trekt mij helemaal niet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De mensen toch wel?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gek hè maar het trekt mij helemaal niet.
Ibiza is meer jouw ding?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gek hè maar het trekt mij helemaal niet.![]()
![]()
waar wel in NL?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gek hè maar het trekt mij helemaal niet.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit![]()
Nee niet eens een reis! Gewoon strand, palmbomen, warmte. Ik wil gewoon gaan liggen en salamanderen op dit moment.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heerlijk.
Als die corona-ellende voorbij is zullen heel veel mensen een mooie vakantiereis maken.Barbados klinkt goed
Daarna wel weer wat boeienders.![]()
![]()
Ken geen mensen daar.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was wel eens in Diever en witte zomer en nog wel paar plaatsenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:51 schreef ToT het volgende:
[..]Jawel. Bargerveen, Dwingelderveld, Orvelte enz.
![]()
Ik ga ook meequote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:53 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee niet eens een reis! Gewoon strand, palmbomen, warmte. Ik wil gewoon gaan liggen en salamanderen op dit moment.Barbados klinkt goed
Nee moet ik vliegen. Ben niet zo reislustigquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is het zometeen wel eeeextra lekkerquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier nog 1
[..]
Ik ga het er dit jaar nog niet op wagen in ieder geval. Volgend jaar is alles vast een stuk beter
Ja dit jaar vrees ik er ook nog voor.![]()
![]()
Barbados is geweldig, wel duur. Maar de vakantie van mijn leven daar.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:53 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee niet eens een reis! Gewoon strand, palmbomen, warmte. Ik wil gewoon gaan liggen en salamanderen op dit moment.Barbados klinkt goed
Niet in het echt misschien, maar in DTS zijn wel degelijk een paar noordelingen...quote:When in fear, say 'yes dear'![]()
Gelijk heb. Beter nog even voorzichtig.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier nog 1
[..]
Ik ga het er dit jaar nog niet op wagen in ieder geval. Volgend jaar is alles vast een stuk beterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
aloa meld zich.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet in het echt misschien, maar in DTS zijn wel degelijk een paar noordelingen...![]()
Vertel eens, wat moet ik daar gaan doen?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:54 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Barbados is geweldig, wel duur. Maar de vakantie van mijn leven daar.![]()
![]()
Niet te moeilijk doen, even wat noodles naar binnen klappen...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
IK maak wel snacks tussendoor. Voor diner gaan we wel ergens anders heen.When in fear, say 'yes dear'![]()
Sowieso zo min mogelijk koken op je vakantiequote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
IK maak wel snacks tussendoor. Voor diner gaan we wel ergens anders heen.![]()
![]()
Weet alleen Aloa gizmo ff en mrsl. Dat zijn wel leuke mensen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet in het echt misschien, maar in DTS zijn wel degelijk een paar noordelingen...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* jerney gooit backpack vol met hot en spicy indomiequote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet te moeilijk doen, even wat noodles naar binnen klappen...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:57 schreef jerney het volgende:
[..]
* jerney gooit backpack vol met hot en spicy indomie![]()
Zwemmen tussen de zeeschildpadden, dag weg met een grote catamaran en vliegende vissen voor je uit zien gaan. Grote botanische tuin kijken daar,dagje haaien vissen snorkelen of korte duikcursus, savonds in zo een dorp in de haven raggaebands luisteren. Hun eigen gemaakte rum drinken en nog veel meerquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Vertel eens, wat moet ik daar gaan doen?![]()
You had me at zeeschildpaddenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:00 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zwemmen tussen de zeeschildpadden, dag weg met een grote catamaran en vliegende vissen voor je uit zien gaan. Grote botanische tuin kijken daar,dagje haaien vissen snorkelen of korte duikcursus, savonds in zo een dorp in de haven raggaebands luisteren. Hun eigen gemaakte rum drinken en nog veel meer![]()
![]()
Dat is wel tof om te zien idd.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:02 schreef jerney het volgende:
De oversteek van Flores naar Corvo tussen spelende dolfijnen maken, was ook wel heel erg!!!
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is wel tof om te zien idd.Waren er echt veel en super dartel!
![]()
Dat was echt gaaf, heb het nog op film staan. Grote beesten hoor, heel mak je kon ze zo aaien. Waren dagjesmensen gewend. Gingen we heen met zo een oude Mississippi radarboot, dansen zuipen zwemmen feesten volop toen. Echt geweldig. Was in 1999.quote:![]()
Nog nooit in het echt gezien.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ben ik even weggeweest om jullie punten te gunnen en dan maken jullie er een fast chat van ipv slow chat en spel. Foei!I'm surrounded by morons!
NopeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh dat klinkt wel als een hele leuke dag jaquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:06 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dat was echt gaaf, heb het nog op film staan. Grote beesten hoor, heel mak je kon ze zo aaien. Waren dagjesmensen gewend. Gingen we heen met zo een oude Mississippi radarboot, dansen zuipen zwemmen feesten volop toen. Echt geweldig. Was in 1999.
Ik probeer me meestal wel in te houden wat betreft echt aaien enzo. Terwijl mijn hart bloedt.![]()
![]()
Misschien ooit!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog nooit in het echt gezien.![]()
![]()
Reizen....I'm surrounded by morons!
Ik zou het graag eens meemaken.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ja echt super, je stapt op om 9 u en bent om 16.00 weer terug, wel zo lam als een kanariequote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:12 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel als een hele leuke dag ja
Ik probeer me meestal wel in te houden wat betreft echt aaien enzo. Terwijl mijn hart bloedt.tis daar om 18.00 al donker elke dag en elke dag om 6u licht hele jaar door. En gemiddelijk 33gr.geen schaduw want de zon gaat recht over je heen. En geloof het of niet, er zijn daar geen muggen
![]()
Dat vraag ik mij ook af.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Here comes the sun.... na na na na na. Ofzo.I'm surrounded by morons!
Ja he, is echt zo.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:18 schreef aloa het volgende:
Ideaal. Veel eilanden, waar geen muggen zijn.![]()
Hier niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:18 schreef Fogel het volgende:
Here comes the sun.... na na na na na. Ofzo.
Whale watching op Pico dan, komt goedquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou het graag eens meemaken.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Whale watching op Pico dan, komt goed![]()
![]()
Net als Baliquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:17 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja echt super, je stapt op om 9 u en bent om 16.00 weer terug, wel zo lam als een kanarietis daar om 18.00 al donker elke dag en elke dag om 6u licht hele jaar door. En gemiddelijk 33gr.geen schaduw want de zon gaat recht over je heen. En geloof het of niet, er zijn daar geen muggen
Lam als een kanarie heb je zelf in die handof is het echt zo’n zuipezuipesjappietrip?
![]()
![]()
Dat lijkt mij ook wel wat.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nee hoor, is jong en oud aanwezig. Schip kan 300 man op heb 3 verdiepingen. Vaart een strandje op en ligt daar de hele dag. Dus je kan wandelen snorkelen met de schildpadden wat je zelf wil. Ik ben met Jippie op het bovenste dansdek geweest en na 2uur dronken toen. Maar wat wil je, rumcola 35gr en staan dansen toen op die reggae muziekquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Net als Bali
Lam als een kanarie heb je zelf in die handof is het echt zo’n zuipezuipesjappietrip?
![]()
![]()
Ohhh ok anders ben ik pleitequote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:27 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee hoor, is jong en oud aanwezig. Schip kan 300 man op heb 3 verdiepingen. Vaart een strandje op en ligt daar de hele dag. Dus je kan wandelen snorkelen met de schildpadden wat je zelf wil. Ik ben met Jippie op het bovenste dansdek geweest en na 2uur dronken toen. Maar wat wil je, rumcola 35gr en staan dansen toen op die reggae muziek
Faaak da’s een flink bootje! En niet te zuunig met de rum dus. Komt wel hard aan in dat klimaat ja![]()
![]()
Ik moet zo ook nog naar de super toe, maar heb geen zin om te gaan.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kan je het niet nog een dagje uitzingen met koelkast restjes?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:31 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet zo ook nog naar de super toe, maar heb geen zin om te gaan.of noodles?
![]()
![]()
Ja maar dan heb ik geen bierquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Kan je het niet nog een dagje uitzingen met koelkast restjes?of noodles?
![]()
Kosten toen 75 dollar pp eten en drinken erbij. Niet duur dus. Maar 22j terug alweer. Kortom een aanrader om eens heen te gaanquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhh ok anders ben ik pleite
Faaak da’s een flink bootje! En niet te zuunig met de rum dus. Komt wel hard aan in dat klimaat ja![]()
Dat probleem heb ik ook.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:31 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet zo ook nog naar de super toe, maar heb geen zin om te gaan.
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: